Stelling van de dag

Deleted User - 487776907

Guest
Is meer het sarcasme naar Ax toe ;)

Zij gebruiken dit als reden om hun langlopende BG te stoppen en de aanval te openen :p

Mocht dit daadwerkelijk de reden zijn die is opgegeven voor het breken van de BG, is dit natuurlijk gigantisch naïef van AX. Als ik het goed begrijp zeggen zij dus dat ze de BG opzeggen, omdat XII zogenaamd dorpen aan Maai weggeeft? Waar is de drang voor bewijs heen als het AX zelf goed uitkomt?

Citeer de leugen als ik ongelijk heb.

Zou je even willen citeren of een screenshot willen delen of een linkje willen sturen van waar ik zoiets dergelijks zeg?

Je citeert 20% van een zin en bedenkt de rest erbij. Ik zie graag screenshots, linkjes of citaten om deze beweringen van je te ondersteunen.

Citeer maar dan. Objectief gezien zit je namelijk redelijk ver naast.

Je toont helemaal geen bewijs. Je toont twee citaten van mij die beide slechts een deel van een post bevatten.


Dus. Ik ben best benieuwd naar een screenshot, linkje of citaat waaruit blijkt dat XII dorpen aan AX geeft, maar ook benieuwd naar bewijs dat dit daadwerkelijk de reden is van het opzeggen van de BG ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Mocht dit daadwerkelijk de reden zijn die is opgegeven voor het breken van de BG, is dit natuurlijk gigantisch naïef van AX. Als ik het goed begrijp zeggen zij dus dat ze de BG opzeggen, omdat XII zogenaamd dorpen aan Maai weggeeft? Waar is de drang voor bewijs heen als het AX zelf goed uitkomt?













Dus. Ik ben best benieuwd naar een screenshot, linkje of citaat waaruit blijkt dat XII dorpen aan AX geeft, maar ook benieuwd naar bewijs dat dit daadwerkelijk de reden is van het opzeggen van de BG ;)

Zeggen dat XII samenwerkt met Maai zelfs o_O
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
766
Reactiescore
146
Dat hoor je mij niet zeggen, dat ik weet welke stam gaat winnen, ik weet in ieder geval wel zeker welke stam er niet gaat winnen!, en als er dan ook nog eens door deze stam leugens de wereld worden geslingerd zonder concrete bewijzen , dan vind ik dat behoorlijk ondermaats en onsportief.
 

DeletedUser78680

Guest
Interessant dit.. XII die dorpen weggeeft aan Maai.

Ik ben persoonlijk erg benieuwd hoe deze 'roddel' tot stand is gekomen.
Als je een beetje naar de stats kijkt zie je dat Maai alles behalve een samenwerking met XII heeft. Vrij onlangs hebben wijzelf nog een massa geklapt op XII (RaW) en deze bleek zeer succesvol.
Als wij met XI samen zouden werken zou die stofzuiger toch niet alle dorpen pakken? Daarnaast heeft de stofzuiger nog mee gedaan op Tranquilo vrij onlangs.

Dus hoe kom je hierbij @JustInWebs ?
 
Reactiescore
146
Inderdaad!

Geef die gast een bak koffie, dan wordt hij hopelijk wakker!


1a2d217887b90e61615aa47621c737b4.jpg
 
Bovenaan