[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.049
Deze post bedoelde ik dus.
Prima, Ik heb even een oprechte vraag
Om jullie 101% te overtuigen moet ik een goedje opofferen om mijn theorie te bewijzen...
Dit met de informatie over de rollen en de rol van Antraxoll

Wat is slim hoe ik de theorie kan brengen?
 
Reactiescore
1.468
Prima, Ik heb even een oprechte vraag
Om jullie 101% te overtuigen moet ik een goedje opofferen om mijn theorie te bewijzen...
Dit met de informatie over de rollen en de rol van Antraxoll

Wat is slim hoe ik de theorie kan brengen?
Ik snap t niet helemaal maar denk ik groepsbelang. Probeer te bereiken dat de burgers er baat bij hebben.
 
Reactiescore
2.386
Lijkt me onnodig om een goedje op te offeren. Zeg maar persoon X ofzo, geen namen noemen.

E; verdomme Rens, wat is dit voor onkunde
 
Reactiescore
338
.MortuaMemoria
Ik vind dat Max zich verdacht gedraagd. Mijn stem voor vandaag gaat naar purpletail

Ik heb het idee dat er meerdere mensen zich in bochten wringen om stemmen te laten veranderen. Ik ga zo nog een keer alles terug lezen, maar lastig na 30 pagina's :sad:

Jij plaatst hier wel een erg gemakkelijke stem, zonder goede beredenering, oftewel een meeloopstem. Voor de rest ben jij eigenlijk niet echt aanwezig in dit spel. Wanneer merken wij meer van jou? Want nu sta je een beetje op de achtergrond te koekeloeren en daar krijg ik de kriebels van. Ook heb je het over het bijlezen van 30 pagina's, terwijl jij rond pagina 26 nog wat post?

glenn485
Vervolgens valt glenn485 mij op omdat hij eigenlijk 'niet op valt'. Snap je hem nog?

Je kan dit zien door te zoeken - geavanceerd zoeken - zoek topics - geplaatst door purpletail - zoek in forums wvw forum kiezen en resultaten weergeven als topics.

Je hebt meegedaan in 153, 154, 155 en 157.



Op het moment dat ik begon door te lezen en te citeren stond jouw post er nog niet.

Ik zie meerdere posts die inhoudelijk niet echt veel toevoegen aan het spel.

Purpletail, per post dat hij maakt lijkt hij zich meer tegen te spreken.



En waarom gedraagt hij zich verdacht? Wat is de reden dat je op hem stemde?

Vervolgens plaats hij een naar mijn mening gemakkelijke stem, want over welke posts je hier op doelt is niet geheel duidelijk. En wat maken deze posts dan zo verdacht? Je kan wel een stem geven, maar wat belangrijk is is je beredenering. Tenzij het overduidelijk dat iemand wolf is, wat hier niet het geval is.

purpletail

TLF lijkt me ook wel geen wolf eigenlijk.


En huppakee, na een claim wordt er geswitcht. En toen had de beul-actie nog niet plaatsgevonden.

Vind ik op zich wel een interessante switch. Zeker omdat je vanmiddag de min of meer claim van TLF 100% zeker ook al las en toch ga je vanavond toch weer op hem. Wanneer iedereen dan switcht naar mike ga je opnieuw mee naar die persoon.

En zelf praat hij over een interessante switch. Maar hoe interessant zijn zijn eigen switches dan??

TLF
Ik heb als verdachte nog steeds TLF. Nu lees ik meerdere malen dat TLF zou moeten hebben geclaimd. Als iemand mij op die post kan wijzen, want ik kan hem niet vinden, dan ben ik bereid uiteraard mijn stem aan te passen. Maar begrijp goed, dit kan naar mijn mening geen 100% betrouwbare claim zijn. Ik citeer nogmaals een aantal verdachte posts.

Ik denk dat Miketijger hier een verdedigings actie inzet voor purpletail, lijkt me een perfecte tijd om een halfuur voor de DL te switchen en de aanval te openen nu er nog stemmen te winnen vallen! Want waarom zou hij op GreenGang gaan als hij mij als medewolf ziet, dan ben ik veel logischer gezien ik veel hoger in de peilingen sta?

Er wordt hier over een verdedigingsactie gesproken die wordt ingezet voor purpletail. Dat is natuurlijk onzin, want de strijd ging tussen purpletail en TLF en miketijger stemt op geen van beide. Ik blijf het een vage posts vinden.

Okee Purple uit zelfverdediging

Mocht iemand om 21.58 weten hoeveel het staat zal ik de laatste informatie dleen

Wolf in het nauw, tenzij ik dus nog steeds een stuk informatie mis omtrent de claim. Voor mij is dit een wanhoopsdaad om nog wat informatie te 'verkopen'.
Ja maar wtf man, ik word er wederom compleet debiel nu uitgestemd en ik denk door wolfjes

Kan best zijn dat jij ook een wofje bent en anderen een reddingsactie voor je hebben opgezet

Want @Hopeful je vond mij juist normaal spelen maar nu wel een stem?

