Stelling van de dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Word wel elke keer groter ondertussen, misschien raken we nog aan mn echte lengte.
 
Reactiescore
1.075
lmao, iemand die 5x gerekt is op 1 wereld durft dat te zeggen over mij? Laten we maar niet over jouw flop tw carriere beginne, Steff. Jij weet amper hoe je een edel moet taggen.

Maar wel door deze gast weggespeeld zijn. Je moet t maar kunnen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waar heb jij me weggespeeld? Pony? Je weet dondersgoed datk daar maar 1x heb gelogd :p.
 

Deleted User - 482364

Guest
Stelling: Iedere topic van het AF w71 is een grote flop en geraakt in een discussie om wie de beste is...
 
Reactiescore
2.386
Waarom zou hij op het dak gaan zitten weirdo. Daarbij, we weten alle 3 wie de beste is, dus hou maar je lond noob.
 
Reactiescore
5.701
Reactiescore
1.283
Stelling: Iedere topic van het AF w71 is een grote flop en geraakt in een discussie om wie de beste is...

Het zou fijn wanneer mods slotjes kunnen zetten op bepaalde topics voor mensen zoals op discord. Dat niet nader genoemde mensen wel kunnen lezen wat er gezegd wordt maar wanneer ze dingen willen verkondigen als:
- 1v1 verslaat niemand me bro
- Ik wordt nooit weggespeeld
- Ik ben de beste
- Je bent noob, ik ben god

Dat ze dat mogen doen in de praathoek en dan de persoon in kwestie kunnen taggen om de aandacht te krijgen. Zou vooral in Golden Awards handig zijn om ellenlange discussies te voorkomen die er niet horen.
 
Reactiescore
1.242
Het zou fijn wanneer mods slotjes kunnen zetten op bepaalde topics voor mensen zoals op discord. Dat niet nader genoemde mensen wel kunnen lezen wat er gezegd wordt maar wanneer ze dingen willen verkondigen als:
- 1v1 verslaat niemand me bro
- Ik wordt nooit weggespeeld
- Ik ben de beste
- Je bent noob, ik ben god

Dat ze dat mogen doen in de praathoek en dan de persoon in kwestie kunnen taggen om de aandacht te krijgen. Zou vooral in Golden Awards handig zijn om ellenlange discussies te voorkomen die er niet horen.
Mijn papa verslaat jou papa
 
Reactiescore
786
Stelling van de dag: zorgt het gebrek aan de uitkijktoren op deze wereld voor meer uitdaging.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling van de dag: zorgt het gebrek aan de uitkijktoren op deze wereld voor meer uitdaging.

Ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. Offen wordt makkelijker en deffer moeilijker normaal gezien.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het zou fijn wanneer mods slotjes kunnen zetten op bepaalde topics voor mensen zoals op discord. Dat niet nader genoemde mensen wel kunnen lezen wat er gezegd wordt maar wanneer ze dingen willen verkondigen als:
- 1v1 verslaat niemand me bro
- Ik wordt nooit weggespeeld
- Ik ben de beste
- Je bent noob, ik ben god

Dat ze dat mogen doen in de praathoek en dan de persoon in kwestie kunnen taggen om de aandacht te krijgen. Zou vooral in Golden Awards handig zijn om ellenlange discussies te voorkomen die er niet horen.
Salty omdat je werd gerekt door Schedel op 69? Meneer ‘het beste offensieve team van .nl is TAS’ en ‘niemand heeft ooit een aanval van TAS overleeft!’

Dat was in ieder geval wel de grap van 2019.
 

DeletedUser69389

Guest
Salty omdat je werd gerekt door Schedel op 69? Meneer ‘het beste offensieve team van .nl is TAS’ en ‘niemand heeft ooit een aanval van TAS overleeft!’

Dat was in ieder geval wel de grap van 2019.
Niet de Corus is nooit gerekt en/of hou je bek over Corus of speel Corus weg?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
TAS werd nog benoemd bij beste speler van 69, Corus was vanaf het begin al aan gedoemd om te falen. De grote bek destijds van team TAS tov mij (dat ze me gingen rekken en dat ze beter waren dan op w49) is me goed bijgebleven. Ik geniet er enkel van dat hij nu zo ontzettend salty overkomt. Heerlijk.
Heb al gehoord dat de eerste ‘onstopbare TAS aanval’ op deze wereld ook al een grote flop was. Het kan haast niet beter beginnen, misschien maar een enkeltje casual?
 
Reactiescore
604
TAS werd nog benoemd bij beste speler van 69, Corus was vanaf het begin al aan gedoemd om te falen. De grote bek destijds van team TAS tov mij (dat ze me gingen rekken en dat ze beter waren dan op w49) is me goed bijgebleven. Ik geniet er enkel van dat hij nu zo ontzettend salty overkomt. Heerlijk.
Heb al gehoord dat de eerste ‘onstopbare TAS aanval’ op deze wereld ook al een grote flop was. Het kan haast niet beter beginnen, misschien maar een enkeltje casual?

:cool:
 
Reactiescore
1.283
@dragonshield3 de volgende keer dat je in je bed plast probeer dat dan eerst dat te verwerken alvorens je hier als een gek je frustratie komt uiten o_O

Word wereld 69 de nieuwe wereld waarin je gaat zeggen dat je tas gerekt heb doordat je maybe 2 x edels meegestuurd hebt (waarmee tas niet eens brak), ik hoop het toch niet.
Juist schedel rekte ons toen we een dag tijd tekort kwamen en juist dat hebben ze prima gedaan zonder jouw aandeel ;)

En dan die “onstopbare aanval”, joepie we hebben murus een blits gegeven die gestopt werd. Gewoon prima gedefft daar en totaal irrelevant aan je geblèr.

Gelukkig slaat rick zijn post in jouw geval precies de spijker op zijn kop.

xx

Wess
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan