[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.039
Maar dan kun je net zo goed je claim hier weer neerzetten, iedereen weet nu dat je een speciaaltje bent en tussen die 3 man (en jij) zit zeeeerr waarschijnlijk wel een wolfje
Ik weet al oprecht niet meer hoe ik het had neergezet maar heb het enkel verwijderd omdat ik erop gewezen werd dat het niet mocht (dacht ik) Ik ga eens nadenken wat verstandig is
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik snap hier dus echt geen reet van?
Gisteravond onttrekken aan de stemming en nu een aanval op mij nadat er met vrijwel zekerheid kan worden gezegd dat een wolf toch zijn rol kent.

Edit: @Tigor93 waarom zou hij het niet doen? Ik snap het oprecht niet..

Met hoeveel zekerheid kan jij zeggen dat er geen welpen meer inzitten?
 
Reactiescore
2.386
Ik ben geen speler die zomaar met de meute meeloopt. Ik heb vaak zat op Town of Salem gezien dat er wordt getrolld en dat mensen te snel meegaan met mensen waarop gestemd wordt. Hoewel de eerste dag bijna altijd een random lynch is, ben ik normaal zelf voorstander om een troll te lynchen. Die ruis wil ik in het onderzoeksproces vermijden. Dat waren gisteren Lyonn, Anthraxx en Nelis (op kleine schaal).

Mijn stem ging naar Time omdat ik wist dat die niet gelynched zou worden. Deze stem had ik geplaatst van mocht Lyonn een wolf zijn. Hoewel Time niet op iemand anders had gestemd kon het zijn dat hij eerst op Lyonn had gestemd nadat hij de reacties van andere las die allemaal op Lyonn ging. Naarmate zijn post kwam en las dat er een evenwicht kwam in TLF, Greengang en Lyonn had hij d.m.v. een terugtrekking zijn 'medewolf' kunnen beschermen. Mijn stem zou in die situatie (mocht Lyonn idd een wolf zijn) een connectie kunnen zijn naar de volgende verdachte. De goedjes zouden dan ook de link kunnen leggen dat ik geen wolf ben. Het zou nergens op slaan als ik een 'wolf' (Lyonn) zou laten sterven, Time die dan hem zou proberen te redden last-minute en ik vervolgens op hem zou stemmen.

Maar aangezien Lyonn geen wolf was, is het verband van elkaar kennen, geen waarheid. Daarbij is voor mij Time ook geen verdachte meer. Hopelijk heb je hiermee en helderder beeld :)
Dit lijkt me allemaal veel te ver gezocht en een verhaal dat achteraf in elkaar is geflanseld.
Ik gooi het even over een andere boeg.
Wat mij vooral opvalt is dat capri vandaag meer naar de voorgrond treed voor de deadline was ze er wel maar niet zoals vandaag.
Daarnaast ben ik het volledig met Tigor eens over Capri. Ik ken haar vroegere speelstijl niet, maar in het heden heb ik geen goed gevoel bij haar. Een actieve BM maar weinig inbreng.. Ook haar opmerking over dat de welp er nu uit is (zie spoiler), lijkt me van de pot gerukt. Noah kennende, zal er wel iets speciaals aan het potje zijn.
Je mag wel claimen alleen het is niet aan te raden: welp (al hebben we daar geen last meer van) en bewezen goedjes hebben een relatief grote kans op infectie. Dus vandaar dat claimen in een vroeg stadium nooit zo handig is.
Kan toch ook een anti-welp actie zijn als hij bijvoorbeeld de ijzeren hein zou zijn maar een andere claim neerzet?
Niet dat het anders slim is, heb je enorm gelijk in
Sorry, maar Lars is daar veel te onervaren voor om zo'n plan te bedenken. Grote kans dat hij niet eens weet wat de ijzeren hein doet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Maar dan kun je net zo goed je claim hier weer neerzetten, iedereen weet nu dat je een speciaaltje bent en tussen die 3 man (en jij) zit zeeeerr waarschijnlijk wel een wolfje

Het enige moment waarop het misschien slim is om te claimen is na nacht 3 omdat de welpen dan allemaal dood zijn, anders sowieso niet.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Dit lijkt me allemaal veel te ver gezocht en een verhaal dat achteraf in elkaar is geflanseld.

Sorry, maar Lars is daar veel te onervaren voor om zo'n plan te bedenken. Grote kans dat hij niet eens weet wat de ijzeren hein doet.
Dan heb je te weinig met mij op Discord gepraat in de OSM-chat haha. Ik ben fan van inception theorieën haha

Deze deel ik ja. Lars was iig vroeger lui om te lezen :X

Edit: Ik had met de quote perongeluk een spoiler ofzo erin gedaan xD. Mijn tekst op het eerste stuk stond in de quote, excuses.
 
