Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Grootste normen en waarde overboord gooiende stam:

Amen na de meest recente actie...
 
Reactiescore
766
?
 
Reactiescore
766
Ik dacht dat amen de speler Naad789 verafschuwde? Maar er worden gewoon dorpjes op dubieuze wijze van overgenomen.
 
Reactiescore
1.647
Ik dacht dat amen de speler Naad789 verafschuwde? Maar er worden gewoon dorpjes op dubieuze wijze van overgenomen.

Kenbaar kwam het ze goed uit dat Naad ruzie had intern door zijn eerdere acties m.b.t. chemistry. Toen dit escaleerde gisteren is nu dit gebeurt.... Ook zijn mb staat dorp af aan Noire 467|579 , die Man0war gewoon zelf vooredelt voor Noire
 
Reactiescore
766
Kenbaar kwam het ze goed uit dat Naad ruzie had intern door zijn eerdere acties m.b.t. chemistry. Toen dit escaleerde gisteren is nu dit gebeurt.... Ook zijn mb staat dorp af aan Noire 467|579 , die Man0war gewoon zelf vooredelt voor Noire
Balen, ben benieuwd welke excuses er verzonnen gaan worden. Normaal zou ik nog denken, dit wordt door de leden zelf gedaan zonder na te denken, nu doet colla het zelf notabene haha.
 
Reactiescore
1.647
Balen, ben benieuwd welke excuses er verzonnen gaan worden. Normaal zou ik nog denken, dit wordt door de leden zelf gedaan zonder na te denken, nu doet colla het zelf notabene haha.

Vanmiddag kwam Colla al aanzetten bij mij in persoon van Roald hoe vies we het wel niet speelde en dat mensen ons slang vonden, zei tegen hem: Zeker Naad die komt kwaad spreken. Zijn woorden:
Roald 11:57
maar voorlopig ga ik mijn bronnen niet prijs geven zonder aanleiding

Roald 14:39
Ik zal de boel nog eens bekijken, maar ik vind het lastig om je te geloven aangezien ik mij niet baseer op Naad.

Yeh right
 
Reactiescore
1.647
9g4iprv.png


https://www.mupload.nl/img/9g4iprv.png - Lezen van linksboven naar rechtsonder

Amen had ons ook niet proberen te recruteren werd eerder gezegd...

Klik op linkje om leesbaar te maken, ander is impressie
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dus je laat je eigen woord afhangen van het gedrag van een ander, wat een ongelofelijk teken van zwakte :confused2:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Eens met Rob. Hoort hier niet, denk dat elke debiel al wist dat Amen achter wow who aanzat.
 
Reactiescore
1.647
Eens met Rob. Hoort hier niet, denk dat elke debiel al wist dat Amen achter wow who aanzat.

Als dit wordt ontkent en over word gelogen en degene de dag voordat ze vieze actie uithalen nog je valselijk beschuldigen en erover liegen staat niet in contrast met Pinky swear over 1 uitspraak over UM
 
Reactiescore
2.303
Als al die word ontkent en over word gelogen en degene de dag voordat ze vieze actie uithalen nog je valselijk beschuldigen en erover liegen staat niet in contrast met Pinky swear over 1 uitspraak over UM

wordt*

Grootste normen en waarde overboord gooiende stam:

Amen na de meest recente actie...

Welke normen en waarden?

Ja CF's via bb's. Dit is toegestaan en het almachtige spectrum waar ze naar luisteren keurt dit ook goed.

Welke CF?
 
Reactiescore
614
Dus je laat je eigen woord afhangen van het gedrag van een ander, wat een ongelofelijk teken van zwakte :confused2:

Iets in de trant van:
Fool me one time, shame on you
Fool me twice, can't put the blame on you
Fool me three times, fuck the peace sign
Load the chopper, let it rain on you


Aangezien het muziektopic net nieuw is denk ik dat bovenstaande lyrics wel goed aansluit.
Na een aantal keer, en we zitten hier al ver boven die 'drie', lijkt het me niet meer dan normaal om simpelweg te zeggen "en nu is het genoeg".

Natuurlijk kun je spreken van een ijzersterke persoonlijkheid als iemand zelf altijd maar netjes blijft en zijn woord nakomt.
Echter na deze achtbaan aan gebeurtenissen (ik denk dat het nog geen 1/2 weken zonder nieuw tafereel is geweest) kan ik er best inkomen dat iemand er genoeg van heeft. Als je hem zoiets kwalijk neemt dan denk ik dat er mensen zijn die veel meer kwalijk valt te nemen en daar hoor ik je niet over.
 
Bovenaan