Resurrect

Reactiescore
2.303
Ahja had kruiden niet geinternd was de wereld al gedaan en hadden we die verloren.
Nu is er tenminste nog strijd !
 

DeletedUser80088

Guest
Je houdt het niet voor mogelijk, maar Brokk gaat de rest van rammen ook maar even internen.

Hoe willen jullie de wereld winnen binnen kruiden? Aan het front verliezen jullie overal zowat, dus internen jullie de boel maar terug. Dit is gewoon belachelijk, snap niet dat jullie jezelf nog waardig achten.

Ik wil je vragen je twee berichten samen te voegen anders moet ik je spijtig reporten, bij voorbaat dank!
 

DeletedUser69389

Guest
Ik dacht dat al die idioten weg waren? Maar ik hoor in de wandelgangen dat Lars en Wesley bijvoorbeeld nog gewoon spelen in Rect? Lars en Wesley zouden spelen op Vision.

Cornelis zal er ook nog wel zitten dan.
 
Reactiescore
111

DeletedUser69389

Guest
Wat een treurige stam is Rect toch. Gezegd te stoppen met internen, maar wat doet met name Brightside dan deze week? Naast Priest aanvallen dan.

Maar vooral dat Cornelis in het geheim nog speelt. Het is een schande voor elk zelfrespecterende stam om zulke idioten in je stam te laten houden ondanks alle doodsbedreigingen en verwensingen die deze speler heeft geuit onlangs.
 
Reactiescore
81
Martijn zorg er eerst voor dat je feiten hebt voordat je iemand gaat beschuldigingen voor iets.

Jodi was geen intern, hij reageerde 2 dagen niet op pm en Koen is hem toen gaan aanvallen. Dat hij weinig troepen heeft staan en dat het bijna geen ODD oplevert is niet onze schuld. Als je de PM wil hebben dat hij boos is dat wij hem edelen, dan stuur ik het IG wel door.

Verder dat Cornelis weer speelt op doctor is een grote onzin. Wachtwoord heeft hij niet en anders moet ik dat als speler van doctor toch echt weten als hij inlogt op het account en vanalles doet. Want zijn manier van onderhouden van een account is veel anders dan wat nu gebeurd. Dus waar je deze onzin vandaan haalt ben ik wel benieuwd naar.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Zet die noob Martijn maar op zen plek :cool2:
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn zorg er eerst voor dat je feiten hebt voordat je iemand gaat beschuldigingen voor iets.

Jodi was geen intern, hij reageerde 2 dagen niet op pm en Koen is hem toen gaan aanvallen. Dat hij weinig troepen heeft staan en dat het bijna geen ODD oplevert is niet onze schuld. Als je de PM wil hebben dat hij boos is dat wij hem edelen, dan stuur ik het IG wel door.

Verder dat Cornelis weer speelt op doctor is een grote onzin. Wachtwoord heeft hij niet en anders moet ik dat als speler van doctor toch echt weten als hij inlogt op het account en vanalles doet. Want zijn manier van onderhouden van een account is veel anders dan wat nu gebeurd. Dus waar je deze onzin vandaan haalt ben ik wel benieuwd naar.
Ik zeg niet direct dat die bij jou op het account speelt he? Ik zeg dat hij binnen Rect speelt en het kan goed zijn dat lang niet iedereen dat weet. Want zulke geintjes heeft die vaker uitgehaald zoals bijv op W23 of classic 15.
 
Bovenaan