[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 487871837

Guest
Uhhhhhh

godver ben dronken

ik kan die kutstreep niet vinden

tlf met streep en miketijger

sorry
 
Reactiescore
2.386
Doorstreept Capri

Miketijger
 
Reactiescore
338
Nouja wtf gebeurd hier allemaal. Ik ga dit oprecht even allemaal doorspitten. Ja correct tijgert maakte een gekke sprong, maar sinds wanneer is 1 claim gelijk geloofwaardig? Een hoop spelers waren niet online die net zo goed beul konden zijn. Vaag vaag ..
 
Reactiescore
2.386
WAT IS DAT MET AL DIE KUTCLAIMS. Speel het spel duidelijk en maak jezelf niet verdacht als je goedje/speciaaltje bent verdomme.
We kunnen ze alsnog verliezen op die manier, gewoon een dag later. Miljaar dit is frusterend
 
Reactiescore
2.386
Nouja wtf gebeurd hier allemaal. Ik ga dit oprecht even allemaal doorspitten. Ja correct tijgert maakte een gekke sprong, maar sinds wanneer is 1 claim gelijk geloofwaardig? Een hoop spelers waren niet online die net zo goed beul konden zijn. Vaag vaag ..
We zullen het morgen zien he. De gemaakte claim door tlf valt zelfs voor een wolf niet te weerstaan.
 
Reactiescore
768
WAT IS DAT MET AL DIE KUTCLAIMS. Speel het spel duidelijk en maak jezelf niet verdacht als je goedje/speciaaltje bent verdomme.
We kunnen ze alsnog verliezen op die manier, gewoon een dag later. Miljaar dit is frusterend

Zie het maar als laatste troef. Het brengen van een schokeffect en gelukt. Als ik vanmiddag of rond 7 had geclaimd, dan was ik als nog gelynched. Ik probeer eerst met een dialoog mezelf eronderuit te komen. De brandstapel kwam dichterbij, dus heb ik laat ook mijn actie doorgegeven. Helaas kreeg ik tot op heden geen reactie van Noah. We zullen zien hoe die ermee omgaat :D
 
Reactiescore
2.196
Zie het maar als laatste troef. Het brengen van een schokeffect en gelukt. Als ik vanmiddag of rond 7 had geclaimd, dan was ik als nog gelynched. Ik probeer eerst met een dialoog mezelf eronderuit te komen. De brandstapel kwam dichterbij, dus heb ik laat ook mijn actie doorgegeven. Helaas kreeg ik tot op heden geen reactie van Noah. We zullen zien hoe die ermee omgaat :D

Beul wordt nooit gelynched
 
Reactiescore
1.707
nouja ik had sowieso mijn stem niet aangepast. ook als ik niet onder de douche stond niet.

stel dat purpletail ons fopt en toch wolf is dan schamen jullie je in 2030 nog vanwege het laten ontsnappen van hem.
nee dat risico neem ik niet :)
 
Reactiescore
559
Zie het maar als laatste troef. Het brengen van een schokeffect en gelukt. Als ik vanmiddag of rond 7 had geclaimd, dan was ik als nog gelynched. Ik probeer eerst met een dialoog mezelf eronderuit te komen. De brandstapel kwam dichterbij, dus heb ik laat ook mijn actie doorgegeven. Helaas kreeg ik tot op heden geen reactie van Noah. We zullen zien hoe die ermee omgaat :D
als je eerder was geweest had ik niet gestemd op je :O
nu is het te laat om mijn stem te veranderen :(
 
Reactiescore
2.386
Zie het maar als laatste troef. Het brengen van een schokeffect en gelukt. Als ik vanmiddag of rond 7 had geclaimd, dan was ik als nog gelynched. Ik probeer eerst met een dialoog mezelf eronderuit te komen. De brandstapel kwam dichterbij, dus heb ik laat ook mijn actie doorgegeven. Helaas kreeg ik tot op heden geen reactie van Noah. We zullen zien hoe die ermee omgaat :D
Om 15u vanmiddag kon ik je al vertellen dat je 'dialoog' niet ging werken. Als je dit niet kunt inzien, doe je gewoon enorm dom en speel adembenemend achterlijk. Waar ben je mee bezig Max?
 

Deleted User - 2265087

Guest
WAT IS DAT MET AL DIE KUTCLAIMS. Speel het spel duidelijk en maak jezelf niet verdacht als je goedje/speciaaltje bent verdomme.
We kunnen ze alsnog verliezen op die manier, gewoon een dag later. Miljaar dit is frusterend

Ik moet zeggen, ik vind het een goed punt dat mensen best iets eerder duidelijk mogen maken dat ze speciaaltje zijn, niet een paar minuten voor de deadline. Ben benieuwd of het nu TLF of Mike is geworden..
 

DeletedUser40402

Guest
Tlf

purple met streep, kan de streep niet vinden

kan claim niet negeren
Uhhhhhh

godver ben dronken

ik kan die kutstreep niet vinden

tlf met streep en miketijger

sorry

Vind ik op zich wel een interessante switch. Zeker omdat je vanmiddag de min of meer claim van TLF 100% zeker ook al las en toch ga je vanavond toch weer op hem. Wanneer iedereen dan switcht naar mike ga je opnieuw mee naar die persoon.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik moet zeggen, ik vind het een goed punt dat mensen best iets eerder duidelijk mogen maken dat ze speciaaltje zijn, niet een paar minuten voor de deadline. Ben benieuwd of het nu TLF of Mike is geworden..
Mike
 

Deleted User - 2265087

Guest
Vind ik op zich wel een interessante switch. Zeker omdat je vanmiddag de min of meer claim van TLF 100% zeker ook al las en toch ga je vanavond toch weer op hem. Wanneer iedereen dan switcht naar mike ga je opnieuw mee naar die persoon.

De claim van TLF van vanmiddag? Welke heb jij het nou weer over?
 
Reactiescore
1.707
imo is dit niet hoe wvw gespeeld dient te worden. als het vuur je te heet onder de voeten wordt ga je claimen.
beter claimen we nu allemaal wat en de minst geloofwaardige claims gaan we lynchen :D
 
Bovenaan