[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.386
Het doet me een beetje denken aan een quote, volgens mij van een detective oid. Ik parafraseer want weet niet meer exact hoe hij gaat: 'De simpelste en meest voor de hand liggende oplossing is vaak de oplossing.' Met andere woorden: ja, jouw uitleg zou kunnen, maar is ongelooflijk complex en waarom de hel zou ik zoveel psychologie erop loslaten met mensen manipuleren? De stuk eenvoudigere uitleg is: twee mensen stemden op een speler waarvan ik een claim had gezien. Die konden zij niet zien omdat de post al was aangepast, dus daar heb ik ze op gewezen.
Als slechtje was het voor mij een stuk logischer geweest om te doen alsof ik niet online was. Ik heb m'n onlinestatus (tenzij het nieuwe forum de instellingen heeft veranderd) als het goed is uitstaan. Dus dat kan ik makkelijk doen.

Neen, je antwoordde pas na 10 minuten op zijn antwoord. Dus ik laat nog in het midden of je het direct hebt gezien op effectief pas na 10 minuten. Had je het direct gezien, gaf je anderen (waaronder mezelf) meer tijd om zijn claim te lezen. Ik vind dit dus niet te complex. Diezelfde redenering kan trouwens ook bij mij gemaakt worden maar blijkbaar komt niemand op?

Context waarin een post is geschreven is belangrijk. Ik herhaal de claim omdat Fam haar stem op hem liet staan, wat ik dom vond. Dus leg ik uit waarom ze dat beter niet kan doen.

Akkoord, hier deed ik ook nog mee met het claimen tegengaan.

Het is dag 1, ik had geen flauw idee waar precies ik moest zoeken. Mag ik nog steeds wel zeggen dat ik Hopefuls post een goede post is.

Het was dag 1, dus waar wil je dat ik een 'steenhard' argument vandaan haal. Ik kreeg dat "steenharde" argument pas toen Lyonn een paar minuten voor de deadline beweerde speciaaltje te zijn.
Vandaag ben ik begonnen met rondvragen waarom mensen de beslissingen hebben genomen die ze hebben genomen. Dan wacht ik dus eerst reacties af. Mocht je iets concreets willen: ik vind purpletail verdacht, met een kleine kanttekening erbij dat ik Glenn ook niet echt vertrouw.

Kom dan eens met een theorie over die 2? Waarom denk je zo? Want momenteel vind ik jou het meest verdacht, omdat je als BM nog steeds geen voortouw neemt. Je stelt vragen, akkoord, maar daaruit zou ik graag ook jouw bedenkingen uit zien. Volgens mij houd je die voor je en dat is wolfs.

Ik heb gewoon aan de stem(wijzigingen) die ik opvallend vond gevraagd waarom ze dat deden. In het ene geval vraag ik namelijk waarom Glenn op Lyonn heeft gestemd en de andere waarom TLF dacht dat we beter Lyonn niet konden lynchen, dus ik vroeg ook niet aan iedereen waarom ze Lyonn stemden. Soms zijn mensen die als tweede/derde op een speler stemmen meer dan alleen maar meelopers maar hebben ze er ook een reden voor.
Die laatste opmerking klinkt alsof je me woorden die ik nooit heb gezegd in de mond wil leggen. Ik pleit mezelf absoluut niet vrij op basis van deze lynch, dat heb ik nergens gesuggereerd oid.
@Capricorno je vroeg een reactie. Sorry voor deze manier, zit op gsm dus dit is beetje moeilijker.
Zie in de quote in het vetjes. Nogmaals, jij bent voor mij nu verdachter dan TLF of Purple (waar iedereen volgens mij maar gezapig en gemakkelijk in meegaat zodat ze zelf kunnen overleven?).
 
Reactiescore
1.736
Ik ga mijn stem voor nu op purpletail zetten en dan kijken wat personen na mij nog gaan stemmen. Ik heb geen idee hoe het gaat uitdraaien, maar ik wil het een beetje spannend maken. Anders weet ik ook niet wie te stemmen.

