Top/Flop stammen

Deleted User - 487957763

Guest
Wel een aantal weken ervoor de ex-leider van Apex aangenomen als hulpje voor jullie mb's hè ;).
Misschien gaat een spelletje om spel plezier en haalde Furzlol dat niet in Apex? Dat hij goed met onze mb’s kan en daar wel plezier aan beleefd kan ik niks aandoen. Ik heb niemand aangenomen enkel goedkeuring verleend dat Furz met onze mb’s mag werken. Waarop die zelf geleaved is, omdat hij geen belangenverstrengeling wil.
 
Reactiescore
972
Misschien gaat een spelletje om spel plezier en haalde Furzlol dat niet in Apex? Dat hij goed met onze mb’s kan en daar wel plezier aan beleefd kan ik niks aandoen. Ik heb niemand aangenomen enkel goedkeuring verleend dat Furz met onze mb’s mag werken. Waarop die zelf geleaved is, omdat hij geen belangenverstrengeling wil.

Je kunt toch niet alles goed praten onder het mom "spelplezier". Als jullie de hele wereld dood zouden rekruteren voor jullie eigen spelplezier, betekent dat bovendien dat voor veel andere spelers het spelplezier ernstig wordt verpest. Daarom zijn bijvoorbeeld kata's ook zo'n taboe, omdat het misschien voor de een een gigantische boost is, terwijl voor de ander het spel gigantisch verziekt wordt. Goed, als dat voor jou misschien een legitieme reden is (wat ik me overigens moeilijk kan voorstellen), zegt dat wel wat over de insteek die Spread op deze wereld heeft. Zeker als het van een leider afkomt...
 
Reactiescore
1.478
l
l
Je kunt toch niet alles goed praten onder het mom "spelplezier". Als jullie de hele wereld dood zouden rekruteren voor jullie eigen spelplezier, betekent dat bovendien dat voor veel andere spelers het spelplezier ernstig wordt verpest. Daarom zijn bijvoorbeeld kata's ook zo'n taboe, omdat het misschien voor de een een gigantische boost is, terwijl voor de ander het spel gigantisch verziekt wordt. Goed, als dat voor jou misschien een legitieme reden is (wat ik me overigens moeilijk kan voorstellen), zegt dat wel wat over de insteek die Spread op deze wereld heeft. Zeker als het van een leider afkomt...
Dat deed imago ook vaak genoeg godnondeju.
 
Reactiescore
1.367
Je kunt toch niet alles goed praten onder het mom "spelplezier". Als jullie de hele wereld dood zouden rekruteren voor jullie eigen spelplezier, betekent dat bovendien dat voor veel andere spelers het spelplezier ernstig wordt verpest. Daarom zijn bijvoorbeeld kata's ook zo'n taboe, omdat het misschien voor de een een gigantische boost is, terwijl voor de ander het spel gigantisch verziekt wordt. Goed, als dat voor jou misschien een legitieme reden is (wat ik me overigens moeilijk kan voorstellen), zegt dat wel wat over de insteek die Spread op deze wereld heeft. Zeker als het van een leider afkomt...

En jij als kakkakker mot over kata's praten?
Jammer genoeg was die kerel de stam gewoon zat en was idd z'n ''spelplezier'' weg.
Shit happens man, maar jammer genoeg zijn dat de feiten, niks meer en niks minder.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Je kunt toch niet alles goed praten onder het mom "spelplezier". Als jullie de hele wereld dood zouden rekruteren voor jullie eigen spelplezier, betekent dat bovendien dat voor veel andere spelers het spelplezier ernstig wordt verpest. Daarom zijn bijvoorbeeld kata's ook zo'n taboe, omdat het misschien voor de een een gigantische boost is, terwijl voor de ander het spel gigantisch verziekt wordt. Goed, als dat voor jou misschien een legitieme reden is (wat ik me overigens moeilijk kan voorstellen), zegt dat wel wat over de insteek die Spread op deze wereld heeft. Zeker als het van een leider afkomt...
Goed had ik dan tegen Furzlol moeten zeggen. Nee je mag niet met mijn mb’s samenwerken. Die jongen gaf aan enkel nog met onze mb’s een tijd door te willen werken om de rim te kuisen zonder zijn eigen stam aan te willen valle / tegen te werken. De andere optie was dat hij zou stoppen met het spel.

Tuurlijk valt niet alles goed te praten onder het mom van spelplezier, maar als iemand plezier beleeft aan een samenwerking met 2 jongens die mb voor mij spelen dan ga ik niet de boeman spelen en zeggen dan stop je maar met het spel.
 
Reactiescore
1.278
Verdedigtechnisch haalt Apex hier alleen maar voordeel uit volgens mij. Geeft ze behoorlijk wat safe.
 
Reactiescore
2.386
Dus, wie is er tegenwoordig de beste stam?
 
Reactiescore
757
Toch zou ik Pit. niet zomaar aan de kant schuiven. Als stam hebben zij het steeds met eigen middelen gespeeld en hebben zij bovendien onder vuur gelegen vanaf begin de wereld. Alle respect voor spread en imago maar beiden hebben serieus wat hulp gekregen van slaafjes, vriendjes, mb’s en dergelijke. Dat is iets wat je van pit niet kunt zeggen.
 
Reactiescore
467
Toch zou ik Pit. niet zomaar aan de kant schuiven. Als stam hebben zij het steeds met eigen middelen gespeeld en hebben zij bovendien onder vuur gelegen vanaf begin de wereld. Alle respect voor spread en imago maar beiden hebben serieus wat hulp gekregen van slaafjes, vriendjes, mb’s en dergelijke. Dat is iets wat je van pit niet kunt zeggen.

Hoe zou je een account als Speedyaction dan beschrijven? Stamgenoot? Vijand? Hulpje?

Of je eigen slaafje Cucuro XX?

Zonder hulp hahaha wat een grap. Gelukkig geloof je in je eigen sprookjes.

Ik heb jammer genoeg niet de tijd die Kyle heeft, maar anders kan je voor iedere stam wel een aanzienlijke lijst maken hoor.
 
Reactiescore
757
Hoe zou je een account als Speedyaction dan beschrijven? Stamgenoot? Vijand? Hulpje?

Of je eigen slaafje Cucuro XX?

Zonder hulp hahaha wat een grap. Gelukkig geloof je in je eigen sprookjes.

Ik heb jammer genoeg niet de tijd die Kyle heeft, maar anders kan je voor iedere stam wel een aanzienlijke lijst maken hoor.
Het feit dat je hier zo aanvallend op reageert zegt genoeg.
 
Reactiescore
735
Als je dan zo in de bash modus gaat, doe dan in elk geval een beetje je best. 2e post van vandaag die nergens op slaat :')
Maargoed, vlammen op het grote boze Spread. POV is al lekker phalanxjes op ons aan het leggen, kan Imago zich focussen op west, Pov op midden en Pit op Oost, want er moet toch opgetreden worden tegen de partij die via de makkelijkste weg zo'n kwantitatieve voorsprong creëert :')
 
Bovenaan