Tribal Wars TW-team Awards

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
9/10 mensen geeft aan dat de award ze geen fuck kan schelen, maar ik zie hier toch echt een topic over dezelfde award... Schijnbaar wordt er dus wel erg veel waarde aangehecht.

Ik zie het probleem niet om nu duidelijkheid te scheppen rond de procedure in geval van een perma ban. Een volgende titel kan namelijk ineens wel "waarde" hebben en dan is de discussie al gevoerd. Discussiëren is niet iets negatiefs, het dient net om te leren meningen vormen, te luisteren naar anderen en tot een compromis te komen. Prima eigenschappen om mee te nemen naar het echte leven. Er zouden meer discussies moeten zijn en minder posts die alle discussies afdoen als "waar klaag je nu weer over".

Maar ik snap dat sommigen de levensstandaard van 2019 willen dragen op het forum en direct de "i'm offended" kaart trekken voor elke mening die niet in hun lijn ligt. Discussiëren met argumenten is aan het uitsterven, en je merkt op dit forum ook dat een groot deel van de posters in discussie forums elke post direct linken aan negativiteit terwijl het net een van de beste manieren is om een situatie te verkrijgen waarin zoveel mogelijk mensen het eens worden. In het geval dat alle partijen open staan voor de argumenten en samen een oplossing zoeken weliswaar. Je weet wel normaal discussiëren, vroeger was dat een ding.



PS @Felicitys voor ik weer wat ontketen, is niets persoonlijks naar jou geschreven, geen verwijten etc, die quote kon ik gewoon goed gebruiken in mijn pro-discussie betoog ;)
 
Reactiescore
853
Ik zie het probleem niet om nu duidelijkheid te scheppen rond de procedure in geval van een perma ban. Een volgende titel kan namelijk ineens wel "waarde" hebben en dan is de discussie al gevoerd. Discussiëren is niet iets negatiefs, het dient net om te leren meningen vormen, te luisteren naar anderen en tot een compromis te komen. Prima eigenschappen om mee te nemen naar het echte leven. Er zouden meer discussies moeten zijn en minder posts die alle discussies afdoen als "waar klaag je nu weer over".

Maar ik snap dat sommigen de levensstandaard van 2019 willen dragen op het forum en direct de "i'm offended" kaart trekken voor elke mening die niet in hun lijn ligt. Discussiëren met argumenten is aan het uitsterven, en je merkt op dit forum ook dat een groot deel van de posters in discussie forums elke post direct linken aan negativiteit terwijl het net een van de beste manieren is om een situatie te verkrijgen waarin zoveel mogelijk mensen het eens worden. In het geval dat alle partijen open staan voor de argumenten en samen een oplossing zoeken weliswaar. Je weet wel normaal discussiëren, vroeger was dat een ding.



PS @Felicitys voor ik weer wat ontketen, is niets persoonlijks naar jou geschreven, geen verwijten etc, die quote kon ik gewoon goed gebruiken in mijn pro-discussie betoog ;)
Je had mij niet gehoord als ze niet zouden zeggen "ik geef niets om die award", mij kan het verder geen fuck schelen. Vond het enkel schrijnend te zien dat mensen enerzijds beweren niets te geven om die award, maar het schijnbaar wel belangrijk genoeg vinden om er een heel topic over te maken. Ik zou een discussie niet snel ontmoedigen als het ook maar een beetje zinvol zou zijn, dit zijn echter (hoofdzakelijk) butthurt vriendjes van Rebecca die nu janken dat een ander die titel draagt.
 
Reactiescore
1.094
@tim010 En waarom moet die duidelijkheid geschept worden dan? Om vervolgens de regels te kunnen omzeilen en weer accounts zoals burgemeester snorhaar naar de titel te kunnen stemmen? Ik zou zelf lekker het voorrecht houden om te beslissen als ik het tw-team was.

Begrijp me niet verkeerd het zou mooi zijn als het wel zou gebeuren maar dat werkt natuurlijk twee kanten op. Dan moet er ook serieus mee omgegaan worden. En stemmen op snorhaar waren dat absoluut niet en dat weet je heus wel.

Discussieren met argumenten is op het forum aan het uitsterven inderdaad. En zowel Firedrakan als Snorhaar hebben beide veel bijgedragen.... aan het uitsterven gedeelte....
 
