De Golden Awards van het jaar 2018, W62.

DeletedUser58227

Guest
Apog heeft wel laagste verslagen tegenstanders totaal van Gods (minus ''mbs'')
Aanvaller gewoon extreem weinig, OS met een volle safe ligging bijna nihiel en verdediging helemaal niets.

Apog kon ook niet van de rimstammen winnen destijds, dus ging toen fuseren. Behalve de aanval van early-game op KdK (in die fase) heeft het vrijwel niets van zichzelf laten zien.

m.b.t. aanvallen van Apog op GK, hebben we één aanval gehad in meerdere maanden en die was ongetimed en vrij random. De fakes die meermaals verstuurd waren, die waren ook allemaal 1 command met wat random clears ertussen.

De aanvallen op andere targets van MP. van Apog waren ook heel erg makkelijk te identificeren, gezien je met coordmark duidelijk kon zien of hij clears of fakes zou gaan sturen.

Niet dat ik de moeite zal nemen om een uitgebreide lijst te maken, maar Apog is zeker een grap geweest op w62. Niet heel erg gek ook als je met Stan moet spelen.

Iedereen weet dat Apog deze wereld niet heeft kunnen uitblinken in de mid tot late game. De wereld is ook gewoon ongelukkig gelopen waardoor die situaties zich amper of misschien zelfs niet voor hebben gedaan voor ons.
De reden die wordt aangehaald over het front van Apog is een non argument om Apog te benoemen tot het flop account van w62. En na het lezen van bovenstaande post is het al wel duidelijk dit niets meer te maken heeft met een gegronde en objectieve nominatie. Maar gewoon een poging om Apog een laatste sneer mee te geven na de onderlinge discussies die we gehad hebben over hoofdzakelijk jullie optreden deze wereld.
Jammer voor het verdere prima lijstje, want dit is gewoon ongeloofwaardig. Doe vooral wat je niet laten kunt, maar je laat je zelf ongelooflijk kennen hierdoor.
 
Reactiescore
1.278
Allereerst vind ik dat je overall een prima lijst hebt geschreven naar mijn mening.
Desondanks ben ik wel verbaasd over bovenstaand stukje. Je mag nomineren wie je wilt uiteraard, maar ik wil hier toch even kort op inhaken.
De argumentatie om het account A Paroxysm of Guilt te nomineren mis ik namelijk. En de logica om Apog als nummer 3 flopspeler te benoemen boven andere accounts als bijvoorbeeld een Doske, KingDonkeyKong und so weiter kan ik al helemaal niet volgen.

Apog heeft vanaf het moment dat we in gesprek waren met Gods om toe te treden aangegeven we graag met een fatsoenlijk front willen spelen. In het begin was het wat gerommel met het organiseren van clusters, omdat de accounts in zuid erg vervelend op elkaar aansloten. Uiteindelijk is er een manier gevonden waardoor Apog toch kon fronten zonder eerst de volledige rim op te moeten ruimen of onnodig gekke jumps te gaan maken.
Zoals jij ook al stelt, is het front van Apog verwaarloosbaar en praktisch nutteloos. Het punt dat je hier maakt ben ik het volledig mee eens namelijk en als het aan Apog zelf had gelegen had ons front er ook anders uitgezien. Wanneer je echter in een stam zit zul je met alle betrokkenen moeten kijken naar het opbouwen van clusters en fronten en kunnen wij dit niet in ons eentje voor ieder uitstippelen en bepalen.
Je kunt ons niet zien als flopspelers puur omdat we een verwaarloosbaar front hebben gekregen. Zo iets hebben wij zelf niet in de hand helaas en kunnen we niet gaan afdwingen. En nadat duidelijk was ons front voorlopig niet zou gaan veranderen hebben wij ons steentje evengoed op een andere manier bijgedragen.

Ik ben benieuwd of je na het lezen van deze korte 'verheldering' er anders tegenaan kijkt. Of dat je Apog nog steeds ziet als het (3e) grootste flop account van w62 terwijl we juist zaten te springen op extra/fatsoenlijker front. Dan ben ik oprecht benieuwd naar je motivatie hiervoor, want die kon ik bovenstaand niet direct terugvinden.

Jammer dat je je niet kan vinden in mijn nominatie. Toch blijft het er natuurlijk bij dat deze nominatie een mening is van een speler van GK, waarvoor natuurlijk een direct frontspeler eerder opvalt dan bijvoorbeeld een KDK(speler is geheel van voor mijn tijd dat ik op w62 speelde) of een andere speler ver van ons account vandaan. Voor de rest is dit absoluut geen objectief lijstje van mij, ik heb wel mijn best gedaan om zo neutraal mogelijk naar de zaken te kijken, maarja ik heb de wereld door de ogen van MP gevolgd en niet die van Gods. Toch zal ik het proberen toch nog iets beter toe te lichten, zodat je de nominatie hopelijk begrijpt.

