Golden Awards

Reactiescore
1.226
Als dit je conclusie is van dat topic van Roald, heb je duidelijk de essentie van dat topic niet begrepen. Daarbij, tot nu toe is het voor ons juist allesbehalve een saaie wereld geweest: in vergelijking met het gros van de stammen op de hele wereld hebben wij de meeste uitdaging gehad: we hebben spelers verloren en aan letterlijk ieder front is strijd geweest. En daarnaast, hoe verklaar je onze gigantische OD-scores anders? Op basis van het verleden is er dus geen enkele reden om te zeggen dat wij een saaie wereld tegemoet gaan. Lekker afgezaagd, scoren met het terughalen van dat 'spectrum'.

Ik zie dat je aan het terugblikken bent.

- alles behalve een saaie wereld geweest
- OD scores (behaalt in het verleden dus)
- meeste uitdaging gehad
- spelers verloren

Ik weet niet zo goed waarom je de behoefte hebt dat aan te stippen terwijl ik daar geen woord over noem. Ik heb het over de toekomst. "Saaie wereld gaat worden", waarbij je het dus zelfs nog zo kunt opvatten dat in mijn ogen geen saaie wereld was.

Ondertussen heeft Roald zijn post ook alweer aangepast en wat nuances gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
Ik zie dat je aan het terugblikken bent.

- alles behalve een saaie wereld geweest
- OD scores (behaalt in het verleden dus)
- meeste uitdaging gehad
- spelers verloren

Ik weet niet zo goed waarom je de behoefte hebt dat aan te stippen terwijl ik daar geen woord over noem. Ik heb het over de toekomst. "Saaie wereld gaat worden", waarbij je het dus zelfs nog zo kunt opvatten dat in mijn ogen geen saaie wereld was.

Ondertussen heeft Roald zijn post ook alweer aangepast en wat nuances gemaakt.

Jij begint over een post uit het verleden, van Roald. Wie begint er dan met terugblikken?

Daarbij heb jij het enkel over kwaliteit, terwijl er veel meer graadmeters zijn voor het meten van succes of het creëeren van uitdaging (het spectrum dus). Het is duidelijk dat wij misschien wel beschikken over bovengemiddelde kwaliteit (of dat daadwerkelijk zo is in het midden gelaten), maar dat zegt dus niks over de uitdaging die wij krijgen of de kans op wereldwinst die we daadwerkelijk hebben. Met jou post insinueer jij dat er maar 1 graadmeter is en trekt daaruit de conclusie dat het dan wel eens een makkelijke wereld kan worden. Nou, dan heb je dus inderdaad het hele idee van het topic van Roald niet begrepen.

Inderdaad, Roald nuanceert, zou jij misschien ook moeten doen. Zo'n oneliner ben ik doorgaans niet van je gewend.
 
Reactiescore
614
Beste speler:
Early game zou dit Ruiter939 kunnen zijn naar mijn inziens, maar ze beschikken wel over een shitload aan PP, over een leger aan defbuffers en weten allang zeker dat ze bij iedere oppositie partij (vanuit het Amen/Swift perspectief) terecht kunnen. Ondanks dat dit een zeer capabel team is, hebben nog niets hoeven laten zien deze wereld. Ook acht ik het team van Ruiter niet per sé als een team van blijvertjes, veel zijn typische starters/deffers die in de praktijk vaak inactief raakten. Hopelijk zit ik er naast.

Toch leuk om hier even op in te haken puur omdat het kan en omdat ik me er deels in kan vinden en deels niet :p

Genoeg pp dat is inmiddels al bekend en doen wij als team ook alles behalve geheimzinnig over dus daar heb je logischerwijs gelijk.
Een leger aan defbuffers is een vrij grote aanname (zeker aangezien 4 vd 12 accounts inclusief onszelf serieus speelt en de rest minder vaak online is dan Laurens zelf). Inhaken op het volgende punt denk ik dat er weinig accounts zijn die echt nog wat hebben hoeven laten zien deze wereld, de wereld is ten slotte net begonnen maar onze oda spreekt wel voor ons (hoewel je al aangaf daar niet noodzakelijkerwijs op te beoordelen).
Over het team ga ik er natuurlijk vanuit dat je er naast zit ondanks dat we wel deels bestaan uit enkele typische starters en deffers inderdaad.

