Top/flop spelers

Reactiescore
1.893
Is gisteren hier aangekaart al en ga niet gesprek opnieuw voeren ;)
Misschien omdat het geen stab was? Het is mij dus ook een raadsel waarom je dat hier op zo'n wijze probeert te laten doorschemeren, maar oké.

Dit is wel een leugen Jona. Misschien was de NAP niet duidelijk op papier gezet, dus het is geen zwartwit stab inderdaad. Alleen blijkbaar hebben jullie dus een persoon zitten in Tring, waarmee jullie een "rekening te vereffenen" hebben. Verder lees ik ook dat er tussen BOOM! en Tring een discussie gaande was tot een BG. Waarom zou jullie persoon een BG aangaan met de vijand? Waarom heeft jullie persoon überhaupt een gedeeld forum met BOOM!. Is dit om informatie door te spelen? En wat betreft de samenwerking precies dat er een rekening te vereffenen is? Unagi geeft namelijk aan dat er vanaf het begin van de wereld zeer goede contacten zijn.
En hoe is dit een leugen Mike?
 
Reactiescore
1.647
Misschien omdat het geen stab was? Het is mij dus ook een raadsel waarom je dat hier op zo'n wijze probeert te laten doorschemeren, maar oké.


En hoe is dit een leugen Mike?

Als je gewoon ff mijn recaties leest heb ik nergens ook maar gespeculeerd over een stab of iets
 

DeletedUser82113

Guest
Echter heb ik ELSA nooit gestabbed, wij hadden een NAP die ik op woensdag 6 mei opzei (op aandringen van jullie), en door een week opzegtermijn pas op de 13 kon aanvallen. Buildawall was stomweg vergeten dat het termijn was verstreken en daar heb ik hem dus nadat ik hier neergezet werd als een stabber op moeten aanspreken zodat ik het niet hier openbaar hoefde te maken en alles op straat kwam te liggen.

Weetje ik heb in respect naar buildawall de rest laten gaan ondanks dat ik een beetje te kakken werd gezet.
Zat weer eens wat rond te neuzen en las dit.

Hou het alsjeblieft iets meer bij de waarheid en vertel iets meer van het verhaal.
Dat zal ik waarderen.

Make love not war xoxo
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
cdb4c4abfa25fb2726f790adf6dce7a2.png

godver wat close
 
Reactiescore
1.647
Prins Pils - Vraag me af wat in zijn drank gaat

Is al veel sensatie over geschopt en hier is dan de nu al beruchte post. Alvast excuses voor de interpunctie, gramatica en spellingsfouten. Ook wil ik i.v.m. de privacy wijzen op het onderstaande:

Naamloos.png

Maar aangezien aan begin van dit gesprek duidelijk is gemaakt dat dit voor AF post was en hier geen bezwaar tegen werd gemaakt zullen zaken gewoon gedeeld worden waar nodig.

De aanloop
Ik kreeg de afgelopen dagen de volgende zaken te horen over dit account waar ik zo dieper op wil ingaan:

- Een fusie waarbij de partner toegang word geweigerd en word genegeerd nadat die zijn dorpen heeft afgestaan
- Aanvallen tijdens een BG
- Vetrouwelijke gesprekken doorsturen
- Bewust liegen over situaties om zich anders voor te doen

Ik zal deze zaken stuk voor stuk behandelen.

Een fusie waarbij de partner toegang word geweigerd en word genegeerd nadat die zijn dorpen heeft afgestaan

Prins Pils ging fuseren met Vegterloo, hij begon met het internen en daarna beweerde Vegterloo dat hij niet op account mocht van Prins Pils. Hij verwijte hem dat hij genegeerd word en niet reageert. Dit werd bij -UW- bekend die daarop Pils gingen bestoken. Ik kan zeggen dat dit onjuist is, om het een beetje normale post te houden qua lengte zal ik niet alle screens die hierover zijn gedeeld delen maar indien mensen willen kan ik deze tonen. Prins Pils heeft hier correct gehandeld en kan niks verweten worden. Vegterloo was lui en vond makkelijker snel publiciteit te zoeken en omgeving PM's te sturen met halve bewijzen dan even zijn discord checken.

