Golden Awards

Reactiescore
1.365
Meest overschatte speler: Mystery Men naar een kleine massa van IMA heeft hij toch wel een redelijk aantal dodge fouten gemaakt waardoor NTD uiteindelijk op 80/90k AVVD kwam

noob ik had lekker 93k REKT

en thanks voor de stambenoeming <3
 
Reactiescore
767
Beste speler:
121869_large


Coruscant: persoonlijk denk dat dit acc zeker offensief veel heeft laten zien en ze genoeg kwaliteiten bezitten om ver te raken maar vraag ik me wel hoe het deffensief eraan toe gaat (neem me niet kwaliek heb daarvan zelf 0 rapportjes gezien) hierbij het gevecht tussen Losing our religion & Coruscant is al een tijdje bezig
123127_large

axfire: heeft zich offensief van een goeie kant laten zien maar kan er niet goed op oordelen puur door het feit dat de speler A bd gerunned is jammer genoeg de rest al een redelijke massa netjes gedeffed ben wel zeker dat het acc ver kan raken!

122851_large

Johhny english: spreekt eigelijk wel voor zich maken het accounts waarvan ze tegen gefront hebben pittig lastig zie bijv ondanks hun grote ego gok ik toch dat dit acc nog veel gaat betekenen deze wereld
e3b75d9d39fed36988c08471d90288a0.png



Beste stam:
Hierbij kan ik zoals vele doen Ima neer gaan zetten maar persoonlijk zie nog geen stam die er ver boven uitsteekt daarom zou ik nog eve w8ten tot dit te oordelen
De beste stam speler:
Johhny english:
Denk dat menige in de stam bij mij kunnen zeggen dat ze altijd open staan voor vv en altijd hun handje bijdragen hierbij kan ik jammer genoeg oordelen hoe het er in andere stammen aan toe gaat:(
Het grootste ego:
D
aan zeker in de w chat straalt zijn ego er van af misschien wel terecht of weer niet !,
Mark beetje het zelfde als daan nogal vermaakt van zijn eige wat misschien begrijpbaar is!
voor de rest kan je met beide prima praten hoor!
Beste leider: . Vind atm geen leider boven uitsteken dus zou hier nog niemand voor nomineren.
Slechte leider: ~UF~ weet niet wie hier leider ( mij nog steeds onduidelijk of die er wel was) was maar zover ik hoorde was er geen stamspel en weigerde spelers elkaar te ossen ect stam is redelijk snel uitelkaar gepleurt na de massa op A bd van Axfire
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Res Meeste mensen zien dit als slechte/stab stam en is afgeschreven volgens veel personen . denk dat ze het tegenoverstelde nog kunnen waarmaken
Meest overschatte speler: stikker vele verhalen gehoord over dit account zouden gebruik maken over spionnen en vies spel spelen zonder dit vind ik de bespelers maar zwak midden in onderhandeling stoppen en dan vervolgens niet reageren in pm,s en dan alles op de ander blamen jammer dat er zulke spelers bestaan verw8 ook niet veel van dit acc meer.
Meest onderschatte speler:
You Just Got Sniped
nog weinig van gehoord en vooral hoog in de ranglijst door met weinig moeite /veel interns (internkoning :p) hoog in de ranglijst desondanks dat ik dat ze ver kunnen raken
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met vele van Ima zou ik graag in de stam zitten bijv ruben, thomas , jeroen Kevin , daarbij zou ik na w57 ook eens met Christiaan de noob
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: -
Mooiste stam naam:
121749_large

Het tofste topic:
GA
(golden awards) / spotprenten.
Het domste topic: stabtopics word altijd van alles aan elkaar verweten maar 9/10 blijkt het anders te zijn.
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: To Hot For This Planet na een grote bek op het AF niet veel van onder de indruk
Dikste wannabe op het forum:To Hot For This Planet na een grote bek op het AF niet veel van onder de indruk
Dikste wannabe in het spel: -
Meest belovende speler voor de toekomst: -
Meest belovende stam voor de toekomst: Ima denk dat deze stam nog ver kan raken
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:
 
