[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
976
Als het tussen Fam en Lyonn gaat, wil ik eigenlijk ook voor Lyonn gaan.

Fam heeft zich met haar laatste posts toch weer wat op zijn Fam's gedragen, dus dat volstaat voor mij, waardoor ik haar tijdelijk schrap.
 
Reactiescore
264
Ja sommige, en ik zit bij die sommige? Als je wat wilt beweren zorg dan dat wat je beweerd ook steek houdt. Beter het potje actief volgen, dat zou al mooi zijn.

Enige wat ik nu kan zeggen is dat ik geen wolf ben en als bewijs daarvan is het onsportief lunchen voila
 

Deleted User - 487920325

Guest
Deze lynch gaat in elk geval een hoop info opleveren zo te zien
 
Reactiescore
3.584
Wie is arlena? Al die niet forumnamen die worden gebruikt maakt het lastig om het te volgen

Tigor. Het potje van Antraxxol moeten mensen maar eens ergens op het einde terug lezen, dan zal blijken ik enorm sportief lunch en Lyon zijn uitleg sws geen steek houdt moest iemand mij niet geloven op mijn woorden.
 
Reactiescore
264
Het zal echt dom zijn als jullie op mij gaan ik heb alles weerlegt maar ja mensen kunnen blijkbaar niet nadenken
 
Reactiescore
1.286
Het zal echt dom zijn als jullie op mij gaan ik heb alles weerlegt maar ja mensen kunnen blijkbaar niet nadenken
lol je hebt NIKS weerlegd. je komt pas opdagen als je naam op het hakblok ligt. ga nu niet zielig doen.
 
Reactiescore
1.697
ik snap niet waarom de lynch tussen fam en lyon gaat terwijl niemand cmegers oppert. dit moet betekenen dat de wolven hem ontzien?

@nonkel jos laat hem ff doodvallen bvd
 
Reactiescore
723
De laatste 3 posts van The Selfmade man.
Deze theorie van Westkip kan ik echter wel wat meer volgen. Zeker met de volgende post van meister in gedachten. Meister
Lekker dat welpje eruit, maar we worden er niet veel wijzer van. Erg jammer van de ziener wel
Het spoor bijster? Het potje is net begonnen en mijn 1e stem pakte goed. Ik moet eerlijk toegeven ik nog wel wat moet inkomen.
Hij wrijft het er voor mij wel makkelijk in dat hij er een welp heeft uit gestemd.

Itsdash is momenteel goedje voor mij.

Ik vind het raar waarom er op fam wordt gegaan
 
Reactiescore
264
Wolvjes proberen mij altijd dag 1 of dag 2 eruit te werken omdat ze weten dat ik ze als 1 van de weinige met mijn wolfdar altijd snel ontmasker :)
 
Reactiescore
534
Fam zou ook vrij weinig info vrijspelen mocht ze lynch worden
 
Reactiescore
3.584
Doe dit soort dingen nou niet..

Beter wel, zijn stem op Fam heeft weinig waarde. Nu heeft hij een invloed en kan hij zichzelf mogelijk bewezen maken of juist verdacht. In ieder geval iets ipv niets.

Als het tussen Fam en Lyonn gaat, wil ik eigenlijk ook voor Lyonn gaan.

Fam heeft zich met haar laatste posts toch weer wat op zijn Fam's gedragen, dus dat volstaat voor mij, waardoor ik haar tijdelijk schrap.

Het gaat eerder tussen Lyonn en Rukurt.
 
Reactiescore
3.584
Als Lyon wolf is moet hij zich schamen voor zijn niet bijdrage aan de game. Als Lyon goedje is dan was het een enorm makkelijk slachtoffer voor de wolven.
 
Reactiescore
5
Sorry dat ik vandaag niet actief geweest ben. Had mn diplomauitreiking. Ik heb geen tijd om alles terug te lezen dus voor nu Lyonn.
 
Reactiescore
264
Als Lyon wolf is moet hij zich schamen voor zijn niet bijdrage aan de game. Als Lyon goedje is dan was het een enorm makkelijk slachtoffer voor de wolven.
ik ben gewoon goedje en als iedereen nou gewoon op rukurt gaat ipv mij dan is het potje nog niet verloren anders wel.
 
Bovenaan