Dus je gaat nu een beetje afwachten hoe de rest stemt en dan ga je mee zodat je je veilig waant? Of hoe moet ik dit zien?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Vervelend verdedigen dit, je zegt nu eigenlijk alleen maar 'je hebt dit gedaan en als je dat vanuit deze achterliggende gedachte hebt gedaan dan ben je wolf.' Ik kan hoogstens zeggen dat mijn redenaties achter redenen anders waren, maar verder er niet echt iets tegenin brengen oid..



Ik heb het in m'n instellingen uitstaan dus als het goed is kunnen alleen mods zien of ik online ben of niet.



Heb je nog een reactie op mijn weerlegging van Tigors beschuldigingen?

ook hier wie verdenk jij en waarom?

EDIT: ik vind de stemmingen op purple en tlf ook een beetje vreemd, ik pleit ze niet goed, maar vind ze nu nog niet verdacht genoeg
 

Deleted User - 2265087

Guest
@Capricorno je vroeg een reactie. Sorry voor deze manier, zit op gsm dus dit is beetje moeilijker.
Zie in de quote in het vetjes. Nogmaals, jij bent voor mij nu verdachter dan TLF of Purple (waar iedereen volgens mij maar gezapig en gemakkelijk in meegaat zodat ze zelf kunnen overleven?).

Geen probleem, ik waardeer je moeite om dit op je mobiel te doen!

ook hier wie verdenk jij en waarom?

EDIT: ik vind de stemmingen op purple en tlf ook een beetje vreemd, ik pleit ze niet goed, maar vind ze nu nog niet verdacht genoeg

Dat heb ik eerder vandaag ook al gezegd: ik vind purpletail heel verdacht en heb ook wel m'n bedenkingen bij Glenn.

Kerouac zei:
Neen, je antwoordde pas na 10 minuten op zijn antwoord. Dus ik laat nog in het midden of je het direct hebt gezien op effectief pas na 10 minuten. Had je het direct gezien, gaf je anderen (waaronder mezelf) meer tijd om zijn claim te lezen. Ik vind dit dus niet te complex. Diezelfde redenering kan trouwens ook bij mij gemaakt worden maar blijkbaar komt niemand op?

Tsja, het wordt moeilijk om me hiertegen te verdedigen. In theorie had het inderdaad gekund dat ik 10 minuten wachtte nadat ik z'n post had gezien zodat meer mensen het zouden zien, wat echt een omslachtige methode is trouwens. Jij en Tigor lijken echt te denken dat ik superveel gedachte en psychologie gebruik bij het spelen. Waarschijnlijker is toch dat ik buiten WvW nog een leven heb waardoor ik soms posts niet gelijk zie nadat ze zijn gepost.

Kom dan eens met een theorie over die 2? Waarom denk je zo? Want momenteel vind ik jou het meest verdacht, omdat je als BM nog steeds geen voortouw neemt. Je stelt vragen, akkoord, maar daaruit zou ik graag ook jouw bedenkingen uit zien. Volgens mij houd je die voor je en dat is wolfs.

Als je het topic een klein beetje doorleest dan zie je waarom ik Purpletail verdacht vind, daaruit blijken duidelijk mijn bedenkingen. Bij Glenn ging het me met name om een aanval die hij gisterenavond op Tigor plaatste, waarin hij in feite Tigor beschuldigde van wolf zijn omdat ze WvW speelt. De link hieronder is de post waarin ik bij beide uitleg waarom ik ze verdacht vind - het is nogal een lange post dus je moet ff de goede stukjes eruit pakken.

