[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.196
Zeker niet. Men vraagt niet om een post te veranderen voor de lol. Lees jij het spel wel?

Ik lees heel goed. Wat hij deed was gewoon wolfs, heel simpel. Je wacht tot iemand een random stem doet en gaat dan op een inactieveling stemmen. Vervolg is dat wanneer een inactieveling lynch word dat dag 2 alweer een dag zonder info is. Win win voor wolven.

Met dat gezegd hebben weet ik de claim niet en wil ik het ook niet weten. Ik ga op gedrag en dat is hoe hij speelt.
 
Reactiescore
2.196
Voor nu stem ik op Sule SImad. Ik sluit me pc nu af dus ik ben effe pleiten en weet niet wanneer ik weer terug ben. Daarnaast vind ik wat greengang zeg over antraxxis ook wel wat hebben.
+ Ik krijg de tering van dit nieuwe forum. Ken er nog steeds niet aan wennen.

Waarom deze stem met daarna melding dat je weg bent maar wel constant online zijn?
 
Reactiescore
2.386
In mijn ogen doet hij niet wolfs, maar noob. Tot daar mijn verdediging voor hem, dat hij het zelf komt uitleggen.

Nuja goed, Capri wordt zo goed als zeker burgemeester (staat 5 voor, nog 3 stemmen te gaan). Graag had ik ook mijn vraagtekens boven Greengang en Miketijger geuit. Ik krijg noch kop noch staart aan hun posts.
 

DeletedUser17472

Guest
Mijn bm blijft op .TimeforplanB
Ik zet het nog maar even duidelijk neer want al je het witte forum gebruikt schijnt hij dat niet duidelijk gedaan te hebben. Ik heb voor Time gekozen omdat het een vertrouwde speler is die ik ook de bm functie wel toevertrouw. Aangezien ik niet drink dit jaar, heb ik niks met de alcohol van Capri, sorry
 
Reactiescore
2.196
Er zitten maar 3 ervaren spelers in dit potje :rolleyes: dan ga je alles wat andere doen als noob ookal zijn het dingen die woffen doen.
 

DeletedUser17472

Guest
Er zitten maar 3 ervaren spelers in dit potje :rolleyes: dan ga je alles wat andere doen als noob ookal zijn het dingen die woffen doen.
Was dat aan mij gericht? Mijn stem stond volgens mij gisteren als 1 van de eerste op jou hoor en ik ben niet veranderd. Ga ik niet doen ook.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jij was niet Anthraxxis zei je? Je speelstijl lijkt er verdomd veel op.

Het is niet Anthraxxis maar wel Stefan ofc.

Jij zegt dat hij zijn tekst heeft aangepast, maar ik heb zijn claim niet gelezen. Dus dan zou ik jou op je woord moeten geloven. Bovendien mag je teksten niet aanpassen volgens mij.... Ook dat kan een tactiek van hannibal geweest zijn. Mijn stem blijft dus echt staan op wat ik zelf gelezen heb.

Een van de posts van Hannibal staat rechtsonder dat hij is bewerkt, daar stond eerst een hint naar een rol. Je mag een tekst wel bewerken (tenzij de spelleider expliciet aangeeft dat het niet mag). En de enige reden dat hij het bewerkte is omdat ik dat zei. En ja, je moet je op m'n woord geloven, dat is soms hoe dit spelletje werkt. Naast mij heeft ook Kerouac de claim gezien

Vanwaar deze 180? Ga je nog op mij reageren :(

Waarop heb ik nog niet gereageerd dan? :O

Mijn bm blijft op .TimeforplanB
Ik zet het nog maar even duidelijk neer want al je het witte forum gebruikt schijnt hij dat niet duidelijk gedaan te hebben. Ik heb voor Time gekozen omdat het een vertrouwde speler is die ik ook de bm functie wel toevertrouw. Aangezien ik niet drink dit jaar, heb ik niks met de alcohol van Capri, sorry

Ik wil je ook best cola oid geven hoor? :)
 

DeletedUser76681

Guest
Heb jij zelf die claim gezien @.TimeforplanB ?

Als het degelijk een claim is dan mag je het niet negeren, dan gaat het sws ook geen burger zijn. Ook al heb je de claim zelf niet gezien. Hij is niet bewezen, maar de tijd zal uit wijzen of hij een goedje is of niet.

Ik zou hem hier nu ook niet voor viseren, en even kijken wat er nog verdacht is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik snap waar je vandaan komt en ik ben het ook wel met je eens, maar ik vind dit wel een heel makkelijke stem. Feit blijft dat Hannibal een nieuwe speler is en dan vind ik het vrij logisch dat je safe stemt. Het is inderdaad zo dat je nu nog niet hoeft te stemmen, maar toen ik in een van mijn eerste rondes verdacht werd claimde ik op dag 2 nadat ik één stem had :p

Wat ik wil zeggen, van een ervaren speler zou ik dit gedrag verdachter vinden dan van Hannibal op het moment, en het zit me niet lekker dat je meteen op hem stemt. Ik wil hem het voordeel van de twijfel geven.

@Capricorno.
 

