Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Amen probeert weer interns te fiksen zo te zien. Beetje de tegenstanders proberen te pamperen.


Onntopic. Met mij in een stam zitten is niet leuk hoor.
 
Reactiescore
180
Voor wie heb je nu echt respect:

Ik heb echt respect voor Wow Who. Hoeveel shit dat die op deze wereld al naar zijn hoofd heeft gekregen en er toch nog steeds staat en telkens reageert op alles omtrent hem, echt waar chapzau. Hij heeft er alles aangedaan om Amen een halt toe te roepen en ik denk moest hij net iets meer kwalitatief goede accounts, hiermee bedoel ik accounts als het niveau van de premade, in zijn stam hebben gehad dat het hem misschien nog wel had gelukt. Ik ben benieuwd hoe Amen hem gaat aanpakken want ik denk dat ze daar nog wel eens meer moeite mee zouden kunnen krijgen dan ze verwachten.

Bedankt nogmaals voor nominatie, ikzelf zal proberen morgen vandaag een GA lijstje te droppen.
 
Reactiescore
180
Beste allen van W73/AF lezers, naar aanleiding van mijn afscheid op het account Wow Who en stopzetten van spelen op W73 toch nog eens de moeite genomen van een GA lijstje te maken.
Het is en blijft toch een speciale wereld waarover dagelijks een krantje vol geschreven kan worden.

Beschouw dit niet als een aanval op mensen, stammen of idealen. Gewoon de subjectieve mening van een nu passieve toeschouwer.

Enjoy!

Beste speler:

Het lijkt me wel duidelijk dat wat rest van de community hier verzameld zit op w73, moeilijk dan ook om hier een beste speler te benoemen, zeker daar de beste actieve speler zich op W69 bevindt op het account DUCKTATOR, niets aan te doen mensen, als je het niet met je eigen ogen ziet valt het amper te geloven.

Soit in willekeurige volgorde en op basis van wat ik weet, ik ken niet eens de helft van de top 20 dus hecht er vooral niet te veel belang aan.

Savior of the North, relatief beperkt geboost, belachelijk getalenteerd en vooral samenhorig team. In een ver verleden nog een pak slaag van gekregen op W56. Ga hier niet in herhaling vallen, mensen die meer willen moeten maar alle lijstjes van deze GA samen leggen dan krijg je wel beeld over dit account. Hoor hier en daar gefluister waar hun voorkeur ligt qua stam, zal in elk geval een wederom wereldbepalende keuze zijn.

Schedel: Los van de verschillende individuen die hier spelen is dit eigenlijk een SOTN 2.0 verhaal, topteam, sterke leidingsfiguren en hebben een vrij tot zeer goeie ligging richting rim waardoor ik ze snel in de top 10 verwacht. Hebben een aantal klappen overleefd early game en achterstand als een razende aan het inhalen.

Wow Who: Puur op basis van skills en prestation, met de spelers die er zitten/zaten behoort dit team tot de top van TW anno W73. Hebben we ook laten zien op offensief, defensief en ondersteunend vlak. Helaas wegens omstandigheden/ligging bevindt dit account zich een klein beetje in het oog van de storm van de Premade en laat ons zeggen dat er rustigere omgevingen te vinden zijn. Ook denk ik dat dit tot een ongelooflijke stroom aan modder geleid heeft die absoluut vermijdbaar was.

Smashingone: Beperkte communicatie gehad met dit account, doch van wat ik live meemaakt en gehoord heb lijkt me dit een heel stevig stel spelers. Kennen het spelletje, zitten steady in de top 5 (deels door dikke intern, maar ach daar is de volledige top 15 schuldig aan).

Slechtste speler:

Decerno, enthousiaste jongens die op één nacht naar huis waren. Spijtig want had meer en beter van jullie verwacht.

Noire, het volledige chemistry verhaal ten spijt denk ik niet dat jullie er nog bovenop komen tenzij met een massa aan interns (waar jullie precies aan begonnen zijn).

Naad789: excuseer mijn taalgebruik maar ontbreekt vrees ik een aantal essentiele zaken om op deftige wijze te communiceren met mensen. Voor de rest ook allround stabber, totaal gebrek aan kennis van de nederlandse taal en zijn eergevoel zit vermoedelijk ergens in zen kleine teen. Laat zich op dit moment gelukkig wegspelen.

