[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
768
Het zal wel mijn theorie kunnenverklaren dat TLF de eerste dag zijn stem veranderde van Lyonn naar Greengang, zodat die een zekerheid had dat er 2 mensen meer stemmen hadden dan hem (of gelijk). Uiteindelijk werd deze eerste stemming toch heel spannend. Hij stemde toen ook puur uit zelfverdediging. Gisteren werd het weer spannend, maar toen ik claimde ging hij ook claimen. Wel met 'één-van-de' meest cruciale rollen in het spel denk ik? Vraagje aan de oldgens of deze strategie vaak gebruikt wordt om onder een stemming uit te komen? Niet zomaar claimen van een rol, maar de dorpsgek/ziener? Ik laat mijn stem nog even staan. Ik ga mee met @.TimeforplanB . Ik vertrouw die man wel.
 
Reactiescore
167
@glenn485 hij is geen dorpsgek want hij had de rol van @Capricorno sowieso fout aangezien hij wolf zei en capri is 100% geen normale wolf
 

DeletedUser40402

Guest
Als TLF slecht is, is Hopeful dat sowieso ook lijkt me? Ik zie geen andere manier hoe TLF dan ervoor kon zorgen dat Hopeful bevestigde dat hij weerhamster was (aangezien TLF dat niet kon weten). Dan ga ik dus vandaag mee op TLF.
 
Reactiescore
2.386
Nee, TLF leek zo achterlijk om niet te melden dat er stond 'ketterse wolf'. Ik vind het argument van 3 namen wel goed genoeg om hem te houden tbh.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik weet niet of sit al beantwoord is mazr ik vraag het toch. Waarom zou je als wolf, weerhamster claimen?

Edit:
Bedoel dorpsgek
 
Reactiescore
1.049
Als TLF slecht is, is Hopeful dat sowieso ook lijkt me? Ik zie geen andere manier hoe TLF dan ervoor kon zorgen dat Hopeful bevestigde dat hij weerhamster was (aangezien TLF dat niet kon weten). Dan ga ik dus vandaag mee op TLF.
Gast waarom geem hopeful stemmen dan? Mijn krachr is 80x meer waard

Snap ech geen reet er meer van
GG woffen. Im out
 
Reactiescore
1.037
Goed guys, even weer een tussenstand.
Capri: 8(+1 van mij) stemmen
TLF: 7 stemmen
Rest: 0 stemmen

Het lijkt erop dat TLF constant zeer verdacht wordt gevonden en dat er steeds minder gespreid wordt. Omdat ik de kans zo klein mogelijk wil maken dat we een essentiële rol verliezen (TLF wellicht?) wil ik hem nog 1 dag geven, als er morgen geen goede theorie uit komt ga ik voor hem.

Voor nu gaat mijn stem op Capri
 
Reactiescore
1.468
Goed guys, even weer een tussenstand.
Capri: 8(+1 van mij) stemmen
TLF: 7 stemmen
Rest: 0 stemmen

Het lijkt erop dat TLF constant zeer verdacht wordt gevonden en dat er steeds minder gespreid wordt. Omdat ik de kans zo klein mogelijk wil maken dat we een essentiële rol verliezen (TLF wellicht?) wil ik hem nog 1 dag geven, als er morgen geen goede theorie uit komt ga ik voor hem.

Voor nu gaat mijn stem op Capri
Is dat met jouw stem al meegeteld?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Echter, wanneer een zienende rol de Weerhamster opvraagt, of een Priester de Weerhamster watert, sterft de Weerhamster.
De Weerhamster kan wel gewoon gelyncht worden

Bevestigt mijn vermoeden dat capri ketter is. Ik ben er van overtuigd dat tlf als wolf geen dorpsgek gaat claimen.
 
Reactiescore
1.049
Echter, wanneer een zienende rol de Weerhamster opvraagt, of een Priester de Weerhamster watert, sterft de Weerhamster.
De Weerhamster kan wel gewoon gelyncht worden

Bevestigt mijn vermoeden dat capri ketter is. Ik ben er van overtuigd dat tlf als wolf geen dorpsgek gaat claimen.
Fout van Noah wordt hierecht gek van.
Ben klaar met dit spel xo langzamerhand.. al 20 rondes goed en 20 rondes constant verdacht
 
Reactiescore
1.468
Goed guys, even weer een tussenstand.
Capri: 8(+1 van mij) stemmen
TLF: 7 stemmen
Rest: 0 stemmen

Het lijkt erop dat TLF constant zeer verdacht wordt gevonden en dat er steeds minder gespreid wordt. Omdat ik de kans zo klein mogelijk wil maken dat we een essentiële rol verliezen (TLF wellicht?) wil ik hem nog 1 dag geven, als er morgen geen goede theorie uit komt ga ik voor hem.

Voor nu gaat mijn stem op Capri
Dude, waarom zou je nu het risico lopen 2 goedjes er uit te stemmen?
Als we echt g/s zouden zijn zijn we sws lunch, dus geef ons gewoon even tot morgen dan weet je het.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Fout van Noah wordt hierecht gek van.
Ben klaar met dit spel xo langzamerhand.. al 20 rondes goed en 20 rondes constant verdacht

Hzb het niet over de fout. Heb het over als hope weerhamster is en capri priester dan had hope moeten sterven.

Wat niet gebeurd is.
 
Reactiescore
1.037
Dude, waarom zou je nu het risico lopen 2 goedjes er uit te stemmen?
Als we echt g/s zouden zijn zijn we sws lunch, dus geef ons gewoon even tot morgen dan weet je het.
Als jij cupido bent en Capri wolf vind ik dit het wel waard, TLF is heel vaag nu maar vind het wel de gok waard voor vandaag.
 
Reactiescore
768
Maar is er nog een loophole in het weerhamster verhaal van Capri. Ze heeft het gebruikt op Hope. Hope claimt weerhamster, maar dat kan niet. Het kan zijn dat Capri ketter is en Hope liegt over zijn rol (mss ook wel een slechtje). Het verklaart alleen niet de dorpsgek claim van TLF
 

DeletedUser40402

Guest
Gast waarom geem hopeful stemmen dan? Mijn krachr is 80x meer waard

Snap ech geen reet er meer van
GG woffen. Im out

Opvallende post. Ik zeg letterlijk dat als jij wolf bent dat Hopeful ook wolf is. Jij zegt, ja klopt, ga dan op Hopeful.

Echter, wanneer een zienende rol de Weerhamster opvraagt, of een Priester de Weerhamster watert, sterft de Weerhamster.
De Weerhamster kan wel gewoon gelyncht worden

Bevestigt mijn vermoeden dat capri ketter is. Ik ben er van overtuigd dat tlf als wolf geen dorpsgek gaat claimen.

Dan had Hopeful dus al moeten doodgaan. TLF zag Hopeful als weerhamster.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Thelightfighter



Ja, maar iedereen zit flink naast veel dingen deze ronde.



Volgens mij wel, almachtige eend.


Hope weet dat jij als je werkelijk weerhamster bent, en capri priester is je dood had moeten zijn.
 
Bovenaan