[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.707
je gaat er toch niet achterkomen, tenzij iemand het min of meer opbiecht.

jullie zijn echt waardeloos slecht in dit spel vooral jij sule. ik heb speciaal voor jou nog eens uitgelegd wat er mis is met speeder maar dat negeer je dan weer volledig.
 
Reactiescore
1.577
Lynch dag 2


Liefste dagboek,

Na een korte, maar opnieuw geanimeerde nacht zaten we om 0700 rond de ontbijttafel. Er zat een nieuw, smerig oud ventje tegenover me. Met kleine oogjes sloeg ik hem aandachtig gade om vervolgens het pak havermout aan te nemen. Ik goot wat in de kom, pleurde er een scheut gecondenseerde melk over en schepte het krachtvoer achteloos binnen.

De groepsleider nam het woord en richtte zich in eerste instantie tot Calamus Incendium, die nog steeds zat te snotteren om het vertrek van zijn kontmaatje Miccie. “Verman je”, siste Materlotti hem giftig en tegelijk elitair toe. “Je zal vandaag je energie nodig hebben.” Model Walter streelde door zijn lange blonde haren, stond recht en briefte ons over de opdracht van vandaag.

In militaire pas wandelden we in groep richting een dicht bos aan de rivier Our. Daar zouden we een tijdelijk basiskamp op poten zetten om er de komende dagen een stevige brug te bouwen. Liefdadigheidswerk, noemde Walter het, zodat de buurtbewoners makkelijker de andere oever konden bereiken. Het was putje winter en ijskoud, maar van de gedachte een heel dorp te helpen, kreeg ik het warm.

Rukurt en Lyonn liepen helemaal achteraan de groep. Walter Model wilde de schijnbaar zwaksten van de groep op de proef stellen en verhoogde het marcheertempo aanzienlijk. Beiden kregen het lastig en werden met de laatste meters in zicht plots op de verrassing gepakt. KNAL. Een geweerschot luidde groot onheil in.

Famdecibel​
Altijd Bezig
Yube​
Sule Silmad
Rukurt​
Lyonn
Westkip​
Rukurt
.Time​
Lyonn
Materlotti​
Rukurt
Glenn​
Rukurt
Anthraxxis​
Speeder.
The Self-Made Man​
Rukurt
Riprobin​
Rukurt
Sule Silmad​
Vvhaaren
Speeder.​
Lyonn
Jokersbrain​
Rukurt
Dash​
Lyonn
Calamus Incendium​
Famdecibel
Lyonn​
Rukurt
Miketijger​
Lyonn
Chmegers​
Vvhaaren​
Lyonn
Candiu​
Lyonn

Rukurt: 7
Lyonn: 7
Maar Rukurt delft het onderspit, door de beslissende stem van burgemeester Materlotti. Rukurt was een kampganger (gewone burger).
 
Reactiescore
1.014
Zolang dag 3 niet voorbij is moet dat uiteraard niet bekend gemaakt worden en moet er ook niet naar gezocht worden.
Als je doelt op infectie? Die is mogelijk vanaf begin.

Of is er een andere reden om te wachten tot na dag 3

#dtv
 

DeletedUser40402

Guest
Als je doelt op infectie? Die is mogelijk vanaf begin.

Of is er een andere reden om te wachten tot na dag 3

#dtv
Aha, zie ik inderdaad. Kunnen spelleiders niet gewoon eens tot een consensus komen en beslissen wat ze met die infectiewolf komen. Verwarrend dit telkens.
 
Reactiescore
1.577
Lunch nacht 2

Calamus Incendium liep nog steeds te bibberen op z'n benen. Een giftige molotovcocktail van liefdesverdriet, de pijnlijke moord op Rukurt en een chronisch gebrek aan levenszin overviel hem. Toen we allen rond het kampvuur uit volle borst “Erika” zongen om de aanslag op Rukurt te gedenken, stuikte de verzwakte Calamus Incendium in elkaar. “Op deze manier is hij niets waard voor de groep”, riep iemand. “Hij/zij/het verspilt schaars voedsel”, merkte een andere kampganger op. “Flikkers horen niet op kamp”, klonk het nog wat genuanceerder. “Een blok aan ons been”, beaamde burgervader Mater Lotti.

De man maakt zelf ook geen tijd voor zijn medespelers, dus waarom zou de spellijder hem eren met een ingenieus verhaaltje? Hi ha ho, lang verhaal kort - Calamus Incendium werd niet sterk genoeg geacht om hard labeur te verrichten bij de bruggenbouw. Walter Model nam hem mee naar zijn tentje en zette hem diezelfde avond nog op de trein naar Ent Leusing.

Maar de slinkse Calamus liet zich niet zonder slag of stoot uit de weg ruimen. Uit het tentje griste hij nog een Walther PPK mee om zich te wreken. Onderweg naar het perron vuurde hij met zijn laatste krachten richting zijn medekampgangers.


Calamus Incendium was jager.

Zijn schot stond op .TimeforplanB, die boswachter was.
 

DeletedUser17472

Guest
Als het tegen de deadline aan is en het is erg spannend tussen 2 lynch-kandidaten dan vind ik een stem op iemand met maar 1 stem vrij irrelevant ja.
Ik ga niet meelopen omdat anderen dat willen. Ik heb op dit moment niets met die twee spelers, ze zijn veel te inactief of nietszeggend geweest.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Volgens mij klopt de lynch uiteindelijk wel, alleen stonden er wat namen verkeerd in het overzicht in eerste instantie
 
Reactiescore
976
Jongens, ik denk echt dat we Mike eruit moeten krijgen. Glenn heeft op de vorige pagina dubieuze posts naar boven gehaald, waarin Mike opnieuw precies spreekt alsof hij wolf is. Je zou bijna denken dat hij het express doet.
Ik ga morgen eens zoeken, ik ben niet zo heel blij met mijn stem op lyonn nadat hij naar jou switchte, maar ik denk wel dat rukurt morgen beterkan helpen met zoeken dan lyonn, dus toch een beetje blij.

Dus jij weet zeker dat Rukurt goedje is?

Rukurt kan beter helpen zoeken dan Lyonn volgens jou. Dus Rukurt zou een goedje moeten zijn, anders gaat hij niet mee zoeken.
 

DeletedUser40402

Guest
Jongens, ik denk echt dat we Mike eruit moeten krijgen. Glenn heeft op de vorige pagina opnieuw dubieuze posts naar boven gehaald, waarin hij precies spreekt alsof hij wolf is. Je zou bijna denken dat hij het express doet.
Eens, was ik inderdaad van plan te doen. Miketijger
 
Bovenaan