[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Deleted User - 487963986

Guest
maar eens dan met AB? dan roosteren we hem ook vanavond. ik ben 90% zeker na gisterenavond en nu dit erbij.

Deadline is pas morgen, laten we nu gewoon even alles op een rijtje zetten en niks overhaast doen.

alle deelnemers, ivm dit geval wordt de deadline met 1 dag verplaatst naar morgen om 22:00. dus geen lynch/lunch vanavond. Dit om jullie genoeg tijd te geven jullie lijstjes en dergelijke op orde te krijgen.
 

DeletedUser17472

Guest
Simeco acht ik goed, aangezien hij zijn stem op Time had gezet rond 21:57 nadat Niels had geclaimed.
Greengang acht ik goed met zijn vangst van Time, maar weet ik niet
Ik acht beiden slecht. Je stem pas zetten net voor de deadline is verdacht. Zeker als hij zijn stem na een claim zet.
Greengang heeft voor mij een slechtjesrol. Hoeft niet persé wolf te zijn.

zie post van royalist. gisteren vlak voor de DL waren er een aantal die last minute switchten naar time. daar zitten nul wolven tussen. misschien een welp die mis zat, maar zeker geen wolf. green was de eerste die het balletje na de uitslag op gooide dat time misschien wel juist wolf was.
Dit bedoel ik dus... ik ben er zeker van dat er tussen de timestemmers wolven zitten en beiden kunnen dat dus zijn.

Royalist heb ik bij de goedjes staan. Dit ging te hard in op Time. Je doodt niet een medewolf, ook niet als het G/S is
 
Reactiescore
1.014
Zo! Er gebeurt weer van alles. Waar gaat dit potje naar toe.

Geen deadline lees ik, alsnog laat ik mijn stem staan.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik acht beiden slecht. Je stem pas zetten net voor de deadline is verdacht. Zeker als hij zijn stem na een claim zet.
Greengang heeft voor mij een slechtjesrol. Hoeft niet persé wolf te zijn.


Dit bedoel ik dus... ik ben er zeker van dat er tussen de timestemmers wolven zitten en beiden kunnen dat dus zijn.

Royalist heb ik bij de goedjes staan. Dit ging te hard in op Time. Je doodt niet een medewolf, ook niet als het G/S is

Fam je dood wel je medewolf als je de kans krijgt als je zeker bent dat ze g/s zijn xD
 
Reactiescore
656
@ItsDash je weet dat er geen welp in zit, toch?
 
Reactiescore
2.386
De dood van Capri is logisch te verklaren; omdat ze de G was in G/S had ze al veel informatie over het spel. Hier negeren dat er een koppel is, had het potje volledig uit balans kunnen trekken (wat nu overigens ook al is).

Veel plezier nog iedereen. Volgende deadline is morgenavond!
 
Reactiescore
1.279
Wil je nog wel een paar extra argumenten aan halen voor AB?

gaat eigenlijk om onderstaand in kort tijdbestek

21:57
Mohniels

Time
Goed punt, maar denk niet dat het veel uit gaat maken voor mij.
MOHniels ItsDash
voorlopig dan ff mohniels->time maar kheb godsamme geen idee
mohniels Time

edit sorry time puur zelfbehoud na al dit geswitch dat ik materlotti op mij zag springen.


Logischer voor AB was als hij ook op Time ging. dan was hij zeker veilig. Maar ipv dat gaat hij voor mij.
 

Deleted User - 487963986

Guest
gaat eigenlijk om onderstaand in kort tijdbestek

21:57






Logischer voor AB was als hij ook op Time ging. dan was hij zeker veilig. Maar ipv dat gaat hij voor mij.


Volgens de uitslag maakte het niet echt uit wie hij stemde jou of time. Want jullie staan blijkbaar gelijk volgens de telling van de spelleiding. Daarbij was er toen nog niks 100% zeker over time toch? Maar misschien kan @altijd bezig dit wel zelf even toelichten
 
Reactiescore
1.804
okeee G/S koppel verandert de zaak
voer voor het discussie topic.

hoor graag als bewezen goedje jou mening. over AB wat mij betreft is hij de volgende door zijn stem gisteren.
how how how
wat mij betreft is wolfalist allesbehalve bewezen goedje. G/S eruit halen via lynch is voor wolven toch gewoon een slimme zet?
Ik acht beiden slecht. Je stem pas zetten net voor de deadline is verdacht. Zeker als hij zijn stem na een claim zet.
Greengang heeft voor mij een slechtjesrol. Hoeft niet persé wolf te zijn.
Voor alle duidelijkheid: ik had mijn stem al gezet. Enkel aangepast omdat mijn target sowieso ging doodvallen door claimen. Zou dom zijn hem te laten staan dan?


Royalist heb ik bij de goedjes staan. Dit ging te hard in op Time. Je doodt niet een medewolf, ook niet als het G/S is
En waarom niet?
Zou ook niet mijn tactiek zijn wegens infectiewolf, maar kan wel gewoon hoor.
 
Bovenaan