DeletedUser76681

Guest
In mijn ogen doet hij niet wolfs, maar noob. Tot daar mijn verdediging voor hem, dat hij het zelf komt uitleggen.

Nuja goed, Capri wordt zo goed als zeker burgemeester (staat 5 voor, nog 3 stemmen te gaan). Graag had ik ook mijn vraagtekens boven Greengang en Miketijger geuit. Ik krijg noch kop noch staart aan hun posts.

En wat maakt dat je niet aan hun posts uit kunt?
 
Reactiescore
1.468
Dat heb je snel onderzocht!



Ik vind het eerder verdacht als je andere als wolf gaat bestempelen om eigenlijk niks? Heb je dan soms zelf iets te verbergen?
Is jouw eerste potje denk ik? Anders was dit verdacht geweest denk ik, nu laat ik een counter-achtige aantijging maar even gaan.
Fair enough. Ik kan je verzekeren dat ik geen wolf ben xD.
Deze vond ik interessanter. Purpletail laat zich hier uit de tent lokken, dat is opvallend. Eerst word hem gevraagd waarom hij niet letterlijk ontkent dat hij een wolf is en vervolgens doet hij dat nog ook. Opvallend, en iets om in de gaten te houden. Nog niet genoeg voor een lynchstem tho.
Vrij aparte stem gezien .sleepwell al wel actief is geweest hier toch? waarom kies je dan niet voor een inactieveling
Deze vind ik verdachter. Laila geeft hier duidelijk aan dat de stem nog 100% random is omdat ze mogelijk geen tijd meer heeft om te posten.
Ondanks dat ze aangeeft dat het 100% random is gaat Rens er hier vanuit dat Laila de aanname maakt dat dit een inactiefje is, terwijl ze dat nergens aangeeft. Het lijkt er op dat Rens hier heel ver zoekt naar een beschuldiging terwijl er niet zo heel veel te vinden is eigenlijk. Een random stem is in WvW bij de eerste lynch echt zo gek niet als je zelf niet kunt stemmen. Misschien had ze vandaag zonder stem er ook vanaf gekomen, maar dan had ze lunch kunnen zijn bij een sportieve lunch.
Dit maakt TheLightfighter voor mij een van de hoofdverdachten op het moment.
Ik zie dat ik nog geen BM-stem heb gedaan. Mijn stem gaat naar Capricorno.
Heeft ervaring en is actief. Vind ik twee belangrijke eigenschappen voor een BM.



Ik snap niet de essentie om dan alsnog op iemand te stemmen, i.p.v. geen stem uit te brengen. In mijn ogen zijn deze stemmen gevaarlijk, omdat het ervoor kan zorgen dat een dergelijke speler door zo'n eenvoudige stem het spel verlaat.
Zoals aangegeven kan je dan lunch worden bij een sportieve lunch wat gewoon een risico is.
Als een speler op basis van een random stem er uit word geknikkerd gaat er iets goed mis :D

Dit zijn voor nu de zaken die mij opvielen die nog niet zijn genoemd.
Omdat ik bij een eerste lynchstem het toch van mijn gevoel ga moeten hebben ga ik nu voor TheLightfighter
 

DeletedUser76681

Guest
Ik tel er maar 1. Ik zal mijn best doen om de overwinning binnen te halen maar met al dit onkruid kan het nog weleens een lastig verhaal worden.

Als de ervaren nu ook extra moeite doen dan weten de nieuwere spelers hoe het moet en niet moet.
Of je laat de ervaren spelers gewoon roepen dat het zo nie moet en niks laten zien?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mijn stem gaat naar Lyonn; iemand die hier al wel meerdere rondes gespeeld heeft en ervarener is dan een flink deel van de mensen hier, maar dit spel nog geen zinnig woord gezegd heeft. Er zijn nog een aantal mensen over wie je dat kan zeggen, maar dat zijn vrijwel allemaal nieuwe spelers en dat gedrag herken ik nog wel van toen ik zelf nieuw was.

Het is heel erg posten voor het actief lijken, maar eigenlijk helemaal niets doen om de discussie te bevorderen of dingen aan te wijzen. Zijn posts op een rijtje:

Dr. Hannibal Lecter een echte lijder op het af

Stemmen op de nieuweling? Omdat? :p

Is jouw naam op dit forum timeforplanb omdat de B 21 (hint naar het jaar 2021 wat volgend jaar is??) letters na de W komt bij het alfabet hint dit toevallig naar wolf?!

Eerste wolf gespot NP

Troll-post. Was op de eerste dag van het potje, kan ik vergeven, toen was ik ook in een trollbui.

En het gras is groen

Nutteloze post.

Mensen strooien met stemmen die ze vervolgens weer doorkrassen vooral de mensen die ze doorkrassen nadat mensen zeggen dat het wolfs is op inactieven tw stemmen @glenn485

Wat bedoel je hier precies? Dit is de enige post waar iets van inhoud in kan zitten, alleen heb ik moeite met hem begrijpen.

Dat is vrij normaal wolven verstaan burgers over het algemeen niet

Troll post.

Kappen doe je in het bos

Troll post.