Reactiescore
3.584
@tim010 En waarom moet die duidelijkheid geschept worden dan? Om vervolgens de regels te kunnen omzeilen en weer accounts zoals burgemeester snorhaar naar de titel te kunnen stemmen? Ik zou zelf lekker het voorrecht houden om te beslissen als ik het tw-team was.

Wat je eigenlijk zegt is dat de community ongeschikt is om te stemmen en het TW team maar moet beslissen wie wint. Tja dan kunnen we beter het hele awards gedeelte schrappen want heeft dan nog niets te maken met wat de community wilt.

Het zijn community awards en geen tw team awards.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@tim010 En waarom moet die duidelijkheid geschept worden dan? Om vervolgens de regels te kunnen omzeilen en weer accounts zoals burgemeester snorhaar naar de titel te kunnen stemmen? Ik zou zelf lekker het voorrecht houden om te beslissen als ik het tw-team was.

Begrijp me niet verkeerd het zou mooi zijn als het wel zou gebeuren maar dat werkt natuurlijk twee kanten op. Dan moet er ook serieus mee omgegaan worden. En stemmen op snorhaar waren dat absoluut niet en dat weet je heus wel.

Discussieren met argumenten is op het forum aan het uitsterven inderdaad. En zowel Firedrakan als Snorhaar hebben beide veel bijgedragen.... aan het uitsterven gedeelte....

Waar er regels zijn zullen er altijd mensen zijn die ze proberen omzeilen, dat betekent niet dat er geen regels hoeven te zijn. Ik neem aan dat je het hiermee akkoord bent. Voor zover ik las was er voor deze situatie een regel opgesteld op voorhand die inderdaad de titel laat verdwijnen indien iemand een perma ban krijgt. Of dat een goede regel is of niet speelt niet echt een rol voor mij, ik zie er de logica in ieder geval wel van in.

Maar als ik me baseer op de posts die wel inhoudelijk nuttig zijn dan merk ik op dat het pijnpunt hier eerder ligt bij de "doorgeeftitel" om het zo te noemen. Het lijkt mij dus een prima onderwerp om over in discussie te gaan. Waarom wel, waarom niet, wat vindt de community, in hoevere wil TW team daarin luisteren enzovoorts. In de veronderstelling dat ik in de toekomst nog van deze verkiezingen voor titels zijn zou het geen kwaad kunnen een aantal richtlijnen te hebben. Valt er iets voor dat niet in de regels staat heeft het TW team nog steeds het laatste woord maar er zal op zijn minst op voorhand mede door spelers een akkoord zijn gesloten rond de regels.

Wat je schrijft over dat serieus omgaan is een stuk moeilijker, in tegenstelling tot de master tacticus, beste leider en tribemate of the year titels is de forum personality titel niet eenduidig. Voor sommigen is dit de speler die zijn posts het meest onderbouwd, sterke stukken tekst kan neerzetten en propaganda voeren. Voor een ander is deze titel voor de meest actiefste persoon op het forum. Nog anderen halen hun plezier uit spelers die offtopic posten en op de randen van de regels lopen. De titel is open voor interpretatie en dus nijpt het schoentje daar al in de eerste plaats. De lolbroeken hebben nu eenmaal makkelijker een aanhang dan de serieuze posters, zeker nu dat iedereen direct op zijn tenen getrapt is. Je maakt tegenwoordig vijanden op het AF door je mening te geven.

Naast het probleem dat de titel open is voor interpretatie heb je dan nog het stemmen ronselen. In principe kan het geen kwaad om stemmen te ronselen, zo werken verkiezingen namelijk ook. Andere spelers zijn dan weer bescheidener en laten spelers zelf kiezen wie hun stem krijgt zonder druk op de kiezers te plaatsen. Dat is een onvermijdbaar is, het stemmen met dubbel en fake accounts daarentegen, als dat is gebeurd, zou op een of andere manier moeten tegengegaan worden. Om te stemmen op de forumpersonality of the year titel zou je bijvoorbeeld kunnen de vereiste stellen dat een speler x aantal posts heeft geplaatst in dat jaar. Spelers die zelf niet op het AF deelnemen hebben namelijk geen recht om te stemmen (persoonlijke (logische) mening). Dezelfde regel zou moeten gelden voor de genomineerden, ik heb genomineerde spelersnamen gezien die geen 25 posts hebben geplaatst over het jaar.

