Resurrect

Reactiescore
2.303
En wesley?
 
Reactiescore
2.303
Een leider die zich niet distantieert van een figuur zoals hem. Zwak.
 

DeletedUser58227

Guest
Tja, ik vind dat er over jou het zelfde gezegd kan worden. Dat heeft te maken met idealen en ik heb zo'n gevoel dat we daar niet uit gaan komen in deze. :tongue:
 

DeletedUser69389

Guest
Als Cornelis nog in Rect had gespeeld was ik hier überhaupt niet komen spelen, maar dan geloof je het niet haha. Cornelis speelt niet meer, dus wij hebben er geen last meer van. De enige die er nog last van heeft ben jij dan, maar dat doe je nu echt je zelf aan.
Niet alleen ik. Ook de andere die door hen zijn aangevallen. Er was beloofd afstand hier van te doen, maar dat wordt niet gedaan, omdat Rect bang is om dan te verliezen.
 

DeletedUser58227

Guest
Niet alleen ik. Ook de andere die door hen zijn aangevallen. Er was beloofd afstand hier van te doen, maar dat wordt niet gedaan, omdat Rect bang is om dan te verliezen.

Geloof wat je wilt geloven. Jij weigert mijn woorden serieus te nemen. Prima, maar dan ga ik ook niet langer de moeite nemen op je te reageren wat betreft het Cornelis gedoe. Enige die je het wijs maakt ben jij zelf en je stamgenoten. Cornelis speelt niet in Rect
 
Reactiescore
461
Niet alleen ik. Ook de andere die door hen zijn aangevallen. Er was beloofd afstand hier van te doen, maar dat wordt niet gedaan, omdat Rect bang is om dan te verliezen.
Emile zijn nazie nemen we ook niet serieus, denk je nu echt dat wesley jullie komt vermoorden ?
Ik ben er totaal niet mee akkoord daar niet van en ga alsnog even polsen of er een oplossing van kan komen, maar denk dat vision welsey zijn account is dus dat zou betekenen dat we hem niet kunnen kicken en wij zouden moeten quiten.

Het is ding is niet alleen dat je dan afstand neemt van zijn acties maar ook van je teamgenoten die super veel tijd en werk in hun account hebben gestoken achterlaat. Dan is het allemaal voor niets geweest. En het zou jullie momenteel wel effe goed uitkomen ;)

Maar dit neemt niet weg dat ik er totaal niet achtersta, ik hoop dat we er een oplossing voor vinden, zou zonde zijn zo de classic te moeten afsluiten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Zie ik het hier nu goed dat mensen irl bedreigingen goed praten, of zoiets vergelijken met Emile zen Duitse uitspattingen? Schrijnend. Dat Wesley echt niemand komt uitmoorden, stevig inzicht hoor. Dus jullie zouden het best grappig vinden moest iemand van jullie naasten morgen een bericht krijgen van een vage onbekende met doodsbedreigingen, want het gaat toch niet gebeuren?
 

DeletedUser69389

Guest
Geloof wat je wilt geloven. Jij weigert mijn woorden serieus te nemen. Prima, maar dan ga ik ook niet langer de moeite nemen op je te reageren wat betreft het Cornelis gedoe. Enige die je het wijs maakt ben jij zelf en je stamgenoten. Cornelis speelt niet in Rect
Ja dat doe ik niet. Simpelweg, omdat jij dat niet 100% kunt garanderen. Stel ik neem pak hem beet Alex en Willem (die mods die ik in mijn handtekening benoem) op mijn account op 59 of op .Repelsteeltje aan. Zolang zij niet naar buiten toe communiceren dan hoeft Vix-V en/of Gods dat niet te weten. Betekend dat dan dat ze niet spelen? Terwijl ze wel gewoon loggen en binnen het team communiceren? Pas als zijzelf dan iets laten blijken of het account waar ze op spelen, bijvoorbeeld ikzelf, dan pas kun je erachter komen. Maar zolang dat niet het geval is kan dat gewoon.

En het is gewoon zo dat Cornelis daar een handje van heeft en het feit dat Wesley nog gewoon doorspeelt en dat er een bron in een call duidelijk maakte dat Cornelis gewoon doorspeelt maakt het zeer aannemelijk dat het klopt.