Al met al een mooie lijst zonder onnodige poespas, maar wilde hier nog even op inhaken :)

Dat denk ik niet, het is een kwestie van tijd voordat ''de tegenpartij'' (lees: Noord, noordoost en oost) zich gaat verenigen. Dan krijgen we massale fusies waardoor de gemiddelde accountgrootte van de tegenpartij véél groter zal zijn alsook haar totale omvang.

Vergeet hierbij niet dat het gemiddelde account in Noord gewoon al veel groter is. Ze hebben simpelweg een betere / meer succesvolle start.
Dus zelfs zonder de door jou omschreven fusie staan ze er al beter voor als individuen.
 
Reactiescore
7.942
Genoeg pp dat is inmiddels al bekend en doen wij als team ook alles behalve geheimzinnig over dus daar heb je logischerwijs gelijk.

Als je niet op wilt antwoorden is prima natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd met hoeveel jullie nou gestart zijn. Gewoon oprecht interesse.
 
Reactiescore
614
Als je niet op wilt antwoorden is prima natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd met hoeveel jullie nou gestart zijn. Gewoon oprecht interesse.

Zou je Jur persoonlijk voor moeten benaderen, de pp komt met name van hem (ikzelf heb er bijvoorbeeld geen enkele euro inzitten).
We zijn (naar mijn weten) ook niet per se gestart met een bepaald aantal pp, maar zou je dus voor bij Jur moeten zijn :)
 
Reactiescore
1.226
Jij begint over een post uit het verleden, van Roald. Wie begint er dan met terugblikken?

Daarbij heb jij het enkel over kwaliteit, terwijl er veel meer graadmeters zijn voor het meten van succes of het creëeren van uitdaging (het spectrum dus). Het is duidelijk dat wij misschien wel beschikken over bovengemiddelde kwaliteit (of dat daadwerkelijk zo is in het midden gelaten), maar dat zegt dus niks over de uitdaging die wij krijgen of de kans op wereldwinst die we daadwerkelijk hebben. Met jou post insinueer jij dat er maar 1 graadmeter is en trekt daaruit de conclusie dat het dan wel eens een makkelijke wereld kan worden. Nou, dan heb je dus inderdaad het hele idee van het topic van Roald niet begrepen.

Inderdaad, Roald nuanceert, zou jij misschien ook moeten doen. Zo'n oneliner ben ik doorgaans niet van je gewend.

Laten we mekaar geen woorden in de mond gaan leggen. Waar zie je dat ik het enkel over kwaliteit heb?

Daarbij is het een beetje gek dat Roald aangeeft zullen refereren naar het spectrum indien nodig. En als ik er dan een vraag over stel, ben ik opeens aan het terugblikken en afgezaagd aan het scoren? Dat vind ik een beetje gek.

Ik zal dan gewoon naar het spectrum der uitdaging en slagingskans refereren en dan mag je zelf bedenken wat de redenen waren dat de premade zelf dacht dat ze aan het afglijden waren.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je zo aangevallen voelt over een reactie die ik op Roald maak. Jij noemt het een conclusie, ik noem het nieuwsgierig zijn naar de visie van Roald. Na zijn post heb ik er ook niet meer op gereageerd en was voor mij de kous af.
 
Reactiescore
1.167
@MyPride Jur had beter bij ons kunnen starten! :D!
 
Reactiescore
972
Laten we mekaar geen woorden in de mond gaan leggen. Waar zie je dat ik het enkel over kwaliteit heb?

Daarbij is het een beetje gek dat Roald aangeeft zullen refereren naar het spectrum indien nodig. En als ik er dan een vraag over stel, ben ik opeens aan het terugblikken en afgezaagd aan het scoren? Dat vind ik een beetje gek.



Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je zo aangevallen voelt over een reactie die ik op Roald maak. Jij noemt het een conclusie, ik noem het nieuwsgierig zijn naar de visie van Roald. Na zijn post heb ik er ook niet meer op gereageerd en was voor mij de kous af.

Goed, het zal komen omdat er veel cynische opmerkingen gemaakt worden over 'het spectrum', dus ik voelde de noodzaak er eens op te reageren. Niks persoonlijks verder.

Je citeerde het stukje van Roald's lijstje met daarin een opmerking over de gemiddelde kwaliteit, waarna je een simpele conclusie trok en een vraag stelde over het spectrum. Volgens mij leg ik daarmee echt geen woorden in jouw mond hoor :tongue:
 
Reactiescore
183
Dat is niet alleen op Jeroen gebaseerd. Kijk ook eens naar deze startdorpen:

Bekijk bijlage 19571

De mega fusie van ESFR, de aangetoonde interns van jeroen9710.
Dan heb je nog deze; kijk barbaren edelen is oké maar dit zijn er wel veel en erg veel kleine.
Bekijk bijlage 19572

Dat zijn dus al 4 uit 7 leden die ik moeilijk serieus kan nemen. Daarbij ken ik ook een aantal spelers en dat komt gewoon by far niet in de buurt van wat andere stammen of accounts te bieden hebben. Daarbij heeft Pit 'slechts' zeven leden waarvan ik de helft niet zo serieus neemt. Als ik dat afzet tegen Amen/Swift (als één geheel genomen) dan stelt het gewoon niet veel voor. Zelfs een vergelijking tussen PiT en Amen of Swift zou mijn keuze niet op Pit vallen. Ik probeer vooral te beschrijven dat Amen/Swift de beste stam is, niet omdat we fantastisch zouden zijn, maar bij gebrek aan beter op dit moment. Pit is not even close en maakt echt geen schijn van kans in een duel, dit heeft te maken met kwaliteit, reputatie (wat ik er van weet), omvang en verleden.

Er zijn wel spelers buiten de Amen/Swift die ik evengoed of beter acht dan de gemiddelde Amen/Swifter. Maargoed, meer dan tien zijn dat er wereldwijd niet - in mijn optiek. Daarom beschrijf ik ook dat de meest veelbelovende stam nog gevormd zal of kan worden.


Dat is niet alleen op Jeroen gebaseerd. Kijk ook eens naar deze startdorpen:

Bekijk bijlage 19571

De mega fusie van ESFR, de aangetoonde interns van jeroen9710.
Dan heb je nog deze; kijk barbaren edelen is oké maar dit zijn er wel veel en erg veel kleine.
Bekijk bijlage 19572

Dat zijn dus al 4 uit 7 leden die ik moeilijk serieus kan nemen. Daarbij ken ik ook een aantal spelers en dat komt gewoon by far niet in de buurt van wat andere stammen of accounts te bieden hebben. Daarbij heeft Pit 'slechts' zeven leden waarvan ik de helft niet zo serieus neemt. Als ik dat afzet tegen Amen/Swift (als één geheel genomen) dan stelt het gewoon niet veel voor. Zelfs een vergelijking tussen PiT en Amen of Swift zou mijn keuze niet op Pit vallen. Ik probeer vooral te beschrijven dat Amen/Swift de beste stam is, niet omdat we fantastisch zouden zijn, maar bij gebrek aan beter op dit moment. Pit is not even close en maakt echt geen schijn van kans in een duel, dit heeft te maken met kwaliteit, reputatie (wat ik er van weet), omvang en verleden.

Er zijn wel spelers buiten de Amen/Swift die ik evengoed of beter acht dan de gemiddelde Amen/Swifter. Maargoed, meer dan tien zijn dat er wereldwijd niet - in mijn optiek. Daarom beschrijf ik ook dat de meest veelbelovende stam nog gevormd zal of kan worden.


Het is natuurlijk ook wel een uitdagende wereld als je als premade start met 30 accounts. :D:D
 
Reactiescore
1.226
Goed, het zal komen omdat er veel cynische opmerkingen gemaakt worden over 'het spectrum', dus ik voelde de noodzaak er eens op te reageren. Niks persoonlijks verder.

Je citeerde het stukje van Roald's lijstje met daarin een opmerking over de gemiddelde kwaliteit, waarna je een simpele conclusie trok en een vraag stelde over het spectrum. Volgens mij leg ik daarmee echt geen woorden in jouw mond hoor :tongue:

Dan denk ik dat jij het verkeerd geïnterpreteerd hebt, een conclusie trekken, dat was niet mijn bedoeling. Gelukkig interpreteerde Roald het wel zoals ik het bedoelde, en had daarna zelfs nog zijn antwoord aangepast om wat nuance er in aan te brengen.

Ik citeerde niks uit Roalds lijstje. Ik citeerde een stukje waarop hij antwoord gaf op iemand die WEL iets uit zijn lijstje citeerde. Nogmaals geen cynische ondertoon en geen reden om je aangevallen te voelen, temeer omdat het in 1e instantie geen reactie op jou betrof.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
gestart met 6k
verbruikt 170k al denk ik dat ongeveer 70k nog in ons inventaris zit ^^
*Kijkt naar net gestort maandsalaris
*Kijkt naar cabbage pp saldo
*Kijkt naar vliegvakantie naar zuid amerika
*boekt vakantie
 
Reactiescore
1.454
Beste speler:

Ruiter939:

