Top & Flop stammen

Reactiescore
853
Knap dat ted nog 1 mil od heeft met bijna 80 gratis dorpen (uit c100, barbaar of yolo, voorheen beter bekend als c101).
Nog knapper dat Mura straks 600k punten heeft met slechts een derde OD daartegenover ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Gelukkig zijn wij niet de stam die een openlijke afkeer van interners neerzetten op het AF ;);)
 
Reactiescore
3.457
Wanneer Chemistry?:D

Vind het een bijzondere wending subtiel gezegd.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Als chemistry een sollicitatie stuurt zouden we die in beraad kunnen nemen, zoals met alle sollicitaties. Al zou die na de geforceerde fusie met au1 tot ogp niet veel kans maken denk ik zo.
 
Reactiescore
54
Tactisch is het een goede recruit, Nu oost N.E.O niemand meer in de rug heeft en zich maar op 1 kant hoeft te focussen.

Alleen wat ik erg jammer vind is dat N.E.O wel erg hun best doet om er zo snel mogenlijk een 1vs1 strijd van te maken. Blijkbaar vertrouwen ze elkaar toch niet zo erg en durven ze het niet aan om er een leuke wereld van te maken met meerdere stammen die voor de overwinning kunnen gaan.

De N.E.O die ik dacht te kennen (als een serieuze en professionele stam) die kende ik schijnbaar niet zo goed. Mijn respect is in iedergeval iets gedaald voor N.E.O met het maar door recruiten (van de vijand notabenen) om zichzelf nog saver te spelen. Vooral als je kijkt dat ze gewoon al zwaar in het voordeel liggen tegenover de rest van de wereld.

Ze moeten niet eens raar opkijken als bijv de hele wereld zich tegen N.E.O gaat keren. Aangezien ze het zichzelf zo wel erg makkelijk proberen te maken.

Dikke flop recruit is het in ieder geval als je kijkt naar hoe deze speler groot is geworden :D
Intern, Intern en nog eens Intern.

Eens...
 
Reactiescore
2.386
He en Flex??
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417

DeletedUser77113

Guest
Neo die wat wil schrijven over nieuwe recruits,you’ve Made my day:D

Als reactie op Chess. Als ik je dag ermee heb gemaakt vind ik het best hoor :)

Stel je nou echt dat een Red Sky evenveel geinternd zou hebben als een Mura? NEO blijft je ook altijd weer verbazen, wat een onzin :D

Ik doelde eerder op een beertje als het ging over het internen, Red Sky werd erbij betrokken doordat het ook gewoon een 'R2W' is zoals Mura die voornamelijk om tactische redenen werd gerekruteerd ;)

O er zullen geen klachten zijn over recruuts, mag je lekker zelf weten.

Maar het zou toch hypocriet zijn als je lekker zit af te geven op een mura die met robienjo fuseert, of op niels, om vervolgens je eigen waardes naar andere toe te negeren en een interner te rekruteren, toch?

Ik stel voor dat we voor onze volgende rekruten een poll aanmaken op het AF, misschien dat ze daar blijer van gaan worden :D

Goede reden om de confrontatie uit de weg te lopen en het je zelf erg makkelijk te maken inderdaad.
Niet verboden natuurlijk. Maar verdiend niet mijn respect (aangezien het ook nog eens de vijand is)

Er is een betere reden dan dit hoor, maar geloof vooral wat je wil geloven, wij spelen gewoon de wereld hoe we hem voor ogen hebben, jullie mogen meespelen hoor :p


We zullen inderdaad onderhand wel over zoiets moeten gaan nadenken, aangezien jullie het anders eenvoudig gaan winnen.

Wij (Chess) wilde in eerste instantie een leuke wereld. daarom gaan wij niet uit alle macht iedereen maar aannemen om zo snel mogelijk het noorden in handen te nemen.
Wat jullie overduidelijk wel doen. -> Eerst met lemonpops. Die totaal niet dicht (op dat moment) bij jullie lag. vervolgens spelers om Lemonpops heen recruiten, waarmee jullie de hele zuidkant bijna opleveren. Gelukkig leverde 0GP strijd en hebben die een speler van jullie weggevaagd door amateuristische verdedigen van jullie. Hierom besloot N.E.O maar weer een nieuwe recruit te zoeken, want hey, het moet niet te moeilijk worden.

Dus zoals ik al zij, misschien moeten wij ook maar eens gaan nadenken om spelers te gaan recruiten.

1 - Start inderdaad maar gesprekken met Red Sky, en nog enkele andere, of wacht, die waren ook gewoon al bezig
2 - Ik geef je gelijk aangaande Lemonpops, als die rekruut er niet was geweest, had N.E.O er wellicht heel anders uit gezien, en dan ook de wereld.
VOMS is weg, eerder door een klein foutje in het begin van de massa. had niet mogen gebeuren maar is nu zo. Heeft maar weinig temaken met amateuristisch verdedigen verder ;)
3 - Mura is geen vervanging van een weggeëdelde VOMS




Als je nu eerst een de Stats bekijkt dan zie je volgens mij duidelijk dat er geen enkele sprake is van een eventuele overstap van beertje naar ons :)
Of zullen ze dit voor de gein doen?