 

Deleted User - 1533669

Guest
Rood: het verschil tussen een meeloopstem en een weggegooide stem is heel erg groot. Want Lyonn werd helemaal niet sowieso al gelynched. Het was gelijk spel tussen hem en Greengang en TLF zat er maar één stem onder. Zoals ik al een paar keer heb gezegd: je hebt je gisteren gewoon heel erg makkelijk onttrokken aan de stemming.
Zwart: als je dacht dat Lyonn een kans had van 50/50 om slechtje te zijn, had je helemaal op hem moeten stemmen. Zo'n grote kans om een slechtje te pakken op dag 1 heb je vrijwel nooit.
Je logica om niet op hem te stemmen blijft heel onlogisch en wordt eigenlijk alleen maar onlogischer naarmate je het meer uitlegt..
Rood: Dat kwam uiteindelijk zo uit omdat TLF en Time de stemmen op Lyonn terugtrokken. Anders was het voor green 1 stem minder en 2 erbij voor Lyonn. Dan was het verschil voor TLF al met 3 verschil. Zijn stamverandering zorgde ervoor dat Green 1 stem meer had dan hem en dat Lyonn er nog 2 meer zou hebben. Hiermee zou hij zich al veilig hebben gewaand zou vijf minuten voor tijd. Slim gedaan. Kan gezien worden als verdachte zet. Vooral omdat die bij een gelijke stand zijn stem op Lyonn zette met als verdediging "Ter verdediging van mezelf". Een kat in het nauw maakt rare sprongen, maar geen sterk argument natuurlijk.
Zwart: Daar kan ik me wel in vinden.

Jij mag het onlogisch vinden. Ik vind dat best meevallen. Ik ga niet af op oppervlakkige statements. Ik verwacht dat de wolven wel slimmer zijn, dan dat.
 
Reactiescore
2.386
Als je het topic een klein beetje doorleest dan zie je waarom ik Purpletail verdacht vind, daaruit blijken duidelijk mijn bedenkingen. Bij Glenn ging het me met name om een aanval die hij gisterenavond op Tigor plaatste, waarin hij in feite Tigor beschuldigde van wolf zijn omdat ze WvW speelt. De link hieronder is de post waarin ik bij beide uitleg waarom ik ze verdacht vind - het is nogal een lange post dus je moet ff de goede stukjes eruit pakken.

Ik zie niks in die post die jouw verdachtmakingen uitleggen of verdiepen voor mij. En ik denk inderdaad dat jij heel goed in staat bent om psychologische spelletjes te spelen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik zie niks in die post die jouw verdachtmakingen uitleggen of verdiepen voor mij. En ik denk inderdaad dat jij heel goed in staat bent om psychologische spelletjes te spelen.

Je ziet niks dat m'n verdachtmakingen uitleggen? Wat wil je dat ik doe, een betoog schrijven om uit te leggen waarom ik ze verdacht vind? Daarnaast zijn er meerdere posts waarin ik in discussie ben met purpletail, maar heb geen zin om die allemaal er bij te zoeken.

Vraagje, hebben wij eerder samen gespeeld? Ik herken je naam niet nml.
 
Reactiescore
1.039
Oei jullie maken het me niet makkelijker, maar dat is voor een deel van jullie natuurlijk de bedoeling:rolleyes2:
Ik zie mensen die stemmen op TLF en Purpletail en mensen die er het zijne van vinden. Vooralsnog staan ze gelijk met 4-4.
Mijn stem gaat uit naar Purpletail. Sorry man maar ik heb het idee dat je aan het cherrypicken bent. Je reageert op posts waarbij je het idee hebt dat je ze kan ontkrachten of waarmee je erg weinig info hoeft te geven om te reageren.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Je ziet niks dat m'n verdachtmakingen uitleggen? Wat wil je dat ik doe, een betoog schrijven om uit te leggen waarom ik ze verdacht vind? Daarnaast zijn er meerdere posts waarin ik in discussie ben met purpletail, maar heb geen zin om die allemaal er bij te zoeken.

Vraagje, hebben wij eerder samen gespeeld? Ik herken je naam niet nml.


ik vermoed dat purple enkel verdacht is om dat hij op time stemde? en niet op de drie die hij eerst voor ogen had?
vind jij dat echt een grondige redenen om iemand te lynchen?
 