Ruiter939, heeft gewoon een bere sterk team met een paar van de beste starters en wellicht de beste deffer van TW. Ze hebben deze wereld dik bewezen dat starten wel in hun bloed zit (en ze geld genoeg hebben) door echt met kop en schouders boven de rest uit te komen in de start. Ook het feit dat ze zoveel meer ODA hebben als de nummer twee en praktisch gezien zonder echte boost accounts speelt (zou ook oneerlijk zijn als ze al zoveel PP hebben om te besteden), laat zien dat ze niet vies zijn van flink knallen. Mist het team gemotiveerd blijft (wat bij enige soms flink kan afnemen daar :p), zijn zei in mijn ogen de gedoodverfde nummer 1 van deze wereld.

Savior of the North:

Toch ook een benoeming voor mijn lieve buurtjes en stamgenoten. Dit is gewoon een beestachtig team. Een team wat niet vies is van continue B spammen en die ons als TAD een 'Run for our Money' geeft wanneer het op de plunderaar aankomt. Naast het enorme doorzettingsvermogen (lees: no-life farmskills), heeft het team heel wat in huis. Ik denk dat het onderhand wel duidelijk is dat Savior of the North 1 van de betere teams van TW is. Skills aan overvloed en staat altijd klaar voor de stam. Gewoon topper. Ooh en het is heel leuk op Fabian op te naaien door hem een booster te noemen. Daar kan je je dagen mee vermaken (sorry Fabian :D).

Collationem:

Op papier een monster team. Roald, Emile en Niels zijn gewoon toppers. Daar kan je niet omheen. Skills aan overvloed, wat ze in voorgaande werelden meerdere keren hebben bewezen. Ik denk niet dat ik meer hoef te zeggen.

Beste stam:

Swift/Amen:

Op dit moment is de Swift/Amen stam of de pre-made gewoon de sterkste kwa spelers. Ze hebben in het verleden zich zelf allemaal bewezen en mocht er intern geen gezeur komen, dan kan deze stam de wereld winnen zonder gigantisch veel moeite. Er zitten een paar heethoofden tussen, maar die worden weer op het rechte pad geleid door de wat rustigere spelers.

De beste stam speler:


Savior of the North:

Team Savior staan gewoon klaar voor je. Elke keer als er iets moest gebeuren, vv, of fakes, clear of wat dan ook, Savior kon en wou helpen. Midden in de nacht? Geen probleem. Ze gaan letterlijk door het vuur voor je. Bij verre 1 van beste stamspelers.

Absurd.:

Ik kan niet positief genoeg zijn over Kyle. Kyle is gewoon een stamspeler puur sang. Op W70 heeft hij dit bewezen. Hij pakte snel de VV als die de tijd had, maar daarnaast suste hij vaak de opstootjes binnen de stam. Hij kon het met iedereen goed vinden en had gewoon 'his way around people'. Gewoon een speler die je in je stam wil hebben!

Het grootste ego:


Te veel om op te noemen.

Beste leider:


Roald:

Ik denk iedereen die hier iemand anders neer zet iets te vaak op zijn hoofd is laten vallen als baby. Roald heeft gewoon bewezen om de beste leider te zijn door zijn TW carriere heen. Hij houdt zijn stam gewoon onder controle en probeert de eindstreep te halen. Hij schuwt ook niet van controversiële keuzes. Dit heeft mij ooit in een flink nadeel gesteld, maar dat is soms wat een leider moet doen.

Slechtste leider:


Chemistry:

Een oude speler stabben terwijl je de leider was? Ik bedoel, stabben is nooit acceptabel, maar als stamleider is het extra smerig op een of andere manier.

Meest overschatte stam:


Pit:

Deze klink wellicht controversieel, maar ik ben niet echt onder de indruk van enkele spelers binnen de stam. Ik vind Absurd., Do Not Eat Yellow Snow. en Eat Sleep Farm Repeat echt prima teams, maar de andere 4 lijken me niet zo fantastisch. Ik kan het helemaal verkeerd hebben, maar aangezien dit als 1 van de topstammen gezien wordt en verwachtend dat dit de definitieve vorm is (Spread, Rots!, Swift, Amen en N1 gaan natuurlijk allemaal nog veranderen, dat kan haast niet anders), is het wel zorgwekkend, wetende wat de tegenstand is op deze wereld. Of ze zullen zich samen moeten voegen met de pre-made of met Spread, want alleen denk ik niet dat ze het gaan halen.

