Classic 22 Feedbacktopic

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Behalve dat Lukas dus de vv had van één van onze frontspelers. Tevens herinner ik me ook nog dat Mats vv deed op jullie account in nood. Vind het persoonlijk beetje apart iemand weg te zetten als middelmatige speler terwijl dat gewoon verreweg de waarheid is. Als je dan zelf gaat janken dat je ook wordt weggezet als middelmatige speler, tja.. Wie is hier nu echt in de fout.

Ik vind Mats zeker geen middelmatige speler, dat zal je ook nooit van mij horen.

Mats heeft wellicht 1x gevvt? Meeste defwerk gebeurde gewoon door mij die classic.
 
Reactiescore
980
Als iemand aanvalt op een account dat er niet is, is de aanvaller dan een goede aanvaller of de verdediger slecht omdat hij er niet was?

Ochtends was het account er gewoon, dat niemand kon overnemen inclusief binnen Lions. Tja, zo kan je elk dorpverlies uiteindelijk wel afschuiven op zaken die intern misgaan. Zo is elke prestatie weg te doen als dat de tegenpartij er zelf verantwoordelijk voor was. Feit blijft dat n00bs momenteel voorstaat, en dat Mats daar een grote hoofdrol in heeft gespeeld. Dat je dat probeert af te zwakken lijkt me nu niet de correcte manier om met deze situatie om te gaan. ;)

Ik kan ook zeker 24/7 online komen als het moet, ik kan dit alleen niet elke dag doen als ik andere verplichtingen als werk en temtamens heb.
Ja dat gaat bij mij helaas wel gewoon allemaal door. Afgelopen week nog ongeveer een hele dag lopen deffen terwijl ik in de tentamens zit, het houdt een keer op.

Wat ik weet van de chat, "als het moet ben ik 24/7". Dus het eerder hierboven afschuiven van Mats op voor bedachte interne intel aan te vallen op games, lijkt me niet het juiste verweerwoord. Voor de rest met je eens hoor Lennart, neem je niks kwalijk. Iedereen heeft zo zijn verplichtingen :D

Ik vind Mats zeker geen middelmatige speler, dat zal je ook nooit van mij horen.

Mats heeft wellicht 1x gevvt? Meeste defwerk gebeurde gewoon door mij die classic.

Phil zei dat dus wel, aldus het punt dat die vrij hypocriet bezig is om te klagen over credits.
 
Reactiescore
2.039
Ochtends was het account er gewoon, dat niemand kon overnemen inclusief binnen Lions. Tja, zo kan je elk dorpverlies uiteindelijk wel afschuiven op zaken die intern misgaan. Zo is elke prestatie weg te doen als dat de tegenpartij er zelf verantwoordelijk voor was. Feit blijft dat n00bs momenteel voorstaat, en dat Mats daar een grote hoofdrol in heeft gespeeld. Dat je dat probeert af te zwakken lijkt me nu niet de correcte manier om met deze situatie om te gaan. ;)



Wat ik weet van de chat, "als het moet ben ik 24/7". Dus het eerder hierboven afschuiven van Mats op voor bedachte interne intel aan te vallen op games, lijkt me niet het juiste verweerwoord. Voor de rest met je eens hoor Lennart, neem je niks kwalijk. Iedereen heeft zo zijn verplichtingen :D



Phil zei dat dus wel, aldus het punt dat die vrij hypocriet bezig is om te klagen over credits.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Bovendien was er helemaal niemand on op games, dat kan een ieder in Lions beamen, de bedoeling was namelijk dat ze zelf aan zouden vallen maar voordat er iemand on kwam om 10/11 (weet het precieze tijdstip niet meer) waren ze al 6 dorpen kwijt.

Daarnaast zal ik ook nergens zeggen dat noobs het niet goed doet. Er zijn enkele goede aanvallen op Danny en Mac Duck geweest.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Snap niet waarom n00bs flext met het kunnen van Mats terwijl hij eerder deze classic gestabt heeft, en ze verwelkomen hem met open armen? Zegt genoeg over het zelfvertrouwen daar in eigen kunnen
 
Reactiescore
980
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Bovendien was er helemaal niemand on op games, dat kan een ieder in Lions beamen, de bedoeling was namelijk dat ze zelf aan zouden vallen maar voordat er iemand on kwam om 10/11 (weet het precieze tijdstip niet meer) waren ze al 6 dorpen kwijt.