Deleted User - 1533669

Guest
Oei jullie maken het me niet makkelijker, maar dat is voor een deel van jullie natuurlijk de bedoeling:rolleyes2:
Ik zie mensen die stemmen op TLF en Purpletail en mensen die er het zijne van vinden. Vooralsnog staan ze gelijk met 4-4.
Mijn stem gaat uit naar Purpletail. Sorry man maar ik heb het idee dat je aan het cherrypicken bent. Je reageert op posts waarbij je het idee hebt dat je ze kan ontkrachten of waarmee je erg weinig info hoeft te geven om te reageren.
Ik reageer op mensen die mij quoten, meer niet :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
ik vermoed dat purple enkel verdacht is om dat hij op time stemde? en niet op de drie die hij eerst voor ogen had?
vind jij dat echt een grondige redenen om iemand te lynchen?

Euhm, nee. Dat is echt totaal niet de reden dat ik purpletail verdacht vind. Het gaat om purpletails kromme uitleg erover waarin zij (? ergens heb ik in m'n hoofd dat je een zij bent @purpletail ?) wanhopig probeert een heel bijzondere actie goed te praten met heel erg onlogische redenaties.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Euhm, nee. Dat is echt totaal niet de reden dat ik purpletail verdacht vind. Het gaat om purpletails kromme uitleg erover waarin zij (? ergens heb ik in m'n hoofd dat je een zij bent @purpletail ?) wanhopig probeert een heel bijzondere actie goed te praten met heel erg onlogische redenaties.
Ik praat veel ja en word soms een vrouw genoemd, maar ben toch echt een jongeman :D
 

Deleted User - 487963986

Guest
Euhm, nee. Dat is echt totaal niet de reden dat ik purpletail verdacht vind. Het gaat om purpletails kromme uitleg erover waarin zij (? ergens heb ik in m'n hoofd dat je een zij bent @purpletail ?) wanhopig probeert een heel bijzondere actie goed te praten met heel erg onlogische redenaties.

vroeg het maar om dat ik de stemming op purple niet kan volgen, en me er ook nog niet 100% in vind, maar ik ben wel benieuwd hoe de stemming verloopt. jij had je stem nog niet staan eh?
 
Reactiescore
1.707
Hmm, er zijn dus 6 mensen die stemmen hebben gekregen. De top 3 bestaat uit Capricorno, TimeforplanB en Anthraxxol. Ik hoop dat de BM alles goed laat verlopen. Ik heb het al zwaar zat! Eerst dat kapotte glas, toen de weerwolven. Nu moet ik sowieso nog tot 28 april dicht :(. Ik hoop dat ik mijn personeel kan blijven betalen! Had ik maar nooit gezegd dat 2020 mijn jaar zou worden ;(
vanwege deze post op dag 1 is purpletail wolf. erg verdachte post
 
Reactiescore
2.196
Leon had me ookal gespot :(

Stemming tussen tlf en purpletail. Het klopt wat jullie zeggen over purpletail maar dit is zijn eerste potje, lijkt me meer dat ie daarom geen houding durft aan te nemen. Owjee een reddingsactie @purpletail
 
Reactiescore
167
@anthraxxol is ook weer lekker aan het stoken zeg, en gaat nu op purple om er een goedje uit te stemmen. Ik weet dat jij altijd op een nonchalante manier speelt/antwoord maar dit potje is wel echt next level...

vanwege deze post op dag 1 is purpletail wolf. erg verdachte post

Tijdens mijn post zie ik dit van jou... waarom is het verdacht dat hij eventjes de BM stemmen opsomt? Daar is toch helemaal niks vreemds aan?
 

Deleted User - 1533669

Guest
vanwege deze post op dag 1 is purpletail wolf. erg verdachte post
Lol xD. Ik deed gewoon een in mijn rol als kroegeigenaar blijven. Even een leuk grappig maken naar de verwijzing van Mark Rutte en geen likes op gekregen! Verder was het wel informatief dat men de stand van de top 3 wist qua BM-schap. Dan hoef je dat niet terug te lezen :)
 
Bovenaan