[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.525
oh ik heb gewoon de post van sule gekopieert. was me niet eens opgevallen dat hij er niet tussen stond. zeer verdacht dat hij zichzelf niet eens goedje noemt?
oke, antwoord geaccepteerd. tweede keer dat ik het met je eens ben dit potje maar dat vond ik ook raar?
 
Reactiescore
976
Zag deze lijstjes vorig potje ontstaan, leek me wel leuk en wellicht interessant voor nu of later.

2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men

7. Anthraxxis
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig
19. miketijger

20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn

23. chmeger
24. Yube

Groen = Goedje
Blauw = Neutraal
Oranje = Hou ik in de gaten
Rood = Verdacht
Paars = Totaal onnozel weet niet zo goed wat ik er van moet vinden

Ik begrijp echt geen knars van jou. Het enige argument dat je tegen mij hebt geformuleerd is nonsens. Ik wijs je daar 2x op en je negeert dat 2x?

‘t begint mij allemaal duidelijk te worden. Ik kom straks met een lijstje van alle spelers.

Maar alvast: Sule
 
Reactiescore
3.576
Ik zie dit vaak bij jou terugkomen. Waarom is het zo slecht eens om makkelijke targets te gaan? Ook de makkelijke targets kunnen wolf zijn. Sterker nog, statistisch gezien is er een grotere kans dat er meer makkelijke targets dan moeilijke targets wolf zijn. Door keer op keer de mondige spelers er uit te halen is het natuurlijk makkelijker om in het eindspel de anderen je wil op te leggen...

Wolven willen 'merendeel' van de tijd zo risicoloos mogelijk spelen. Je loopt minder risico door een minder dominant/inactiever persoon te verdenken omdat die minder snel en scherp gaan tegen reageren zodat de wolf in de schaduw kan blijven en zichzelf dus niet in de kijker speelt.

Vaak haal je ook meer informatie uit iemand die actief meespeelt. Dus ik ben geen fan van makkelijke lynch targets tenzij er weinig/goede alternatieven zijn.


3. Westfrontkip
20. Materlotti


Je moet mij nog altijd het verschil uitleggen tussen het gedrag van Westkip en die van Materlotti want het is heel gelijklopend. Wat mij betreft vind je ze ofwel beide erg verdacht ofwel beide neutraal. Maar niet de 1 dit en de ander dat. Het enige verschil ik tussen beide kan zeggen is dat Westkip effectief zoekt naar wolven en Materlotti niet. Dus naar mijn mening is de kans dat Materlotti een slechtje is groter dan bij Westkip.
 
Reactiescore
723
Ik vind speeder zijn lijstje het raarste. +
Westkip en vvharen lijken me ook slecht.

Als je westkip hier verdacht vind puur omdat hij op miketiger gaat, waarom ben ik dan niet verdacht voor je aangezien ik nog impulsiever (jouw woorden) op mike spring?

Goedjes: anthraxx en glenn

Slechtjes: West, Speedje
Westkip ging na zijn werk nog komen en speeder zijn lijstje stoort me zo erg dat ik het verdacht vind.

The Selfmade man hield ik al even in het oog. Hij maakt vooral veel posts na een deadline als er geen risico is, dus blijft een verdachte.
Ik zet mijn stem voor nu weer op Famdecibel. Reageert erg gepikeerd en blijft vasthouden aan haar stem op AB terwijl dit geen enkel nut heeft.
Actief om na de deadline te posten, een lynch droppen en weg is hij.



Ik ga dit alvast even posten. Ik zag zonet een post van Westkip passeren.
 
Reactiescore
534
Je moet mij nog altijd het verschil uitleggen tussen het gedrag van Westkip en die van Materlotti want het is heel gelijklopend. Wat mij betreft vind je ze ofwel beide erg verdacht ofwel beide neutraal. Maar niet de 1 dit en de ander dat. Het enige verschil ik tussen beide kan zeggen is dat Westkip effectief zoekt naar wolven en Materlotti niet. Dus naar mijn mening is de kans dat Materlotti een slechtje is groter dan bij Westkip.

Matterloti vind ik meer oprecht overkomen. Kan me gewoon meer in zijn verweer vinden. Misschien word ik wel om het tuintje gelokt, maar ik denk het niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Sules, ik krijg een steeds slechter gevoel over je. Ben je soms koppel met materlotti?
 
Reactiescore
976
1. Sule
2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
7. Anthraxxol
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmeger
24. Yube


Ik zie een duidelijk patroon tussen Sule en Materlotti (samenwerken: elkaar redden én mij uit het niets viseren en tegenargumentatie daaromtrent negeren). Mike volgens mij een derde wolf.

Grote kans dat er tussen vvhaaren, chmegers, altijd bezig of candiu ook een wolfje zit, maar van hen kan ik niet voldoende hoogte krijgen om mijn lynchstem te plaatsen.