Reactiescore
1.365
Beste speler:
121869_large


Coruscant: persoonlijk denk dat dit acc zeker offensief veel heeft laten zien en ze genoeg kwaliteiten bezitten om ver te raken maar vraag ik me wel hoe het deffensief eraan toe gaat (neem me niet kwaliek heb daarvan zelf 0 rapportjes gezien) hierbij het gevecht tussen Losing our religion & Coruscant is al een tijdje bezig
123127_large

axfire: heeft zich offensief van een goeie kant laten zien maar kan er niet goed op oordelen puur door het feit dat de speler A bd gerunned is jammer genoeg de rest al een redelijke massa netjes gedeffed ben wel zeker dat het acc ver kan raken!

122851_large

Johhny english: spreekt eigelijk wel voor zich maken het accounts waarvan ze tegen gefront hebben pittig lastig zie bijv ondanks hun grote ego gok ik toch dat dit acc nog veel gaat betekenen deze wereld
e3b75d9d39fed36988c08471d90288a0.png



Beste stam:
Hierbij kan ik zoals vele doen Ima neer gaan zetten maar persoonlijk zie nog geen stam die er ver boven uitsteekt daarom zou ik nog eve w8ten tot dit te oordelen
De beste stam speler:
Johhny english:
Denk dat menige in de stam bij mij kunnen zeggen dat ze altijd open staan voor vv en altijd hun handje bijdragen hierbij kan ik jammer genoeg oordelen hoe het er in andere stammen aan toe gaat:(
Het grootste ego:
D
aan zeker in de w chat straalt zijn ego er van af misschien wel terecht of weer niet !,
Mark beetje het zelfde als daan nogal vermaakt van zijn eige wat misschien begrijpbaar is!
voor de rest kan je met beide prima praten hoor!
Beste leider: . Vind atm geen leider boven uitsteken dus zou hier nog niemand voor nomineren.
Slechte leider: ~UF~ weet niet wie hier leider ( mij nog steeds onduidelijk of die er wel was) was maar zover ik hoorde was er geen stamspel en weigerde spelers elkaar te ossen ect stam is redelijk snel uitelkaar gepleurt na de massa op A bd van Axfire
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: R
es Meeste mensen zien dit als slechte/stab stam en is afgeschreven volgens veel personen . denk dat ze het tegenoverstelde nog kunnen waarmaken
Meest overschatte speler: stikker vele verhalen gehoord over dit account zouden gebruik maken over spionnen en vies spel spelen zonder dit vind ik de bespelers maar zwak midden in onderhandeling stoppen en dan vervolgens niet reageren in pm,s en dan alles op de ander blamen jammer dat er zulke spelers bestaan verw8 ook niet veel van dit acc meer.
Meest onderschatte speler:
You Just Got Sniped
nog weinig van gehoord en vooral hoog in de ranglijst door met weinig moeite /veel interns (internkoning :p) hoog in de ranglijst desondanks dat ik dat ze ver kunnen raken
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met vele van Ima zou ik graag in de stam zitten bijv ruben, thomas , jeroen Kevin , daarbij zou ik na w57 ook eens met Christiaan de noob
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: -
Mooiste stam naam:
121749_large

Het tofste topic:
GA
(golden awards) / spotprenten.
Het domste topic: stabtopics word altijd van alles aan elkaar verweten maar 9/10 blijkt het anders te zijn.
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster:
To Hot For This Planet na een grote bek op het AF niet veel van onder de indruk
Dikste wannabe op het forum:To Hot For This Planet na een grote bek op het AF niet veel van onder de indruk
Dikste wannabe in het spel: -
Meest belovende speler voor de toekomst: -
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ima denk dat deze stam nog ver kan raken
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:

Aaahw, wat cute fronk <3
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beste speler: The American Sniper. Hebben zich al laten zien tegen een van de sterkste teams van de wereld, zijn super actief en hebben zich met hetzelfde team op W60 al eerder bewezen dit spelletje goed te beheersen.
Beste stam: Ima. Naar mijn inziens hebben zij in potentie het beste stamcluster en de sterkste teams van de wereld. Voor de rest nog geen leden volledig aan de vijand verloren ofzo wat in andere stammen wel het geval is.
De beste stam speler: Discovered by Accident. Waren al VV toppertjes op W60 en gaan daar hier vrolijk mee door. Voor buiten de stam zou ik Johhny English willen benoemen omdat zij volgens mij ook wel veel voor de stam doen.
Het grootste ego: NIETTEDOEN Hun ego is echt niet te doen.
Beste leider: Te vroeg om dit goed te beoordelen. Elke leider die de wereldafspraken heeft ondertekend en voor een eerlijke wereld is, is in mijn ogen een goede leider.
Slechte leider: Leider van CV. Als je als leider je VV afgeeft aan de stam waar je stammies verlies onder lijden ben je in mijn ogen echt een bizar slechte leider.
Meest overschatte stam: Inf. Lijkt me op eerste gezicht niet echt sterke stam en meer als een bij elkaar gerecruit zootje. De leiding oogt ook niet erg sterk anders verlaten je top 3 spelers ook niet naar Shine :p Niet bepaald sterk stamcluster, ook ziet het eruit dat de stam heel erg bg2win gaat spelen als geruchten over naast de samenwerking met Res ook samenwerking zal aan gaan met Shine.
Meest onderschatte stam: Nog geen stam die in mijn ogen er bovenuit springt.
Meest overschatte speler: Tot zover zou ik zeggen Mystery Men omdat ik daar meer van verwacht had. Deze plek zal in mijn eventuele volgende lijstje denk ik wel naar iemand anders gaan.
Meest onderschatte speler: Fearless Man. Draaien best leuk mee en pakken regelmatig dorpen. Ik kende ze nog niet en tot dusver presteren ze boven mijn verwachtingen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mystery Men omdat ik graag weer met ze in de stam wil zetten. Ook met alle huidige spelers van Ima. Voor de rest mogen alle gezellige mensen van deze wereld die hun best doen voor de stam ook bij mij erin zitten:engel:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Losing Our Religion en Bad Attitude.
Mooiste speler naam: Cerrilius Fidelli
Mooiste stam naam: A Silver Lining
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd
Favoriete forum poster: Springt niemand echt bovenuit op dit forum.
Minst favoriete forum poster: Creativity for a Gift en Too Hot For This Planet
Dikste wannabe op het forum: Kechvin maar love you xxx
Dikste wannabe in het spel: Johhny English
Meest belovende speler voor de toekomst: Sardir heeft wel interessante ligging.
Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat Shine toch best veel zal gaan laten zien. Meer dan sommige mensen denken.
Mooiste profiel foto van spelers: Too Hot For This Planet
Mooiste profiel foto van stammen: Imagination.

Grootste blunder: Overgehaald worden om deze wereld te spelen terwijl ik wou stoppen.
Mooiste actie van de wereld: Gap/BG actie van Res en Inf samen op Ima.
 

DeletedUser80044

Guest
Beste speler:
121869_large


Coruscant: persoonlijk denk dat dit acc zeker offensief veel heeft laten zien en ze genoeg kwaliteiten bezitten om ver te raken maar vraag ik me wel hoe het deffensief eraan toe gaat (neem me niet kwaliek heb daarvan zelf 0 rapportjes gezien) hierbij het gevecht tussen Losing our religion & Coruscant is al een tijdje bezig
123127_large

axfire: heeft zich offensief van een goeie kant laten zien maar kan er niet goed op oordelen puur door het feit dat de speler A bd gerunned is jammer genoeg de rest al een redelijke massa netjes gedeffed ben wel zeker dat het acc ver kan raken!

122851_large

Johhny english: spreekt eigelijk wel voor zich maken het accounts waarvan ze tegen gefront hebben pittig lastig zie bijv ondanks hun grote ego gok ik toch dat dit acc nog veel gaat betekenen deze wereld
e3b75d9d39fed36988c08471d90288a0.png