Reactiescore
1.039
Niet, onder geen enkel ding dat je je claim weer zet!
Wow heftige reactie. Als ik de komende dagen in het nauw kom en de wolven blijven de inactieven als eerste opeten lijkt het me dat het minder kwaad kan, al zet dat wel een klok op m'n voorhoofd als het heel speciaal is.
Je weet niet of woffen de claim weten en als goedje is speciaaltje al goed genoeg. Belachelijk dat je oppert om de claim hier neer te zetten en enkel goed voor de woffen.
Komt er dan dus op neer dat als een wolf nu weet wat er stond en het een goedje is ik na de inactieven als eerste aan de beurt ben?
In dat geval zet ik hier even neer dat Kerouac, Glenn en Capri degenen zijn die het volgens mij gezien hebben, tenzij de wolf zich daarin niet kenbaar heeft gemaakt natuurlijk.
Sorry, maar Lars is daar veel te onervaren voor om zo'n plan te bedenken. Grote kans dat hij niet eens weet wat de ijzeren hein doet.
Dat eerste klopt maar dat tweede niet :tongue: Telkens als er een rol wordt genoemd hier kijk ik even wat het is sinds gister na de stemming:smile:
Het enige moment waarop het misschien slim is om te claimen is na nacht 3 omdat de welpen dan allemaal dood zijn, anders sowieso niet.
Dus er zijn 3 welpen die na 3 nachten allemaal dood zijn?

Edit:
Deze deel ik ja. Lars was iig vroeger lui om te lezen :X
Ik lees skypechats terug als ik er niet ben geweest, hoezo ben ik te lui om te lezen haha
 
Reactiescore
2.196
Wow heftige reactie. Als ik de komende dagen in het nauw kom en de wolven blijven de inactieven als eerste opeten lijkt het me dat het minder kwaad kan, al zet dat wel een klok op m'n voorhoofd als het heel speciaal is.

Komt er dan dus op neer dat als een wolf nu weet wat er stond en het een goedje is ik na de inactieven als eerste aan de beurt ben?
In dat geval zet ik hier even neer dat Kerouac, Glenn en Capri degenen zijn die het volgens mij gezien hebben, tenzij de wolf zich daarin niet kenbaar heeft gemaakt natuurlijk.

Dat eerste klopt maar dat tweede niet :tongue: Telkens als er een rol wordt genoemd hier kijk ik even wat het is sinds gister na de stemming:smile:

Dus er zijn 3 welpen die na 3 nachten allemaal dood zijn?

Tbh heb ik nu wel facepalm moment.
Voor dag 4 nooit claimen, aangezien welpen opgroeien in nacht 3. Eigenlijk moet je tot de end game niet claimen met uitzondering daargelaten.

@Tigor93 Btw, lunch als argument gebruiken is best wel slecht. Dan kan je meteen bijv mij lynchen want ik lunch als wof ook sportief.
 
Reactiescore
1.039
Tbh heb ik nu wel facepalm moment.
Voor dag 4 nooit claimen, aangezien welpen opgroeien in nacht 3. Eigenlijk moet je tot de end game niet claimen met uitzondering daargelaten.

@Tigor93 Btw, lunch als argument gebruiken is best wel slecht. Dan kan je meteen bijv mij lynchen want ik lunch als wof ook sportief.
Kan je hebben, ik dacht dat welpen na 2 succesvolle pogingen weerwolf werden dus dat ze niet per sé in nacht 3 opgroeien. Ik zal maar zeggen, al doende leert men!
 
Reactiescore
2.386
Ter aanvulling op dit merk ik ook net op dat Capri op CrazySobek stemde als BM, terwijl deze geen andere stemmen had/heeft gekregen. Ze wou hier mee zeker zijn dat ze burgemeester werd, zonder zelf niet te stemmen. Ik verwacht meer van een burgemeester dus ik wacht met smacht, capri.

Daarnaast haal ik uit gisteren dat er enorm snel gestemd werd op Dr. Hannibal Lecter - met andere woorden, er werd snel gevolgd. Natuurlijk moest men toen ook allemaal even snel hun stem intrekken.
Ook vind ik Anthraxxol enorm vaag spelen. Heeft dinsdag (!) al op GreenGang. gestemd zonder enige toelichting, en sindsdien amper tot niks aan de nuttige kant meer van hem gehoord, ook al heeft hij zogezegd al 3 wolven gevangen in samenwerking met Glenn. Care to reply @anthraxxol ?
Als laatste valt mij op hoe TimeforplanB, glenn485 én capri allemaal eerst op Hannibal zaten, om erna allemaal op Lyonn te eindigen. Kan toeval zijn, maar ik deel het toch even mee.
 
Bovenaan