Emile zijn nazie nemen we ook niet serieus, denk je nu echt dat wesley jullie komt vermoorden ?
Ik ben er totaal niet mee akkoord daar niet van en ga alsnog even polsen of er een oplossing van kan komen, maar denk dat vision welsey zijn account is dus dat zou betekenen dat we hem niet kunnen kicken en wij zouden moeten quiten.

Het is ding is niet alleen dat je dan afstand neemt van zijn acties maar ook van je teamgenoten die super veel tijd en werk in hun account hebben gestoken achterlaat. Dan is het allemaal voor niets geweest. En het zou jullie momenteel wel effe goed uitkomen ;)

Maar dit neemt niet weg dat ik er totaal niet achtersta, ik hoop dat we er een oplossing voor vinden, zou zonde zijn zo de classic te moeten afsluiten.
Er zit wel een verschil tussen zulke grappen, al vind ik die soms ook te grof, en doodsbedreigingen etc. Ook is de term fuhrer nog steeds gewoon aanwezig in de Duitse vocabulair in de betekenis van leider et cetera. Een betekenis zoals die ook al werd gebruikt voor het aantreden van Adolf Hitler en het gebruik van hem in de betekenis zoals dat woord nu ook erbij heeft gekregen.

Nja dat is jullie probleem. Er geen serieuze afstand van nemen is het signaal afgeven dat je doodsbedreigingen et cetera gewoon gedoogd en daarmee goedkeurt. Lekker signaal geef je daarmee af.

Dat heeft niets te maken met dat het ons goed zou uitkomen. Dat heeft te maken met het hebben van ethische normen en waarden of niet.
 
Reactiescore
7.931
Jullie weten allen wel dat Emile zijn grappen en de doodsbedreigingen van wesley/Cornelis niet te vergelijken zijn. De enige reden waarom jullie dat van Emile nu aanhalen is om te trachten om enigszins op gelijke voet te komen mbt de gedane uitspraken. Het werkt niet, dat weet iedereen. Daarnaast zit er ook een verschil in de context waarin het gedaan wordt. Ik zie Emile alleen die grappen maken om de sfeer wat op te leuken, discords aanmaken om iemand de huid vol te schelden en dreigen iemand te vermoorden is wel een heel ander niveau niet? Maar goed, iedereen weet dat. Zoals gezegd is de reden dat jullie Emile erbij halen ook de enige manier om iets van tegenwerpingen te geven.
 
Reactiescore
461
Zie ik het hier nu goed dat mensen irl bedreigingen goed praten, of zoiets vergelijken met Emile zen Duitse uitspattingen? Schrijnend. Dat Wesley echt niemand komt uitmoorden, stevig inzicht hoor. Dus jullie zouden het best grappig vinden moest iemand van jullie naasten morgen een bericht krijgen van een vage onbekende met doodsbedreigingen, want het gaat toch niet gebeuren?
Ik keur het niet goed, maar ik ga er niet om wakker liggen dat iemand van een online spel mij een bericht stuurt dat hij me gaat vermoorden.

Trouwens, jullie weten al een hele poos dat welsey psychisch niet in orde is, als je hem vervolgens heel de tijd gaat zitten uit te dagen zodat hij zou happen wat nu gebeurt is om dan vervolgens hier op het AF te lopen zeiken dat dit niet door de beugel kan en we zouden moeten quitten, dan kan ik ook alleen maar zeggen dat jullie deze wel hadden zien aankomen ? :p

Er zit wel een verschil tussen zulke grappen, al vind ik die soms ook te grof, en doodsbedreigingen etc. Ook is de term fuhrer nog steeds gewoon aanwezig in de Duitse vocabulair in de betekenis van leider et cetera. Een betekenis zoals die ook al werd gebruikt voor het aantreden van Adolf Hitler en het gebruik van hem in de betekenis zoals dat woord nu ook erbij heeft gekregen.

Nja dat is jullie probleem. Er geen serieuze afstand van nemen is het signaal afgeven dat je doodsbedreigingen et cetera gewoon gedoogd en daarmee goedkeurt. Lekker signaal geef je daarmee af.

Dat heeft niets te maken met dat het ons goed zou uitkomen. Dat heeft te maken met het hebben van ethische normen en waarden of niet.
Voor jou ook even bovenstaande post doornemen, wist je dat je stamgenoten hiermee bezig waren ? Tegen iemand die psychisch niet helemaal oke is wat de meeste van je stamgenoten wel wisten.
En sieg heil in je handtekening vermelden vind je wel kunnen ? Is net zoals wesley maar wat woorden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58227

Guest
Even puur uit nieuwsgierigheid Martijn. Als de enige manier om afstand te nemen van Cornelis en Wesley de wereld sluiten is, zeg jij dan doen?
 

DeletedUser58227

Guest
Rect quiten / de wereld sluiten staat gelijk aan elkaar imo.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Even puur uit nieuwsgierigheid Martijn. Als de enige manier om afstand te nemen van Cornelis en Wesley de wereld sluiten is, zeg jij dan doen?
Helemaal geen nood om in uitersten te werken. Volgens mij (puur een assumptie) komt er vanuit Rect helemaal geen input binnen bij Wesley binnen dat hij niet zo gewenst is/zou zijn (deze classic) na zijn uitlatingen. Indien jullie hier hem genoeg over aanspreken lijkt het mij niet meer dan logisch dat er vanuit de leiding toch wel iets gedaan wordt ja. Dat dat in jullie nadeel zou werken, tja, maar wat hypocriet dat jullie het goedkeuren dmv gewoon met hem te spelen.
 

DeletedUser58227

Guest
Volgens mij heb ik duidelijk genoeg laten weten wat ik van Cornelis en Wesley hun gedrag vind.
Op het moment dat de enige optie is om afstand van Wesley / Cornelis te nemen is door te quiten betekent dat wel degelijk dat de wereld wordt gesloten. En ik krijg de indruk dat jullie hier steeds meer op beginnen aan te sturen nu de wereldwinst in gevaar komt.
 
Reactiescore
89
Nee ik vind dat van beide niet normaal.
Maar als iemand die andere bedreigd of uitscheld het imago van de stam schaadt, vind ik dat van iemand die de genocide ondersteunt net zo.
Cornelis speelt trouwens helemaal niet in Rect, dat is een fabeltje van Martijn.
--
Vind die verwensingen heel vervelend voor je Martijn, maar je moet ook kunnen relativeren van wie het komt als mensen zo ver gaan op een online spelletje. Hoe sneu en kinderachtig het ook is wat er is voorgevallen. Des te meer reden voor jou om je er niets van aan te trekken.
.

Emile zijn nazie nemen we ook niet serieus, denk je nu echt dat wesley jullie komt vermoorden ?

Ik hoor hier twee geluiden uit dezelfde stam. Eerst wordt het feit dat Wesley nog speelt verdedigt met: ''Emile ondersteunt Nazi praktijken of genocide, dus je moet je mond houden wat betreft Wesley''.
Vervolgens draait Sensation door te zeggen dat er wat betreft Wesley gerelativeerd dient te worden. Knap dat je dit voor anderen bepaalt terwijl er op persoonlijke gronden is beledigd en zelfs bedreigd? Hoe kan je dat relativeren van een onbekende? Als één van mijn RL vrienden dit zegt als grap dan kan ik dit prima relativeren. Wanneer vervolgens iemand via het internet compleet raged door gebeurtenissen ingame (?) dan weet ik niet hoe serieus hij is. Kan goed zijn dat hij zo gehecht is aan zijn accountje dat hij het niet kan verkroppen door wat dorpen verlies, dit als voorbeeld.

Vervolgens komt Purple zijn stammaatje hier 'uit de brand helpen' door te zeggen dat jullie Emile niet serieus nemen met zijn Nazi shizzle. Feitelijk haal je hier je stamgenoot Sensation compleet onderuit want hij wilde het feit dat Wesley doorspeelde goedpraten doordat wij met Emile in de stam zitten? Misschien is het handig om eerst wat te bespreken onderling en om daarna naar buitent te komen met je verhaal/verdediging. Dit staat nog al haaks op elkaar en hier sla je een slecht figuur mee.

Daarnaast nog even terugkomen op Wesley. Iemand die bij de kleinste 'tegenslagen' al gaat schelden met 'kk' is gewoon een erg triest persoon. Zeker doordat hij het daarna nog persoonlijk heeft gemaakt richting onder andere Martijn. Er gaan genoeg mensen kapot aan die ziekte, en het is schrijnend dat jullie een dergelijk persoon de hand boven het hoofd houden door al zijn misselijkmakende opmerkingen/uitlatingen goed te praten middels: 'jullie hebben Emile'. Totaal geen vergelijk. Op de man spelen middels dodelijke verwensingen en RL bedreigingen zijn vele stappen te ver. Zeker als iemand het niet 'grappend' bedoelt maar compleet door het lint gaat.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik keur het niet goed, maar ik ga er niet om wakker liggen dat iemand van een online spel mij een bericht stuurt dat hij me gaat vermoorden.

Trouwens, jullie weten al een hele poos dat welsey psychisch niet in orde is, als je hem vervolgens heel de tijd gaat zitten uit te dagen zodat hij zou happen wat nu gebeurt is om dan vervolgens hier op het AF te lopen zeiken dat dit niet door de beugel kan en we zouden moeten quitten, dan kan ik ook alleen maar zeggen dat jullie deze wel hadden zien aankomen ? :p


Voor jou ook even bovenstaande post doornemen, wist je dat je stamgenoten hiermee bezig waren ? Tegen iemand die psychisch niet helemaal oke is ?
En sieg heil in je handtekening vermelden vind je wel kunnen ? Is net zoals wesley maar wat woorden.
Er zijn ook mensen die bedreigd en aangevallen zijn die er niets mee te maken hebben, zoals ikzelf. Ikzelf speelde op dat moment niet eens de classic. Ik ben daarin niet de enige. Dus ik vind dat veel en veel te ver gaan. Ik had niets ermee te maken, maar ik word er wel bij betrokken en mijn overleden vader ook. Dan ondertussen wel scheinheilig doorspelen met dat soort lui vind ik niet kunnen.

Ik weet niet wat ze hebben gedaan. Maar dan nog maakt dat niet goed welke uitlatingen er zijn geuit en ook tegen mensen die er niets mee te maken hebben. Dan is het ook laf om je te verschuilen achter dat iemand psychisch niet helemaal oke is. Dat is nooit en te nimmer een geldig excuus voor zulke daden. Dat werkt in de echte wereld buiten tw ook niet zo? Persoon A is psychisch niet in orde en daarom krijgt meneer geen straf voor pak hem beet doodslag? Nee dan krijgt diegene eerst de straf voor het deliqt en daarbovenop TBS om diegene eventueel te laten herstellen.

Ik zeg nergens dat jullie moeten quiten. Ik zeg dat jullie dat soort gedrag niet moeten gedogen en daarmee goedkeuren. Iets wat wel wordt gedaan door het blijven samenspelen met Wesley, en als diegene die dat zei ook de waarheid zei, en Cornelis.

Even puur uit nieuwsgierigheid Martijn. Als de enige manier om afstand te nemen van Cornelis en Wesley de wereld sluiten is, zeg jij dan doen?
Nja of dat de enige optie is die er is weet ik niet. Bijvoorbeeld het ontstaan van het huidige Vix-V is gekomen, omdat mensen zoals ik het beu waren dat er bepaalde accounts stelselmatig de waarden van de stam op de hak namen. Daarmee gaven wij een zekere winst uit handen en kozen wij ervoor om er afstand van te nemen. Ook al had dat kunnen betekenen dat wij zouden verliezen.

In het geval van jullie. Ikzelf zou inderdaad liever stoppen dan samenwerken met zulke lui. Omdat ik zulk gedrag ten alle tijden afkeur. Zulke leerlingen heb ik in het verleden toen ik nog voor de klas stond ook weggestuurd. Puur omwille van het feit dat ik het wansmakelijk vind en beneden alle peil. Ookal was dat nog minder erg dan wat hier heeft plaatsgevonden. Ik betrek het dan op homo onvriendelijke uitlatingen in de klas tegen ook klasgenoten.
 
Bovenaan