Beste stam:
Hierbij kan ik zoals vele doen Ima neer gaan zetten maar persoonlijk zie nog geen stam die er ver boven uitsteekt daarom zou ik nog eve w8ten tot dit te oordelen
De beste stam speler:
Johhny english:
Denk dat menige in de stam bij mij kunnen zeggen dat ze altijd open staan voor vv en altijd hun handje bijdragen hierbij kan ik jammer genoeg oordelen hoe het er in andere stammen aan toe gaat:(
Het grootste ego:
D
aan zeker in de w chat straalt zijn ego er van af misschien wel terecht of weer niet !,
Mark beetje het zelfde als daan nogal vermaakt van zijn eige wat misschien begrijpbaar is!
voor de rest kan je met beide prima praten hoor!
Beste leider: . Vind atm geen leider boven uitsteken dus zou hier nog niemand voor nomineren.
Slechte leider: ~UF~ weet niet wie hier leider ( mij nog steeds onduidelijk of die er wel was) was maar zover ik hoorde was er geen stamspel en weigerde spelers elkaar te ossen ect stam is redelijk snel uitelkaar gepleurt na de massa op A bd van Axfire
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: R
es Meeste mensen zien dit als slechte/stab stam en is afgeschreven volgens veel personen . denk dat ze het tegenoverstelde nog kunnen waarmaken
Meest overschatte speler: stikker vele verhalen gehoord over dit account zouden gebruik maken over spionnen en vies spel spelen zonder dit vind ik de bespelers maar zwak midden in onderhandeling stoppen en dan vervolgens niet reageren in pm,s en dan alles op de ander blamen jammer dat er zulke spelers bestaan verw8 ook niet veel van dit acc meer.
Meest onderschatte speler:
You Just Got Sniped
nog weinig van gehoord en vooral hoog in de ranglijst door met weinig moeite /veel interns (internkoning :p) hoog in de ranglijst desondanks dat ik dat ze ver kunnen raken
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met vele van Ima zou ik graag in de stam zitten bijv ruben, thomas , jeroen Kevin , daarbij zou ik na w57 ook eens met Christiaan de noob
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: -
Mooiste stam naam:
121749_large

Het tofste topic:
GA
(golden awards) / spotprenten.
Het domste topic: stabtopics word altijd van alles aan elkaar verweten maar 9/10 blijkt het anders te zijn.
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster:
To Hot For This Planet na een grote bek op het AF niet veel van onder de indruk
Dikste wannabe op het forum:To Hot For This Planet na een grote bek op het AF niet veel van onder de indruk
Dikste wannabe in het spel: -
Meest belovende speler voor de toekomst: -
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ima denk dat deze stam nog ver kan raken
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:

Beste speler: The American Sniper. Hebben zich al laten zien tegen een van de sterkste teams van de wereld, zijn super actief en hebben zich met hetzelfde team op W60 al eerder bewezen dit spelletje goed te beheersen.
Beste stam: Ima. Naar mijn inziens hebben zij in potentie het beste stamcluster en de sterkste teams van de wereld. Voor de rest nog geen leden volledig aan de vijand verloren ofzo wat in andere stammen wel het geval is.
De beste stam speler: Discovered by Accident. Waren al VV toppertjes op W60 en gaan daar hier vrolijk mee door. Voor buiten de stam zou ik Johhny English willen benoemen omdat zij volgens mij ook wel veel voor de stam doen.
Het grootste ego: NIETTEDOEN Hun ego is echt niet te doen.
Beste leider: Te vroeg om dit goed te beoordelen. Elke leider die de wereldafspraken heeft ondertekend en voor een eerlijke wereld is, is in mijn ogen een goede leider.
Slechte leider: Leider van CV. Als je als leider je VV afgeeft aan de stam waar je stammies verlies onder lijden ben je in mijn ogen echt een bizar slechte leider.
Meest overschatte stam: Inf. Lijkt me op eerste gezicht niet echt sterke stam en meer als een bij elkaar gerecruit zootje. De leiding oogt ook niet erg sterk anders verlaten je top 3 spelers ook niet naar Shine :p Niet bepaald sterk stamcluster, ook ziet het eruit dat de stam heel erg bg2win gaat spelen als geruchten over naast de samenwerking met Res ook samenwerking zal aan gaan met Shine.
Meest onderschatte stam: Nog geen stam die in mijn ogen er bovenuit springt.
Meest overschatte speler: Tot zover zou ik zeggen Mystery Men omdat ik daar meer van verwacht had. Deze plek zal in mijn eventuele volgende lijstje denk ik wel naar iemand anders gaan.
Meest onderschatte speler: Fearless Man. Draaien best leuk mee en pakken regelmatig dorpen. Ik kende ze nog niet en tot dusver presteren ze boven mijn verwachtingen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mystery Men omdat ik graag weer met ze in de stam wil zetten. Ook met alle huidige spelers van Ima. Voor de rest mogen alle gezellige mensen van deze wereld die hun best doen voor de stam ook bij mij erin zitten:engel:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Losing Our Religion en Bad Attitude.
Mooiste speler naam: Cerrilius Fidelli
Mooiste stam naam:
A Silver Lining
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd
Favoriete forum poster:
Springt niemand echt bovenuit op dit forum.
Minst favoriete forum poster: Creativity for a Gift en Too Hot For This Planet
Dikste wannabe op het forum: Kechvin
maar love you xxx
Dikste wannabe in het spel: Johhny English
Meest belovende speler voor de toekomst
: Sardir heeft wel interessante ligging.
Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat Shine toch best veel zal gaan laten zien. Meer dan sommige mensen denken.
Mooiste profiel foto van spelers: Too Hot For This Planet
Mooiste profiel foto van stammen: Imagination.
Grootste blunder:
Overgehaald worden om deze wereld te spelen terwijl ik wou stoppen.
Mooiste actie van de wereld: Gap/BG actie van Res en Inf samen op Ima.


