[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.386
Ik citeer mezelf dat ik deze stemming gemanipuleerd hebt om te proberen een wolf eruit te halen. Mijn gedacht is nu dus gezet op GreenGang
En dat komt zo een halfuurtje voor de deadline? Een goedkope reden zoeken, er laat mee afkomen en zo je medewolfje proberen redden?
 

DeletedUser40402

Guest
Purpletail, per post dat hij maakt lijkt hij zich meer tegen te spreken.

Ik vind dat Max zich verdacht gedraagd. Mijn stem voor vandaag gaat naar purpletail

En waarom gedraagt hij zich verdacht? Wat is de reden dat je op hem stemde?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nou nee. Dat is 4 jaar geleden man xD. Ik heb 155 las ik zelf met Twan georganiseerd. Daarna heb ik nooit meer meegedaan.

Vier jaar geleden? Maak daar maar ruim 6 jaar van. Die potjes hebben plaatsgevonden voordat ik het forum joinde, dus voor januari 2014.

Nouja, de stemming lijkt geteld. Ik heb het langer dan dag 1 overleefd :D. Mijn rol zal wel naar voren komen. Ik vertrouw op de serieuze posters zoals @.TimeforplanB en @CrazySobek. Een van de weinige posters waar ik me in kon vinden.

Succes verder goedjes.
Mijn verdenkingen: Kerouac en Antrax hebben baat als wolfjes bij de val van de BM. Die 3 hebben geen connectie.
Kan ook anderzijds aangezien Antrax vaakt trollt.
LFT die met zijn stemwijziging ervoor zorgde dat die sws veilig was omdat daardoor 2 man meer stemmen hadden als hem. Ook zijn zwakke verdedigen :D.

Ik kan mezelf nog misschien redden met een claim. Dat zal ik dan maar doen in de vorm van dat mijn rol zichtbaar zal zijn. Wellicht met mijn actie nog. Dit zal afhangen van Noah :D. Ik ga hopelijk met een knallend einde weg :D.

Heb je een dagactie?

Ik denk dat Miketijger hier een verdedigings actie inzet voor purpletail, lijkt me een perfecte tijd om een halfuur voor de DL te switchen en de aanval te openen nu er nog stemmen te winnen vallen! Want waarom zou hij op GreenGang gaan als hij mij als medewolf ziet, dan ben ik veel logischer gezien ik veel hoger in de peilingen sta?

Maar als Mike hier een verdedigingsactie in zou zetten voor Purple, waarom zou hij dan niet gewoon op jou stemmen? Ik moet zeggen dat ik ook niks van Mikes logica begrijp want de meest logische actie zou voor hem zijn om op jou te stemmen, maar denk dat hij doordat hij nieuw is nog wat dingen iets anders doet dan wij.
 
Reactiescore
348
Ik denk dat Miketijger hier een verdedigings actie inzet voor purpletail, lijkt me een perfecte tijd om een halfuur voor de DL te switchen en de aanval te openen nu er nog stemmen te winnen vallen! Want waarom zou hij op GreenGang gaan als hij mij als medewolf ziet, dan ben ik veel logischer gezien ik veel hoger in de peilingen sta?
Ik sluit me hierbij aan. Ik vind dat Miketijger hier een rare actie uitvoert door inderdaard niet op TLF te gaan, maar wel op Greengang
 
Reactiescore
723
Je zegt letterlijk net dat je mij als medewof zag.. Rare sprongen maat
Morgen ben jij de eerste op mijn lijstje
Rare sprongen zeg je. Dan ken je me niet eens in het echt :)
Ik snap je wel. Maar ik heb bij bepaalde personen opgeschreven wat mogelijkheden zijn.

En dat komt zo een halfuurtje voor de deadline? Een goedkope reden zoeken, er laat mee afkomen en zo je medewolfje proberen redden?
Dan beginnen de meeste mensen hun laatste reacties te geven.
 
Reactiescore
338
Nouja, de stemming lijkt geteld. Ik heb het langer dan dag 1 overleefd :D. Mijn rol zal wel naar voren komen. Ik vertrouw op de serieuze posters zoals @.TimeforplanB en @CrazySobek. Een van de weinige posters waar ik me in kon vinden.

Succes verder goedjes.
Mijn verdenkingen: Kerouac en Antrax hebben baat als wolfjes bij de val van de BM. Die 3 hebben geen connectie.
Kan ook anderzijds aangezien Antrax vaakt trollt.
LFT die met zijn stemwijziging ervoor zorgde dat die sws veilig was omdat daardoor 2 man meer stemmen hadden als hem. Ook zijn zwakke verdedigen :D.