Dus al bij al zie ik wel een "nood", ik zie er eerder geen graten in, om toch de regels rond forumtitels en overtredingen / valsspel vast te leggen, eventueel in overleg met de community aangezien het om community awards gaat. Voor en door spelers om het zo te stellen.
 
Reactiescore
972
Ik denk dat bovenstaande post van Tim het goed samenvat. Dat er duidelijkere regels nodig zijn voor dergelijke awards, is inmiddels duidelijk en ik hoop dat het TW-team (en dat is al deels aangegeven door @Hopeful) er iets mee doet.

Het is echter niet te doen om tot een eenduidige compromis te komen wat betreft de award van Rebecca en de al dan niet opvolger hiervan. Dat is gebaseerd op meningen en dit topic wijst uit dat hier geen unaniem antwoord op is. Dan is het meer dan logisch dat het CM hier zelf een lijn in trekt en zegt dat de award van Rebecca wordt afgenomen, mede doordat er nog geen regels op dit gebied zijn. Het CM had zo'n discussie wel kunnen voorspellen en zullen in de toekomst anders om moeten schieten met dergelijke problematiek.

Verder vind ik het gebash van sommige forumleden op de mods echt buiten proporties. Het is maar een forumtitel en daarbij maar de titel "forum personality". Als er een award is die mij weinig interesseert, is het die wel, omdat het geen enkele inhoudelijke TW-achtergrond heeft. Maar goed, de mods maken het voor ons mogelijk dit forum actief te houden, dus wat meer respect lijkt me op zijn plaats. Zij kunnen ook dingen fout doen en een geval als Rebecca en de verbanning van haar komt nou ook niet iedere dag voor. Dat dit soort dingen dan voorvallen is niet meer dan normaal te noemen.
 
Reactiescore
7.942
Je had mij niet gehoord als ze niet zouden zeggen "ik geef niets om die award", mij kan het verder geen fuck schelen. Vond het enkel schrijnend te zien dat mensen enerzijds beweren niets te geven om die award, maar het schijnbaar wel belangrijk genoeg vinden om er een heel topic over te maken. Ik zou een discussie niet snel ontmoedigen als het ook maar een beetje zinvol zou zijn, dit zijn echter (hoofdzakelijk) butthurt vriendjes van Rebecca die nu janken dat een ander die titel draagt.


Ben het echt zo ontzettend beu dat dit het meest belangrijke aangehaald argument blijft om de status quo te behouden. Na zelfs al meerdere keren aangegeven te hebben dat Rebecca niks te maken heeft met de hele discussie en het puur een bijkomstigheid is. Al was het karel123 die verbannen zou zijn geweest omdat hij Duckje's icloud zou hebben gehackt en naakt foto's had verspreid, dan had dit topic er nog steeds geweest. Rebecca en ik hebben veel ruzie gehad, waarom zou ik in godsnaam haar verdedigen? Stop alsjeblieft met het aanhalen van dit heersende non argument. Niet alleen ik, maar ook mensen van het VF geven aan dat de ban terecht is.
 
Reactiescore
1.094
Tja dan kunnen we beter het hele awards gedeelte schrappen want heeft dan nog niets te maken met wat de community wilt.

En de stemmen op Snorhaar waren ook daadwerkelijk wat de community wilde? Nee, daar was gewoon flink voor geronseld en doorgestoken kaart.. Want snorhaar heeft 0,0 inhoudelijk bijgedragen, zoals de mods al hebben beaamd. Die zou de award niet eens toegewezen hebben gekregen stond een paar pagina's terug. Dus in die zin: ja de community is ongeschikt om te stemmen.

Om te stemmen op de forumpersonality of the year titel zou je bijvoorbeeld kunnen de vereiste stellen dat een speler x aantal posts heeft geplaatst in dat jaar. Spelers die zelf niet op het AF deelnemen hebben namelijk geen recht om te stemmen (persoonlijke (logische) mening). Dezelfde regel zou moeten gelden voor de genomineerden, ik heb genomineerde spelersnamen gezien die geen 25 posts hebben geplaatst over het jaar.

