Praathoek CL21

DeletedUser75558

Guest
Ik snap dit hele gesprek niet.. Gaat dit over mijn account? En welke stam post tegen wie?
het is niet bewust naar een bepaalde speler toe en ook niet direct naar panda, het is meer dat ik denk dat het niveau verschil nooit meer is bij te benen door een tegenkamp. Zeker niet als er wordt gestart op de wijze wat ik hierboven aan heb gehaald.

Ik weet niet precies over wie en wat je het hebt. Maar ik ben niet in een premade gestart. Ik ben impulsief, en niet anoniem, solo 2 dagen na de classic start, gestart. En heb daar vanaf moment 1 geen geheim van gemaakt. Ik lag alleen maar tussen accounts die letterlijk 48 uur voorsprong hadden.
Mijn stam is uitelkaar gevallen door inactiviteit (stond dude rood), geedeld, en of geinternd (sensei03 door el prof). Ik ga niet solo een classic spelen. Simpel als dat.

Overigens grappig om te horen van iemand die in een stam speelt die met 7 accs zijn gestart, en 3 recruits hebben gedaan.
Nou ja ik weet natuurlijk ook niet precies hoe jullie bij elkaar in de stam gekomen zijn, maar ik heb al meerdere keren te horen gekregen dat jullie als een premade gestart zijn, het kan zijn dat dat niet zo is na nader inzien, maar het is wel een beetje toevallig dat jullie allemaal in dezelfde richting liggen. Maar goed kan toeval zijn!

En nogmaals daar is helemaal niks mis mee, sterker nog hoe kan je anders in een redelijke stam terecht komen? Er zijn gewoon niet echt meer goede spelers over voor een ander kamp die ook nog eens actief zijn.

Vergeet niet dat ze ook nog een BG met -V- hebben!
Ach ja formeel wel natuurlijk maar in principe maakt dat allemaal niks uit als je de ligging bekijkt, het is niet zo dat wij hun op een of andere manier kunnen beschermen, want stel als ik bijvoorbeeld dagenlang vv zou draaien en het zou me lukken jullie "af te zwakken" dan alsnog kunnen jullie met je hele stam nog de hele rim weg edelen en nukes blijven gooien tot iemand gaat "runnen" ofterwijl geen zin hebben om zijn tijd te verdoen aan een doelloze strijd. Dit heeft natuurlijk ook te maken met de startpositie van optic waardoor het voor optic lastiger is om net zo hard te groeien als panda, maar neemt niet weg dat er nogsteeds super hard getry hard wordt!
 

DeletedUser81454

Guest
het is niet bewust naar een bepaalde speler toe en ook niet direct naar panda, het is meer dat ik denk dat het niveau verschil nooit meer is bij te benen door een tegenkamp. Zeker niet als er wordt gestart op de wijze wat ik hierboven aan heb gehaald.

Je zei toch Sander? Of bedoel je een bespeler op een ander account? Wees toch is duidelijk man..
 
Reactiescore
1.094
Nou ja ik weet natuurlijk ook niet precies hoe jullie bij elkaar in de stam gekomen zijn, maar ik heb al meerdere keren te horen gekregen dat jullie als een premade gestart zijn, het kan zijn dat dat niet zo is na nader inzien, maar het is wel een beetje toevallig dat jullie allemaal in dezelfde richting liggen. Maar goed kan toeval zijn!

En nogmaals daar is helemaal niks mis mee, sterker nog hoe kan je anders in een redelijke stam terecht komen? Er zijn gewoon niet echt meer goede spelers over voor een ander kamp die ook nog eens actief zijn.

Ik vond je posts niet heel duidelijk, maar je noemde een aantal criteria en panda en premade. En afgezien van PN en mijn account zijn de overige 2 accounts van Panda nooit in een andere stam geweest. Ik maakte geen onderdeel uit van de premade, en volgens mij heb mijzelf vrij open uitgelaten op het forum toen ik ging starten. Dat was zoals ik daarnet al noemde 48 uur later, solo, zonder premade, en niet anoniem. Ik kreeg o.a. binnen 2 dagen na mijn start al een vriendenverzoek van dorine die ik tot dat moment niet had gesproken & die niet eens het forum volgt vgm. . Lukas zei tegen me iets van een week geleden, dat hij dacht dat ik blufte dat ik op Dromedaris speelde.. Dus dit moest allemaal bekent zijn...

