[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.386
Ik weet wel hoe dit spelletje werkt, maar ik word angstig van al die hopeloze stemmen. Straks moet ik nog op een inactieveling stemmen.
Begin maar met eens door te lezen. Er is al genoeg geargumenteerd waarom men niet op inactiefjes moet stemmen als lynch.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Zo ik heb het ook even terug gelezen. Zie dat de stem van dr hannibel lecter alweer weg is nadat andere hem terecht hebben gewezen. Kan naviteit zijn om een inactieve te lynchen, of een wolfse actie. Verder zie ik dat er nog vrij weinig gebeurd is, hier en daar zitten mensen wat te vissen. Ik hou mijn stem dus nog even open.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Eerste lynch valt er toch weinig te zeggen denk ik. Ik weet niet of je voor de eerste lynch al acties mag uitvoeren, maar dan zou alleen de dorpsgek een goede zijn toch? Ik neem aan dat een helderziende niet op de eerste nacht al 1 van de 2 acties zou uitvoeren. Zeker niet in een potje van ongeveer 25 personen :)

Alle acties mogen uitgevoerd worden zodra het spel is begonnen. Een beul mag nu al beulen, een priester mag al wateren, etc. Ook mensen met een nachtactie kunnen die al deze dag inzetten, zeker wanneer het herhaaldelijke acties zijn, zoals een ziener of een beschermengel.

Vrij aparte stem gezien .sleepwell al wel actief is geweest hier toch? waarom kies je dan niet voor een inactieveling

Dit is een hele standaard Laila dag een stem, ik zou er niet teveel achter zoeken.

Ik snap niet de essentie om dan alsnog op iemand te stemmen, i.p.v. geen stem uit te brengen. In mijn ogen zijn deze stemmen gevaarlijk, omdat het ervoor kan zorgen dat een dergelijke speler door zo'n eenvoudige stem het spel verlaat.

Persoonlijk vind ik het heel irritant als mensen helemaal niet stemmen en het maakt dat je inactief wordt gezien door de spelleiding. Ik heb liever een random stem als deze, dan geen stem. Denk ook niet dat haar stem doorslaggevend zal worden als ik naar de reacties van de rest kijk.

Dat gezegd hebben, blijft de stem verdacht. Ook dat je dan beide keren op een andere speler stemt dan Laila al had gedaan om zo zeker te weten dat die inactieveling er niet uit gaat. Weggooien van je stem zonder te hoeven vrezen voor represailles doordat je de medeveroorzaker van een dood (statisch gezien waarschijnlijk) goedje bent. En hoewel ik de BM stem ten zeerste waardeer komt dat ook weer over als een poging om te vleien en in een goed blaadje te komen.
Dr. Hannibal Lecter

Ik snap waar je vandaan komt en ik ben het ook wel met je eens, maar ik vind dit wel een heel makkelijke stem. Feit blijft dat Hannibal een nieuwe speler is en dan vind ik het vrij logisch dat je safe stemt. Het is inderdaad zo dat je nu nog niet hoeft te stemmen, maar toen ik in een van mijn eerste rondes verdacht werd claimde ik op dag 2 nadat ik één stem had :p

Wat ik wil zeggen, van een ervaren speler zou ik dit gedrag verdachter vinden dan van Hannibal op het moment, en het zit me niet lekker dat je meteen op hem stemt. Ik wil hem het voordeel van de twijfel geven.
 

DeletedUser76681

Guest
Denk ook niet dat haar stem doorslaggevend zal worden als ik naar de reacties van de rest kijk.


Ik zou daar niet zeker van zijn! Je weet tegenwoordig nooit hoe een potje kan draaien etc.
Dus soms betee goed over nagedacht dan een random stem
 
Reactiescore
2.386
Dit is een hele standaard Laila dag een stem, ik zou er niet teveel achter zoeken.
Ze mag gerust voor zichzelf spreken hoor, je hoeft haar niet te verdedigen.

Kunnen we het 'het is lang geleden'-argument achterwege laten trouwens? Play as it goes, het is oprecht voor iedereen lang geleden om in deze groep woffen te vangen.
 

DeletedUser40402

Guest
Oke, als we zo beginnen spelen dan reageer ik ook gewoon niet op wat je zegt he, mij ook prima.
 
Reactiescore
338
Ik zou je post even aanpassen.

Claimen houdt in dat je mag zeggen welke rol je hebt. Dr. Hannibal Lecter

E: nvm, je hoeft het ansich niet aan te passen.