Ondanks dat ik wel wat voor je argumenten voel, zie ik nog steeds niet de noodzaak ervan om regels en voorschriften op te stellen. Want de community heeft het toch niet serieus genomen, en betwijfel ook of ze dat in de toekomst gaan doen.

Zo blijf je naar mijn idee problemen houden. Bijvoorbeeld Snorhaar had wel 25 posts in 1 jaar. Maar inhoudelijk ging het niet meer dan: "kakaka'' en "lol". Misschien kan bij de nominaties wel het voorrecht behouden worden bepaalde accounts uit te sluiten indien het tw-team niet het idee heeft gekregen dat dit account maar ook enigszins bij heeft gedragen aan de community.

Dus alleen met de nominaties bemoeien en niet met het stemmen zou naar mijn idee wel een optie zijn. Anders blijf je het houden dat er vanuit de community niet serieus met de titel wordt omgegaan en dan schiet het nut om regels en voorschriften te maken ook zijn doel voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
En de stemmen op Snorhaar waren ook daadwerkelijk wat de community wilde? Nee, daar was gewoon flink voor geronseld en doorgestoken kaart.. Want snorhaar heeft 0,0 inhoudelijk bijgedragen, zoals de mods al hebben beaamd. Die zou de award niet eens toegewezen hebben gekregen stond een paar pagina's terug. Dus in die zin: ja de community is ongeschikt om te stemmen.



Ondanks dat ik wel wat voor je argumenten voel, zie ik nog steeds niet de noodzaak ervan om regels en voorschriften op te stellen. Want de community heeft het toch niet serieus genomen, en betwijfel ook of ze dat in de toekomst gaan doen.

Zo blijf je naar mijn idee problemen houden. Bijvoorbeeld Snorhaar had wel 25 posts in 1 jaar. Maar inhoudelijk ging het niet meer dan: "kakaka'' en "lol". Misschien kan bij de nominaties wel het voorrecht behouden worden bepaalde accounts uit te sluiten indien het tw-team niet het idee heeft gekregen dat dit account maar ook enigszins bij heeft gedragen aan de community.

Dus alleen met de nominaties bemoeien en niet met het stemmen zou naar mijn idee wel een optie zijn. Anders blijf je het houden dat er vanuit de community niet serieus met de titel wordt omgegaan en dan schiet het nut om regels en voorschriften te maken ook zijn doel voorbij.

De community bepaalt toch gewoon via zijn stem wie de award toegeëigend krijgt? Je kan toch ook niet zeggen dat de PVV geen partij mag zijn vanuit de overheid, omdat die op dat moment vinden dat de PVV niet voldoende toevoeging heeft aan het politieke systeem? De PVV bestaat omdat er mensen op die partij stemmen, net als dat deze awards geldig zijn, zolang er mensen op stemmen.

Met de manier die jij voorstelt ondermijn je de verkiezing en is het geen “verkiezing” meer en op die manier heeft het CM juist de leidende rol, iets wat misstaat bij “community awards”.

Ik snap prima dat je zoiets niet serieus moet nemen bij Forum personality, maar zoals Tim als zegt is dat gewoon een lastige award. Verder snap ik je kritiek op Snorhaar en Rebecca heel goed, ben ik het volledig mee eens. Maar de oplossing die je aandraagt is voor mij niet de juiste.
 
Reactiescore
1.094
De community bepaalt toch gewoon via zijn stem wie de award toegeëigend krijgt? Je kan toch ook niet zeggen dat de PVV geen partij mag zijn vanuit de overheid, omdat die op dat moment vinden dat de PVV niet voldoende toevoeging heeft aan het politieke systeem? De PVV bestaat omdat er mensen op die partij stemmen, net als dat deze awards geldig zijn, zolang er mensen op stemmen.

Met de manier die jij voorstelt ondermijn je de verkiezing en is het geen “verkiezing” meer en op die manier heeft het CM juist de leidende rol, iets wat misstaat bij “community awards”.

Ik snap prima dat je zoiets niet serieus moet nemen bij Forum personality, maar zoals Tim als zegt is dat gewoon een lastige award. Verder snap ik je kritiek op Snorhaar en Rebecca heel goed, ben ik het volledig mee eens. Maar de oplossing die je aandraagt is voor mij niet de juiste.