Meest onderschatte stam:


Exitus:

Waarschijnlijk wordt Exitus het meest onderschat omdat ik er bijna tot niks over hoor. Elke dag hoor ik wel wat over, de pre-made, Pit, Rots en N1, maar Exitus zelden tot nooit. En dan te bedenken dat ze als rimstam al 2 leden in de top 25 hebben. Deze stam kan nog wel eens een groot probleem worden voor de pre-made en voor Ruiter939.

Meest overschatte speler:


Buildawall:

In het begin stond dit account bovenaan, maar is hard gevallen. In het begin leek dit wel een redelijk account, maar het lijkt nu meer en meer op een booster te lijken. Daarnaast heeft hij, nu met een beetje tegenstand, het vrij lastig. Ook heb ik rapportjes met time tijden door gekregen die zeer verdacht lijken.

Meest onderschatte speler:


Absurd.

Kyle is gewoon een topper, dit heeft hij op W70 wel bewezen. Ik heb sommige hem zien wegzetten als een mindere speler, maar niks is minder waar. Hij kan gewoon rustig mee met de huidige wereld top.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


De meesten van W70 sowieso wel. Dat was gewoon een leuke stam. Helaas hoe de wereld is verpest door het bot gebruik van Teun, het gedrag van de mods en het vieze spel van INNI. Daarnaast zie ik het wel zitten om bij Ruiter939 in de stam te zitten, Collationem, CABBAGE GUY69 en schedel staan ook boven aan mijn lijstje.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Edwin (Triador). Deze beste man weet niet hoe die met mensen om moet gaan. Wanneer het niet gaat zoals hij het bedacht heeft, ben je een noob een idioot en al het andere wat hij mij genoemd heeft. Ook hoef ik niet in de stam te zitten met Teun. Ik hoef niet nog een wereld verpest te hebben door een botter. Het spreekt verder voor zich dat ik met niemand van INNI in een stam wil zitten, maar dat hoofdstuk ga ik niet weer open gooien :p.

Mooiste spelers naam:
The Mind of a Murderer
Mooiste stam naam:
Exitus Acta Probat
Het tofste topic:
Spotprenten topic en de Golden Awards
Het domste topic:
Zijn hier genoeg topics geopend die nooit het daglicht hadden mogen zien
Favoriete forum poster:
Ik ga het toch bij spotprenten makers houden, want die houden het AF levendig. @Calamity. @Global Knowledge
Minst favoriete forum poster:
@Rover Ram , @icedking, @Uber Boer. @iedereen die een post niet leest maar gewoon dom antwoord. Dat zijn er nog al veer helaas.
Dikste wannabe op het forum:Hier zet ik Martijn neer. Sorry Martijn, maar die spotprenten van je kan echt niet :p
Dikste wannabe in het spel: Wow Who. Ik heb niet zoveel van hem gehoord, maar hoe ik het zie profileert hij zich enigszins als een topper. Dat is die gewoon nog niet. Wel mooi dat hij de buurt tegen de pre-made heeft op weten te zetten. Wellicht de opvolger van Roald als die zo goed mensen kan organiseren :p.
Mooiste profiel foto van spelers:
141289_large

Even een shout out naar Valentijn :p
Mooiste profiel foto van stammen:
142949_large


Mooiste actie van de wereld:


Triador die zichzelf als topper profileerde en vervolgens werd weggespeeld. Het was een beetje en karma momentje.

Meest belovende speler voor de toekomst:


Absurd.

Zoals al eerder gezegd is Absurd gewoon een enorm goed account. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor hun.

Meest belovende stam voor de toekomst:


Ik denk dat meest belovende stam nog gemaakt moet worden. Het ligt er eigenlijk aan hoe de wereld zich nu gaat vormen. Waar gaat Ruiter heen, wat gaat Spread doen. Als op deze vragen antwoorden komen, wordt de meest belovende stam ingevuld.

Grootste blunder:
Eeeuh...... Ik denk dat we hier al genoeg paginas aan besteed hebben :p.
Voor wie heb je nu echt respect:
Voor mijn cos, dat ze het nog met mij kunnen uithouden :D.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


Mijn cos, Martijn, Team Savior en Jasey hebben het in het verleden en in het heden voor elkaar gekregen.
 
Reactiescore
1.167
Ik ben geen bijzondere tw’er, maar toch bedankt voor de veer. Doet mij goed! :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
amai roald als je ooit nog eens een wereld start en je zoekt vv, kus dan maar men kloten :mad2:
 
Reactiescore
2.386
Bovenaan