Meestbelovende speler voor de toekomst:

Collationem, voorlopig heel beperkt qua edel ruimte met een hoop deff bunkers rond zich. Als ze zich hier weten door te knokken en kunnen spelen tegen spelers zonder moraal verwacht ik dit account nog voor de zomer in de top 5. Geen nominatie voor beste speler vanwege de simpele reden dat ik verwacht had ze iets verder te zien staan deze wereld (los van deffbunkers) en een deel van hun mij niet voldoende opgeleerd heeft om W56 te winnen ;-).

The Night Pharmacy/freaQshow: Uitstekende ligging met groeipotentieel, naar wat ik hoor heel toffe en sterke teams met benodigde skills en mindset.

Grootste ego:

Mark (Coruscant, noob weggespeeld met beperkte bijdrage van mezelf)
Warre, het zal nooit passen tussen ons vrees ik. Vermoedelijk top leider, afschuwelijk persoon voor een gesprek omtrent afspraken of zelfs een discussie an sich.
Mezelf: Knapper, intelligenter en een stuk aangenamer dan het gros van de TW community, ik kan er ook niets aan doen...

Beste stam:
Deze titel gaat noch steeds naar Amen. Definitieve vorm, nog wat interns/mb's te verwerken alvorens focus te verleggen naar de rim. Het lijkt me cruciaal voor hen om de sterke groei van enkele spelers in het noorden te counteren om asap door te breken naar de rim, succes Wow Who.

Meest onderschatte stam:

Kan misschien niet meer van onderschatting spreken maar Pit lijkt me met enkel heel verstandig recruits enkele weken terug zich zeer goed te wapenen, of dit voldoende zal zijn voor de zo gehoopte eindstrijd tussen drie fronten (noord/oost stam to be made) kan ik moeilijk inschatten daar ik onvoldoende de capaciteiten ken van de spelers.

Meest overschatte stam + slechtste stam:

POV/Hornpub: De spelers hier lijken me het momentum in hun nadeel te hebben, hadden mits meer dadendrang en 'ballen' aan hun lijf op bepaalde momenten een stuk steviger kunnen staan. Lijken me nu eerder een speelbal te worden tussen premade Amen en aambeeld premade Noord (could it be?)

Slechtste leider:

Wow Who naar wat ik lees

Beste & Favoriete leider:

Stan/Kerouac: HELD, ga er geen woorden aan vuil maken, maar als je een zooitje ongeregeld zoals Cave op w69 kan vormen tot een blok dat standhoudt tegen premade van Modus W64 spelers, knap werk (ook van mezelf).

Ik had hier kunnen opteren voor de klassiekers Erebos, Warre, Roald maar daar ik niet onder hen 'gediend' heb en het me zeer sterk lijkt van dit ooit nog te doen, baseer ik me hier op eigen bevindingen.

Meest overschatte speler:

Die mannen van Oilsjt doen het precies in hun broek bij alles wat met premade te maken heeft, goodluck, zal we snel voorbij zijn.

Noire, zal nu moeten proberen via interns nog iets te maken van deze wereld want één dagje waves liep al niet echt lekker bij hun, laat staan als ze daadwerkelijk in een situatie komen waarbij ze echt onder druk komen. Vrees dat dit een recruit is, zonder de mensen te kennen uiteraard, die het niveau van Amen wel eens naar beneden kan halen.

Meest onderschatte speler:

Wow Who, Justin kennende wordt hij desnoods op zen alleen het spectrum der uitdagingen (jawel i said it) waarnaar iedereen zo heilig op zoek is.
Precies de heilige graal.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Het lijkt me wel eens feest om in een stam te zitten waarbij ik niet te veel meer moet nadenken (Stan hint hint) en gewoon af en toe eens lekker kan knallen.

W69/Cave, excellente sfeer met een aantal van de fijnere mensen in TW, misschien heeft het feit dat ze hier amper komen daar wat mee te maken?
Eervolle vermelding voor de spelers van Smashingone, ik ken ze niet, enkel kort wat ge-pm, uitermate fijne mensen naar mijn mening.

Zeer veel positiefs gehoord over het team Savior, kunnen er niet eeuwig over blijven lullen natuurlijk, maar je wil toch eens van dicht meemaken hoe de mensen zijn, zonder dat ze je wegspelen.