Agressief worden, wolfs. Luister ik heb meerdere malen een post geplaatst met daarin jouw geciteerd. Hoeveel reacties heb ik gekregen? Geen. Lijkt me dan logisch dat ik mijn stem niet ga veranderen.

Miketijger al gaat het niet helpen
Purpletail

En uiteindelijk toch gered.

Smoke Bomb
Ook Smoke Bomb viel me op omdat hij niet opvalt. Speelt op de achtergrond, voegt weinig toe en durft zijn gezicht niet in het spel te laten zien. Eigenschappen die voor mij altijd gemengde gevoelens oproepen. Ik hou je in de gaten.

Ik sluit me hierbij aan. Ik vind dat Miketijger hier een rare actie uitvoert door inderdaard niet op TLF te gaan, maar wel op Greengang

Purpletail
Er is zover ik weet maar 1 claim die 100% te vertrouwen is en dat is die van purpletail. Hij is dus bewezen goedje.

Ik hoop dat ik dadelijk iemand mee het graf in neem #beul :D

Capricorno
In de mening van Tigor kan ik me ook nog steeds vinden. Capri maakt een aantal verdachte posts en zij blijft dan, in combinatie met de posts van anthraxxis, zeker op mijn lijstje staan. Wellicht stemwaardig.

Ja, ik wilde even zijn rol weten. Context is in dit geval belangrijk. Hij claimde overduidelijk jager óf beul te zijn, maar het was me niet helemaal duidelijk welke van de twee het was. Ik denk niet dat er ook maar iemand was die niet doorhad dat hij 1 van die rollen was. Maar wilde weten of hij zichzelf kon bewijzen of niet (dat kan hij dus)



Wow, ik moet echt naar bed gaan als ik me moe voel. Ik probeerde hem aan te vullen: 'als je nou verdacht wordt als speciaaltje, ga dan iig niet een paar minuten voor de deadline claimen, want dat is alleen maar chaos.' Maar mijn hoofd kon het niet meer echt verwoorden geloof ik.




Je kiest nu echt precies de post eruit die handig voor je uitkomt, Tigor. Anthraxxis heeft ongeveer de helft van de spelers aangewezen als 'bewezen wolf'. Dus dat persé ik van al die mensen door hem gezien zou zijn lijkt me onzin.

Ik vind deze verdediging namelijk gemakkelijk. 'Te gemakkelijk gelezen' en is constant aan het vissen naar claims.

En er zijn een aantal andere spelers die mij ook opvallen, door juist amper wat toe te voegen, wel constant het forum aan het lezen zijn, maar niet daadwerkelijk de acties in het spel verrichten oftewel het voortouw nemen.
 
Reactiescore
1.049
Okee ik ga t aan de volgende hand proberen te bewijzen:

Ik heb 3 spelers gezien:
A, B en C
1 is intussen bewezen goedje
Dushoud ik 2 rollen over, maar nu is het enorm belangrijk WIE antrax heeft gezien. Want degene die hij heeft gezien was wolf. Zonder twijfel. ) Dus als hij ergens heeft gehint mogen we dit vrij serieus nemen

De andere 2 spelers doen er even niet toe wie het waren maar tussen Hopeful en Capri zit een wolf.
Meer kan ik niet kwijt tenzij iemand een betere constructie bedenkt :) Snap dat dit wederom vrij vaag overkomt maar mocht ik vandaag overleven kan er meer worden gezegd
 
Reactiescore
2.386
Is diegene voor jou een bewezen goedje of voor iedereen?
Purple is bewezen goedje, hij deed gisteren de beulactie?

E; ooh zo, lm. TLF mag antwoorden.
 
Reactiescore
1.468
De andere 2 spelers doen er even niet toe wie het waren maar tussen Hopeful en Capri zit een wolf.
Meer kan ik niet kwijt tenzij iemand een betere constructie bedenkt :) Snap dat dit wederom vrij vaag overkomt maar mocht ik vandaag overleven kan er meer worden gezegd
Deze snap ik alleen ff niet.
 
Reactiescore
768
Verloop dag 2
  • Nogmaals een oproep: door paniek en imo slecht spel van goedjes (ja, jij purple) verloren we hier een dorpsoudste én een ziener (al kan ik deze laatste nu nog begrijpen als je Anthraxxol kent). Ook tlf kon in mijn ogen veel vroeger zichzelf uit het daglicht halen.
Ik zal maar 1x hier op reageren. Ga je nog uitleggen waarom het dan slecht spel is? Omdat ik niet met de meute meeloop? Omdat ik anders denk en speel. Dat lijkt me nogal logisch aangezien je niemand kan vertrouwen in het begin. Ik vind het echt zwaar naïef hoe er gespeeld wordt. Er wordt veel te veel vastgehouden aan hoe mensen vroeger speelden. Dat is minstens 2 jaar geleden xD. Net alsof het wolf gedrag is dat ik niet weet hoeveel potjes ik heb gespeeld. We hebben het over 6 jaar geleden xD, wtf gast doe ff normaal. Speel het spel ipv die trollreacties om iets uit te lokken.

