Classic 22 Feedbacktopic

Reactiescore
2.303
Bieber Ft Turk VS Fatass.
Fck off !
 
Reactiescore
1.167

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zal nog even een laatste keer reageren want heb het gevoel dat we niet op dezelfde toonhoogte zitten. Dat ik Mats destijds te negatief heb afgeschilderd zal ongetwijfeld waar zijn en ben ook niet te beroerd om dat toe te geven. Dat hij bij 1 van de beste zo niet de beste classic spelers hoort gaat er bij mij niet helemaal in na de afgelopen classics. Ga het verhaaltje niet nog een keer typen want dat vind ik onnodig. Dat er een aantal dagen goed is gedefft op SoL zal je mij ook niet horen ontkennen want ik vind het altijd erg mooi om te zien als er defensief goed werk wordt geleverd. De zaken waar ik het wel over had kan je rustig nalezen in die desbetreffende posts.
Dit snap ik dus gewoon niet helemaal. Op meerdere recente classics, Cl19 (Ryuk), Cl 21 (SoL) heeft Mats op een enorm zwaar front enorm goed deffwerk geleverd tegen een enorme overmacht. Hoe jij tot een andere conclusie kan komen is mij geheel onduidelijk. Waar heeft hij steken laten vallen? Wat had ie beter kunnen doen?
 
Reactiescore
1.037
Het was ook niet kapen, 2 spelers van het account zelf (3 als je Lars meetelt !!) stonden achter de keuzes?
Mats zegt toch niet dat ze niets mochten doen? Als Lars vanaf het begin ook actief was geweest was hij zeker meegenomen in de keuze die uiteindelijk genomen is.
Even voor de zekerheid, ik wil nog steeds geen keuze maken en heb mij ook nog niet uitgesproken voor of tegen één van beide kampen. Er zijn aan beide kanten fouten gemaakt en er is door beide kampen naar mijn mening irrationeel gehandeld.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Even voor de zekerheid, ik wil nog steeds geen keuze maken en heb mij ook nog niet uitgesproken voor of tegen één van beide kampen. Er zijn aan beide kanten fouten gemaakt en er is door beide kampen naar mijn mening irrationeel gehandeld.
Het ging hier niet over de huidige kampen, maar over de keuze om Zug delete te zetten. Daarin is jouw mening niet geheel meegenomen omdat je vrijwel niets had bijgedragen aan het account.
 
Reactiescore
1.094
Ik vind ook niet zozeer het stoppen of de keuze om op barbaar te gaan een kwestie imo. Dat is jullie eigen keuze geweest en ik kan dat wel begrijpen.
Ik vind alleen sommige keuzes die daarna gemaakt werden (aan beiden kanten) wel wat vreemd, goed dat werd ook deels ingeleid omdat er wat misinformatie, en verwarring was van mensen die elkaar niet begrepen. Ik ga die discussie niet weer voeren want die heb ik persoonlijk al eens gevoerd in de zugzwang chat.

Maar op het moment dat je een punt wilt maken, in de zin van je bent het niet eens met hoe Elko jullie behandeld heeft en hoe onaardig die woorden van yoshi waren, hoef je naar mijn idee niet zelf je tot dat niveau te verlagen (o.a. dat os terugtrekken), iig niet tot mensen waarmee je jaren mee hebt samengespeeld.

Ook het idee alleen al op op Moonlight te spelen kon ik echt totaal niet volgen. Een account dat vergelijkbare acties heeft uitgevoerd, al dan niet erger, maar dan tov Cabbie. Dan kan je mij 3x biased noemen (mats), maar ik vind dat een vertoning dat je zelf wordt geleid door emoties en niet zozeer dat je echt een punt maakt.
 
Reactiescore
1.037
Heb het ook niet over de huidige kampen, bedoelde de mensen die tegenover elkaar staan omtrent Zugzwang/Een Lijn Te Ver
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik vind ook niet zozeer het stoppen of de keuze om op barbaar te gaan een kwestie imo. Dat is jullie eigen keuze geweest en ik kan dat wel begrijpen.
Ik vind alleen sommige keuzes die daarna gemaakt werden (aan beiden kanten) wel wat vreemd, goed dat werd ook deels ingeleid omdat er wat misinformatie, en verwarring was van mensen die elkaar niet begrepen. Ik ga die discussie niet weer voeren want die heb ik persoonlijk al eens gevoerd in de zugzwang chat.

Maar op het moment dat je een punt wilt maken, in de zin van je bent het niet eens met hoe Elko jullie behandeld heeft en hoe onaardig die woorden van yoshi waren, hoef je naar mijn idee niet zelf je tot dat niveau te verlagen (o.a. dat os terugtrekken), iig niet tot mensen waarmee je jaren mee hebt samengespeeld.

Ook het idee alleen al op op Moonlight te spelen kon ik echt totaal niet volgen. Een account dat vergelijkbare acties heeft uitgevoerd, al dan niet erger, maar dan tov Cabbie. Dan kan je mij 3x biased noemen (mats), maar ik vind dat een vertoning dat je zelf wordt geleid door emoties en niet zozeer dat je echt een punt maakt.
Geen idee wat moonlight gedaan heeft, enige wat mijn idee was deffen en idd een beetje noble fucken, maar was niet serieus geweest zoals nu op Naccer.
 
Reactiescore
2.039
Geen idee wat moonlight gedaan heeft, enige wat mijn idee was deffen en idd een beetje noble fucken, maar was niet serieus geweest zoals nu op Naccer.
Was je eigenlijk rond met hen, voor of nadat je uit de stam ging waardoor front met moonlight wegviel? Oprechte vraag, echt geen idee namelijk
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nee was rond op de dag dat moonlight weggespeeld werd, daarom nooit gelogd
 
Reactiescore
978
(o.a. dat os terugtrekken)

Dat was geloof ik niet bewust toen het acc de stam leafde meen ik me te herinneren uit de acc chat, wel vervelende situatie.
 
Reactiescore
2.490
Is de wereld nu gespeeld? :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
37
Wat was ook al weer de reden dat cabbie NIET naar NOOB's ging? Als ik me niet vergis waren daar spelers op tegen omdat dat de r2w was. We wilden de strijd openhouden. En wie ging ook al weer naar Lions om nog een kans te maken? En dan te bedenken dat ze eerst naar TOSL wilden omdat NOOB's maar "klem" lag tussen Lions en TOSL. Over een R2W gesproken! En dan het groepje meelopers van LIONS maar buiten beschouwing te laten!
 
Bovenaan