[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
1.279
Tuurlijk, even de laatste 2 zinnen uit een alinea van 3 eruit en de betekenis veranderen.
Ik ging in jokers gedachtegang even en breidde die van mij eraan vast.
Ik snap echt totaal jou logica niet.
 
Reactiescore
1.014
Ik switch mijn stem van laila naar glenn

want als ik het hierboven zo lees, hebben we met die lynch meer kans op info dan op laila.
 
Reactiescore
3.586
Ik heb er eerlijk gezegd geen probleem mee medewolven te lynchen als ik wolf ben, zo heb ik juist mijn beste potje gewonnen. Bewezen goedjes omdat x en y er op stemmen moet je daarom altijd met een korreltje zout nemen. Mooi argument als de speler in kwestie niet zo'n goede speler is of minder ervaren maar de betere spelers smijten er gewoon hun medewolven uit als het moet.

Niemand heeft problemen medewolven te lynchen maar niet op dag 1. Dus vind dat wederom geen valabel argument. Je stem op ctrl is zo erg goedkoop, vorige potjes waar je goedje was telkens vond ik je hele goede teksten hebben. Ik merk nu een duidelijk verschil in gedrag.
 

DeletedUser40402

Guest
Haha zo makkelijk dit @glenn485 dus omdat ik erg in twijfel ben op wie ik moet stemmen zet je me op mij een lynch. Ik ben zoekende en ik vond Lyonn vaag reageren, dus was toen voor mij een reden voor een lynchstem. Ik heb vanavond weer gelezen maar toen twijfelde ik of Lyonn een goede keuze was. Jij was zo overtuigd van Lyonn als wolf maar wijkt daar ook van af?
Ik was natuurlijk helemaal niet overtuigd van Lyonn als wolf, lees die post nog maar eens. Ik denk niet dat ik al ooit zo'n onsamenhangende post heb geplaatst. Zoals ik al zei tegen joker, ik ben volgens mij voor de eerste keer burger (toch de eerste keer sinds de restart) dus kan me dit potje gewoon iets meer laten gaan, wat ik ook probeer te doen. Als dat moet door half te trollen op dag 1 om er zo wat uit te halen, dan doe ik dat maar.
 
Reactiescore
1.014
De anonieme beul heeft toegeslagen...

doei capri... :rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Heel leuk en aardig maar ik zie Glenn niet als een wolf. Ik ben bereid mee te gaan op miketijger, famdecibel en nonkel jos

E: jokersbrain en dash ben ik ook bereid op te gaan
Als ik even moet peilen momenteel denk ik dat mike, jos en jokersbrain verloren stemmen zijn, dus goedje. Dash heb ik niet echt een geweldig goedjes gevoel over en fam heb ik dat eigenlijk nooit, ook niet als die achteraf goedje blijkt.
 
Reactiescore
1.577
Goed, voor mij is het duidelijk dat vvhaaren wolf is. Wellicht moet ik noodgedwongen nog veranderen later deze avond om mezelf te redden...
 
Reactiescore
3.586
Heel leuk en aardig maar ik zie Glenn niet als een wolf. Ik ben bereid mee te gaan op miketijger, famdecibel en nonkel jos

E: jokersbrain en dash ben ik ook bereid op te gaan

Dus je bent bereid om op iedereen te gaan zowat zonder bijkomende uitleg? Lekker makkelijk spelen zo. Kom eens met tekst en uitleg, waarom zie je Glenn niet als wolf, waarom ben je bereid mee te gaan op de 3 makkelijkste en goedkoopste lynch targets? En wat is er van mij en Dash?
 
Reactiescore
1.000
Ik vind de argumenten van Joker goed en aangezien hij vorig potje als wolf heel erg in mijn achtig gestegen is, ben ik van plan hem te volgen.

Time Glenn
 
Reactiescore
976
Ondanks ik me er van bewust ben dat ik blijkbaar altijd een goedjesgevoel heb bij Nonkel is er toch geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt nu op hem te stemmen.

Speelt gewoon goed mee, denkt na en probeert openingen te zoeken. Niets meer.

Elke speler die nu nog op nonkel stemt is verdacht.
 
Reactiescore
1.279
Dus je bent bereid om op iedereen te gaan zowat zonder bijkomende uitleg? Lekker makkelijk spelen zo. Kom eens met tekst en uitleg, waarom zie je Glenn niet als wolf, waarom ben je bereid mee te gaan op de 3 makkelijkste en goedkoopste lynch targets? En wat is er van mij en Dash?
Even los van je glenn theorie. Die gast is toch keihard wolf. Kunnen we die niet beter doen dan glenn?
 