Daarnaast zal ik ook nergens zeggen dat noobs het niet goed doet. Er zijn enkele goede aanvallen op Danny en Mac Duck geweest.

Geef wel degelijk antwoord op je vraag. Ligt eraan over welke data je het hebt, sinds er 2 momenten waren dat er dorpen verloren gingen. Ik heb het over afgelopen zaterdag toen de meeste dorpen verloren gingen. Maar het algemene punt dat je praktische ontkent dat Mats hoofdverantwoordelijke is voor het dorpenverlies, is gewoon bullshit. Dat je afkomt dat de hoofdverantwoordelijke een inactief account is, tja. Dat is gewoon een krom denkbeeld. Buiten dat ik het betwijfel of deze end game überhaupt had gekomen mocht Mats volledig gekwit zijn.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Gestabt heeft zeggen ze nog steeds haha, laten we zeggen dat het op z'n minst door verschillende oogpunten bekekenkan worden. Noobs is ook over de gehele breedte de meest faire stam van de twee geweest, dus zou er niet snel over klagen als ik jullie was. Vieze spel van Lions, oa tov van eigen stam genoten, heeft zug delete doen gaan. Je hoeft niet random de discussie weer naar boven te halen.
 
Reactiescore
2.039
Geef wel degelijk antwoord op je vraag. Ligt eraan over welke data je het hebt, sinds er 2 momenten waren dat er dorpen verloren gingen. Ik heb het over afgelopen zaterdag toen de meeste dorpen verloren gingen. Maar het algemene punt dat je praktische ontkent dat Mats hoofdverantwoordelijke is voor het dorpenverlies, is gewoon bullshit. Dat je afkomt dat de hoofdverantwoordelijke een inactief account is, tja. Dat is gewoon een krom denkbeeld. Buiten dat ik het betwijfel of deze end game überhaupt had gekomen mocht Mats volledig gekwit zijn.
Ik heb het over woensdag, de dag dat de aanvallen op games begonnen. De dagen daarna is het account logischerwijs een puinzoii geweest waardoor het lastiger te deffen was. Er is niets kroms aan het verantwoordelijk houden van het inactieve van een account ipv de aanvaller die op dat moment gewoon voor een ieder inwisselbaar was.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vieze spel van Lions, oa tov van eigen stam genoten, heeft zug delete doen gaan.
Is het niet je huidige stamgenoot dan die ons een hele classic aan het lijntje heeft gehouden? Lijkt me wel dubbelzijdig dan dat vies spel
 

Deleted User - 487694086

Guest
Of Lions die hem zo lang achter de hand wil houden dat het niet meer netjes zou zijn de huidige stam te verlaten
 
Reactiescore
980
Ik heb het over woensdag, de dag dat de aanvallen op games begonnen. De dagen daarna is het account logischerwijs een puinzoii geweest waardoor het lastiger te deffen was. Er is niets kroms aan het verantwoordelijk houden van het inactieve van een account ipv de aanvaller die op dat moment gewoon voor een ieder inwisselbaar was.

Eerste dag 6 dorpjes kan gebeuren, daarna moet je toch echt niet jammeren over inactiviteit van het account. Dat niemand binnen Lions dat account oppakte is vrij matig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Of Lions die hem zo lang achter de hand wil houden dat het niet meer netjes zou zijn de huidige stam te verlaten
???

Sagi wou zelf niet overkomen heel die tijd omdat zen front nog te groot was. Dat enkelen in Lions hiermee akkoord gingen ja, maar de meerderheid wou zijn account al lang overgestapt zien wat geweigerd werd. Waarom schuif je alles in onze schoenen haha
 

Deleted User - 487694086

Guest
Omdat in de tijd dat ik in Lions zat letterlijk gezegd werd dat het wel handig was iemand bij een andere stam te hebben.
 
Reactiescore
2.303
???