Yube vervangt een speler die in het topic vroeg om te mogen doodvallen door inactiviteit. Je gaat als een slechtje je wolvenmaten zo niet naaien. En gezien het Miccie zijn eerste potje was, zie ik hem er niet toe instaat ons zo te manipuleren. Yube stemt ook net zoals mij op Sule dus Yube is gewoon goedje.

Jokersbrain en Anthraxxol krijgen voorlopig ook een groen kleurtje, omdat ik mij ietwat op dezelfde lijn als hen voel zitten.

Lyonn wrs ook eerder goedje, gezien Mike gisteren op Lyonn stemde toen hij lynch dreigde te worden.

Brakke post, maar 't hoeft niet altijd mooi te zijn, toch?

Matterloti vind ik meer oprecht overkomen. Kan me gewoon meer in zijn verweer vinden. Misschien word ik wel om het tuintje gelokt, maar ik denk het niet.

Wil jij überhaupt nog de moeite nemen om iets te antwoorden op mijn repliek of is dat te moeilijk? ;)

Ben je nog altijd van mening dat ik ons gisteren de verkeerde richting heb uitgestuurd?
 
Reactiescore
534
1. Sule
2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
7. Anthraxxol
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmeger
24. Yube


Ik zie een duidelijk patroon tussen Sule en Materlotti (samenwerken: elkaar redden én mij uit het niets viseren en tegenargumentatie daaromtrent negeren). Mike volgens mij een derde wolf.

Grote kans dat er tussen vvhaaren, chmegers, altijd bezig of candiu ook een wolfje zit, maar van hen kan ik niet voldoende hoogte krijgen om mijn lynchstem te plaatsen.

Yube vervangt een speler die in het topic vroeg om te mogen doodvallen door inactiviteit. Je gaat als een slechtje je wolvenmaten zo niet naaien. En gezien het Miccie zijn eerste potje was, zie ik hem er niet toe instaat ons zo te manipuleren. Yube stemt ook net zoals mij op Sule dus Yube is gewoon goedje.

Jokersbrain en Anthraxxol krijgen voorlopig ook een groen kleurtje, omdat ik mij ietwat op dezelfde lijn als hen voel zitten.

Lyonn wrs ook eerder goedje, gezien Mike gisteren op Lyonn stemde toen hij lynch dreigde te worden.

Brakke post, maar 't hoeft niet altijd mooi te zijn, toch?



Wil jij überhaupt nog de moeite nemen om iets te antwoorden op mijn repliek of is dat te moeilijk? ;)

Ben je nog altijd van mening dat ik ons gisteren de verkeerde richting heb uitgestuurd?

Vraag:
Wat ga je met je theorie doen wanneer Matterloti of ik eruit gegooid word en we geen wolven blijken. Kom je dan terug van je uitspraken? Of zoek je dan weer iets anders.
 
Reactiescore
723
Ik denk dat we nog even op elkaar gericht zijn, Westkip. Op de een of andere manier moet ik je overtuigen i guess
 
Reactiescore
976
Vraag:
Wat ga je met je theorie doen wanneer Matterloti of ik eruit gegooid word en we geen wolven blijken. Kom je dan terug van je uitspraken? Of zoek je dan weer iets anders.

Haha grappig dit. Goh, dan eet ik mijn schoenen op, film het en plaats op het vrije forum, goed? ;)

En opnieuw negeer je het feit dat ik niet de persoon was die gisteren de lynch gestuurd heb, terwijl dat het enige argument is. Het is echt duidelijk dat ik gisteren gewoon op Rukurt stemde omdat Mike opeens op Lyonn ging. Goed geprobeerd maar dat kan je echt niet in twijfel trekken.
 
Reactiescore
1.525
Dit potje is kapot. Vorig potje was interessant en gingen we op elkaar in wat betreft de inhoud van de posts. Nu gaat het over het gespeeld gefrustreerd doen want dat doen goedjes, iemand die uit nieuwsgierigheid aan een speler vraagt waarom hij chmegers als wolf noteert en vervolgens daarom verdacht is én lijstjes die iemand storen en dat het daarom ook maar verdacht is. Heb geen eens zin om nog enige moeite te steken in het bewijzen van m'n onschuld en het vinden van wél de juiste lynchkandidaat, breng m'n stem zo uit en dan ben ik er van door.
 
Reactiescore
61
Mijn excuses voor de inactieviteit jongens en meisjes.
Kreeg gister onverwachts te horen dat ik de avond dienst moest doordraaien ivm ziekte en vergadering van de andere leidinggevenden, dit resulteerde in een dag van 06:00 tot 21:00 uur werken.
Thuis gekomen ben ik gelijk op bed gegaan en vandaag had ik eerst ook andere verplichtingen na mijn werk, waardoor ik ook nu pas later kan reageren.

Lijstjes opvragen is héél nuttig om spelers kleur te laten bekennen. Grote kans dat ze zich dan moeten uitspreken over medewolfjes én mogelijk kan het hen moeilijker maken om zich later in bochten te wringen (lees: wolfjes redden).

