Stelling van de dag

DeletedUser78032

Guest
Als er geen moraal en 1:20 regel is zouden er gewoon geen MB's in het spel moeten toegelaten worden want de functie van een MB valt dan volledig weg waardoor het in mijn ogen gewoon een boost account is.

Ik ben er ook wel voor om is een wereld zonder moraal en 20:1 regel te zien.
 
Reactiescore
604
TAS heeft al wat geprobeerd op murus. Eerste speldenprikje is dus al uitgedeeld.

Maar alea gaat nog een belangrijke rol spelen denk ik. Doen het daar tot nu toe erg goed naar mijn mening.

al wat onderlinge strijdjes tussen ons idd :D vond het ook eindelijk is leuk om te deffen en vooral dat het heeft uitgepakt met 0 verlies
 
Reactiescore
214
Nieuwe stelling: internt alea tjoek?
Lijkt bij sommige spelers wel ja, maar is niet zo ter verduidelijking :tongue:

Er zijn in Tjoek wat spelers die het na 1-2 dagen al opgaven, onze oda en hun odd stijgt ook gewoon respectievelijk. Ik kan je berichtjes tonen van snipes e.d om je gemoedsrust te stillen als je wil ;)
 
Reactiescore
44
Lijkt bij sommige spelers wel ja, maar is niet zo ter verduidelijking :tongue:

Er zijn in Tjoek wat spelers die het na 1-2 dagen al opgaven, onze oda en hun odd stijgt ook gewoon respectievelijk. Ik kan je berichtjes tonen van snipes e.d om je gemoedsrust te stillen als je wil ;)


Pas op straks worden we gerapporteerd voor boosten:x
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Alea maakt best kans. Laat ze maar komen, is geen enkele offer die mij 1 op 1 aankan op deze wereld. Kusjes.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Smoesjes? Dat heet leven buiten TW. Ik zou het ook eens proberen als ik jou was, je hebt het nodig merk ik.

Verder is het inderdaad absurd dat mensen op vakantie gaan tijdens de zomervakantie maanden. Wie doet dat nou zeg? Jij loopt vast achteruit met dat gigantische brein van je, of niet?
 
Reactiescore
766
Blijf je dan wel in Alea spelen tot het einde? En welk acc? (Serieuze vraag, voordat ik weer 10 persoonlijke sneren in 1 bericht krijg)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik speel normaliter sowieso maar voor 1 stam per wereld dus dat is wel de bedoeling ja. :p
 
Bovenaan