Top/Flop stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Flamingsnakes helemaal mee eens. Maar er is ondertussen al tig keren aangetoond dat het bij Feestjebouwen01 alles behalve net spel was en in overleg met POV aangevallen werd.

Ik snap dat punt ja, toch moet je snappen dat die NAP ook opgezegd was met een plan :p. Die massa/blitz had anders twee dagen eerder geland, en ik denk niet dat Feestje het er dan wel goed van af had gebracht tbh.
 
Reactiescore
1.278

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Kunnen we bij deze het broodje aap verhaal over Spread die niet voor de makkelijke weg kiest en het op eigen kracht doet achterwege laten?

Spread streeft gewoon zo snel mogelijk naar 51% dominantie, dan hoeven ze de oorlog niet eens aan te gaan :biggrin: :biggrin: :eek2:

@Kyuka welke diplomatische samenwerkingen (stamverband of speler) heeft spread afgewezen dan?

Naar ik weet zijn ze ook met POV aan het praten :tongue:
 
Reactiescore
1.226
zeg er gelijk bij dat wij die dorpen juist afgewezen hebben uit Apex. Nadat we ze duidelijk aangeboden kregen.

Waar wijs je ze af? Je stelt het alleen uit omdat het jezelf niet uitkomt - 7 dagen edellijn? Je zegt letterlijk "wij zeggen er geen nee tegen". Afwijzen was geweest als je er wel nee tegen had gezegd.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Eigenlijk zou je een sterk uiteengezette post moeten hebben waar alle recruits/samenwerkingen van de stammen in staan met andere shit erbij. Er spelen hier natuurlijk zoveel factoren mee die voor de kwantiteit kunnen zorgen, zoals;
- In 1 continent starten of meerdere
- Premade vooraf maken of pas later bij recruiten zodat je vaak de kwantitatieve sterke accounts kan meepakken
- Hoe sterk je als stam groeit, bij de ene stam gaat het groeien nu net beter dan bij de andere stam
- Mate van weerstand, bij Imago is de weerstand net wat heftiger gebleken bijvoorbeeld.

Al dit soort factoren spelen heel erg mee. Nu is Spread beduidend groter op een aantal vlakken, maar in hoeverre deze voorsprong behaald wordt door interns/boosts (even uitgedrukt in het verschil tussen de stammen, aangezien interns e.d. in elke stam plaatsvinden maar de mate daarvan verschilt), is de vraag.
 
Reactiescore
2.444
Ik snap dat punt ja, toch moet je snappen dat die NAP ook opgezegd was met een plan :p. Die massa/blitz had anders twee dagen eerder geland, en ik denk niet dat Feestje het er dan wel goed van af had gebracht tbh.

Dat zeg ik niet, maar jij claimt dat Feestjebouwen01 zonder samenwerkingen of ander spel weggespeeld is en dat is simpelweg niet waar.
 
Reactiescore
1.278
Waar wijs je ze af? Je stelt het alleen uit omdat het jezelf niet uitkomt - 7 dagen edellijn? Je zegt letterlijk "wij zeggen er geen nee tegen". Afwijzen was geweest als je er wel nee tegen had gezegd.

Veel dorpen lagen onder die edellijn, al ben je toch zo goed op de hoogte....Hij vraagt mij om edels te sturen en dat doen wij niet. Lijkt mij een duidelijk verhaal.

Wel grappig dat er weer een selectieve screen opduikt, kom op jongens al wil je een stuk gesprek delen doe dan dan ook volledig. Moet jou wel herkenbaar voorkomen trouwens.

Vooral erg typisch dat Imago hierover komt klagen terwijl ze al aangetoond hebben in een vergelijkbare situatie die edels wel gewoon te sturen ...
 
Reactiescore
2.303
Eigenlijk zou je een sterk uiteengezette post moeten hebben waar alle recruits/samenwerkingen van de stammen in staan met andere shit erbij. Er spelen hier natuurlijk zoveel factoren mee die voor de kwantiteit kunnen zorgen, zoals;
- In 1 continent starten of meerdere
- Premade vooraf maken of pas later bij recruiten zodat je vaak de kwantitatieve sterke accounts kan meepakken
- Hoe sterk je als stam groeit, bij de ene stam gaat het groeien nu net beter dan bij de andere stam
- Mate van weerstand, bij Imago is de weerstand net wat heftiger gebleken bijvoorbeeld.

Al dit soort factoren spelen heel erg mee. Nu is Spread beduidend groter op een aantal vlakken, maar in hoeverre deze voorsprong behaald wordt door interns/boosts (even uitgedrukt in het verschil tussen de stammen, aangezien interns e.d. in elke stam plaatsvinden maar de mate daarvan verschilt), is de vraag.


Kan je ook niet maken he ? Tenzij iedereen eerlijk zal zijn over wat hij gratis kreeg en wat niet ?

Anton hap hap.
 
Reactiescore
1.365
Waar wijs je ze af? Je stelt het alleen uit omdat het jezelf niet uitkomt - 7 dagen edellijn? Je zegt letterlijk "wij zeggen er geen nee tegen". Afwijzen was geweest als je er wel nee tegen had gezegd.
Waarom lopen we er nu op Brambo?
Ben je weer zo in de ban van de puzz, dat je dit ook niet in kan zien...?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan