Stelling van de dag

DeletedUser77704

Guest
Hele gesprek is verwijderd onderhando_O

Maar had deze gisteren toevallig al in mijn accountchat gezet:

vrknzutg3wsr.28.27.jpeg


Vlak hiervoor gehad hoe Ax wereld verziekte met alle BG's waaronder die met XII (Kan je uit context wel opmaken ;))
 
Reactiescore
1.167
Ik zie twee opties;

- Jij wordt keihard getrolled
- Hij ziet spoken

Een samenwerking tussen Ax of Xii en Maai is er in ieder geval niet.
 

DeletedUser77755

Guest
Nogal uit de lucht gegrepen dit, hahahaha die 2 dorpen die we met weinig ODA namen is doordat we die geblitzed hadden toen ze niet stacked stonden.
Verder is het toch niet zo vreemd dat je na een massa waarbij je veel deff gesloopt hebt en een goed deel dorpen veroverd hebt, er een korte pauze komt waarin je clears en edels terug moet gaan maken?
Alsook, je ziet dat we momenteel 12 (een onderdeel van XII) aan het breken zijn. Dus waar exact zit die samenwerking tussen XII en Maai?
 

DeletedUser77704

Guest
Nogal uit de lucht gegrepen dit, hahahaha die 2 dorpen die we met weinig ODA namen is doordat we die geblitzed hadden toen ze niet stacked stonden.
Verder is het toch niet zo vreemd dat je na een massa waarbij je veel deff gesloopt hebt en een goed deel dorpen veroverd hebt, er een korte pauze komt waarin je clears en edels terug moet gaan maken?
Alsook, je ziet dat we momenteel 12 (een onderdeel van XII) aan het breken zijn. Dus waar exact zit die samenwerking tussen XII en Maai?

Dat vroeg ik me dus ook af XD
 

DeletedUser77755

Guest
Was het nou eigenlijk echt nodig dat ik hier het overduidelijke moest uittypen? :)
Want komaan dat was nou een stelling die geen ene enkele steek houd.

Dit is gewoon een flauw excuus, die ze willen gebruiken om XII te dumpen en zo te kunnen aanvallen.
Ze zien dat de samenwerking in hun nadeel aant draaien is (Maai rukt op, terwijl zij geen winst kunnen doen aan die kant) en dus moeten ze van hun meatshield af.
Gebruikt, en weggegooid zoals een oude vod, en zoals een tijd geleden was voorspeld door verscheidene mensen.
 

DeletedUser77704

Guest
Was het nou eigenlijk echt nodig dat ik hier het overduidelijke moest uittypen? :)
Want komaan dat was nou een stelling die geen ene enkele steek houd.

Dit is gewoon een flauw excuus, die ze willen gebruiken om XII te dumpen en zo te kunnen aanvallen.
Ze zien dat de samenwerking in hun nadeel aant draaien is (Maai rukt op, terwijl zij geen winst kunnen doen aan die kant) en dus moeten ze van hun meatshield af.
Gebruikt, en weggegooid zoals een oude vod, en zoals een tijd geleden was voorspeld door verscheidene mensen.

Heb je het gelezen? Niet enige die hier zo over denkt :)
 

DeletedUser77755

Guest
Waar zie jij hier iemand reageren die ook denkt dat XII en Maai samenwerken?
Buiten je screenshot van Ax gesprek, maar dat zei ik net al; een flauw excuus (als je het al zo kan noemen, liever leugen (onwaarheid) )
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik zie twee opties;

- Jij wordt keihard getrolled
- Hij ziet spoken

Een samenwerking tussen Ax of Xii en Maai is er in ieder geval niet.

Dit is toch gewoon super obvious een excuusje om XII te dumpen zodat ze niet in de weg liggen voor verdere frontvorming met Maai. Mij hoor je niet klagen hoor, laat ze XII maar pakken. Desalniettemin niet bijster netjes om je bondgenoot te dumpen als het je uitkomt en het dan op een slap excuusje te gooien. Degene die werkelijk denkt dat XII en Maai samenwerken heeft een behoorlijk tekort aan hersencellen. Simpelweg omdat er nog nooit een def-transactie heeft plaatsgevonden, AX XII niet aanvalt, dus welke vorm van samenwerking is er überhaupt mogelijk? Tot slot doet Maai bijna dagelijks aanvallen, soms massa's op XII, lijkt mij niet echt gebruikelijk bij een samenwerking. Daarnaast bedrijft Maai met niemand diplomatiek, het ''stelen'' van een stel mafketels in een corestam die ons alleen maar blokkeren zou echt wel onze allerlaatste keuze zijn, naast het feit dat de leiding van Maai dat moreel gezien nooit zou goedkeuren.

Maargoed hè, het is ondertussen allemaal al lang duidelijk hoe AX het wilt spelen. Wat ik vorige maand al riep; AX spant maar al te graag anderen voor hun karretje, rim stammen, losse spelers, XII, dat boeit ze allemaal niets, zodra het uitkomt laten ze vallen als bakstenen.
 
Reactiescore
215
Yep iedereen behalve chemistry, mijn gevoel zegt me dat ze er ooit een niet lopend account voor droppen om hem binnen te trekken.
 
Reactiescore
19
@JustInWebs Die AX speler is dat een leider? Zo nee mag hij toch denken wat hij wilt? Is er bevestiging dat XII al een afgesloten hoofdstuk is voor AX? ook nog niets van gelezen of gezien.