Sevi/Mathieu, kan toch alleen maar lekker zijn met twee Mathieu's in één stam, is wereldwinst op voorhand al een feit. Lijkt me de ying naar Warre's yang

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Chemistry ofcourse, vies vuil spelertje doei

Favoriete forumposter:

Roald (als je je arrogantie achterwege laat zit er meestal inhoud in je posts, kruip gewoon niet te vaak in de slachtoffer rol)
Wow Who leer wel deftig typen aub ...
Calamity voor de plaatsjes, held!

Mooiste spelers naam:
Savior of the North (klassieker)
Wow Who (sentiment)
Ruai - Ka Poepoe Ua Puni (heilig)

Mooiste stam naam:
POV

Mooiste profielplaatje speler:

Daar ik niet meer log, weinig inspiratie, wel mooi
Forum 1.gif



Mooiste profielplaatje stam:

Amen.png


Mooiste actie van de wereld:


Het wegspelen van UM
Voor het verdere vervolg van de wereld:
Het niet wegspelen van Schedel - goodluck with that one everybody
Of dit nu geluk was dan wel het feit dat dit allround een monsteraccount is boeit me geen hol, ze liggen er en gaan er blijven.

Grootste blunder:

Clears zonder rammen, scroll wat naar begin van deze wereld, nachtbonus dabei, pro skills horen bij een pro speler (kuch,kuch)...

Ik wil graag nog meedelen dat:
Deze wereld totaal niet het gezeik nodig heeft zoals daar op vandaag gretig gebruik van gemaakt wordt.
Een beetje minder lullen, af en toe eens gezellig op stop duwen en een pilsje drinken en het komt wel goed.

Dit was het dan voor mij op deze wereld, nu kruip ik terug in men hol waarvan ik gekomen ben in W69!!

Adios,

Mathieu
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler:

Het lijkt me wel duidelijk dat wat rest van de community hier verzameld zit op w73, moeilijk dan ook om hier een beste speler te benoemen, zeker daar de beste actieve speler zich op W69 bevindt op het account DUCKTATOR, niets aan te doen mensen, als je het niet met je eigen ogen ziet valt het amper te geloven.

Helaas heb ik daar nooit actief gespeeld, maar toch bedankt voor de benoeming.:p
 

DeletedUser69389

Guest
Beste allen van W73/AF lezers, naar aanleiding van mijn afscheid op het account Wow Who en stopzetten van spelen op W73 toch nog eens de moeite genomen van een GA lijstje te maken.
Het is en blijft toch een speciale wereld waarover dagelijks een krantje vol geschreven kan worden.

Beschouw dit niet als een aanval op mensen, stammen of idealen. Gewoon de subjectieve mening van een nu passieve toeschouwer.

Enjoy!

Dit was het dan voor mij op deze wereld, nu kruip ik terug in men hol waarvan ik gekomen ben in W69!!

Adios,

Mathieu
Met zulke lijstjes misschien ook maar beter wanneer je terugkruipt. Het W69 erbij halen uberhaupt al. Maar je komt met beweringen die je niet kunt staven en waar die uitspraken nogal ongeloofwaardig overkomen. Ik kan niet aan de indruk ontkomen dat dit toch een verkapte poging was voor het straatje schoonvegen en likken.

Kijk we kunnen veel over Amen zeggen en ze ook bekritiseren, maar een aantal uitspraken die je over hen of hun leden doet slaat nergens op.

Wow Who: Puur op basis van skills en prestation, met de spelers die er zitten/zaten behoort dit team tot de top van TW anno W73. Hebben we ook laten zien op offensief, defensief en ondersteunend vlak. Helaas wegens omstandigheden/ligging bevindt dit account zich een klein beetje in het oog van de storm van de Premade en laat ons zeggen dat er rustigere omgevingen te vinden zijn. Ook denk ik dat dit tot een ongelooflijke stroom aan modder geleid heeft die absoluut vermijdbaar was.
Je had gezegd subjectief te zijn, maar je doet er ook geen pogingen toe om dat ietwat achterwege te laten. De stroom modder richting het account Wow Who heeft niet eens zozeer te maken denk ik met het feit dat jullie een alliantie tegen de premade hebben opgetuigd, maar vooral hoe Justin zich gedroeg. Door vaag te doen over het verleden, een nieuw AF (account) aan te maken en ook nog eens met een nieuw Skype account zorgde dit al direct voor een negatieve houding jegens Wow Who. Toen ik aangaf dat ik het verdacht vond, omdat doorgaans dit gedaan wordt door mensen die iets te verbergen hebben. Dit werd bij hoog en laag ontkend. Totdat het even later toch bekend werd dat het hier Justin a.k.a. Justinstabs betrof. Het is dan ook niet raar dat men enorm kritisch was tegenover het account.

