[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
656
Ben jij als baby op je hoofd gevallen?
Snap nooit goed waarom je nou een 'belediging' van buiten het spel erin gaat gooien.
Doe niet zo triest. Je bent gevangen, boeie. Gebeurt soms.
Ga jezelf niet verlagen met dit soort onzin.
 
Reactiescore
2.196
:confused2: :confused2: :confused2: :confused2:
ik denk dat je zelf wel weet dat dit een belachelijk argument is?

Ik ben niet royalist?

Verlicht me gerust en quote de post waar je antwoord op mijn twee laatste vragen.
[/QUOTE]
[/QUOTE]

Het gaat er meer om de manier, als ik iets zeg word er gewoon overheen gebanjerd met roepen. Tuurlijk is het geen argument maar wel een reden dat ik er dan ook klaar mee ben.

Royalist staat op mijn lijst om zijn gedrag. Enkel roepen, geen argumenten en een fucking idioot zijn. Maarja dit zeg ik wel als degene die heel de tijd zijn shit op zich krijgt.

Mijn stem gaat op jokerbrain, heel voorzichtig zijn stem op me plaatsen maar er heel wazig over doen. Alsof hij weet dat hij een mislynch aan het doen is en zich daarom subtiel in wil dekken.
 
Reactiescore
2.196
Snap nooit goed waarom je nou een 'belediging' van buiten het spel erin gaat gooien.
Doe niet zo triest. Je bent gevangen, boeie. Gebeurt soms.
Ga jezelf niet verlagen met dit soort onzin.

Misschien even kijken wtf je allemaal als "argument" gebruikt.
 
Reactiescore
656
Weet je wat triest is? Iemand van wof beschuldigen omdat hij zich niet uitschrijft en daarom wof is.
Heb ik niet gedaan.
Heb gezegd dat je jezelf vast hebt geluld. En dat je daarom een wolf bent.
Vind jij niet goed, boeie.
Vorige potje als welp was je al kei duidelijk, en dit potje als wolf ben je nog duidelijker.
Denk dat jij een speler bent die zich beter als een goedje voelt, want als een slechtje val je veels te erg op.
 
Reactiescore
2.196
Waarom ben je dan nu zo met zelfredding bezig?
Als wijze burger schreef je jezelf uit toen je Lynch aan het worden was.
Dit potje ben je jezelf stellig proberen te verdedigen. Lijkt me duidelijk.
Strik er omheen en door naar morgen.

Oke meneer "heb ik niet gedaan".
 
Reactiescore
656
Oke meneer "heb ik niet gedaan".
Wat daar staat en wat jij beweert is niet eens hetzelfde + quote aub ook de voorgaande paar posts als je toch bezig bent.
Het gaat om het zelfredden waar je jezelf hebt vastgeluld
 

DeletedUser17472

Guest
Dan zou ik graag zien dat je mij vandaag vertrouwt en meeloopt op Time ;)
Als je mij duidelijk kunt aantonen waarom Time wolf is en waarom een capri, een simeco, een tigor een xantraxx een joker, een weet ik wie allemaal, niet? het eerste vind ik het belangrijkste
 

DeletedUser17472

Guest
Famdecibel verdedigt Time wel heel erg. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:

- Fam is een wolfje en verdedigt haar medewolfje
- Fam is een wolfje en weet dat Time een goedje is dus verdedigt ze hem zodat als Time toch een goedje is, ze dit kan inroepen als "alibi"
- Fam en Time zijn geliefde
- (minst waarschijnlijke optie) Fam is een goedje en vindt oprecht dat Time heel weinig raars doet dus besluit ze maar om hem te blijven verdedigen


Geen van vier, sorry.
 
Reactiescore
656
Als je mij duidelijk kunt aantonen waarom Time wolf is en waarom een capri, een simeco, een tigor een xantraxx een joker, een weet ik wie allemaal, niet? het eerste vind ik het belangrijkste
Het is mijn gevoel. + hij lulde zichzelf vast en heb hem daar toestraks op gequote.
 

DeletedUser17472

Guest
En als ik op gevoel stem, word ik afgerekend. Maar er zijn speciaaltjes genoeg in dit spel. Tijd voor een actie?
 
Reactiescore
656
En als ik op gevoel stem, word ik afgerekend. Maar er zijn speciaaltjes genoeg in dit spel. Tijd voor een actie?
Pure verspilling aangezien er al genoeg mensen op Time staan, dus hij gaat er sowieso uit.
Zoals ik al zei Fam, vertrouw de groep en zet je stem erop.
 
Reactiescore
656
Claimen in dit potje mag sowieso niet Fam.
Dus Welp kan er sowieso niks uit opmaken ;).
 

Deleted User - 487963986

Guest
@.Royalist. dus time is verdacht omdat hij zich wilde zelf redden?

@ItsDash dan lees je selectief ik twijfel bij time, simeco en royal ook. Maar kan nog niks vastpinnen
 
Bovenaan