Thnx schatties
 
Reactiescore
766
Beste speler: The American Sniper & Coruscant.
Coruscant die blijkbaar finaal aangevallen wordt van alle kanten maar toch zijn mannetje staat. Grootspraak vanuit verschillende personen dat Coruscant een kopje kleiner gemaakt zou worden, toch staan ze nog steeds als vierde op de ranglijst.
The American Sniper die blijkbaar even een opstapje nodig had (misschien wel tijdgebrek), maar nu toch aardig doorknalt.
Beste stam: Ima & Shine. Moet nog blijken welk van de twee op den duur stabieler blijft. Zelf gok ik Ima aangezien dat een pre-made is, wat vaak helpt :p
De beste stam speler: hier zet ik sowieso DBA(discovered by accident) neer die letterlijk elke vv pakt wanneer hij even tijd heeft. Voor de rest zou ik hier elke speler neerzetten die wanneer het kan een vv pakt en denkt in stam-belang.
Het grootste ego: heb hier weinig weet van alleen ga hier Mystery Men neer zetten. Dit is gebaseerd op het feit dat hij een stam met al zijn slaafjes verkiest boven een andere "normale" stam. Denk puur uit eigen belang, edelt ook langzaam de beste mannetjes op.
Beste leider: komen we in een later lijstje op terug. Ben nog benieuwd wie alles stabiel en strak bij elkaar kan houden.
Slechte leider: het is eigenlijk vanaf het begin Ima, Bonken & Inf geweest. Inf heeft het een en ander aan steken laten vallen en wist zijn leden niet tevreden te houden, bleek. Ik zal hier dan ook de leiding van Inf neer zetten.
Meest overschatte stam: denk dat er momenteel weinig stammen worden overschat. Wereld gaat nog veel veranderen in verloop van de tijd.
Meest onderschatte stam: hier idem, zal niet veel onderschat worden. Hoop dat er nog een leuke rim-stam opstaat die het lastig gaat maken voor de "topstammen".
Meest overschatte speler: Axfire. Niet hatelijk bedoeld maar deze speler heeft niet per definitie de eerste plek verdiend denk ik. Lijkt erop dat dit account enkel op spelers basht en ze daarna rustig opedelt omdat de deff erdoorheen is en zij een te grote voorsprong hebben. Denk niet dat dit team/account nog veel tegenslagen heeft gehad. Ben dan ook benieuwd hoe zij het gaan doen wanneer zij eens front krijgen met een waardige tegenstander.
Meest onderschatte speler: The White Lotus. Hier zitten prima spelers op die al langer samen spelen als team. Begonnen wat traag maar schieten nu toch redelijk omhoog. Hoop ook dat zij zich binnenkort eens laten zien aan het front.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Johny English, Chicago Blackhawks.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: kan mij over het algemeen wel over dingen heen zetten, zou dus met iedereen samen kunnen spelen ;)
Mooiste speler naam: aapjeklapklap
Mooiste stam naam: Verconquer De Wereld
Het tofste topic: GA lijstjes
Het domste topic: stabtopics. Gooi dit lekker bij top/flop spelers en noem desbetreffende persoon flop omdat : en dan je argument/bewijsjes. Zijn geen hele topics voor nodig.
Favoriete forum poster: kan de posts van Johny English wel waarden.
Minst favoriete forum poster: ben geen hater, waarder verschillende standpunten en iedereen mag posten wat die wil zonder dat ik diegene als minder favoriete/wannabe forumposter afschilder.
Dikste wannabe op het forum: zie bovenstaand
Dikste wannabe in het spel: spelers die tegenstanders gaan contacten om ze zwart te maken en te bestempelen als noob.
Meest belovende speler voor de toekomst: The American Sniper
Meest belovende stam voor de toekomst: Ima
Mooiste profiel foto van spelers: vind het idee van The Unkown en xTiibooz wel iets hebben :p
Mooiste profiel foto van stammen: IMA
Grootste blunder: uitspraken op het af doen die ik niet kon onderbouwen. Werd van alle kanten aangevlogen, had ik niet verwacht. Les geleerd, volgende keer beter :)
Mooiste actie van de wereld: tot nog toe de aanval op Mystery Men? Weinig echt groots nog.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766

