[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.707
@anthraxxol is ook weer lekker aan het stoken zeg, en gaat nu op purple om er een goedje uit te stemmen. Ik weet dat jij altijd op een nonchalante manier speelt/antwoord maar dit potje is wel echt next level...



Tijdens mijn post zie ik dit van jou... waarom is het verdacht dat hij eventjes de BM stemmen opsomt? Daar is toch helemaal niks vreemds aan?

haha kerel lynch mij dan maar als purple geen wolf is. ik ben er vrijwel zeker van.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik praat veel ja en word soms een vrouw genoemd, maar ben toch echt een jongeman :D

Oh, nvm. Dan is het dit keer mijn beurt om met iemand anders in de war te zijn.

vroeg het maar om dat ik de stemming op purple niet kan volgen, en me er ook nog niet 100% in vind, maar ik ben wel benieuwd hoe de stemming verloopt. jij had je stem nog niet staan eh?

Ik heb m'n stem nog niet gezet nee, wilde Purple eerst de kans geven om te reageren op de verdenking.

Leon had me ookal gespot :(

Stemming tussen tlf en purpletail. Het klopt wat jullie zeggen over purpletail maar dit is zijn eerste potje, lijkt me meer dat ie daarom geen houding durft aan te nemen. Owjee een reddingsactie @purpletail

Dit is niet Purples eerste potje. Is juist een heeeeeeel oude speler.
 
Reactiescore
1.039
vroeg het maar om dat ik de stemming op purple niet kan volgen, en me er ook nog niet 100% in vind, maar ik ben wel benieuwd hoe de stemming verloopt. jij had je stem nog niet staan eh?
Purple 5, TLF 4, Capri 2 en Anthrax 1 en er moeten nog 11 mensen stemmen als het goed is. Anders gaan er veel doden vallen vanavond
 
Reactiescore
768
Oh, nvm. Dan is het dit keer mijn beurt om met iemand anders in de war te zijn.



Ik heb m'n stem nog niet gezet nee, wilde Purple eerst de kans geven om te reageren op de verdenking.



Dit is niet Purples eerste potje. Is juist een heeeeeeel oude speler.
Ik heb 1x eerder mee gedaan en het potje verpest. Ik kwam best ver, maar mijn kronkelingen en vaag denken deed me de das om. Je mocht toen overleggen en ik geloofde Twan dat die een goedje was, maar die was Mythomaan ofzo en werd een wolf. Ik deed hem als vertrouwingspersoon/maatje in een chat met Marina en andere spelers. Tja toen was het kwaad al geschied xD.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb 1x eerder mee gedaan en het potje verpest. Ik kwam best ver, maar mijn kronkelingen en vaag denken deed me de das om. Je mocht toen overleggen en ik geloofde Twan dat die een goedje was, maar die was Mythomaan ofzo en werd een wolf. Ik deed hem als vertrouwingspersoon/maatje in een chat met Marina en andere spelers. Tja toen was het kwaad al geschied xD.

Dat verandert wel het een en ander, want dat was mijn gedachtegang waarom je zo speelde. Hoeveelste potje is dit van je @purpletail

Ik haal purpletail volgens mij wel door de war met iemand anders. Ik heb ongeveer vijf potjes kunnen vinden waarin purpletail meedeed, rond potje #150 tot #160.

E: Iig meer potjes gespeeld dan die ene die Purple beweert dat hij heeft gespeeld.
 
Reactiescore
338
ook hier wie verdenk jij en waarom?

EDIT: ik vind de stemmingen op purple en tlf ook een beetje vreemd, ik pleit ze niet goed, maar vind ze nu nog niet verdacht genoeg

Je vind ze vreemd omdat? Ik heb aangegeven waarom ik TLF verdacht. Ik heb er geen reactie op gekregen. Ik zeg voor een laatste keer, ik vind gissen naar claims, zeker voor nacht 3, erg verdacht en snap niet waarom het nodig is. Tot nu toe vind ik hem het verdachts, reden genoeg voor een stem.

vanwege deze post op dag 1 is purpletail wolf. erg verdachte post

Uitleg?

Ik heb 1x eerder mee gedaan en het potje verpest. Ik kwam best ver, maar mijn kronkelingen en vaag denken deed me de das om. Je mocht toen overleggen en ik geloofde Twan dat die een goedje was, maar die was Mythomaan ofzo en werd een wolf. Ik deed hem als vertrouwingspersoon/maatje in een chat met Marina en andere spelers. Tja toen was het kwaad al geschied xD.

Heel herkenbaar. Netwerkpotjes zijn echt lastig soms, ik heb heel vaak gehad dat ik mensen vertrouwde en het volledig mis ging. Is dit je eerste niet-netwerk potje dan?
 
Reactiescore
768
Dat verandert wel het een en ander, want dat was mijn gedachtegang waarom je zo speelde. Hoeveelste potje is dit van je @purpletail
Ik heb wel redelijk wat WvW gedaan. Wel op andere manieren. Mijn tactiek is altijd voor mezelf te spelen (eerste dagen). In rl ben ik van de 30 potjes er 25x de eerste ronde gelynched of gelunched, want het is altijd mooi als die drukke en aanwezige Max kapot wordt gemaakt :D. Bij Town of Salem ben ik iets rustiger, want daar zitten veel meer trollen zoals Antraxx (no offence man). Als je daar iets zegt, wordt je meteen gelynched. Dat spel is ook veel speller en komt er sneller informatie naar boven, omdat je maar 90 seconden hebt om te antwoorden. Kun je sneller de wolven eruit vissen. Is hier wel anders. Veel meer informatie, maar allemaal oppervlakkig. Daardoor wordt het voor mij ook lastiger om te filteren. Ik zoek wel achter elke zin iets xD
 

Deleted User - 487963986

Guest
Je vind ze vreemd omdat? Ik heb aangegeven waarom ik TLF verdacht. Ik heb er geen reactie op gekregen. Ik zeg voor een laatste keer, ik vind gissen naar claims, zeker voor nacht 3, erg verdacht en snap niet waarom het nodig is. Tot nu toe vind ik hem het verdachts, reden genoeg voor een stem.

ik vind purple bv niet echt vissen naar claims, hij wringt zich wel in bochten om zijn eigen hachje wat te redden. iets wat ik mezelf ook zie doen, als ik het niet meer weet ipv te roepen dat je speciaal bent of goed ben of. Ik reageer dan ook op alles en probeer zo mensen te overtuigen. in dat opzicht zie ik nu wel hoe vreemd dat overkomt voor andere, maar voor mij herkenbaar.

en tlf daar heb ik nooit een vat op gekregen en dus wat hij altijd zegt vind ik vreemd, maar ook niet super verdacht, ik denk dat hij gewoon heel veel terug wil informatie inwinnen.
 
Reactiescore
1.707
nou het is heel simpel.

purpletail weet zich geen houding te geven en heeft toen zijn medewolven capricorno en greengang om advies gevraagd.
aangezien capri erg veel waarde hecht aan het bm-schap heeft ze hem geadviseerd om het vooral over de bm te hebben om toch een soort van iets bij te dragen maar eigenlijk niets bij te dragen.
 

DeletedUser40402

Guest
Mag ik iedereen vragen de forumnamen te gebruiken ipv de echte namen. Heb het hier nu al een paar keer zien voorbijkomen en dan snap ik er meestal niets van.

Het is wel erg kuddegedrag om nu allemaal op TLF te gaan stemmen :p

Je mag ook gerust zelf wat toevoegen natuurlijk.

Ik heb 1x eerder mee gedaan en het potje verpest. Ik kwam best ver, maar mijn kronkelingen en vaag denken deed me de das om. Je mocht toen overleggen en ik geloofde Twan dat die een goedje was, maar die was Mythomaan ofzo en werd een wolf. Ik deed hem als vertrouwingspersoon/maatje in een chat met Marina en andere spelers. Tja toen was het kwaad al geschied xD.

Ik heb een 5 tal potjes teruggevonden waarin je meedeed. Waarom zou je hier zeggen dat je maar 1 potje hebt meegedaan? Om de beginner te lijken?
 
Reactiescore
768
Mag ik iedereen vragen de forumnamen te gebruiken ipv de echte namen. Heb het hier nu al een paar keer zien voorbijkomen en dan snap ik er meestal niets van.



Je mag ook gerust zelf wat toevoegen natuurlijk.



Ik heb een 5 tal potjes teruggevonden waarin je meedeed. Waarom zou je hier zeggen dat je maar 1 potje hebt meegedaan? Om de beginner te lijken?
Heb ik serieus 5 potjes meegedaan? Ik zat net te kijken en ik vind mijn naam alleen terug in 154 man. Ik zal eens verder kijken.

EDIT: Hoe heb je dat gezien Glenn?
 
Reactiescore
1.707
kom op als glenn gelijk heeft dan weet je dat zelf heus nog wel. als hij ongelijk heeft grote kans dat hij dan wolf nummer 5 is en we de boel rond hebben
 
Bovenaan