Als Anthraxx niet zat te trollen de hele tijd, dan had ik hem niet neergesabeld. Ik heb meerdere malen verteld dat die zorgen voor ruis in het communicatieproces bij mij. Ik zat eerst bij hem op dorpsgek, want buiten zijn gekke trollposts had hij het over 3 wolven en goedjes. Dat die gokte of mij wilde opofferen om te kijken of ik een wolf was. Ik heb hem op het VF vaak trollend zien reageren, maar heel soms op een geniale reactie dat ik dacht van: 'Hier is wel goed over na gedacht. Ik sluit me dan aan bij het verhaal Tigor.

Ik zet mijn voorlopig stem op Capri. Hoewel een wolf als BM imo echt dom zou zijn, aangezien de BM altijd door iedereen wordt bezocht geeft het wel een voordeel aan de wolven bij een neutrale stemming. Verder zat ze de hele dag vragen te stellen aan mij omtrent mijn verdediging en naar mijn gevoel te erg aan het zoeken hoe ik het volgens haar/het 'boekje' zou moeten spelen. De stemmen van Glenn en Dr Hannibal waren ook echt so easy.

Ik had eerder kunnen claimen, maar op het laatst claimen zorgt wel voor een shockeffect bij iedereen. Ik wist van tevoren dat ik mezelf kon bewijzen als goedje. Het had mij in eerste instantie ook niet uitgemaakt of ik doodging, want ik kon iemand meenemen. Ik dacht dat ik als dood goedje ook kon winnen (dat alle goedjes samen winnen) net zoals in Town of Salem. Dat is blijkbaar niet zo. Speel maar eens een spelletje met mij mee @Kerouac dan zul je het mss begrijpen.
 
Reactiescore
1.039
Sorry maar ik vind het toch wel een beetje verdacht dat TLF al 2 (of alle 3?) de dagen zegt 'morgen kan ik meer zeggen'. Naast dat dit nogal een loze claim is (duuh, elke dag kan je meer zeggen) klinkt het als nogal een makkelijke manier om jezelf in leven te houden. Post 2 namen, mogelijk 1 van een medewolf en je komt geloofwaardig over als dorpsgek.
Kunnen we trouwens nu TLF een redelijk zekere claim gedaan heeft concluderen dat alle welpen eruit zijn?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Sorry maar ik vind het toch wel een beetje verdacht dat TLF al 2 (of alle 3?) de dagen zegt 'morgen kan ik meer zeggen'. Naast dat dit nogal een loze claim is (duuh, elke dag kan je meer zeggen) klinkt het als nogal een makkelijke manier om jezelf in leven te houden. Post 2 namen, mogelijk 1 van een medewolf en je komt geloofwaardig over als dorpsgek.
Kunnen we trouwens nu TLF een redelijk zekere claim gedaan heeft concluderen dat alle welpen eruit zijn?

Hij kan zich niet 100% bewijzen. Hij heeft een nachtactie, dus idd vreemd dat hij zich altijd er uitlult met volgende nacht.
Maar als hij werkelijk dorpsgek is, dan kan hij deze nacht terug 3 mensen opvragen. En dat bedoelt hij.

Nee dat is niet zeker, TLF heeft gisteren niet gezegd wat hij was, dus hij kan mogelijk nog gewelpt worden.

Al blijf ik er bij dat we met capri zeker een wolf gevangen hebben...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben ook wel benieuwd waar de 100% zekerheid vandaan komt en waarom er gister werd gezegd dat TLF 100% een wolf kon aanwijzen vandaag en dat nu niet het geval is :p
 
Reactiescore
1.468
Nee dat is niet zeker, TLF heeft gisteren niet gezegd wat hij was, dus hij kan mogelijk nog gewelpt worden.
Dat heeft hij wel he, niet letterlijk maar z'n post van 21.57 zegt het wel .
Hij is btw niet gewelpt, daaruit kunnen we concluderen dat hij ofwel een valse claim deed of dat er geen welpen meer zijn denk ik?
 
Reactiescore
1.049
Dat is het hele idee mensen.
Daarnaast heb ik nog enige onzekerheid gehad wat @Calamus Incendium kan bevestigen. Is iets niet helemaal gegaan zoals het hoorde/zoals ik had verwacht en hij wist het niet. Dus daarom zou ik al 2 dagen morgen. Had enige uitsluiting nodig
 
Reactiescore
1.049
Ja als jullie willen dat ik 100% zekerheid geef kan ik gelijk alles op tafel leggen maar ik denk dat ik al weet wat er is gebeurd. En de wolven weten het ook :)
 
Bovenaan