[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.386
De claim van TLF van vanmiddag? Welke heb jij het nou weer over?
Tussen de regels door had ik die ook wel al opgevangen, maar wist niet of Rens zo slim was.
 
Reactiescore
338
Oké, wacht, wat is je rol nou? Jager?

Je bent aan het vissen Capri!

Uhhhhhh

godver ben dronken

ik kan die kutstreep niet vinden

tlf met streep en miketijger

sorry

Heb je dan een feestje ofzo? Ben toch even (sorry off-topic) benieuwd hoe je dronken bent terwijl je in quarantaine zit?

Ik moet zeggen, ik vind het een goed punt dat mensen best iets eerder duidelijk mogen maken dat ze speciaaltje zijn, niet een paar minuten voor de deadline. Ben benieuwd of het nu TLF of Mike is geworden..

Dat zegt @Kerouac helemaal niet? Hij heeft het over NIET CLAIMEN als ik me niet vergis. Je loopt hier verdikke alweer te gissen? Nou ik vind TLF nog steeds verdacht, maar jij staat nu op nummer 2 op mijn lijstje. Ik heb uiteraard al aardig wat potjes met jou mogen spelen, en dit gisgedrag plaats ik eerder bij wolfjes gedrag dan goedjes.
 
Reactiescore
1.049
De claim van TLF van vanmiddag? Welke heb jij het nou weer over?
Hij bedoelt dat Hopeful eerst zei dat ik geen wolf was
Toen met 100% zekerheid claimde dat ik t wel kon
En later switchte ie weer

imo is dit niet hoe wvw gespeeld dient te worden. als het vuur je te heet onder de voeten wordt ga je claimen.
beter claimen we nu allemaal wat en de minst geloofwaardige claims gaan we lynchen :D
Klopt, Ga morgen een theorie schrijven. Enigzins afhankelijk vd lynch

Tussen de regels door had ik die ook wel al opgevangen, maar wist niet of Rens zo slim was.
:)
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dat zegt @Kerouac helemaal niet? Hij heeft het over NIET CLAIMEN als ik me niet vergis. Je loopt hier verdikke alweer te gissen? Nou ik vind TLF nog steeds verdacht, maar jij staat nu op nummer 2 op mijn lijstje. Ik heb uiteraard al aardig wat potjes met jou mogen spelen, en dit gisgedrag plaats ik eerder bij wolfjes gedrag dan goedjes

Jeeej iemand gaat me nog gelijk geven
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het was vlak voor de lynch zou plaatsvinden en de beul had er weer zin in vanavond!
Zoveel zin dat hij, zonder het medeweten van de anderen alvast iemand had gepakt, zo op jou ga ik oefenen voor vanavond, zei purpletail

Met een machtige steek, van zijn grote zwaard doorboorde hij de nek van Anthraxxis

Anthraxxis de ziener sprak zijn laatste woorden: 'maar iek bien biek?'
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Nu even de stemmen tellen!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Vind ik op zich wel een interessante switch. Zeker omdat je vanmiddag de min of meer claim van TLF 100% zeker ook al las en toch ga je vanavond toch weer op hem. Wanneer iedereen dan switcht naar mike ga je opnieuw mee naar die persoon.

Ik heb nergens een claim van TLF gezien? Dit is wat ik over hem zei:

Ik snap de stemmen op Light, alleen zijn gedrag komt redelijk over als hoe ik hem gewoon ken. Ik wil hem in de gaten houden, maar het triggert me nog niet genoeg om op hem te stemmen.

Ik vond Purple erg verdacht spelen, maar zijn claim zag ik wel. Aangezien ik even snel checkte en ik een drukke avond heb met een leuk iemand, heb ik niet veel tijd gehad om na te denken. Ik wist dat TLF nog steeds verdacht werd en besloot te switchen. Tot hij óók ineens met een claim kwam, die ik zag toen ik nog eventjes voor de dl kwam checken.

Op wie stem je dan? Geen idee. Chaos. Dus maar meelopen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
LYNCH

De lynch was vandaag spannend, lange tijd leek het of tlf of purpletail eruit zouden gaan, uiteindelijk kwam er een nieuwe wending! Het werd miketijger dit keer die er uit vloog!

Miketijger was een....

Dorpsoudste, de bengel verliest zijn krachten. Goedjes waar zijn jullie mee bezig???? grgr

LUNCH

Wie hebben de woffen deze avond gehapt???? U ziet het in de volgende spoiler of natuurlijk in het verhaal!

De wolven hadden vanavond kennelijk geen honger
 

Deleted User - 487963986

Guest
capri

nou het is heel simpel.

purpletail weet zich geen houding te geven en heeft toen zijn medewolven capricorno en greengang om advies gevraagd.
aangezien capri erg veel waarde hecht aan het bm-schap heeft ze hem geadviseerd om het vooral over de bm te hebben om toch een soort van iets bij te dragen maar eigenlijk niets bij te dragen.
Het was vlak voor de lynch zou plaatsvinden en de beul had er weer zin in vanavond!
Zoveel zin dat hij, zonder het medeweten van de anderen alvast iemand had gepakt, zo op jou ga ik oefenen voor vanavond, zei purpletail

Met een machtige steek, van zijn grote zwaard doorboorde hij de nek van Anthraxxis

Anthraxxis de ziener sprak zijn laatste woorden: 'maar iek bien biek?'
 
Reactiescore
1.736
Ik begon op miketijger en daarna vond ik dat er wel een aantal heel snel meegingen. Morgen ga ik dit eens uitpluizen.

Ik drink er nog een paar spater
 
Bovenaan