Stelling van de dag

Reactiescore
1.019
stelling: deze wereld draaid uit in een 1v1 en diegene die de eerste grootschalige massa doet op de tegenstander zal de wereld winnen met het aantal edels dat voorradig is.
 
Reactiescore
420
Fout, dan moet je de tegenstander ook nog breken. Zal vooral eropaan komen om de juiste stam te joinen/maken. Voorlopig focust iedereen zich nog op zijn/haar account en ASAP wat safe in de RIM te gaan halen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Gezien de mentaliteit van de huidige TW community zal het eerder een 1 + BG + BG + BG + BG vs 1 + BG + BG zijn. Waarna 12 egotrippers uit 1 van beide zeiden de rest gaan dumpen om te winnen. Want zeg nu zelf, we zouden allemaal op die 10.000 pp knop duwen als het onze naam in de hall of fame krijgt.
 
Reactiescore
1.736
Gezien de mentaliteit van de huidige TW community zal het eerder een 1 + BG + BG + BG + BG vs 1 + BG + BG zijn. Waarna 12 egotrippers uit 1 van beide zeiden de rest gaan dumpen om te winnen. Want zeg nu zelf, we zouden allemaal op die 10.000 pp knop duwen als het onze naam in de hall of fame krijgt.

Jouw naam is al onsterfelijk hier.
 
Reactiescore
1.019
stelling:

het hebben van een mb omdat je met de 20:1 zit is boosten, en zou je een ban moeten opleveren
 
Reactiescore
1.019
het hebben van mbs op een wereld zonder moraal is boosten, ook al heb je last van bijna 2 weken 20:1 regel, waardoor je je cluster niet schoon krijgt?
 
Reactiescore
1.094
Eens, je hebt ook geen du nodig want barbs zijn toch 2133 punten
 
Reactiescore
999
stelling:

het hebben van een mb omdat je met de 20:1 zit is boosten, en zou je een ban moeten opleveren



oneens, als een inactieve speler met 2133 in mijn cluster zit en een lager gerankte speler die hem wel kan edelen edelt hem voor mij, en ik pak daarna het dorp van hem in ruil voor een wederdienst, vind ik niet boosten
 
Reactiescore
34
oneens, als een inactieve speler met 2133 in mijn cluster zit en een lager gerankte speler die hem wel kan edelen edelt hem voor mij, en ik pak daarna het dorp van hem in ruil voor een wederdienst, vind ik niet boosten
Deze wereld is gemaakt met de insteek dat ook minder ervaren spelers mee kunnen draaien, dus hoe denk jij dat het dan geen 'boosten' is?
 
Reactiescore
999
Kijk eens naar de oda ranglijst en begin dan nog eens over slaafjes ;)

Deze wereld is gemaakt met de insteek dat ook minder ervaren spelers mee kunnen draaien, dus hoe denk jij dat het dan geen 'boosten' is?

Een speler met 2133 punten heeft letterlijk 3 seconden tribal wars gespeeld, namelijk ingelogd. Die heeft zelfs niet eens op een gebouw gedrukt. ik snap dus niet wat "minder ervaren spelers" hiermee te maken hebben
 
Reactiescore
290
stelling:

het hebben van een mb omdat je met de 20:1 zit is boosten, en zou je een ban moeten opleveren
In dit stadium is het inderdaad te belachelijk voor woorden maar ik kan mij wel inbeelden dat er later samenwerkingsverbanden ontstaan tussen grotere accounts en kleinere accounts om zo hun cluster op te ruimen. Lijkt me niets mis mee.
 
Reactiescore
2.039
Kijk eens naar de oda ranglijst en begin dan nog eens over slaafjes ;)



Een speler met 2133 punten heeft letterlijk 3 seconden tribal wars gespeeld, namelijk ingelogd. Die heeft zelfs niet eens op een gebouw gedrukt. ik snap dus niet wat "minder ervaren spelers" hiermee te maken hebben
Dat je zelf ook je clears doodloopt heeft er toch weinig mee te maken?
 
Reactiescore
88
Je kan ook voorhebben dat je een speler edelt en op 1 van z'n laatste 2 dorpen de toestemming blijft haken.
Ik vind die 20:1 om kleine spelers een kans te geven geen probleem, maar nu ligt dat gecleard dorp daar met toestemming 6 :mad2:
 
Reactiescore
420
Boosten is in mijn ogen accounts laten starten om je eigen account beter te maken. Als jij IG iemand vindt die liefst maar 5x per dag logt en veilig wilt liggen in je cluster en in ruil daarvoor kleinere spelers en barsb opbouwt dan heb je diplomatisch een goede zet gedaan. Als dat tegenwoordig als boosten is dan ben ik booster nummer 1 en daar kom ik openlijk voor uit. Tribalwars is niet alleen hersenloos op je toetsenbord of muis rammen maar en zit ook een tactisch aspect achter. Jezelf kunnen onderhandelen in een positie waarin jij sterker staat is een kunst. Iedereen kan oorlog voeren maar weinigen kunnen een oorlog coördineren.
 
Bovenaan