[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

Reactiescore
1.238
Wat ik niet snap @CI is waarom Fam dan niet heel snel al een eerste wolf had op dag 2 ofzo. dat soort info kan jij toch snel doorspelen?
 

DeletedUser17472

Guest
Wat ik niet snap @CI is waarom Fam dan niet heel snel al een eerste wolf had op dag 2 ofzo. dat soort info kan jij toch snel doorspelen?
Ik was vanaf dag 1 op de hoogte van de wolven. Ook van de andere slechte rollen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Onsportieve slechte wolven, dankbaar dat BI mij gebeuld heeft dag 1 :cool:. Stel je voor als ik nog leefde :eek::eek:
 

DeletedUser17472

Guest
Ik was hem wel echt aangegaan maar maretan zegt euh ja 2 stemmen op fam en daarna kwam er nog 1 en stind ze op 3

5min later maretan: h nee ze had er nog nu
Ja godverrrrr

Is gebeurd, is niet anders. Met al die verdenkingen op mij werd het toch heet onder mijn voeten omdat ik niet wilde dat jij er door mij uit zou gaan :p

Maar wat ik nog steeds niet snap is waarom BI Tigor beulde. Heb ik daar nu iets in gemist of wat?
 
Reactiescore
1.015
@Capricorno Ik zei toch, Maretan of Nonkel wolf. Waar is mijn 100K?

Dat jullie niet door hadden dat CI koppel was met Fam (ongeacht welk soort koppel) was wel echt erg :D. Verder goed geleid @.TimeforplanB en @Kerouac

Redenen waarom het snel gedaan is, in willekeurige volgorde (not):
  • De GEWELDIGE beulactie
  • Het 'onsportief' lunchen
  • CI die zeer snel zei dat hij G/S was in de wolvenchat
  • Goedjes die elkaar lynchen

Hier spotten, maar in privé lekker aardig doen. Gvd Stan, venijnig ventje :eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Onsportieve slechte wolven, dankbaar dat BI mij gebeuld heeft dag 1 :cool:. Stel je voor als ik nog leefde :eek::eek:
Dan was je onze dwaze huisheks geweest :cool:
 
Reactiescore
1.659
Dat sn a pt de leiding toch zelf wel dat mijn stem op die als slechtje spelende bleek goedje moest
 
Reactiescore
1.659
Overigens ben ik van mening dat de verhouding kut is met slechte zierollen en wolpen. Dat is dubbele lunch in feite
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Overigens ben ik van mening dat de verhouding kut is met slechte zierollen en wolpen. Dat is dubbele lunch in feite

waren geen slechte zie rollen toch

maar wolpen zijn sws OP ja
 
Reactiescore
2.178
Blijf van mening dat het wel meeviel, de wolp zou in principe maar 1 gratis wolp kunnen krijgen en dat is met de muizenval dag 1. Dag 2 moest niet eens muizenval zijn maar priesterdrankje om de hoedjes toch maar te matsen. Stan deed de dl en vond het te sterk dus deed maar nog een muizenval.

Je moet wel tellen:
Wolp dag 2 was omdat de lunch dag 1 op een DO ging. Toevallig door de lunch wel goede wolp daarna offc.
Wolp dag 3 was puur geluk, niet meer niet minder.

Dan verliest de hoedjes op dag 1 de beul en de dwaze heks en word de dorpsgek onsportief gelunched dag 2.
De g/s die uiteindelijk ontstaat is ook geen gevaar voor de slechtjes terwijl dat normaal een zware factor is voor de slechtjes.

In normale omstandigheden (dus met hoedjes die niet slecht spelen) was de wolp helemaal niet zo sterk. Het heeft nu puur impact door slechte spel en toeval.
 
Reactiescore
2.368
Hier spotten, maar in privé lekker aardig doen. Gvd Stan, venijnig ventje :eek:
Zie het maar als een echtelijke ruzie. Na je beulactie wisten Time en ik al dat het moeilijk ging worden. Dat jij gelynched werd dag 1, vond ik wel zo fair.
Toen nonkel de eerste supply drop won, hadden we nog wat hoop. Deze werd toch wel tering hard de kiem in gesmoord toen nonkel lunch werd, xena gewolpt en CI zei aan de wolfjes dat hij g/s was. Dit alles samen maakte het voor de goedjes (die overigens heel erg slecht speelden) enorm moeilijk om te winnen.

Bedankt voor alle lofzangen. Ikzelf vind niet dat ik goed geleid heb, ik kon op bijna geen enkele vraag antwoorden en alles wat ik zelf deed, was eigenlijk niet zo goed beslist.
Volgend potje speel ik weer gewoon mee.
 
Bovenaan