Een groot gedeelte van de stroom had voorkomen kunnen worden door transparant handelen en door een duidelijk statement uit te dragen. Dat had voor jullie veel ellende kunnen besparen. Ik denk dat @This Noob Is On Fire een perfect voorbeeld is van iemand die ondanks een extreem domme fout toch een kans van mij en de community kreeg, omdat hij openlijk afstand nam van de daden waar die bij betrokken was en berouw toonde. Daarmee kom je verder dan onder andere aliassen starten, omdat je eigen naam een verrotte reputatie heeft door je daden. Vroeg of laat loop je toch tegen de lamp en het zorgt er alleen maar voor dat dat beetje reputatie wat je misschien hebt opgebouwd direct verloren is.

Om nog maar niet te spreken over het feit dat je jullie jezelf als beste account durft te nomineren. Wat dat betreft is je eigen nominatie bij grootste ego dan wel terecht.... Jullie hebben oke dingen gedaan misschien. Toch waren er ook wel foutjes zoals de verliezen aan Dennis en Klakson. Toch niet iets wat hoort bij een account die bij beste speler genoemd wordt. Dan kan ik mij toch nog wel betere accounts bedenken.... Jullie zijn een degelijk account en niets meer dan dat.


Slechtste speler:
Noire, het volledige chemistry verhaal ten spijt denk ik niet dat jullie er nog bovenop komen tenzij met een massa aan interns (waar jullie precies aan begonnen zijn).
Dit vond ik misschien nog wel de meest bijzondere. Ik denk persoonlijk, met mij vele anderen, dat dit account qua skills op zijn minst een top 3 account is binnen Amen en ook op deze wereld zullen er weinig zijn die aan hun skills kunnen tippen. Als ik voor mijzelf mag spreken dan vind ik het bijvoorbeeld spijtig dat ze zich niet hebben ontwikkeld bij hun startlocatie, omdat dat de wereld veel goeds had gedaan. Maar wat bedoel je met deze nominatie? Waarom zijn zij het slechtste account? Puur omdat je niet verwacht dat ze er bovenop komen? Waarom maakt hen dat een slechte speler? Omdat jullie 1 dorp van hen hebben weten te snoepen? Je kunt ze veel noemen, maar niet de slechtste speler en zeker niet met zo'n belabberde redenatie.

Beste & Favoriete leider:

Stan/Kerouac: HELD, ga er geen woorden aan vuil maken, maar als je een zooitje ongeregeld zoals Cave op w69 kan vormen tot een blok dat standhoudt tegen premade van Modus W64 spelers, knap werk (ook van mezelf).
Dit is alsnog het wereld 73 forum en waar het lijstjes betreft over 73. Absoluut Stan behoort de credits te krijgen voor wereld 69, maar doe dat dan lekker op wereld 69. Of is Stan hier ook leider? Om dan nog maar niet over die pauw te spreken die je alweer in je eigen reet steekt.....


Meest overschatte speler:

Die mannen van Oilsjt doen het precies in hun broek bij alles wat met premade te maken heeft, goodluck, zal we snel voorbij zijn.

Noire, zal nu moeten proberen via interns nog iets te maken van deze wereld want één dagje waves liep al niet echt lekker bij hun, laat staan als ze daadwerkelijk in een situatie komen waarbij ze echt onder druk komen. Vrees dat dit een recruit is, zonder de mensen te kennen uiteraard, die het niveau van Amen wel eens naar beneden kan halen.
Geef eens duiding over Oilsit. Want juist een uitleg over hoe ze in hun broek plassen maakt het leuk om dit soort lijstjes te lezen.

Kijk dat je Noire hier dan neerzet valt te billijken. Alleen weeral die uitleg. Als je alleen al even verder keek dan je neus lang is door naar hun accountgeschiedenis te kijken dan weet je al wat ze eventueel kunnen. Je zegt ze niet te kennen, maar je weet wel hun AF accounts denk ik? Dan zou je niet durven te zeggen dat ze het niveau naar beneden zouden halen. Het puntengemiddelde halen ze naar beneden en dat maakt hen misschien overschat, omdat ze het inderdaad moeilijk kunnen hebben. Maar in een 1 vs 1 zouden ze het ieder account bijzonder moeilijk kunnen maken. Zelfs met hun huidige omvang.....


