[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

DeletedUser82586

Guest
Oke, ik heb volgens mijn telling de meeste tegenstemmen gekregen.
Sorry,, ik weet dat ik niet mag posten, maar anders ga ik waarschijnlijk doodvallen en ik zou graag nog willen meedelen dat ik maretan sterk verdenk van wolf.
Ik weet niet of je dood bent hoor, purple had 3 stemmen.
 
Reactiescore
2.386
De bevrijding

Another day on the job. Weer de vervelende taakjes uitvoeren, weer voor de zoveelste keer met diezelfde persoon rondslenteren langs de gedetineerden die toch in hun cel zaten. Een saai leventje zo, dacht bewaker 17.

En dus begon hij een gevecht op de binnenkoer met een deel gevangenen. Hij moest zijn frustratie kwijt, het werd hem allemaal te veel.

Natuurlijk werd zijn gedrag hem niet in dank aangenomen. Een halfuurtje later, met een blauw oog rijker en een extra bocht in zijn neus, stond hij samen met alle bewakers te praten. Hij kreeg veel verwijten naar zijn hoofd. Nog even wist hij de aandacht af te wenden naar bewaker 1 en 18, maar uiteindelijk bleek het toch niet genoeg. Men besloot om bewaker 17 eens een goed lesje te leren. Dit was tevens ook het laatste lesje dat hij ooit heeft geleerd.

miketijger was lynch. Hij was Burger.
mike 7
Ubuntu 6
Capri 3

Maar hierna kwam weer de helse nacht, met opnieuw een nachtwacht. Iedere 2 uur gingen ze per twee de wacht houden, aangezien ze er vorige keren zoveel mensen mee waren verloren. Alles verliep goed, totdat bewaker 1 en bewaker 6 samen aan hun shift begonnen. Een halfuurtje later was bewaker 1 gesneuveld en werden alle goede bewakers een alarm die afging. De gevangenen waren aan het ontsnappen, maar men kon er niks meer aan veranderen. Men was overmeesterd. Iedereen had nog wel een 1 op 1 gevecht, maar de sterkste van allemaal, de leider, was deel van de verraders!

Er was geen lunch.
Purpletail werd gewolpt. Zijn rol was Raaf.

Hiermee bekomen we een 5-5 stand voor de goedjes vs slechtjes, met de BM + Slechte raaf in handen van de slechtjes. Het spel is afgelopen, proficiat aan de slechtjes.
b4f945dbefe3b44dd7b5bb252d9eda8c.png
 
Reactiescore
2.386
Oh en Antraxxol sterft wegens inactiviteit, dus het was zeker in het voordeel van de slechtjes.
 

DeletedUser82586

Guest
Sorry voor de lunch van Nonkel, heeft achteraf misschien iets te veel impact gehad op het potje.
Bedankt @Kerouac @.TimeforplanB voor het leiden (of lijden) van dit potje. Ik weet dat ik flink heb gezeurd maar dat kwam vooral door mn fanatisme :p
 
Reactiescore
2.386
Redenen waarom het snel gedaan is, in willekeurige volgorde (not):
  • De GEWELDIGE beulactie
  • Het 'onsportief' lunchen
  • CI die zeer snel zei dat hij G/S was in de wolvenchat
  • Goedjes die elkaar lynchen
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sorry voor de lunch van Nonkel, heeft achteraf misschien iets te veel impact gehad op het potje.
Bedankt @Kerouac @.TimeforplanB voor het leiden (of lijden) van dit potje. Ik weet dat ik flink heb gezeurd maar dat kwam vooral door mn fanatisme :p

Ja die lunch op Nonkel is wel een beetje gemeen xD Verder ben ik wel trots op mezelf, ik heb precies euhm, geen enkele wolf aangewezen xD
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
wel de spanning daarover was te snijden in de wolvenchat. CI heeft het rond dag 3 laten vallen in een halve paniek modus (hij had stemmen niet goed bij en dacht dat fam op de lynch stond), met een beetje meten passen kwamen we toch rond, maar ik had stiekem nog een backstab verwacht op me, omdat fam pas deze nacht geinfecteerd werd
 
Reactiescore
348
Nja goed gespeeld slechtjes, dit potje echt totaal geen hoogte van dingen kunnen krijgen. Volgende keer maar weer beter :redface:
 
Reactiescore
1.286
G/S winnen is de ultieme eer.
eindconclusie: laffe wolven winnen van slappe blinde goedjes
 

Deleted User - 2265087

Guest
Redenen waarom het snel gedaan is, in willekeurige volgorde (not):
  • De GEWELDIGE beulactie
  • Het 'onsportief' lunchen
  • CI die zeer snel zei dat hij G/S was in de wolvenchat
  • Goedjes die elkaar lynchen

Ja, het ging ook wel gelijk freaking hard met de speciaaltjes. Toen ik het spel gewoon van buitenaf volgde had ik ook steeds minder zin om nog in te vallen als alle speciaaltjes er zo snel uit vlogen.

Op basis waarvan is Crazy eigenlijk gewolpt? Had Ubuntu hem gezien oid?
 

DeletedUser82586

Guest
Ja, het ging ook wel gelijk freaking hard met de speciaaltjes. Toen ik het spel gewoon van buitenaf volgde had ik ook steeds minder zin om nog in te vallen als alle speciaaltjes er zo snel uit vlogen.

Op basis waarvan is Crazy eigenlijk gewolpt? Had Ubuntu hem gezien oid?
Ik had mono gezien. Het was een gok van @maretan xD
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Ja die lunch op Nonkel is wel een beetje gemeen xD Verder ben ik wel trots op mezelf, ik heb precies euhm, geen enkele wolf aangewezen xD
hier ben ik ook met nonkel over in gesprek geweest. we hebben nonkel absoluut niet gelunched omdat het nonkel was, maar omdat door het aanwijzen van itsdash als goedje, wij hem zagen als een nagenoeg confirmed goedje + supply drop en BM op dag 1 dachten we dat hij BE op dag 1 had gehad en dus vrij goedel unch zou zijn

Op basis waarvan is Crazy eigenlijk gewolpt? Had Ubuntu hem gezien oid?
puur geluk, ik wist dat BE er ergens in zou zitten, en heb random iemand gekozen voor de wolp. ubuntu zag monobear
 
Bovenaan