[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

DeletedUser40402

Guest
Ik ga morgen eens zoeken, ik ben niet zo heel blij met mijn stem op lyonn nadat hij naar jou switchte, maar ik denk wel dat rukurt morgen beterkan helpen met zoeken dan lyonn, dus toch een beetje blij.
Dus jij weet zeker dat Rukurt goedje is?
 
Reactiescore
534
Doodsdrankje

Otto was slechtgemutst opgestaan door het kabaal dat gepaard ging met de nachtelijke uitspattingen van Miccie en Calamus Incendium. ItsDash moest het ontgelden en kreeg het doodsdrankje tegen zich aangesmeten.

ItsDash was de dorpsoudste.

En waar was dit goed voor....?
 
Reactiescore
1.286
Doodsdrankje

Otto was slechtgemutst opgestaan door het kabaal dat gepaard ging met de nachtelijke uitspattingen van Miccie en Calamus Incendium. ItsDash moest het ontgelden en kreeg het doodsdrankje tegen zich aangesmeten.

ItsDash was de dorpsoudste.
wat een tyfus noob is de heks
 
Reactiescore
1.014
Doodsdrankje

Otto was slechtgemutst opgestaan door het kabaal dat gepaard ging met de nachtelijke uitspattingen van Miccie en Calamus Incendium. ItsDash moest het ontgelden en kreeg het doodsdrankje tegen zich aangesmeten.

ItsDash was de dorpsoudste.
Jeetje! :eek: Wat is dit nu weer..!
 
Reactiescore
976
Kan verschillende betekenissen hebben. Ze stemmen nog snel op een medewolf omdat hij toch verloren zaak is, of ze doen nog een reddingspoging. Dan denk ik eerlijk gezegd eerder dat eerste.

Misschien hebben zij de lynchstemming beter bijgehouden. Maar dacht dat jij had aangegeven dat het ongeveer gelijk opging tussen Rukurt en Lyonn, dus lijkt me wrang dat ze reeds op 21:51 zouden denken dat het verloren is?
 

Deleted User - 487920325

Guest
Die is relevant. En dat jij hem niet relevant vindt, wil niet zeggen dat je hem niet mee hoeft te tellen.

Als het tegen de deadline aan is en het is erg spannend tussen 2 lynch-kandidaten dan vind ik een stem op iemand met maar 1 stem vrij irrelevant ja.
 
Reactiescore
534
Wat ik zo even snel kan terugvinden:

Cnegers was de eerste, laatste en enige die op Itsdash heeft gestemd (dag 1)
Voor de rest zie ik vrijwel geen interacties die tegen itsdash ingaan. Enkel eventjes met speeder over zijn afwezigheid.

Wie is dit geweest??
 

Deleted User - 487971361

Guest
Wat ik zo even snel kan terugvinden:

Cnegers was de eerste, laatste en enige die op Itsdash heeft gestemd (dag 1)
Voor de rest zie ik vrijwel geen interacties die tegen itsdash ingaan. Enkel eventjes met speeder over zijn afwezigheid.

Wie is dit geweest??
Probeer eens geen claim uit te lokken, dat deed je eerder vanavond bij CI ook al.
 
Reactiescore
723
Rukurt kan beter helpen zoeken dan Lyonn volgens jou. Dus Rukurt zou een goedje moeten zijn, anders gaat hij niet mee zoeken.
Als je het zo bekijkt wel, rukurt post meer, dan kunnen we ook sneller zien dat hij slecht is.

Wat ik zo even snel kan terugvinden:

Cnegers was de eerste, laatste en enige die op Itsdash heeft gestemd (dag 1)
Voor de rest zie ik vrijwel geen interacties die tegen itsdash ingaan. Enkel eventjes met speeder over zijn afwezigheid.

Wie is dit geweest??
Ik denk iemand die mij niet vertrouwt
 
Reactiescore
534
Probeer eens geen claim uit te lokken, dat deed je eerder vanavond bij CI ook al.

Oh ja, want degene die deze gigantische fout maakt gaat dat ook maar even toegeven?

Lijkt me vrij duidelijk dat dit een oproep is om met elkaar uit te zoeken wie dit geweest is. Heeft dus niks met claimen te maken.