De mods hebben 3 pagina's terug ergens gezegd dat Snorhaar die titel toch niet ging krijgen. Dus die kan wel door de 'community' zijn toegewezen aan hem, het feit dat het account alleen maar zat te shitposten was voor hun reden blijkbaar om hem die titel überhaupt niet toe te wijzen (naast het feit dat hij n2 was en verbannen was). Dus hebben ze inderdaad daarmee een leidende rol aangenomen.

Als je regels op gaat stellen moet je je daar als tw-team aan houden. Op het moment dat er weer zoiets gebeurd binnen de voorgeschreven regels heb je 2 keuzes; je overschrijdt je eigen regels, of er wordt niks gedaan en een of ander dom troll account krijgt die 'community' award.

Misschien een onwaarschijnlijk scenario waarbij die voorgeschreven regels niet waterdicht zijn, maar is dat gek voor een of andere willekeurige verkiezing voor een willekeurige titel op het forum?

Begrijp me niet verkeerd ik ben het met je eens, en met tim010 en met GK, maar het lost naar mijn idee niets op, en ga je deze discussie later nog eens voeren.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat is omdat jouw interpretatie van de forum personality titel duidelijk is dat het gaat om de inhoud van de posts en niet de aanwezigheid van de speler. Ik kan begrijpen dat je je aan die Snorhaar stoort als zijn berichten inderdaad geen inhoud hadden. Maar als we terugkijken naar bijvoorbeeld Martin dan was dat ook gewoon spammen in elke praathoek. Zit uiteraard nog een verschil tussen maar dat is waar het probleem zich voordoet. Zoals ik daarnet al heb aangekaart is die titel tot nog toe open voor interpretatie, inhoud vs aanwezigheid. Zolang daar geen onderscheidt in wordt gemaakt gaat er altijd een van beide zeiden van mening zijn dat het een absoluut onterechte winnaar is. De oplossing is om geen forum personality titel uit te reiken, of er net twee uit te delen, zodat er scheiding tussen beide soorten is.

Maar dit staat los van de andere forumtitels die ook verdwijnen bij een perma ban (neem ik aan) en waar regels en een soort procedure nog steeds van pas zouden komen om toekomstige discussies en conflicten te verhinderen. Want hier hadden spelers ook een probleem mee zoals ik het hier las, doorgeven aan 2e of herstemmen of nog iets anders.
 
Reactiescore
1.094
Eens, met het grootste gedeelte van je post.

Met Martin kon je nog een prettig gesprek voeren ook al was het off-topic, maar het ging nog tenminste ergens over. Snorhaar heeft 200 a 300 posts gemaakt, en het was alleen maar trollen en shitposten. En gezien tw-team zelf heeft laten doorschemeren Snorhaar sowieso niet die titel toe te wijzen, lijk ik daar niet de enige over te zijn die een dergelijke mening heeft.
 
Reactiescore
1.278
Eens, met het grootste gedeelte van je post.

Met Martin kon je nog een prettig gesprek voeren ook al was het off-topic, maar het ging nog tenminste ergens over. Snorhaar heeft 200 a 300 posts gemaakt, en het was alleen maar trollen en shitposten. En gezien tw-team zelf heeft laten doorschemeren Snorhaar sowieso niet die titel toe te wijzen, lijk ik daar niet de enige over te zijn die een dergelijke mening heeft.

Kan je citeren waar het TW-team dit heeft laten doorschermen? Ik heb dit gemist of ik interpreteer iets misschien anders.
 
Reactiescore
1.094
2. Ik snap niet waarom jullie zoveel moeite/stemmen in snorhaar hebben gestoken, terwijl jullie wisten dat jullie noot met dat account de titel hebben kunnen dragen. Ik snap dat het toentertijd als leuk iets beschouwd zou zijn. En nu denken jullie opeens van 'als we gewoon op kingsdorp hadden gestemd' dan hadden we de titel binnen.

ik neem aan dat 'noot' 'nooit' moest zijn.
 