Ik kan mezelf nog misschien redden met een claim. Dat zal ik dan maar doen in de vorm van dat mijn rol zichtbaar zal zijn. Wellicht met mijn actie nog. Dit zal afhangen van Noah :D. Ik ga hopelijk met een knallend einde weg :D.

Met zeker nog 30 minuten te gaan is dit nogal overbodig lijkt me. Ik snap hoe je je voelt als je in het nauw zit, maar kom dan met een goede theorie, dat doe je nu ook niet. Bedankt dat je me een serieuze poster noemt, en ik zie ook geen wolfje in je, maar ik merk wel dat je een aantal verdachte moves maakt (waaronder deze) waardoor je een easy-target bent. Daarom vind ik juist de stemmers op jou erg verdacht, die ik allemaal onder de loep zal nemen.

Ik denk dat Miketijger hier een verdedigings actie inzet voor purpletail, lijkt me een perfecte tijd om een halfuur voor de DL te switchen en de aanval te openen nu er nog stemmen te winnen vallen! Want waarom zou hij op GreenGang gaan als hij mij als medewolf ziet, dan ben ik veel logischer gezien ik veel hoger in de peilingen sta?

Een verdedigingsactie? Dan zou hij inderdaad op jou moeten stemmen en daar is geen sprake van. Ik denk dat je nu Miketijger door deze vage actie in slecht licht wil zetten. En omdat ik jou al verdenk, versterkt dit mijn gedachtegang alleen maar.

Rare actie dit. Waarom zou je dan niet TLF stemmen? Die kans op lynch is dan toch veel groter?

Exact. Dus @miketijger beredeneer je keuze?
 
Reactiescore
1.049
Maar als Mike hier een verdedigingsactie in zou zetten voor Purple, waarom zou hij dan niet gewoon op jou stemmen? Ik moet zeggen dat ik ook niks van Mikes logica begrijp want de meest logische actie zou voor hem zijn om op jou te stemmen, maar denk dat hij doordat hij nieuw is nog wat dingen iets anders doet dan wij.
Ja das dus t hele probleem.. Er is geen peil op te trekken maar hij beschuldigt mij van medewolf maar stem niet op me??
 

Deleted User - 487871837

Guest
Tlf

purple met streep, kan de streep niet vinden

kan claim niet negeren
 
Reactiescore
167
Hmm purple lijkt jager te claimen? Als dat waar is dan moeten we wel switchen naar iemand anders... Ik geloof zijn claim wel en als het niet waar is dan weten we morgen 100% zeker dat hij een wolf is.

Antraxx TheLightFighter .

Mijn stem op antraxxol maakt geen verschil in deze ronde dus ik ga proberen om purple er in te houden met deze stem... sorry @thelightfighter maar deze claim van purple kan ik niet negeren
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik had mezelf eerst beloofd dat niet te zeggen, maarja had niet gehoopt zo snel kapot te gaan haha. Ik heb een dagactie ja.

In dat geval, bewijs jezelf morgen maar. Purpletail. Ik moet zeggen dat ik niet echt overtuigd ben van TLF, maar ik houd iemand die zegt zich te kunnen bewijzen er graag in.
 
Reactiescore
768
Ik heb om half 10 misschien iets later doorgegeven wie ik met mij mee zou willen nemen. Mocht dit een goedje zijn, mijn excuses daarvoor. Het is voor mij wel een beetje roulette. Hoop dat jullie dat snappen :D
 
Reactiescore
1.049
Ik heb om half 10 misschien iets later doorgegeven wie ik met mij mee zou willen nemen. Mocht dit een goedje zijn, mijn excuses daarvoor. Het is voor mij wel een beetje roulette. Hoop dat jullie dat snappen :D
Ja maar wtf man, ik word er wederom compleet debiel nu uitgestemd en ik denk door wolfjes

Kan best zijn dat jij ook een wofje bent en anderen een reddingsactie voor je hebben opgezet

Want @Hopeful je vond mij juist normaal spelen maar nu wel een stem?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb om half 10 misschien iets later doorgegeven wie ik met mij mee zou willen nemen. Mocht dit een goedje zijn, mijn excuses daarvoor. Het is voor mij wel een beetje roulette. Hoop dat jullie dat snappen :D

Oké, wacht, wat is je rol nou? Jager?
 
Bovenaan