Mijn ligging was ruk tussen mensen die 48 uur voorsprong hadden, mijn stam is uit elkaar gevallen door intern van El Prof, inactiviteit en de magere kwaliteit (daardoor zijn anderen geedeld). Heb gewoon gesolli'd. Dus ik vind dit een vrij hoge random factor waar jij aan refereerde. In ieder geval 2000x hoger dan de stam waarin jij nu speelt.

Ik weet niet hoe het zit met PN, maar volgens mij viel Rain ook uit elkaar vanwege soortgelijke redenen? Rainbow werd gestompt door -V- waarna pas suikerspin insprong, andere accounts internde elkaar vanwege inactiviteit, en mirror stopte.

Dusja dit:
verschillende stammen joinen en mensen te vriend houden om ze vervolgens weer weg te spelen en dan uiteindelijk in je oorspronkelijke pre made te gaan
lijkt me ook niet echt van toepassing op Panda.


Volgens mij hebben jullie weer even moeite met begrijpend lezen, wat deze reactie is totaal niet relevant aan het punt wat door Paul werd gemaakt

Ik moet zeggen dat ik zijn posts een beetje onduidelijk vond eerlijk gezegd. Maar ik vind het punt niet sterk iig, want het heeft al praktisch 0 toepassing op 3 van de 4 accs in Panda, en zelfs rede tot twijfel bij de 4e.

Bovendien klinkt het wat hypocriet nietwaar? Komen klagen over een random element, in een stam die daar in de beginfase alle lak aan had?
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik moet zeggen dat ik zijn posts een beetje onduidelijk vond eerlijk gezegd. Maar ik vind het punt niet sterk iig, want het heeft al praktisch 0 toepassing op 3 van de 4 accs in Panda, en zelfs rede tot twijfel bij de 4e.

Bovendien klinkt het wat hypocriet nietwaar? Komen klagen over een random element, in een stam die daar in de beginfase alle lak aan had?

Waar het voornamelijk om gaat is het verschil in kwaliteit. Panda is gewoon aanzienlijk veel beter dan elke andere stam op deze classic, op elk gebied. Dit in combinatie met een ligging die gewoon top is, of dat nou bewust is of geluk maakt niet echt uit. Het heeft er wel voor gezorgd dat Panda gewoon een easy classic wereldwinst heeft. En dit valt wel een beetje in het straatje van de afgelopen classics, waar het elke keer zo is. Zie dit overigens niet als haat, Panda verdient het ook gewoon maar goed, jammer is het wel voor ons.
 
Reactiescore
2.303
Classic is toch nog niet gespeeld?
Klopt wel dat jullie sucken in vergelijking met ons.

Cl 16 of 17 nochtans verloren?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Classic is toch nog niet gespeeld?
Klopt wel dat jullie sucken in vergelijking met ons.

Cl 16 of 17 nochtans verloren?

Juh is nog niet gespeeld, feit is wel dat -V- al twee accounts kwijt is, wij al drie ondertussen volgens mij. Ook bij Taart valt direct een front account als daar druk op wordt gezet. De andere stammen zijn gewoon niet goed genoeg om iets te doen tegen Panda, zo triest is het wel.

De enige optie die we hebben is om nu met zijn allen een BG af te sluiten tegen Panda, maar goed. We weten allemaal hoe daarop gereageerd zou worden door alles en iedereen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Moeten nog intern beginnen stabben bv en nog niemand geband geraakt
 
Reactiescore
1.094
Waar het voornamelijk om gaat is het verschil in kwaliteit. Panda is gewoon aanzienlijk veel beter dan elke andere stam op deze classic, op elk gebied. Dit in combinatie met een ligging die gewoon top is, of dat nou bewust is of geluk maakt niet echt uit. Het heeft er wel voor gezorgd dat Panda gewoon een easy classic wereldwinst heeft. En dit valt wel een beetje in het straatje van de afgelopen classics, waar het elke keer zo is. Zie dit overigens niet als haat, Panda verdient het ook gewoon maar goed, jammer is het wel voor ons.


Maar aangezien de andere criteria die Paul noemde van die wel of niet randomness factor niet echt van toepassing zijn op Panda, kom ik alleen uit bij ligging. En ja is dat nou werkelijk waar zo'n issue? Mijn laatste classic is 7 of 8 classics geleden overigens....
 