DeletedUser17472

Guest
Dus als ik het goed begrijp ga ik vol op Lyonn als wolf, maar omdat mensen dan meegaan op mijn aanval heb ik schrik gekregen en trek ik mijn stem terug. Maar kan ik dan wel achteraf claimen dat ik wist dat Lyonn goedje was terwijl ik degene ben die ervoor zou gezorgd hebben dat hij er uit was volgens jou. Dus je verwacht dat mensen zomaar zullen vergeten dat ik de eerste ben die er vol op ging? Leg ik het een beetje goed uit? Want hoe meer ik dit uitschrijf, hoe vreemder ik je theorie vind?
Waarom angst? Wat is dit voor een onzin antwoord. Je zegt dat Lyonn wolf is, maar dat je angst hebt dat er mensen meegaan op je aanval en dat je daarom je stem terugtrekt. En hoe kun je nu al weten dat Lyonn wel goedje is. Eerst wolf, dan goedje. En zover ik weet is er nog geen deadline geweest waardoor je rollen op kunt vragen. Cupido zou kunnen, maar dat kan dan ook G/S zijn. Ik snap niks van je verhaal.
Zullen we voordat we dit soort theorieën over anderen neer zetten eerst lyonn is op het hakblok neerleggen. Zou fijn zijn dankjewel.

Waarom Lyonn?
Zullen ze zich herpakken in de jacht op de bende van Simeco?
huh? Jacht op de bende van Simeco? Verspreek jij je nu?
Lyonn

Simeco
 
Reactiescore
264
Dus je bent bereid om op iedereen te gaan zowat zonder bijkomende uitleg? Lekker makkelijk spelen zo. Kom eens met tekst en uitleg, waarom zie je Glenn niet als wolf, waarom ben je bereid mee te gaan op de 3 makkelijkste en goedkoopste lynch targets? En wat is er van mij en Dash?
Heel makkelijk minimaal 60% hiervan is wolf. Jij speelt precies hetzelfde als het potje dat je slechtje was en nonkel ook. Mike kan wolfje zijn moeilijk af te lezen. Fam speelt weird en dash speelt weird
 
Reactiescore
1.014
Het was een zonnige dag in Wakkerdam. De regen kwam met bakken tegelijk uit de hemel en iedereen werd zeiknat?
Daar in de lucht ontstond een prachtige regenboog, en de inwoners van wakkerdam stonden te dansen in de regen en te genieten van dit mooie verschijnsel.
Deze inwoners waren allemaal moderators van het tribalwars forum. In deze hoedanigheid onderdrukte ze de bevolking met onterechte bans en berispingen.
Men werd monddood gemaakt, maar dit werd niet meer gepikt? De vrij forummers gingen in verzet. Onder leiding van Siemieco en Nonkel jos werden snode plannetjes gesmeed.
Het beloven spannende dagen te worden. ik voel het nu al in mijn maag?
Opeens begint Famdecibel te krijzen.
HELP HELP HELP ER IS HIER IEMAND VERMOORD?!?!
Fam was erg van slag maar ze werd al snel gerust gesteld door de rest. Geen erg, zei duckje. Het is bietje maar.
Bekijk bijlage 21222

maretan was bietje let him rest in peace?

1. @Sule Silmad itsdash
2. @Tigor93
3. @mohniels1 tigor
4. @Westkip
5. @famdecibel timeforplanc
6. @Speeder. itsdash
7. @ItsDash materlotti
8. @Calamus Incendium tigor
9. @simeco itsdash
10.@materlotti speeder
11. @JokersBrain itsdash
12. @glenn485 materlotti
13. @Ctrl Alt Delete itsdash
14. @nonkel jos itsdash
15. @vvhaaren materlotti
16. @altijd bezig capricorno
17. @laila tigor
18. @Capricorno
19. @Lyonn
20. @Candiu itsdash
21. @thelightfighter maretak
22. @miketijger tigor
23. @.TimeforplanB tigor
24. @Stalov speeder
25. @maretan
26. Anthraxxol Halsema

1x halsema
2x speeder
1x maretan
1x capricorno
3x materlotti
1x timeforplanb
5x tigor
7x itsdash
Bekijk bijlage 21223

@famdecibel lees
 
Reactiescore
1.279
Ik vind jokersbrain zijn vaststelling wel ok, maar ik vind dat alles nog kan in feite.
ik was even aan het denken alsof het niet mezelf was dat op bepaling van goed/slecht staat.
Ah op die fiets. Dan snap ik je nu wel.
 
Bovenaan