Spotprentjes

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
flash2: EV WINS AGAIN. Dat was mijn f2p pure carriere
 
Reactiescore
1.918
elvemage pk vids <3
 
Reactiescore
1.365
Kids ranqe jonguh! I mahatma I ! Dat was de shit
 

DeletedUser77942

Guest
Internen mag voor alle duidelijkheid en bb's edelen ook. Maar spelers samen met jouw laten starten met als doel ze op termijn te internen mag niet. Dat is het verschil tussen bv Ice en Acta.

Mooi dan kan je savethewhale ook bannen
Is met een hoop boost accounts gestart waarmee die 59 speelde

Want toevallig speelt zn w59 co valentijn op undifientel black male in zn mb stam en een vruchtenlimonade die toevallig ook al mb was op 59 voor hem en een circus waarmee die toevallig op 59 speelde en zoals je stats nu ziet internt hij die stam? Fier is net zo vies
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.942
Jullie zien echt het nuance verschil niet tussen het starten met 2 mb's en 20 mb's he? Vanwaar deze oogkleppen? Of is het gewoonweg frustratie omdat je weet dat je fout zit dat er zo gedaan wordt?
 

DeletedUser77942

Guest
Jullie zien echt het nuance verschil niet tussen het starten met 2 mb's en 20 mb's he? Vanwaar deze oogkleppen? Of is het gewoonweg frustratie omdat je weet dat je fout zit dat er zo gedaan wordt?

Volgens mij is whale zn mb stam 800k punten? Dus hoezo 2?
 
Reactiescore
742
Jullie zien echt het nuance verschil niet tussen het starten met 2 mb's en 20 mb's he? Vanwaar deze oogkleppen? Of is het gewoonweg frustratie omdat je weet dat je fout zit dat er zo gedaan wordt?

iets wat niet mag mag ook niet op kleine schaal... niet proberen goed te praten omdat het er maar 2 zijn

whale verdiend net zo goed een ban...
 

Deleted User - 487710895

Guest
Jullie zien echt het nuance verschil niet tussen het starten met 2 mb's en 20 mb's he? Vanwaar deze oogkleppen? Of is het gewoonweg frustratie omdat je weet dat je fout zit dat er zo gedaan wordt?
Afgelopen week ongeveer 20 interns van spelers waarmee hij al vanaf dag 1 in contact mee staat. En dat is waar ice noble niet eens zoveel interns in totaal heeft gehad. TWteam zou toch in 2020 harder hier tegen optreden? of is dat ook weer op willekeur.
 
Reactiescore
766
Komt ook wel dan ;)
 
Reactiescore
7.942
Whale boeit me niet, ken dat account niet eens. Gaat mij erom dat jullie het verschil niet kennen. In beginsel is 1 mb ook bootsen ja, maar dat is van alle tijd. In geval Ice wordt er misbruik van gemaakt en dat wordt bestraft. Nubdat gehuil dat 1 mb ook boosten is is echt heel erg kinderachtig.
 
Reactiescore
88
Whale is niet gestart met MB's. DodoDo is altijd zelfstandig geweest en wij wouden liever met meer accounts dan alleen Cherno en Whale naar Fier. Echter kwam dat er niet doorheen.
DodoDo zijn alleen niet "mijn" Mb's. Alle dorpen die wij hebben geedeld zijn om edels vrij te spelen voor de mbs en om ze een beter moraal te geven.
 
Reactiescore
96
3lygjx.jpg
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Kan allemaal nog, maar misschien iets minder handig om meteen de farm mee te boosten tijdens het internen, das precies waarop iedereen gebanned werd
 
Reactiescore
1.918
In de beginfase stond er op het profiel van whale te lezen(toen gingen ze ook niet hard) dat deze wereld niet serieus was. Lijkt dat het dus idd niet met voorbedachte rade gestart is om zich te booste met die accs
 
Reactiescore
742
maar ze hebben toevallig wel de zelfde mb als w59 oo en ook nog een account van een voormalig CO van w69, nu is de vraag speelt valentijn nog op whale of is die even op een mb (zijn eigenaccount gesprongen voor boosten)

seems legit!
 
Reactiescore
3.457
Kan allemaal nog, maar misschien iets minder handig om meteen de farm mee te boosten tijdens het internen, das precies waarop iedereen gebanned werd
Oh heeft Da vinci dan ook al een ban gehad,ofnie?
 
Bovenaan