Reactiescore
2.508
Ik weet dat er ook gebande forumaccount meedoen, mochten deze winnen dan krijgt de nr2 uiteraard de titel. PP gaan wel naar het IG-account de winnaar ;)

Als de winnaars van de vorige award hun titel willen behouden PM mij dan even. Ik zorg dan dat er een jaartal achter de titel komt.
@Pimsie. @tim010

Dit hierboven is een beter citaar

Anyways zoals jullie doorhadden neemt @Hopeful deze discussie verder op zich. Dit omdat ik persoonlijk de ophef niet snap (vermoeid ben van al de comontie voor een simpele contest, zowel tijdens als achteraf). Duncan wil in dit geval iets meer voor jullie doen en staat dus open voor een oplossing namens het Team.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Vote Dragonshield3 voor Forum Personality of the year. We weten allemaal dat ik hem verdien, aangezien het niemand wat boeit.
 
Reactiescore
1.278
ik neem aan dat 'noot' 'nooit' moest zijn.

Is op meerdere manieren te interpreteren. Misschien kan @Aldo dit stukje nog verduidelijken.

Het kan zijn dat het TW-team de stemmen op dit account zou negeren, omdat het TW-team snorhaar minder geschikt vindt. Zou dit persoonlijk jammer vinden en dan kom je precies bij de titel van dit topic. Bepaalde groepen van de community worden monddood gemaakt en dit zorgt ervoor dat zo'n uitslag niet meer representatief is voor de gehele community. Zou jammer zijn al wordt de stem van de community niet gerespecteerd door het TW-team.

Ik las het zelf meer als dat de stemmers op snorhaar redelijkerwijze konden verwachten dat snorhaar ooit een ban zou krijgen, omdat hij al meerdere keren zich op het randje had begeven.

Overigens vind ik punt twee onzin, je stem op wie jij de persoonlijkheid van het AF vindt. Al hou je van een iets meer rebelse poststijl is dat je goed recht. Je kan niet in de toekomst kijken zo'n verkiezing blijft een momentopname.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik ben eens met je stelling dat geen winnaar uitroepen meer recht doet.
Een nieuwe verkiezing uitroepen vind ik onzin, als iemand die titel in 2016 gekregen had en nu verbannen wordt, gaan we toch ook geen nieuwe verkiezingen uitschrijven?

Verder snap ik niet zo goed waarom jokersbrain een punt heeft. Je ontkracht de vergelijking met het wielrennen terecht maar dat geeft nog niet weer waarom jokersbrain een punt heeft.

Wat ik heb begrepen en wat ook ene paar keer vermeldt staat in dit topic is dat ze met het account waar ze onlangs haar ban mee heeft ontweken ook op zichzelf heeft gestemd, dwz dat ze wel vals heeft gespeeld. Dus is jokersbrain punt dus helemaal niet terecht.

Daarnaast snap ik de relevantie daar niet van. Het valsspelen is niet de rede waarom de titel is afgenomen, noch de reden waarom die titel aan roald is toegewezen. Dus wat is precies het punt dat je probeert te maken?

Dan is het leuk dat je die twee vergelijkt met het niveau wat zij zelf noemen. Maar eerlijk gezegd val je daar nu zelf ook onder.

Een nieuwe verkiezing uitschrijven kan prima aangezien het juli 2019 is, we zitten net over de helft van het jaar. Naar mijn mening is er tot en met december ruimte voor een herverkiezing.

Ik pleit nergens ervoor dat de winnaar de titel moet behouden, dat die afgenomen wordt is helemaal prima. Het maakt me verder bijzonder weinig uit overigens, want ik hecht geen waarde aan dit soort verkiezingen waar degene met de meeste maatjes wint, maar ik vind de discussie wel het voeren waard. Het punt wat ik probeer te maken en wat Jokersbrain ook maakt, is dat even de titel doorschuiven naar de rang 3 in een verkiezing niet logisch is. In een klassement o.i.d. zou het wel kunnen. Over het op zichzelf stemmen van de winnaar heb ik geen weet, maar zelfs dan blijf ik van mening dat doorschuiven naar de rang 3 te ver gezocht is.