Wat jou betreft, volg ik de lynchargumentatie niet. Je verdedigt je bovendien duidelijk en met passie - zonder dat ik het gevoel heb gemanipuleerd te worden - waardoor ik bij jou geen slechtjesgevoel heb. Als ik me niet vergis was Altijd Bezig de eerste die startte met het plaatsen van een lynchstem op jou? Denk dat ik dat gisteren wel vernoemd had dat die stem héél geforceerd was. Nu @altijd bezig weer naar boven komt, waar is die kerel eigenlijk? Kreeg gisteren een paar lynchstemmen en is vandaag opeens verdwenen?

EDIT: @altijd bezig graag ook jouw bedenkingen over het spel liefst zo snel mogelijk. :)
Ik denk dat er morgen gekeken moet worden naar @The Self-Made Men en @Riprobin switchen beide van fam naar Rukurt.
Verder nu te moe om met hele theorieen te komen en alles nog een keer door te lezen.

Je hebt mij gered, ik was zelf ziener.

Maar ik blijf bij AB en ik heb gisteren al gezegd waarom. Zijn stem op Sules sloeg nergens op, bovendien is hij veel minder actief, ook nu nog. Werktijd is gedaan en anders kun je in de pauze altijd nog wel iets zeggen lijkt me.
Helaas had ik een veel te lange werkdag en zijn pauzes bij mij een snel bakje koffie en een peuk waarna ik gelijk weer door ga, zal dan hoogstwaarschijnlijk nog even snel wat berichten via whatsapp beantwoorden maar meer tijd neem ik niet.

Voor nu is het voor mij ook weer tijd om mijn bed op te zoeken aangezien ik amper mijn ogen open kan houden om alles te lezen.
Zal dan ook een makkelijke stem op Materlotti zetten.
 
Reactiescore
534
Haha grappig dit. Goh, dan eet ik mijn schoenen op, film het en plaats op het vrije forum, goed? ;)

En opnieuw negeer je het feit dat ik niet de persoon was die gisteren de lynch gestuurd hebt, terwijl dat het enige argument is. Het is echt duidelijk dat ik gisteren gewoon op Rukurt stemde omdat Mike opeens op Lyonn ging. Goed geprobeerd maar dat kan je echt niet in twijfel trekken.

Je hebt er wel aan meegewerkt. Al dan niet op de achtergrond. Als een goedje stemt op een ander goedje dan is dat natuurlijk handig voor de wolven die er daarna direct op kunnen bijspringen. Yube tunnelt op mij en nu kies je met mij weeral een target uit waarmee iemand anders opkomt en jij en je wolven weer lekker kunnen meevaren. Zodat jij achteraf niet de schuldige bent als ik goedje blijk.

Ik denk dat er morgen gekeken moet worden naar @The Self-Made Men en @Riprobin switchen beide van fam naar Rukurt.
Verder nu te moe om met hele theorieen te komen en alles nog een keer door te lezen.

Welkom terug. En doet me goed om te zien dat er eventjes met een frisse blik gekeken word. Scherp.
 
Reactiescore
1.525
2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
7. Anthraxxis
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmeger
24. Yube

zwart= ik had er geen zin meer in
Waarom is Lyonn in jouw ogen trouwens bewezen goedje? Omdat hij gisteravond met een oh zo geweldig verweer kwam?
 
Reactiescore
976
Je hebt er wel aan meegewerkt. Al dan niet op de achtergrond. Als een goedje stemt op een ander goedje dan is dat natuurlijk handig voor de wolven die er daarna direct op kunnen bijspringen. Yube tunnelt op mij en nu kies je met mij weeral een target uit waarmee iemand anders opkomt en jij en je wolven weer lekker kunnen meevaren. Zodat jij achteraf niet de schuldige bent als ik goedje blijk.

Enigszins meegewerkt oké, maar dat je mijn lynchwisseling niet begrijpt is nog steeds onverklaarbaar. Logica is overduidelijk.

Een vraag voor jou: stel ik ben wolf, wijs mij dan eens de andere wolven aan? ;) Ik wil graag een top 5 van jou zien, naargelang de volgorde dat je zou lynchen.
 
Reactiescore
1.690
Dit potje is kapot. Vorig potje was interessant en gingen we op elkaar in wat betreft de inhoud van de posts. Nu gaat het over het gespeeld gefrustreerd doen want dat doen goedjes, iemand die uit nieuwsgierigheid aan een speler vraagt waarom hij chmegers als wolf noteert en vervolgens daarom verdacht is én lijstjes die iemand storen en dat het daarom ook maar verdacht is. Heb geen eens zin om nog enige moeite te steken in het bewijzen van m'n onschuld en het vinden van wél de juiste lynchkandidaat, breng m'n stem zo uit en dan ben ik er van door.


huilhuilhuil

als je gewoon dit spel zou begrijpen en meeging op cmegers had ik je niet direct gevangen, maar toen je begon te liegen tegen me was ik wel klaar met je
 
Bovenaan