Sagi wou zelf niet overkomen heel die tijd omdat zen front nog te groot was. Dat enkelen in Lions hiermee akkoord gingen ja, maar de meerderheid wou zijn account al lang overgestapt zien wat geweigerd werd. Waarom schuif je alles in onze schoenen haha
Dit klopt wel Mats... enige reden dat bas niet kwam is omdat we schedel er niet bij pakten?

De manier waarop alles verliep was zeker niet netjes van je Mats. En nogal kinderachtig. Eigelijk echt belachlijk kinderachtig van u. Vroeger ging ke hier garantie door het slijk gaan ;) Maar nu heb je zelf geen waarden en normen meer op de befaamde classics..
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja ik weet wat jullie er van vinden, maar zei zelf al, wanneer ik met rotte appels in de stam zit en die steeds maar weer hun streken laten zien, hoef je niet op mij of het account waar m'n tijd in zit te rekenen. Zorgt normaal miss dat mensen bij zichzelf gaan nadenken, maar weet dat dat Elko te ver gaat.
 
Reactiescore
2.303
Ja ik weet wat jullie er van vinden, maar zei zelf al, wanneer ik met rotte appels in de stam zit en die steeds maar weer hun streken laten zien, hoef je niet op mij of het account waar m'n tijd in zit te rekenen. Zorgt normaal miss dat mensen bij zichzelf gaan nadenken, maar weet dat dat Elko te ver gaat.

Ja dan toont de persoon die zijn gelijk niet krijgt ook zijn streken. Wist voorheen ook niet dat je zo was dan ;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Oh zo ben ik altijd geweest hoor. Als de stam goed is, doe ik er veel voor terug, als de stam mij laat vallen laat ik de stam ook vallen. Enige is dat ik nog weinig situaties in een chat heb meegemaakt die lijken op de situatie bij Lions.
 
Reactiescore
2.303
Dus dan stab je maar ?
Oke genoteerd (y)
 
Reactiescore
2.039
Ja ik weet wat jullie er van vinden, maar zei zelf al, wanneer ik met rotte appels in de stam zit en die steeds maar weer hun streken laten zien, hoef je niet op mij of het account waar m'n tijd in zit te rekenen. Zorgt normaal miss dat mensen bij zichzelf gaan nadenken, maar weet dat dat Elko te ver gaat.
Streken? Welke streken? Dat ik dorpen geclaimd had op de kaart voordat je überhaupt in de stam zat, en ik achteraf pas te horen krijg dat dit een probleem was? Dat ik pedik niet aan wou vallen omdat ik er prima mee overweg kon en jullie enerzijds de rim in wouden maar toch ook onder ons langs? Of omdat ik je keihard uitlachte omdat je na 1 gekatade AH al je Kata principes opzij gooide en met 600 kata's per clear smederijen ging mollen? Achteraf beter pedik recruit ja, hebben we meer aan gehad dan dat acherlijken Zug account.

Je bent gewoon een enorm verwend nest geworden wat zijn emoties niet onder controle kan houden wanneer hij z'n zin niet krijgt. Zonde, je was vroeger best een prima kerel.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Delete zetten als je genaaid wordt als stab zien is vrij apart. Dan het ww via omwegen van dat account regelen en het account kapen is dan wel een stab. Maargoed ik hou er ook over op want weet dat jullie toch wel stab zullen blijven roepen op 't af.

Was 100 katas per clear en je weet best Elko dat het vooral ging om je arrogante gedrag in elk gesprek in de chat, daar kwamen die andere zaken idd nog bij. Wel grappig dat ik hetzelfde over jou heb gezegd, vroeger prima gast maar is 't nu totaal kwijt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Alles valt bijzonder goed mee hoor, misschien kan je slechter tegen een stootje dan vroeger? Blijf het apart vinden dat je dan sommige acties vies spel vindt (bas willen recruiten en hem al in de stamchat laten), maar dan de streken van Zug kan goedpraten? Niet nodig alles terug boven te halen, maar als je zelf niet inziet dat dat zeker wel richting stabben leunt -en als stabben gezien kan worden-, dan zit er toch wel wa fout in je gedachtengang.
Delete zetten als je genaaid wordt als stab zien is vrij apart.
Het was verre van enkel delete zetten he Mats, als dat zo was dan was het niet nodig het account te "kapen" (door mensen van het account zelf?)
 
Bovenaan