Je zoekt weeral een simpele manier om mij weg te zetten. Kan je niet naar wat nuttige info opzoek in plaats enkel dit soort berichten te posten?
 
Reactiescore
3.584
wat een tyfus noob is de heks

Mee eens, ik had anders in het begin van het potje al een duidelijke theorie dat Itsdash een goedje was. Ook snap ik niet het net na de DL word ingezet, ipv de stemming uitslag eerst af te wachten. Hieruit leid ik af dat de heks een redelijk onervaren speler is of iemand die niet erg goed oplet.

Misschien hebben zij de lynchstemming beter bijgehouden. Maar dacht dat jij had aangegeven dat het ongeveer gelijk opging tussen Rukurt en Lyonn, dus lijkt me wrang dat ze reeds op 21:51 zouden denken dat het verloren is?

Denk dat Lyon al iets op kop zat gevoelsmatig en dat nadat ik dat zei, er nog stemmen op Lyon kwamen dus het zag er redelijk hopeloos uit op een gegeven moment (gevoelsmatig). Analyseren het weldra wel allemaal als de stemming duidelijk is.
 

DeletedUser40402

Guest
Oh ja, want degene die deze gigantische fout maakt gaat dat ook maar even toegeven?

Lijkt me vrij duidelijk dat dit een oproep is om met elkaar uit te zoeken wie dit geweest is. Heeft dus niks met claimen te maken.

Je zoekt weeral een simpele manier om min weg te zetten. Kan je niet naar wat nuttige info opzoek in plaats enkel dit soort berichten te posten?
En waarom zou dit moeten uitgezocht worden? Lijkt me ons niet verder te helpen?
 
Reactiescore
1.014
Leuk een tweetje tussen de wolven hier?
Graag Mike zichzelf laten verdedigen, voorlopig laat hij het afweten en dat vind ik hoogst verdacht.
Ik las dat stuk in de vlugheid gisteren als dat hij laat thuis was en nog eten moest maken en dus daarom zo laat op de dag pas aan het topic lezen toe kwam. Zat dus verkeerd in mijn kop. Dat er meer tijd tussen zat was meer mijn focus. ik ben trouwens nog steeds niet tevreden met speeder zijn antwoorden.
Onzin letterlijk 1 minuut voordat je stemt plaatst sule een lijst met alle stemmen en daaronder een totaal van wie er hoeveel stemmen heeft.
jij was een van de 3 die net voor het eind van de lynch bij een gelijke stand nog ging stemmen. de andere namen zijn de andere namen zijn de 2 lynch kandidaten en mike die ik net als jou aan de tand aan het voelen ben.



ik blijf het een non argument vinden waarom je zo stemt totaal niet bezig met het spelletje. Even zodat je het begrijpt mike, we zijn hier als groep spelers om elkaar verdacht te vinden om zo een groepje eruit te werken die wolven zijn, niet om vrienden te maken. Nog meer mensen die bij een gelijke stand eerder op je steun kunnen rekenen?

mike of speeder ( en lyonn) zitten in zijn posts..
Zit de heks tussen de 1e 2?
 

Deleted User - 487920325

Guest
Telt de stem van itsdash nog mee voor de lynch? Want volgens mij was het uiteindelijk 7-7 met de stem van candiu erbij
 
Reactiescore
534
En waarom zou dit moeten uitgezocht worden? Lijkt me ons niet verder te helpen?

Alle kleine puzzelstukjes maken uiteindelijk de puzzel compleet? Als jij het niet hoeft te weten is dat jou goedrecht, maar ik zou het bruikbare informatie vinden. Al dan niet voor later in het spel.
 

DeletedUser40402

Guest
Alle kleine puzzelstukjes maken uiteindelijk de puzzel compleet? Als jij het niet hoeft te weten is dat jou goedrecht, maar ik zou het bruikbare informatie vinden. Al dan niet voor later in het spel.
Zolang dag 3 niet voorbij is moet dat uiteraard niet bekend gemaakt worden en moet er ook niet naar gezocht worden.
 
Reactiescore
3.584
Lyon beweerde een speciaaltje te zijn, mss heeft hij nog net zijn actie ingezet voor hij lynch slachtoffer word. Al is het de vraag of de spelleiding dit nog toelaat vlak na de DL terwijl hij wellicht lynch is.
 
Bovenaan