Praathoek

Deleted User - 487694086

Guest
Het is logischer om het op pakket werelden te doen gezien je geen trein kunt hebben met 1 dorp maar vreemd genoeg zie ik het daar minder vaak gebeuren. :p
Je hebt dan ook vorige classic gemist, premade daar van ongeveer 250% van een stamlimiet, genoeg combitreinen toen.
 
Reactiescore
604
Het is logischer om het op pakket werelden te doen gezien je geen trein kunt hebben met 1 dorp maar vreemd genoeg zie ik het daar minder vaak gebeuren. :p

Op speed zijn ook combitreinen zeer normaal
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik vind combitreinen met pakket wereld gekker dan met munten.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wat is je definitie van Combi trein dan precies? Ik ga uit van deff / off treinen haha
 
Reactiescore
604
Wat is je definitie van Combi trein dan precies? Ik ga uit van deff / off treinen haha

Bijvoorbeeld van 2 personen en dan ieder 2 edels timen. Kom je uit op 4 edels

Maar is vooral voor snipen kut aangezien je dan niet over 4 edels verdeeld maar 2x2 edels
 
Reactiescore
1.019
combitrein is meestal early game ook omdat voor trein gaan te lang duurt en je je tegenstander wil outplayen als die nog geen ah heeft, of nog geen trein om jou te treinen
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hmmm, mee eens dat het dan bijzonder is. Wel met Click eens.
 
Reactiescore
420
Wat is er mis met combitreinen op een muntenwereld? Als je daardoor sneller kunt edelen en des te sneller je omgeving uitschakelt is het een slimme zet.
 
Reactiescore
2.039
Wat is er mis met combitreinen op een muntenwereld? Als je daardoor sneller kunt edelen en des te sneller je omgeving uitschakelt is het een slimme zet.
Niets mis mee eh Polderkneus, vond t alleen opvallend dat het hier meer gebeurde op een muntenwereld dan op veel pakketenwerelden, terwijl het daar zelfs nóg logischer is
 
Reactiescore
420
Dat of mensen hebben nu pas door dat het geen slechte tactiek is.


BTW: Heeft er iemand die instellingen zodat mijn markten automatisch kunnen verzenden (opslag beheer, AM )
 
Reactiescore
1.075
Geef je hem nu een marktbot :eek:
 
Reactiescore
47
Maar Farmox en Dutchgangster (en robbeke evt - ben oprecht de namen vergeten na 2j haha) jullie spelen actief op deze wereld of wachten jullie op de Classic?

Altijd goed voor het niveau v/d wereld
 
Bovenaan