Dan nog een andere opmerking als gaat over Prins Pils en fuseren, misschien eens wat minder willen fuseren? Je fuseert met 2 spelers al Giovanni en Vergterloo en dan wil je ook nog fuseren met Loveal en met Tycoon. Het houd een keertje op?

Hoofdstuk Loveal waar een hoop gebeurt

Loveal is een account waar Prins Pils al sinds begin van de wereld contact mee had. Ook toen Loveal ons joinde hielden die 2 nauw contact, enkel leken bepaalde zaken niet helemaal binnen de stam van -UW- te blijven dus hadden Loveal en ik een plan opgezet om te kijken of Prins Pils te vertrouwen was. Wij starte een gesprek en hij deelde dit met Prins Pils nadat hij gesprek in die richting duwde. Pils hapte en wou het graag zien, wat waren we verbaasd (maar niet heus) dat dit even later door Roald (sorry je hierin betrek maar heeft er wel mee te maken) hiet iets over zegt.

Naamloos.png
Hierna praat Roald erover heen, maar voor ons was al aardig duidelijk dat Prins Pils meer contact met Imago had dan ons lief was en geen moeite had vertrouwelijke gesprekken of informatie te delen. Hierop zegt het account zelf:
Naamloos.png
Account vind het de normaalste zaak van de wereld om vertrouwelijke intel te delen ondanks dat ze het aan de ene kant niet netjes vinden. Account heeft wel vaker last van het een vinden maar toch anders handelen maar daarover straks meer.

Loveal ging door en Prins Pils bleef in -UW-. Hij had vaak bonje over edellijnen en edelruimte en dit escaleert op een gegeven ogenblik. tycoon960 zegt het volgende wat er aan vooraf ging en hoe het afliep:
Ondertussen hadden we een GAP met onze stam lopen op loveal. Daar hebben we wat dorpen gewonnen. Maar verder dan die paar dorpen ging moeilijk zijn.
Dan heeft chigaco een deal gemaakt om hem in onze stam te laten komen en een paar dorpen aftestaan (2 aan prins pils gegeven)

Dat hij tegen zijn komst was snap ik. Maar als iedereen voor is kan je niet veel doen.

Dus daar was er redelijk wat ruzie over qua edelruimte, dit voelde iedereen in de stam de sfeer ging snel weg.

Dan is er een moment geweest dat ik 3 dorpen van een speler kreeg die stopte en die lag tussen ons maar dichter bij mij. De eigenaar wou dat ik ze kreeg en Pils heeft hier serieus op zitten hameren dat dit totaal not done was. Ik was zogezegd de punterspeler hier was hier opeens de slechte.
Met als afsluiter zei hij we zullen zien wat de toekomst brengt. (weer aanwijzing naar leaven en samenzwering naar imago)

Toen is er ruzie ontstaan tussen prins en chigaco ik heb hier idd dingen verteld tegen chigaco en omgekeerd over wat ze zeiden. Ik probeerde de tussen persoon te zijn en het op te lossen (wat niet gelukt is). Geen idee welke berichten hij gezien heeft, maar zal uit de context gehaald geweest zijn.

Dan heb ik een paar dagen geen contact meer gehad met hem na die ruzie's
Enkel over zijn nieuwe "fusie" waarbij ik voorstelde om te vooredelen en deed redelijk kort tegen mij over claims.
prins pils heeft het volgende geschreven:
Wij liggen ook in elkaar zijn weg

Dit zei hij ook nog, weer aantonen dat hij tegen ons ging gaan.

Paar dagen erna komt hij ermee af om de stam te leaven. Dus zonder echt een plan te hebben zegt hij (maar de dag erna zit hij wel direct bij de moraalbrekers van noire)
Dus weer een reden meer dat hij ons gaat aanvallen.

En tijdens het moment dat hij leaved waren leetrox en besh aan het fuseren. Op het moment hij leaved krijgen we een massa op besh die al volledig leeg stond en enkel de dorpen die leetrox aan het edelen was kregen ook edels. Precies genoeg zelf. (vermoeden dat hij het door heeft gezegd)

Ik heb dit aan parrot gevraagd, hij zei dat ze het konden zien aan onze stam overnames. Kan totaal niet want we hadden nog geen 1 dorp genomen kan je zien in de stats (dus liegt daar over)

Hierna ben idd zelf beginnen nadenken om dit spel tot het einde te kunnen spelen. Hierbij wetende dat ik heel -uw- ging moeten stabben.
De enigste die mee kon was leetrox.

