[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Xena had btw goed gegokt, zij was het lunch target dag 1. dat ze gewolpt werd had niks te maken met haar hinten verder, we zaten zelf al op haar als DO ( DO, weerhamster en slet meest waarschijnlijk, weerhamster kan je niet wolpen en DO is gevaarlijker dan slet).

Moest wel lachen om je post @xena prinses "ik zit wel veilig voor wolp", wordt gewolped.
 
Reactiescore
1.733
Ik vond de rol slechte raaf wel heel leuk. Had met mijn eerste gok meteen calamus al geraden dus kon bij de wolfjes in de chat.
 
Reactiescore
2.193
Gvd wat hebben jullie slecht gespeeld. Slechtjes ook.

Lunch op nonkel, CI die uitdaging van g/s niet aanging.

Goedjes die maar random dingen deden, raaf die zijn actie niet eens gebruikt, teveel om op te noemen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ja ik vond het ook erg jammer dat ik net te vroeg uit paniek g/s bekend maakte.

Had ik overigens achter mn pc gezeten en ik had overzicht had uk stem op ubuntu gezet, infectie niet door laten gaan en maretan gelunched.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Gvd wat hebben jullie slecht gespeeld. Slechtjes ook.

Lunch op nonkel, CI die uitdaging van g/s niet aanging.

Goedjes die maar random dingen deden, raaf die zijn actie niet eens gebruikt, teveel om op te noemen.
Ik was hem wel echt aangegaan maar maretan zegt euh ja 2 stemmen op fam en daarna kwam er nog 1 en stind ze op 3

5min later maretan: h nee ze had er nog nu
Ja godverrrrr
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja ik vond het ook erg jammer dat ik net te vroeg uit paniek g/s bekend maakte.

Had ik overigens achter mn pc gezeten en ik had overzicht had uk stem op ubuntu gezet, infectie niet door laten gaan en maretan gelunched.

Indd sad, ik had stiekem nog wel gehoopt op g/s om de goedjes wat ruimte te geven xD Je had trouwens wel eens eerder mogen zeggen dat het inschrijftopic open moest xD
 
Reactiescore
1.276
helpt niet dat bijvoorbeeld een glenn dood neervalt door inactieviteit.
 

DeletedUser82586

Guest
Dit is niet echt naar dit woffenteam bedoeld maar algemeen:

Lunch sportief de eerste dagen, aka een inactiefje. Zo krijg je een leuk potje en niet dit geval.
Ik heb vorige 2 potjes gezien, en daar beschermde de bengel de inactiefjes. Dan is sportief lunchen niet meer echt een optie he
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Indd sad, ik had stiekem nog wel gehoopt op g/s om de goedjes wat ruimte te geven xD Je had trouwens wel eens eerder mogen zeggen dat het inschrijftopic open moest xD

ik was echt i nde verondestelling dat ik vast wel eens gehint had dat ik wolf naar jou was in ons discordgesprek haha was echt bang voor jou
 
Reactiescore
1.276
maar zonder een wolp kan ik iedere nacht toch tegen de wolven aan blijven kruipen?
en ben ik dus geen maaltijd meer.

Puur theoretisch uiteraard.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dit is niet echt naar dit woffenteam bedoeld maar algemeen:

Lunch sportief de eerste dagen, aka een inactiefje. Zo krijg je een leuk potje en niet dit geval.

Ja voor jullie snap ik wel dat het kut is hoor, ik had in mijn potje ook het liefst om e dag goedje en slechtje en een spannend potje.

Maar was idd niet dat we namen er uit werkten, maar wel echt zoveel mogelijk de meer bewezen goedjes of mensen waarvan we dachten ah die is speciaaltje.
 
Reactiescore
48
Maar waarom eerste dag.alrijd op mij moet worden gegaan voor lunch is ook wel iets om over te schrijven

Ik begon redelijk actief (alleen werd er niet op gereageerd)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Maar waarom eerste dag.alrijd op mij moet worden gegaan voor lunch is ook wel iets om over te schrijven

Ik begon redelijk actief (alleen werd er niet op gereageerd)

Volgens mij wilden we daarmee iemand verdacht maken, hadden we wel een theorie op ofzo. Was niet omdat jij het bent ofzo haha <3
 

DeletedUser17472

Guest
Sorry jongens, ik heb vanaf het moment dat ik gekoppeld was aan CL meegespeeld met de wolven. Ik twijfelde tussen een koppel met Tigor of CL. Ik zou normaal kiezen voor Tigor want dat voelt voor mij safe en daarom heb het toch niet gedaan :p
Ik heb me dus gekoppeld aan CL en het was een ontzettend leuke samenwerking. Thnx CL voor je steun tijdens dit potje. De wetenschap voor mij niet gelunched te worden was heel ontspannen spelen. Gelukkig was de infectie pas laat want als wolf val ik echt door de mand.

Sorry aan iedereen dat ik zo warrig overkom, wen er maar aan. Wolven zoeken blijft moeilijk.

Kerouac en @.TimeforplanB bedankt voor het leiden van dit potje. Ik heb er van genoten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Sorry jongens, ik heb vanaf het moment dat ik gekoppeld was aan CL meegespeeld met de wolven. Ik twijfelde tussen een koppel met Tigor of CL. Ik zou normaal kiezen voor Tigor want dat voelt voor mij safe en daarom heb het toch niet gedaan :p
Ik heb me dus gekoppeld aan CL en het was een ontzettend leuke samenwerking. Thnx CL voor je steun tijdens dit potje. De wetenschap voor mij niet gelunched te worden was heel ontspannen spelen. Gelukkig was de infectie pas laat want als wolf val ik echt door de mand.

Sorry aan iedereen dat ik zo warrig overkom, wen er maar aan. Wolven zoeken blijft moeilijk.

Kerouac en @.TimeforplanB bedankt voor het leiden van dit potje. Ik heb er van genoten.

Ja we waren een zeer geslaagd koppeltje! Jammer da twe niet samen hebben gewonnen :(
 
Bovenaan