DeletedUser13822

Guest
Beste speler: Uit wat ik zelf al kon zien zijn de teams op The American Sniper en Coruscant zeer indrukwekkend. Om iemand te vernoemen buiten de stam
Beste stam: De organisatie in Ima zit vrij strak in elkaar. En uit wat ik merk zijn er weinig stammen die echt goed georganiseerd worden. Buiten Ima lijkt me Shine één van de weinige die hier ook aanspraak op kan maken.
De beste stam speler: Eigen lof stinkt, NIETTEDOEN
Het grootste ego: Axefire
Beste leider: Je kan alleen de beste stam zijn mits goede leiders. Dus lijkt me de leiding van Ima en Shine de enige zijn die hiervoor genomineerd kunnen worden. Maar laat me Coruscant maar zeggen.
Slechte leider: Moeilijk om één naam te noemen. Maar Inf leiding lijkt me het minst organisatie in hun stam te krijgen.
Meest overschatte stam: Inf
Meest onderschatte stam: Ik kijk enkel naar de topstammen en dan denk ik dat Bonken het meest onderschat wordt. Er zit een groot potentieel maar het komt er nog niet uit.
Meest overschatte speler: The Unknown
Meest onderschatte speler: .Fearless men ; hoort er nooit iets van. Doen hun ding, dragen hun steentje bij.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kan hier het team uit Ima opschrijven. Maar als ik voor spelers buiten onze stam zou gaan kies ik: Under The Stairs, Vegeta78, Denissen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Too Hot For This Planet, Johnny English, Axfire, Mystery Men. Boys met veel geblaat, heb het graag rustig in de stam.
Mooiste speler naam: amiralmoeminin
Mooiste stam naam: Bonken
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Moeysiano
Minst favoriete forum poster: Too Hot For This Planet, gaat op de man ipv de bal. Johnny English, vermoeiend te lezen.
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst: Romance is dead ; boys komen er wel.
Meest belovende stam voor de toekomst: Het zal uitdraaien op Ima vs Shine op lange termijn.
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: /
Grootste blunder: Het niet aanneme van Runeskater door INF
Mooiste actie van de wereld: Kleine The American Sniper pakt even grote Mystery Men aan.
 
Reactiescore
634
Beste speler: Uit wat ik zelf al kon zien zijn de teams op The American Sniper en Coruscant zeer indrukwekkend
Beste leider: Je kan alleen de beste stam zijn mits goede leiders. Dus lijkt me de leiding van Ima en Shine de enige zijn die hiervoor genomineerd kunnen worden. Maar laat me Coruscant maar zeggen.


Bedankt voor de Nominatie
 
Bovenaan