Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
Leuk he over iets totaal anders gaan lullen als het op daden aankomt?
Lafjes hoor.

OK toon maar aan dat het kan, en als je het lukt krijg je een zakje pindas van me, goed?
 
Reactiescore
80
OK toon maar aan dat het kan, en als je het lukt krijg je een zakje pindas van me, goed?
Deal was 1 week geen af voor je hele stam. Jeetje zo lastig om toe te geven dat het wel kan?
Jullie spelen zeker geen poker, zodra het op showdown af komt passen ze allemaal.
 
Reactiescore
80
Dus je hebt VV gedaan bij sadum?
Je bent dus echt laffer dan laf.
Naja als jij niet eens meer durft te reageren. Zal blij zijn als je intern wordt.

Nou mensen zie de grote boys hier niet eens een weddenschap aan durven te nemen. Wel met heel de stam erop springen om te loeien. Zodra er iets tegenover wordt gezet is het rennen en uit de nek kletsen.

Ik hoor het ingame wel he als je een x balen hebt gekregen? Hier de troep lezen die jij typt is namelijk beetje eentonig.
 
Reactiescore
1.454
Deal was 1 week geen af voor je hele stam. Jeetje zo lastig om toe te geven dat het wel kan?
Jullie spelen zeker geen poker, zodra het op showdown af komt passen ze allemaal.

Pindas of niks!
 

DeletedUser69389

Guest
Je bent dus echt laffer dan laf.
Naja als jij niet eens meer durft te reageren. Zal blij zijn als je intern wordt.

Nou mensen zie de grote boys hier niet eens een weddenschap aan durven te nemen. Wel met heel de stam erop springen om te loeien. Zodra er iets tegenover wordt gezet is het rennen en uit de nek kletsen.

Ik hoor het ingame wel he als je een x balen hebt gekregen? Hier de troep lezen die jij typt is namelijk beetje eentonig.
Jij blaat ook lekker veilig vanachter je nap met ons in de rim he? Over ballen krijgen gesproken....
 

Deleted User - 487957763

Guest
Heb nu al medelijden met de (toekomstige) kinderen van Lilleth en Tidal.
 
Reactiescore
1.454
Lillith was wel grappig ten minste
 
Reactiescore
2.444
Om toch maar weer on-topic gegaan... De langverwachte fusie tussen INNI en Pion is doorgevoerd, waarbij een aantal accounts achter gelaten zijn. Ik ben nochtans blij dat het gebeurd is en we een mooi beeld hebben van de '1v1' die komen gaat. Al vraag ik mezelf toch wel af hoe accounts als POTN en ownageboy zich momenteel voelen.
 
Reactiescore
1.454
Om toch maar weer on-topic gegaan... De langverwachte fusie tussen INNI en Pion is doorgevoerd, waarbij een aantal accounts achter gelaten zijn. Ik ben nochtans blij dat het gebeurd is en we een mooi beeld hebben van de '1v1' die komen gaat. Al vraag ik mezelf toch wel af hoe accounts als POTN en ownageboy zich momenteel voelen.

Waarschijnlijk voelen ze zich genaaid.
 
Reactiescore
1.454
Grootste joke is dat ze t beste acc POTN niet mee nemen

Echt he, dacht ik ook al! Vind het wel echt sneu voor ownage en POTN though. Zijn alle twee wel toffe mensen daar en dit hadden ze niet verdient. Ook BTW wel lekker dat de leider de overstap maakt maar gewoon accs laat stikken...
 

DeletedUser69389

Guest
Eens kijken hoelang het duurt voordat dit als een boomerang terug in hun gezicht terug komt.
 
Bovenaan