We hebben hier ook wel eventjes gedacht dat XII gratis dorpjes afgaf aan Maai bij die ene massa waar er toevallig geen ODA of ODD bijkwam en toch zoveel dorpen geswitched werden. Ondertussen hebben we wel al lekkere ODs zien stijgen. soort van bevestiging dat het niet zo is denk ik.

+ Aan alle Maai spelertjes, zoveel haat naar AX toe, eens benieuwd hoe jullie massa's binnenkort zullen verlopen. Ik kijk er al naar uit alvast :D van uit een klein hoekje zien we alles wel verschijnen.

Ik vind het wel verstandig dat de leiding van AX hier niet op reageert, of het word nog een kindertuin zo te zien.

Aan beide stammetjes, veel succes in ieder geval!
 

DeletedUser77704

Guest
@JustInWebs Die AX speler is dat een leider? Zo nee mag hij toch denken wat hij wilt? Is er bevestiging dat XII al een afgesloten hoofdstuk is voor AX? ook nog niets van gelezen of gezien.

We hebben hier ook wel eventjes gedacht dat XII gratis dorpjes afgaf aan Maai bij die ene massa waar er toevallig geen ODA of ODD bijkwam en toch zoveel dorpen geswitched werden. Ondertussen hebben we wel al lekkere ODs zien stijgen. soort van bevestiging dat het niet zo is denk ik.

+ Aan alle Maai spelertjes, zoveel haat naar AX toe, eens benieuwd hoe jullie massa's binnenkort zullen verlopen. Ik kijk er al naar uit alvast :D van uit een klein hoekje zien we alles wel verschijnen.

Ik vind het wel verstandig dat de leiding van AX hier niet op reageert, of het word nog een kindertuin zo te zien.

Aan beide stammetjes, veel succes in ieder geval!

Hij mag denken wat hij wilt, maar jouw eigen uitspraak dat jullie dit zelf al dachten bevestigd volgens mij al dat dit een stamgedachte was en niet een persoonlijke ;)

Er is geen haat richting Ax, er worden zaken geconstateerd en dan beweren Ax leden zaken zonder ooit enig bewijs uit te voeren. Kijk maar naar verhalen Gendry, daarbij heeft de oude draggy hier ook niet aan mee gewerkt qua gedachte over Ax :S Onterecht zeg ik eerlijk want Ax heeft hier goed in gehandeld, maar zoiets werk je niet zo snel weg als mensen als Gendry ongefundeerde posts blijven plaatsen. Elke haat moet niet op AF aanwezig zijn, gezonde kritiek en P&P enkel meer dan welkom :)
 
Reactiescore
19
Hij mag denken wat hij wilt, maar jouw eigen uitspraak dat jullie dit zelf al dachten bevestigd volgens mij al dat dit een stamgedachte was en niet een persoonlijke ;)

Er is geen haat richting Ax, er worden zaken geconstateerd en dan beweren Ax leden zaken zonder ooit enig bewijs uit te voeren. Kijk maar naar verhalen Gendry, daarbij heeft de oude draggy hier ook niet aan mee gewerkt qua gedachte over Ax :S Onterecht zeg ik eerlijk want Ax heeft hier goed in gehandeld, maar zoiets werk je niet zo snel weg als mensen als Gendry ongefundeerde posts blijven plaatsen. Elke haat moet niet op AF aanwezig zijn, gezonde kritiek en P&P enkel meer dan welkom :)

Ik denk er niet zo over maar goed. Wat jij wilt geloven uiteraard.

+Ik zeg ook niet dat jij haat hebt richting AX, maar de sublieme topstam die niks verkeerd doet Maai wel!

Reactie vanuit AX hoeft hier niet te zijn, zoals ik zei, het zou een kindertuin en kat en muis spel worden.
Laat jullie acties spreken ipv verbaal de grootste te willen zijn. :wink:
 
Reactiescore
766
Ik denk er niet zo over maar goed. Wat jij wilt geloven uiteraard.

+Ik zeg ook niet dat jij haat hebt richting AX, maar de sublieme topstam die niks verkeerd doet Maai wel!

Reactie vanuit AX hoeft hier niet te zijn, zoals ik zei, het zou een kindertuin en kat en muis spel worden.
Laat jullie acties spreken ipv verbaal de grootste te willen zijn. :wink:
We willen op beiden vlakken de grootste zijn, maar dat gaat op dit moment nog wat lastig. Jullie rekruteren namelijk sneller dan dat wij edelen ;)
 
Reactiescore
1.167
Als Ax straks het verbond met XII verbreekt, dan balen ze ongetwijfeld dat ze veel deff hebben gestuurd naar de stam 12. Deze stam ligt in de rim achter Maai haha. Hoe ze het spel spelen is dus wel redelijk duidelijk. Ben benieuwd wanneer XII zelf doorheeft dat ze puur als bunker gebruikt worden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Reactie vanuit AX hoeft hier niet te zijn, zoals ik zei, het zou een kindertuin en kat en muis spel worden.

Mooie manier van toegeven dat je weet dat AX het onderspit zal delven. Dit louter door het gebrek aan kritische punten op Maai en het gebrek aan redenen voor haar eigen speelstijl. Jij wuift hier alles weg onder het mom kat en muis spel. Maar ook jij weet dat AX gewoon een waardeloos beleid voert en Maai tot dusver echt niet hapt om er in mee te gaan. Tientallen keren vroeg Maai om ontkrachting hiervan, geen enkele keer kwamen er fatsoenlijke argumenten. AX speelt een recruit to win beleid, ongeacht wat de publieke opinie daarvan vind. Dat gaat eveneens jullie ondergang worden, dat gaan jullie vanzelf wel zien.
 
Bovenaan