Reactiescore
978
3 van de 4 accounts van Panda lagen zuid en één midden continentlijn, is nu niet per direct de meest makkelijke ligging ondanks de rim in de rug. Dat Panda spelers snel een gebied domineren, tja wat moeten we daar tegen doen? Het gehele noorden lag voor lange tijd slechts een handvol top 25 speler in, met de startkwaliteiten van Panda hadden ze in het noorden nog meer kunnen domineren dan in hun huidige startpositie. Zuid west was misschien een iets lastigere positie, maar zou me nu niet echt bijster verbazen als dit hetzelfde uitkomst in positie zou hebben. Core op zo'n kleine wereld is gewoon dom om te starten, of je moet echt 5 teams hebben die er volle 100% tegenaan zouden gaan met elk account wel het hoogste kaliber soort spelers. Hedendaags spelen de meeste gewoon om nog een beetje half serieus leuk samen te spelen.
 

DeletedUser75558

Guest
Maar aangezien de andere criteria die Paul noemde van die wel of niet randomness factor niet echt van toepassing zijn op Panda, kom ik alleen uit bij ligging. En ja is dat nou werkelijk waar zo'n issue? Mijn laatste classic is 7 of 8 classics geleden overigens....
De andere criteria waren helemaal niet zo belangrijk als het gene wat ik aan duide in verband met de ligging. Ik heb juist mijn vorige post laten weten dat er ondanks een kwalitatief overschot aan spelers bij het ene kamp toch nog wordt gekozen voor een try hard rim ligging. Zoals Pim net al zei kunnen we niet zomaar concluderen dat dit expres gedaan is, echter is het gewoon inderdaad jammer ja dat dit dan toch wel het geval is en precies die spelers waar jij van zegt onafgesproken toevallig bij elkaar te liggen toch weer in een stam zitten op zo een overpowerde positie. Maar goed niemand heeft ook hier ooit gezegd dat het niet mag, maar het blijft wel een feit dat je hierdoor weer een classic gewoon verpest, met name doordat er geen een stam nog op deze manier tegen jullie op kan.

3 van de 4 accounts van Panda lagen zuid en één midden continentlijn, is nu niet per direct de meest makkelijke ligging ondanks de rim in de rug. Dat Panda spelers snel een gebied domineren, tja wat moeten we daar tegen doen? Het gehele noorden lag voor lange tijd slechts een handvol top 25 speler in, met de startkwaliteiten van Panda hadden ze in het noorden nog meer kunnen domineren dan in hun huidige startpositie. Zuid west was misschien een iets lastigere positie, maar zou me nu niet echt bijster verbazen als dit hetzelfde uitkomst in positie zou hebben. Core op zo'n kleine wereld is gewoon dom om te starten, of je moet echt 5 teams hebben die er volle 100% tegenaan zouden gaan met elk account wel het hoogste kaliber soort spelers. Hedendaags spelen de meeste gewoon om nog een beetje half serieus leuk samen te spelen.
Snap niet wat er leuk is aan wat clears gooien en iedereen die gewoon voor jullie wegrent omdat 90% van de overige spelers waarschijnlijk niet eens weet hoe ze een trein op 200ms kunnen sturen, maar goed dat is jouw mening dan.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
3 van de 4 accounts van Panda lagen zuid en één midden continentlijn, is nu niet per direct de meest makkelijke ligging ondanks de rim in de rug. Dat Panda spelers snel een gebied domineren, tja wat moeten we daar tegen doen? Het gehele noorden lag voor lange tijd slechts een handvol top 25 speler in, met de startkwaliteiten van Panda hadden ze in het noorden nog meer kunnen domineren dan in hun huidige startpositie. Zuid west was misschien een iets lastigere positie, maar zou me nu niet echt bijster verbazen als dit hetzelfde uitkomst in positie zou hebben. Core op zo'n kleine wereld is gewoon dom om te starten, of je moet echt 5 teams hebben die er volle 100% tegenaan zouden gaan met elk account wel het hoogste kaliber soort spelers. Hedendaags spelen de meeste gewoon om nog een beetje half serieus leuk samen te spelen.

Een keer bewust niet bij elkaar in de stam gaan, dat zou een leuk begin zijn imo.
 
Reactiescore
978
Snap niet wat er leuk is aan wat clears gooien en iedereen die gewoon voor jullie wegrent omdat 90% van de overige spelers waarschijnlijk niet eens weet hoe ze een trein op 200ms kunnen sturen, maar goed dat is jouw mening dan.

Moet je klagen bij de overige 90% van de spelers, niet bij Panda. Enkele spelers die elkaar kennen starten, in trouwens een wereld dat echt rim geen sprake kan zijn. Hoe is dat onze schuld dat mensen uiteindelijk beginnen te rennen?

Vrij ironisch overigens dat jij spreekt over classics verpesten. ;)

Een keer bewust niet bij elkaar in de stam gaan, dat zou een leuk begin zijn imo.

Met het grootste gedeelte heb ik nooit gespeeld op 1 vorige classic na, slechts met Emile heb ik meer dan 1 classic bij elkaar gezeten. Zo kan je ook Optic beschuldigen dat alle spelers elkaar kennen en bij elkaar zitten.. Tja, mensen spelen graag met bekenden ongeacht of het de grootste pro's zijn of grootste noobs.
 

DeletedUser75558

Guest
Moet je klagen bij de overige 90% van de spelers, niet bij Panda. Enkele spelers die elkaar kennen starten, in trouwens een wereld dat echt rim geen sprake kan zijn. Hoe is dat onze schuld dat mensen uiteindelijk beginnen te rennen?

Vrij ironisch overigens dat jij spreekt over classics verpesten. ;)
Weet je je hebt gelijk, ik zeg toch ook niet dat ik het jullie echt kwalijk neem? Ik bedoel je kan wel zulke drogredenen blijven geven maar jullie weten best wat wij bedoelen. Als er 90% spelers zijn waarvan die allemaal totaal niks kunnen dan is het toch vele malen leuker als het juist verdeeld is?

Het punt is juist overigens dat het geen enkele spelers zijn die met elkaar starten, jullie hebben zelfs nieuwe goede spelers op accounts als sentinal namelijk Bas en waarschijnlijk nog wel meer van dat soort spelers. Is dus gewoon onzin dat je zegt oh ja we kennen elkaar toevallig dus dat kwam even goed uit. Optic heeft waarschijnlijk in het begin gewoon gedacht dat een core start positie een leuke challenge kon bieden wat ook gewoon zo is, maar aangezien de huidige situatie boeide het echt helemaal niks of optic nou core is gestart of rim, bottom line is gewoon dat er geen sprake is van een toevallige ontmoeting.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Met het grootste gedeelte heb ik nooit gespeeld op 1 vorige classic na, slechts met Emile heb ik meer dan 1 classic bij elkaar gezeten. Zo kan je ook Optic beschuldigen dat alle spelers elkaar kennen en bij elkaar zitten.. Tja, mensen spelen graag met bekenden ongeacht of het de grootste pro's zijn of grootste noobs.

Er is wel gewoon een groep die (bijna) elke classic wint. Klopt, dit is niet altijd in de zelfde samenstelling, maar er is wel altijd een kern uit de zelfde groep. Je vergelijking met Optic is niet terecht, deze groep heeft namelijk niet de kwaliteit om de classic te domineren wanneer ze samen gaan. Dit heeft Panda wel. Hoe tof zou het zijn als SSEG nu bijvoorbeeld in Taart zou zitten en Emile in Optic oid. Dan krijg je wel drie stammen die qua kwaliteit niveau gelijk zitten, dat lijkt mij een leuke classic.
 
Reactiescore
1.094
Maar sorry hoor jongens maar wat verwachten jullie dan? Dat ik bijvoorbeeld even solo core ga starten, na 2 jaar niet gespeeld te hebben? Zodat ik het solo, in de core mag afleggen tegen jullie 4+3 accounts, met bijv. een Oostwest waar 4 of 5 namen op het profiel stonden? Wie heeft daar tijd voor dan?

Het is toch totaal niet realistisch wat jullie verlangen? 2 accounts van panda hadden het in de start ook afgelegd tegen jullie 6 a 7 accounts..
En dan speel ik notabene in een stam vol met huis tuin en keuken tw-spelers, en dan worden ze aan alle kanten geinternd door externe accounts zoals el prof, of stoppen ze van de 1 op de andere dag zonder iets te laten weten. Ja wat moet ik daarmee?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Maar sorry hoor jongens maar wat verwachten jullie dan? Dat ik bijvoorbeeld even solo core ga starten, na 2 jaar niet gespeeld te hebben? Zodat ik het solo, in de core mag afleggen tegen jullie 4+3 accounts, met bijv. een Oostwest waar 4 of 5 namen op het profiel stonden? Wie heeft daar tijd voor dan?

Het is toch totaal niet realistisch wat jullie verlangen? 2 accounts van panda hadden het in de start ook afgelegd tegen jullie 6 a 7 accounts..

Ik zeg ook niet dat wat ik zeg echt moet gebeuren. Wat ik wel weet is dat elke classic gedomineerd wordt door de zelfde groep en kennelijk is niemand in staat om dit om te draaien. Daar baal ik wel van.
 
Bovenaan