Moeten dit soort stemmen niet rood doorkrast zijn? Ik kan namelijk begrijpen dat het voor de spelleiding erg irritant leest @Calamus Incendium?

Alle acties mogen uitgevoerd worden zodra het spel is begonnen. Een beul mag nu al beulen, een priester mag al wateren, etc. Ook mensen met een nachtactie kunnen die al deze dag inzetten, zeker wanneer het herhaaldelijke acties zijn, zoals een ziener of een beschermengel.



Dit is een hele standaard Laila dag een stem, ik zou er niet teveel achter zoeken.



Persoonlijk vind ik het heel irritant als mensen helemaal niet stemmen en het maakt dat je inactief wordt gezien door de spelleiding. Ik heb liever een random stem als deze, dan geen stem. Denk ook niet dat haar stem doorslaggevend zal worden als ik naar de reacties van de rest kijk.



Ik snap waar je vandaan komt en ik ben het ook wel met je eens, maar ik vind dit wel een heel makkelijke stem. Feit blijft dat Hannibal een nieuwe speler is en dan vind ik het vrij logisch dat je safe stemt. Het is inderdaad zo dat je nu nog niet hoeft te stemmen, maar toen ik in een van mijn eerste rondes verdacht werd claimde ik op dag 2 nadat ik één stem had :p

Wat ik wil zeggen, van een ervaren speler zou ik dit gedrag verdachter vinden dan van Hannibal op het moment, en het zit me niet lekker dat je meteen op hem stemt. Ik wil hem het voordeel van de twijfel geven.

Ik snap je. Over dat doorslaggevend kan het altijd alle kanten op, ik kan me namelijk herinneren dat iedereen een beetje los stemt en sommigen op het eind altijd snel maar iemand volgen. Wilde het daarom toch even duidelijk maken. Een inactieve stemmen vind ik wel beter inderdaad, zie alleen nu dat die speler ook best inactief is. Daarover gesproken, weet iemand hoe ik bekijk wie en hoe vaak in dit topic hebben gereageerd? Daar was altijd een maniertje voor ...
 

DeletedUser76681

Guest
Moeten dit soort stemmen niet rood doorkrast zijn? Ik kan namelijk begrijpen dat het voor de spelleiding erg irritant leest @Calamus Incendium?



Ik snap je. Over dat doorslaggevend kan het altijd alle kanten op, ik kan me namelijk herinneren dat iedereen een beetje los stemt en sommigen op het eind altijd snel maar iemand volgen. Wilde het daarom toch even duidelijk maken. Een inactieve stemmen vind ik wel beter inderdaad, zie alleen nu dat die speler ook best inactief is. Daarover gesproken, weet iemand hoe ik bekijk wie en hoe vaak in dit topic hebben gereageerd? Daar was altijd een maniertje voor ...


Ik geloof dat dit enkel kan door naar de persoon zijn profiel te gaan en te tellen. Maar met deze layout weet ik het niet zeker.
 
Reactiescore
1.707
vroeger was het aantal posten idd een dingetje en kon je per persoon alles heel makkelijk terugkijken. dat gaat nu wat lastiger maar opzich is dat niet erg want jullie hebben mij als pro wolvenvanger

als ik wolf ben beloof ik trouwens nooit meer mee te spelen. iets wat die ene niet durfde te zeggen. purpletail geloof ik. remember the name ;)
 
Reactiescore
167
als ik wolf ben beloof ik trouwens nooit meer mee te spelen. iets wat die ene niet durfde te zeggen. purpletail geloof ik. remember the name ;)

Ik vind zulke dingen echt niet kunnen eigenlijk, dit is toch geen manier om te zeggen dat je een goedje bent? Iedereen kan dit zeggen en vervolgens zich gewoon inschrijven volgende ronde...
 
Reactiescore
1.736
Ik vind zulke dingen echt niet kunnen eigenlijk, dit is toch geen manier om te zeggen dat je een goedje bent? Iedereen kan dit zeggen en vervolgens zich gewoon inschrijven volgende ronde...

Raar bericht inderdaad maar als je antraxxis een beetje kent weet je dat hij altijd op die manier post.
 
Reactiescore
1.707
Ik vind zulke dingen echt niet kunnen eigenlijk, dit is toch geen manier om te zeggen dat je een goedje bent? Iedereen kan dit zeggen en vervolgens zich gewoon inschrijven volgende ronde...
dat kan. maar dan heb je wel gelogen :p
 
Bovenaan