Voor de rest veel succes op wereld 69 en toch bedankt voor het aandeel wat je hebt gehad op 73 in het laten groeien van Wow Who en het zorgen voor de uitdaging voor Amen.
 
Reactiescore
1.647
Met zulke lijstjes misschien ook maar beter wanneer je terugkruipt. Het W69 erbij halen uberhaupt al. Maar je komt met beweringen die je niet kunt staven en waar die uitspraken nogal ongeloofwaardig overkomen. Ik kan niet aan de indruk ontkomen dat dit toch een verkapte poging was voor het straatje schoonvegen en likken.

Kijk we kunnen veel over Amen zeggen en ze ook bekritiseren, maar een aantal uitspraken die je over hen of hun leden doet slaat nergens op.


Je had gezegd subjectief te zijn, maar je doet er ook geen pogingen toe om dat ietwat achterwege te laten. De stroom modder richting het account Wow Who heeft niet eens zozeer te maken denk ik met het feit dat jullie een alliantie tegen de premade hebben opgetuigd, maar vooral hoe Justin zich gedroeg. Door vaag te doen over het verleden, een nieuw AF (account) aan te maken en ook nog eens met een nieuw Skype account zorgde dit al direct voor een negatieve houding jegens Wow Who. Toen ik aangaf dat ik het verdacht vond, omdat doorgaans dit gedaan wordt door mensen die iets te verbergen hebben. Dit werd bij hoog en laag ontkend. Totdat het even later toch bekend werd dat het hier Justin a.k.a. Justinstabs betrof. Het is dan ook niet raar dat men enorm kritisch was tegenover het account.

Een groot gedeelte van de stroom had voorkomen kunnen worden door transparant handelen en door een duidelijk statement uit te dragen. Dat had voor jullie veel ellende kunnen besparen. Ik denk dat @This Noob Is On Fire een perfect voorbeeld is van iemand die ondanks een extreem domme fout toch een kans van mij en de community kreeg, omdat hij openlijk afstand nam van de daden waar die bij betrokken was en berouw toonde. Daarmee kom je verder dan onder andere aliassen starten, omdat je eigen naam een verrotte reputatie heeft door je daden. Vroeg of laat loop je toch tegen de lamp en het zorgt er alleen maar voor dat dat beetje reputatie wat je misschien hebt opgebouwd direct verloren is.

Om nog maar niet te spreken over het feit dat je jullie jezelf als beste account durft te nomineren. Wat dat betreft is je eigen nominatie bij grootste ego dan wel terecht.... Jullie hebben oke dingen gedaan misschien. Toch waren er ook wel foutjes zoals de verliezen aan Dennis en Klakson. Toch niet iets wat hoort bij een account die bij beste speler genoemd wordt. Dan kan ik mij toch nog wel betere accounts bedenken.... Jullie zijn een degelijk account en niets meer dan dat.



Dit vond ik misschien nog wel de meest bijzondere. Ik denk persoonlijk, met mij vele anderen, dat dit account qua skills op zijn minst een top 3 account is binnen Amen en ook op deze wereld zullen er weinig zijn die aan hun skills kunnen tippen. Als ik voor mijzelf mag spreken dan vind ik het bijvoorbeeld spijtig dat ze zich niet hebben ontwikkeld bij hun startlocatie, omdat dat de wereld veel goeds had gedaan. Maar wat bedoel je met deze nominatie? Waarom zijn zij het slechtste account? Puur omdat je niet verwacht dat ze er bovenop komen? Waarom maakt hen dat een slechte speler? Omdat jullie 1 dorp van hen hebben weten te snoepen? Je kunt ze veel noemen, maar niet de slechtste speler en zeker niet met zo'n belabberde redenatie.


Dit is alsnog het wereld 73 forum en waar het lijstjes betreft over 73. Absoluut Stan behoort de credits te krijgen voor wereld 69, maar doe dat dan lekker op wereld 69. Of is Stan hier ook leider? Om dan nog maar niet over die pauw te spreken die je alweer in je eigen reet steekt.....



Geef eens duiding over Oilsit. Want juist een uitleg over hoe ze in hun broek plassen maakt het leuk om dit soort lijstjes te lezen.