Ik tel er maar 1. Ik zal mijn best doen om de overwinning binnen te halen maar met al dit onkruid kan het nog weleens een lastig verhaal worden.

Troll post, terwijl ik deze post aan het typen was. Je zegt dat je je best gaat doen, maar voorlopig heb je nog niets laten zien? Je zou beter moeten kunnen.
 
Reactiescore
2.386
En wat maakt dat je niet aan hun posts uit kunt?
Bij greengang vind ik dat hij vooral klaagt en zaagt zonder ook maar enige nuttige input. Bij MIkeTijger geraak ik er gewoon niet aan uit wat nu precies zijn bedoeling is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Vanaf nu gelieve geen posts meer te bewerken.

Daarnaast, uitslagen kunnen best wat later online komen (iets na 2300) ik moet nog koken en ik wil ook een verhaaltje schrijven etc etc.
 

DeletedUser76681

Guest
Is jouw eerste potje denk ik? Anders was dit verdacht geweest denk ik, nu laat ik een counter-achtige aantijging maar even gaan.

Deze vond ik interessanter. Purpletail laat zich hier uit de tent lokken, dat is opvallend. Eerst word hem gevraagd waarom hij niet letterlijk ontkent dat hij een wolf is en vervolgens doet hij dat nog ook. Opvallend, en iets om in de gaten te houden. Nog niet genoeg voor een lynchstem tho.

Deze vind ik verdachter. Laila geeft hier duidelijk aan dat de stem nog 100% random is omdat ze mogelijk geen tijd meer heeft om te posten.
Ondanks dat ze aangeeft dat het 100% random is gaat Rens er hier vanuit dat Laila de aanname maakt dat dit een inactiefje is, terwijl ze dat nergens aangeeft. Het lijkt er op dat Rens hier heel ver zoekt naar een beschuldiging terwijl er niet zo heel veel te vinden is eigenlijk. Een random stem is in WvW bij de eerste lynch echt zo gek niet als je zelf niet kunt stemmen. Misschien had ze vandaag zonder stem er ook vanaf gekomen, maar dan had ze lunch kunnen zijn bij een sportieve lunch.
Dit maakt TheLightfighter voor mij een van de hoofdverdachten op het moment.

Zoals aangegeven kan je dan lunch worden bij een sportieve lunch wat gewoon een risico is.
Als een speler op basis van een random stem er uit word geknikkerd gaat er iets goed mis :D

Dit zijn voor nu de zaken die mij opvielen die nog niet zijn genoemd.
Omdat ik bij een eerste lynchstem het toch van mijn gevoel ga moeten hebben ga ik nu voor TheLightfighter

Om hier even op in te komen over Rens en laila,
Beide hebben weinig gepost. Laila heeft nog niks inhoudelijks verteld enkel haar stem staat.

Rens heeft wel een aantal post maar, maar 2 met inhoud:
Vrij aparte stem gezien .sleepwell al wel actief is geweest hier toch? waarom kies je dan niet voor een inactieveling
Ik ben wel voor op een inactieveling stemmen de eerste dag, het is bijna altijd een complete gok zonder valide argumenten waardoor je 9 vd 10 keer een hoedje eruit knikkert... Ik denk namelijk dat veel mensen zich op dag 1 verdacht proberen te maken zonder direct wof te zijn.
Daarnaast is het leuker om een actieve groep over te houden dan 3 man + 8 inactievelingen zegmaar

Ik ben niet echt overtuigd van rens maar vul bij aan van Johan nier perse omdat hij reageert op laila,
Maar puur omdat hij de inactievelingen er uit wil.

Lijkt me gewoon handiger dat je geen lijstje gaat schrappen maar gzwoon op basis van argumenten. Ik vind dit redelijk wolfs omdat je easy lynchtarget zoekt en daarnaast nog sportief kunt lunchen dus kan een potje zo snel voorbij zijn.

TLF
 

Deleted User - 487871837

Guest
Vanaf nu gelieve geen posts meer te bewerken.

Daarnaast, uitslagen kunnen best wat later online komen (iets na 2300) ik moet nog koken en ik wil ook een verhaaltje schrijven etc etc.

Even om te checken: posten na de deadline, wel of niet toegestaan?
 

DeletedUser76681

Guest
Bij greengang vind ik dat hij vooral klaagt en zaagt zonder ook maar enige nuttige input. Bij MIkeTijger geraak ik er gewoon niet aan uit wat nu precies zijn bedoeling is.

Geef ze tijd, wie weet posten ze zodadelijk nog even.
 
Reactiescore
768
Een van de posts van Hannibal staat rechtsonder dat hij is bewerkt, daar stond eerst een hint naar een rol. Je mag een tekst wel bewerken (tenzij de spelleider expliciet aangeeft dat het niet mag). En de enige reden dat hij het bewerkte is omdat ik dat zei. En ja, je moet je op m'n woord geloven, dat is soms hoe dit spelletje werkt. Naast mij heeft ook Kerouac de claim gezien.

Ik wacht nog met mijn stem. Ff druk met andere dingen :D
 
Bovenaan