Bekijk bijlage 14404

Doe wat je zelf wil, het is jullie stam he :D

Nouja om even te kijken in hoeverre beide accounts geinternd hebben, meneertje Mura heeft een OD van 180k tegenover een 1mio op Ted. In mijn ogen al een vrij groot verschil hoor...

Opletten dus, want dan zijn alle dorpen nog flink vol van mura dus :D

Nog knapper dat Mura straks 600k punten heeft met slechts een derde OD daartegenover ;)

Oke, kan ook snel veranderen natuurlijk :)[/QUOTE]
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417

DeletedUser71828

Guest
Begin elke dag meer spijt te krijgen van het pakken van die vv van theblackswan en hem niet aan te geven voor een fusiefout:confused:. Dan waren we nu van die onzin afgeweest. Gemiste kans:(

Al is het wel opvallend hoe weinig ruggengraat mensen hebben. Eerst moet chess zijn ass saven en dan als die even naar neo kan is chess de boosdoener. De ironie.
 
Reactiescore
853
Ik doelde eerder op een beertje als het ging over het internen, Red Sky werd erbij betrokken doordat het ook gewoon een 'R2W' is zoals Mura die voornamelijk om tactische redenen werd gerekruteerd
Als je R2W op die manier gebruikt heb je gelijk, echter is dat niet wat er met de term bedoeld wordt. Wat ermee bedoeld wordt is eigenlijk precies het beleid van N.E.O, namelijk zoveel mogelijk accounts binnenslepen in de hoop dat je ver genoeg voorkomt om de tegenstander. Ik denk dan ook dat je een recruit van Mura (lid numero 12) en een recruit van Red Sky (lid 8) zeker niet mag vergelijken als je het over R2W hebt.

2
VOMS is weg, eerder door een klein foutje in het begin van de massa. had niet mogen gebeuren maar is nu zo. Heeft maar weinig temaken met amateuristisch verdedigen verder ;)
Een heel account weg door een klein foutje? Is dit een grap? Als je een heel account verliest is dat in mijn ogen zeker niet "klein" maar een idiote blunder, dit valt dan ook zeer zeker wel onder amateuristisch verdedigen.

3 - Mura is geen vervanging van een weggeëdelde VOMS
Daar lijkt het anders wel heel erg op, maar goed ik zal je maar moeten geloven op je mooie blauwe ogen he.

Opletten dus, want dan zijn alle dorpen nog flink vol van mura dus :D
Ach, zo te zien zijn die sinds het begin van de wereld al vol en heeft hij er vrij weinig mee kunnen doen, denk dat zelfs de 30k spelertjes deze jongen uitlachen..

Ik stel voor dat we voor onze volgende rekruten een poll aanmaken op het AF, misschien dat ze daar blijer van gaan worden :D
Kinderachtige reactie op naar mijn ogen terechte kritiek omtrent het rekruteringsbeleid van NEO, is nergens voor nodig. Ik vind het wel erg bijzonder dat iemand uit Modus van W64 ook deze uitspraak doet met het hele Qua fiasco, lijkt erop dat je deze wereld wel erg graag zou willen winnen nu dat op w64 niet gaat gebeuren ;)

Oke, kan ook snel veranderen natuurlijk :)
Ja alles kan, maar op basis waarvan is dit account dan gerekruteerd? Zitten er twee mooie dames op die dagelijks naaktfoto's sturen? Zou het anders niet weten namelijk...
 
Reactiescore
702
Ik doelde eerder op een beertje als het ging over het internen,

Wat heeft Beertje er nu mee te maken? Dat beertje op dit moment aan het internen is zien wij ook wel. maar hij zit en komt niet naar Chess. Dus wat je nu allemaal over hem loopt te brabbelen slaat nergens op.


1 - Start inderdaad maar gesprekken met Red Sky, en nog enkele andere, of wacht, die waren ook gewoon al bezig
2 - Ik geef je gelijk aangaande Lemonpops, als die rekruut er niet was geweest, had N.E.O er wellicht heel anders uit gezien, en dan ook de wereld.
VOMS is weg, eerder door een klein foutje in het begin van de massa. had niet mogen gebeuren maar is nu zo. Heeft maar weinig temaken met amateuristisch verdedigen verder ;)
3 - Mura is geen vervanging van een weggeëdelde VOMS

1- Vind je het gek, Wij moeten nu wel actie ondernemen aangezien jullie het op de eerste plaats doen. Het zou erg stom van ons zijn om nu niet te gaan kijken naar eventuele versterkingen om het nog tot een gelijkwaardige eindstrijd te laten komen. Had zelf liever gewoon gezien dat er zo lang mogelijk met 4a5 verschillende stammen (Chess. NEO, UFO, GAL EN 0GP?) gestreden werd, Maar daar heeft NEO duidelijk geen zin in. Die hebben het liefst zo snel mogenlijk de helft van de wereld in handen.

2- Als Lemonpops niet gerecruit was dan had Neo het even moeilijk gehad als Chess nu. Nou en? Daar speel je TW toch voor?
Onee. Dat wordt teveel uitdaging voor N.E.O

3- Mura is geen vervanger voor de weggeedelde VOMS, HAHA laat me niet lachen man. Wat is het dan wel. Een aanwinst om zijn kwaliteiten?
 
Bovenaan