Ik vond het een zeer goed aanbod die ik kreeg. Maar twijfelde als ik mijn stam wel zou stabben (wat prins pils zeker ging doen) en ging wel heel mijn acc moeten verdelen aan noire en freaquency en maar een paar dorpen aan prins pils(waar ik dan zou mee spelen)

Heb hierover enkel met leetrox gesproken hij zag het totaal niet zitten en zei dat ik moest kiezen.

Heb dan nog eens al onze gesprekken gelezen en toen begon ik al te twijfelen omat hij toch redellijk snel kwaad werd ( dan kan je snel iemand uit je acc zetten)

En toen hij terug over vegterlo zijn dorpen begon. Wou ik toch eens weten als hij er al op zat. Ik heb hem dit gevraagd en zat er nog niet op en kreeg de gegevens niet.

Op dezlfde dag heb ik nog een screen gekregen van Loveal. Blijkbaar wou Sam met loveal fuseren. Erna is hij hem binnen bestoken met clears en edels zonder afspraken, net wanneer Noire ook bezig was. Vond ik verdacht. Maar volgens Sam was zijn acc gehacked.


Account Prins Pils dus wel enorm dichte lijnen met Imago als je zover bent dat als je fuseert je dorpen aan hen gaat afstaan. Zoals bekend waren die banden er al langer waardoor zeker vraagtekens kan worden gezet hoe eerlijk er met vertrouwde informatie binnen de stam werd omgegaan als we ook de eerdere situatie zien.

Op het eind word iets interessants gezegd door Tycoon over een screen van Sam. Het gaat hierbij om de onderste screen:

Naamloos.png

Vandaar mijn eerdere vraag hier hoe het met de hackers ging op het account. Als die met Noire deel krijg ik de volgende uitleg:
Naamloos.png

Hoe is dit gehacked zijn? Waarom word hier over gelogen als je niks te verbergen heb? Waarom word Loveal als reden leave aangegeven terwijl je met hem wilt fuseren?

Maar je kan dus niet fuseren met Loveal wat doe je dan? Dan ga je wat anders proberen af te spreken met degene waarvoor je je stam persé wilt leaven.

Naamloos.png

Goede band met iemand maar wel om die persoon leaven? Blijft raar fenomeen maar goed. Prins Pils krijg aanvallen van Imago? Waar dan? Pak even voor gemak zijn ODD erbij van 03.06 en 04.06

Naamloos.png

Waarom hier weer over liegen? Waarom iets zeggen wat totaal niet klopt? Wat is meerwaarde? Okay maar Loveal en Prins Pils hebben dus een PBG na dit gesprek. Een paar dagen later:

Naamloos.png
Duidelijke afspraak: Prins Pils kan recappen na overleg en niet zomaar dorpen edelen. En weer wilt Pils graag fuseren. En ook nog over liegen:
Naamloos.png
25 mei laatste keer over fuseren gesproken? Selectief geheugen?

Gaat nog verder in volgende post....
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    27,7 KB · Weergaven: 58
Reactiescore
1.647
Verder met de BG en afspraken over internen/recappen allemaal in overleg. Dan gebeurt volgende:
Naamloos.png

Maar valt Prins Pils nu zijn BG aan? Dat is toch gewoon een stab? Reactie van Loveal:

Bekijk bijlage 21177

Gewoon dorpen pakken zonder overleg, Loveal denkt hem nog steeds te kunnen vertrouwen. Maar wacht eens even....

05.06.....

Was dat niet de datum waar hij gehacked was? Of dat er oude spelers opeens logde, of kwam er nu weer een heel nieuw team op?


Ik weet het allemaal niet meer, enkel kunnen we denk ik genoeg conclusies trekken hoe Prins Pils het spel speelt. Leugens, bedrog, stabben, spioneren en wie weet wat nog niet boven tafel is beland, en oh ja misschien schizofrenie.

Om mooi af te sluiten de volgende screen:

Naamloos.png

Sorry maar daar bedank ik vriendelijk voor.
 
Bovenaan