Ik vergelijk ze niet met dat niveau, ik zeg dat ze er dichterbij in de buurt komen. Dat kan dus nog steeds een heel eind ervan verwijderd zijn, wie weet. Dat is een puntje wat ik je wil meegeven, begrijpend lezen dien je aandacht aan te besteden voordat je je in een discussie mengt. Uiteindelijk waren het overigens ook degenen die ik quotte die het nodig achtten om er met gestrekt been in te gaan bij Jokersbrain, een beetje overmoedig naar mijn mening waarna ik me ging mengen. Mijn opmerking was slechts het verlengde daarvan.
 
Reactiescore
1.094
Is op meerdere manieren te interpreteren. Misschien kan @Aldo dit stukje nog verduidelijken.

Het kan zijn dat het TW-team de stemmen op dit account zou negeren, omdat het TW-team snorhaar minder geschikt vindt. Zou dit persoonlijk jammer vinden en dan kom je precies bij de titel van dit topic. Bepaalde groepen van de community worden monddood gemaakt en dit zorgt ervoor dat zo'n uitslag niet meer representatief is voor de gehele community. Zou jammer zijn al wordt de stem van de community niet gerespecteerd door het TW-team.

Ik las het zelf meer als dat de stemmers op snorhaar redelijkerwijze konden verwachten dat snorhaar ooit een ban zou krijgen, omdat hij al meerdere keren zich op het randje had begeven.

Overigens vind ik punt twee onzin, je stem op wie jij de persoonlijkheid van het AF vindt. Al hou je van een iets meer rebelse poststijl is dat je goed recht. Je kan niet in de toekomst kijken zo'n verkiezing blijft een momentopname.

Wat ik zo begrijp van de post van the minon is dat Snorhaar toen al gebanned was, dus tijdens de stemming. Maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen.
In dat geval is er niemand monddood gemaakt want Snorhaar heeft gewoon de forumregels overtreden -> het betwisten daarvan is niet een discussie voor hier.

Vind overigens dat het citaat van the minion wel een boel verduidelijking geeft.

Ik weet dat er ook gebande forumaccount meedoen, mochten deze winnen dan krijgt de nr2 uiteraard de titel. PP gaan wel naar het IG-account de winnaar

Dit is dus ook gevolgd neem ik aan? Roald heeft niet de pp gekregen van de nummer 1, maar heeft zoals the minion stelde wel de titel gekregen, omdat zowel de n1 als de n2 gebanned zijn (en er een top 3 wordt gekozen). Een duidelijke voorwaarde naar mijn idee en tja ik vind eerlijk gezegd als je het daar niet mee eens bent geweest had je er toen een punt van moeten maken en niet nu pas.
 
Reactiescore
1.278
Wat ik zo begrijp van de post van the minon is dat Snorhaar toen al gebanned was, dus tijdens de stemming. Maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen.
In dat geval is er niemand monddood gemaakt want Snorhaar heeft gewoon de forumregels overtreden -> het betwisten daarvan is niet een discussie voor hier.

Vind overigens dat het citaat van the minion wel een boel verduidelijking geeft.



Dit is dus ook gevolgd neem ik aan? Roald heeft niet de pp gekregen van de nummer 1, maar heeft zoals the minion stelde wel de titel gekregen, omdat zowel de n1 als de n2 gebanned zijn (en er een top 3 wordt gekozen). Een duidelijke voorwaarde naar mijn idee en tja ik vind eerlijk gezegd als je het daar niet mee eens bent geweest had je er toen een punt van moeten maken en niet nu pas.

my bad. Weet niet of snorhaar inderdaad tijdens de verkiezing banned was. Ging er eindelijk uit van niet, omdat Minion hem bij zijn afsluitingspost nog getagt had en dit na de ban van snorhaar onmogelijk is gemaakt... maar misschien is dit voor mods anders.

Zoals ik al eerder heb aangehaald hetgeen wat Aldo toen stelde ging over deelnemers die "meedoen" aan de verkiezing en niet hebben meegedaan. De verkiezing is beëindigd en de winnaar is gekozen.

Het is nu niet dat ik bijvoorbeeld nog meedoe op de middelbare school, dit is allemaal mooi achter me gelaten. Ben het helemaal met je eens dat tijdens of voor de verkiezing hetgeen wat aldo zei van kracht is, maar na de verkiezing is dit niet meer toepasselijk.
 
Bovenaan