[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 487920325

Guest
Weet je wat.
Ik weet dat wat ik nu zeg niet zo gelooft gaat worden.
Maar het klopt dat er 2 zieners zijn.
En het klopt ook dat anthraxw jou niet gezien heeft maar ik.

En ik ben er dus 100% zeker van dat jij ketterse wolf bent. En omdat ik niet wilde claimen, heb ik anthraxx gebruikt, om mijn gelijk te halen.
Dag 2 heb ik een goedje gezien..

Maw ben ik nu volledig nutteloos en speel ik als burger verder.
Echter, wanneer een zienende rol de Weerhamster opvraagt, of een Priester de Weerhamster watert, sterft de Weerhamster.
De Weerhamster kan wel gewoon gelyncht worden

Bevestigt mijn vermoeden dat capri ketter is. Ik ben er van overtuigd dat tlf als wolf geen dorpsgek gaat claimen.

Eerst ben je er 100% zeker van, nu is het een vermoeden. Dit brengt mij sterk in twijfel.
 
Reactiescore
768
Waarom zou TLF dorpsgek claimen en dan de fout maken over de ketterwolf en de weerhamster?
Waarom zou Hope de fout maken met toe te geven dat die weerhamster is?
Waarom zou Capri de fout maken om Hope als target te kiezen met haar vermomming, maar dat het juist aantoont dat het geen weerhamster is?
 

Deleted User - 487871837

Guest
ik heb echt een G/S gevoel bij TLF en hopeful om een of andere reden...

Wat?

Wat is jullie reden om eerst TLF eruit te halen? Als hij daadwerkelijk dorpsgek is mag hij vanavond weer 3 mensen zien, iets wat we verliezen als we hem er eerst uithalen.

TLF zou ons veel info brengen over heel veel mensen.

Als TLF slecht is, is Hopeful dat sowieso ook lijkt me? Ik zie geen andere manier hoe TLF dan ervoor kon zorgen dat Hopeful bevestigde dat hij weerhamster was (aangezien TLF dat niet kon weten). Dan ga ik dus vandaag mee op TLF.

Hoezo dat?

Hope weet dat jij als je werkelijk weerhamster bent, en capri priester is je dood had moeten zijn.

Nee. Stond ik niet bij stil; zo goed ken ik mijn rol niet.

TLF

Capri
 
Reactiescore
1.037
Je geeft geen antwoord op mijn lunch stelling.
Oh ik zie dat je gelijk hebt. Ben er nog steeds niet helemaal in thuis:tongue: Verder denk ik dat het weinig nut heeft om op een volledig ander persoon te gaan zitten nu gezien het vrij duidelijk is wie de volgende (en misschien daarop volgende) is die eraan gaat. Ben benieuwd of de lunch nog nieuwe dingen naar voren brengt.
 

DeletedUser40402

Guest
Hope weet dat jij als je werkelijk weerhamster bent, en capri priester is je dood had moeten zijn.
Nee. Stond ik niet bij stil; zo goed ken ik mijn rol niet.

TLF

Capri

Oh, dit vind ik zo opzichtig.

Wat ik denk dat hier aan het gebeuren is, is dat TLF de infectiewolf is, dag 3 komt er aan en hij moet absoluut overleven. Medewolven Tigor en Hopeful zijn vanalles aan het proberen om te voorkomen dat hij doodgaat.

Zou het een en ander verklaren als dit echt zo is.
 
Reactiescore
2.386
Thelightfighter Capri
Omdat we het nu opeens toch allemaal eens kunnen zijn.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Oh, dit vind ik zo opzichtig.

Wat ik denk dat hier aan het gebeuren is, is dat TLF de infectiewolf is, dag 3 komt er aan en hij moet absoluut overleven. Medewolven Tigor en Hopeful zijn vanalles aan het proberen om te voorkomen dat hij doodgaat.

Zou het een en ander verklaren als dit echt zo is.


En reddingspoging die al 2 dagen duurt. :oops:
 
Bovenaan