Kijk dat je Noire hier dan neerzet valt te billijken. Alleen weeral die uitleg. Als je alleen al even verder keek dan je neus lang is door naar hun accountgeschiedenis te kijken dan weet je al wat ze eventueel kunnen. Je zegt ze niet te kennen, maar je weet wel hun AF accounts denk ik? Dan zou je niet durven te zeggen dat ze het niveau naar beneden zouden halen. Het puntengemiddelde halen ze naar beneden en dat maakt hen misschien overschat, omdat ze het inderdaad moeilijk kunnen hebben. Maar in een 1 vs 1 zouden ze het ieder account bijzonder moeilijk kunnen maken. Zelfs met hun huidige omvang.....


Voor de rest veel succes op wereld 69 en toch bedankt voor het aandeel wat je hebt gehad op 73 in het laten groeien van Wow Who en het zorgen voor de uitdaging voor Amen.

Zal lijstje ook niet te serieus nemen als jouw was.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Dit is alsnog het wereld 73 forum en waar het lijstjes betreft over 73. Absoluut Stan behoort de credits te krijgen voor wereld 69, maar doe dat dan lekker op wereld 69. Of is Stan hier ook leider? Om dan nog maar niet over die pauw te spreken die je alweer in je eigen reet steekt.....

Favoriete leider:
Het is een beetje apart om iemand die ik hier boven neerzette als slecht hier als favoriet te bestempelen, maar ik dien gewoon toe te geven dat het als stamlid op 59 en 68 fijn was om te dienen onder Roald als leider. Ook onder Fabian @Erebos. was het fijn dienen op 49. Maar daar waar die heel, heel direct kunnen zijn vind ik @Faithless. misschien nog wel de fijnste leider, omdat hij heel rustig kan zijn.

:biggrin::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:
 
Reactiescore
1.893
Vind er geen troll aan
Dan heb ik bij deze clown nummer zoveel gespot. Wat een grap haha.

Wow Who beste speler? Seriously? Wat hebben jullie bereikt behalve dom clears doodlopen en jezelf naar de top te werken door gerekte stamgenoten te internen? Als dit tegenwoordig tot de top behoort is TW de afgelopen jaren echt veel verder afgetakeld dan ik verwachtte. Mijn god zeg.

Noire meest overschatte speler? Jullie hebben dat account een massa met meer dan 300 incomings, zo'n 10 spelers, edelclears, splittreinen en faketreinen gegeven en het account ligt er nog steeds. En dan noem jij dat account overschat?

Kerouac beste leider? Hij is niet eens leider op deze wereld. Prima dat je in de kont van W69 spelers wil kruipen, maar doe dat dan svp op dat wereldforum.

Chemistry een vieze speler noemen? Dit terwijl jullie zelf enkele dagen geleden nog dorpen hebben verdeeld van een eigen stamgenoot terwijl die daar niet van op de hoogte was, hem vervolgens de stam uit hebben getrapt en diezelfde dag nog hebben geadeld. Hoe durf je iemand anders dan een vieze speler te noemen?
 
Reactiescore
1.647
Dan heb ik bij deze clown nummer zoveel gespot. Wat een grap haha.

Wow Who beste speler? Seriously? Wat hebben jullie bereikt behalve dom clears doodlopen en jezelf naar de top te werken door gerekte stamgenoten te internen? Als dit tegenwoordig tot de top behoort is TW de afgelopen jaren echt veel verder afgetakeld dan ik verwachtte. Mijn god zeg.

Noire meest overschatte speler? Jullie hebben dat account een massa met meer dan 300 incomings, zo'n 10 spelers, edelclears, splittreinen en faketreinen gegeven en het account ligt er nog steeds. En dan durf jij dat account overschat te noemen?

Kerouac beste leider? Hij is niet eens leider op deze wereld. Prima dat je in de kont van W69 spelers wil kruipen, maar doe dat dan svp op dat wereldforum.

Chemistry een vieze speler noemen? Dit terwijl jullie zelf enkele dagen geleden nog dorpen hebben verdeeld van een eigen stamgenoot terwijl die daar niet van op de hoogte was, hem vervolgens de stam uit hebben getrapt en diezelfde dag nog hebben geadeld. Hoe durf je iemand anders dan een vieze speler te noemen?

Waar zeg ik dat? Daarbij ken je feiten voor je met valse beschuldigingen komt.
 
Reactiescore
1.893
Waar zeg ik dat? Daarbij ken je feiten voor je met valse beschuldigingen komt.
Tsjonge jonge, het is toch overduidelijk dat ik het over het GA lijstje heb. Ik quote enkel jou omdat jij blijkbaar de troll er niet van inzag en ik middels de vorige post uitleg waar ik op doel.
 
Bovenaan