Het staat zelf ook al in de vraagstelling van GA lijst:"2. Wie was dé flopspeler van 2018- Wie is jou het meeste tegengevallen?"
Bij ons verlaten van cube(gele kanarie) kregen we van APOG al te horen dat het wegspelen van gele kanarie vanaf dat moment tot de top prioriteiten zou behoren. Prima jullie goed recht, maar je blijft het altijd wel in je achterhoofd houden. Het account gele kanarie lag vrij kwetsbaar in het zuiden van MP., zuid geen bondgenoten, oost geen bondgenoten en in het westen een optrekkende ALW, APOG en Chuchuu. In ons achterhoofd hadden wij het idee dat Gods de fronten ging herdelen naar drie leden tegen het account gele kanarie en met het internen van Zlatan door APOG leek dat ook te gaan gebeuren. Direct werden er tegenmaatregelen genomen in MP. door bijvoorbeeld Icescreambe., die toen der tijd nog een relatief klein front had, een stuk van GK te laten internen ten hoogte van ALW.

Wij bij GK waren aan het wachten op het moment dat APOG zijn front uit zou gaan bouwen, de meest logische oplossing was volgens mij het internen van de MB van Chuchuu daar en enkele dorpen van Chuchuu. Chuchuu zelf had nog genoeg dorpen te edelen zuid van het account dus die verloren dorpen konden daar snel gecompenseerd worden. Iedereen weet nu eenmaal dat het bemachtigen van 'niemandsland' cruciaal is om de fronten mooi en strak neer te leggen. Uiteindelijk in praktijk heeft APOG met het drie dorpen front misschien in totaal 6 front dorpen van ChuChuu overgenomen, maar daar is het altijd bij gebleven. Dit heeft er voor gezorgd dat enerzijds GK onmogelijk op APOG kon aanvallen, maar aan de andere kant dat APOG geen groeimogelijkheden had, dit front was immers veel te klein om druk te zetten. De edels hebben zich opgestapeld bij APOG en Chuchuu was met zijn edellimiet druk de zuiderlijke ruimte pakken, hierdoor was het dus onmogelijk druk uit te oefenen op het account GK. Er is precies 1 wave geweest op ons, maar iedereen weet dat een 'kleine' wave zonder de mogelijkheid om genoeg edels te spammen ter afleiding gedoemd is te falen. De deffer heeft alle mogelijkheden om te anticiperen met de mobiele def en dit gebeurde uiteindelijk ook. Uiteindelijk is er gebeurd wat eraan zat te komen, Chuchuu had te weinig edels om zuiderlijk onder zich op tijd te bemachtigen en dit resulteerde in gedwongen bondgenootschappen met kwalitatief matige spelers, uiteindelijk gevolgd de stam LDE kon onder Chuchuu kruipen en had de oorlog tussen MP. en Gods nog een aantal maanden voortgeduurd had Chuchuu het hierdoor serieus lastig gekregen.

Ik dwaal een beetje af maar de kern van mijn verhaal is dat APOG begin op deze wereld weinig heeft laten zien bij het front met Gods en vervolgens de kans heeft gehad om dit goed te maken. Het front werd met GK gemaakt alleen dit is veel te weinig benut. De constatering was er dat een drievak front niet ging werken, maar de oplossing kwam maar niet. Indirect gevolg is hiervan geweest dat het account chuchu momenteel in de positie verkeerd waar het nu in ligt.

Ik weet niet of het de keuze van Gods was dat APOG geen breder front mocht krijgen of de keuze van het account zelf, maar dit kan ik uiteraard als buitenstaander niet weten. Mij lijkt echter wel sterk dat Gods bewust een edellimiet van zeker 100+ daar stof liep te laten happen om een extra safe account te hebben. Ik denk dat het logisch is dat accounts benoemd kunnen worden op basis van het verprutsen van dingen, maar ook op het niet benutten van kansen die echt recht voor je neus liggen. Dus is het account APOG mij in 2018 tegengevallen: Ja zeker. Is het account APOG mij het meest tegengevallen: Nee, vandaar de rang drie plaats.
 

DeletedUser58227

Guest
Je geeft zelf aan niet te weten of de frontverdeling aan Apog ligt, maar je rekent ons er wel op af. Zo erg zelfs dat we de 3e grootste flop zijn van w62. Ergens mist er dan iets, want dit is veel te makkelijk. Op deze manier kun je in principe elke willekeurige speler nomineren.
Omdat je mijn post op de vorige pagina klaarblijkelijk nog niet hebt gelezen verwijs ik je daar graag naar door. Klikkie
 
Reactiescore
1.278
Je geeft zelf aan niet te weten of de frontverdeling aan Apog ligt, maar je rekent ons er wel op af. Zo erg zelfs dat we de 3e grootste flop zijn van w62. Ergens mist er dan iets, want dit is veel te makkelijk. Op deze manier kun je in principe elke willekeurige speler nomineren.
Omdat je mijn post op de vorige pagina klaarblijkelijk nog niet hebt gelezen verwijs ik je daar graag naar door. Klikkie

Ik wil jou vragen om nog eens mijn post te lezen, maar nogmaals als buitenstaander kan ik niet op de hoogte zijn van de interne gang van zaken binnen een stam. Het lijkt mij uiterst merkwaardig dat Gods een account laat zitten met een front van drie vakjes en dat jij op je beurt de rest van de leiding niet overtuigd krijgt van de kansen niet op deze manier onbenut blijven. Misschien kan je een leidinggevende vragen om hier toelichting op te geven? Maar anders blijft voor mij de nominatie gewoon staan. Al wilden ze jou geen front geven hadden die dorpen van Zlatan beter bijvoorbeeld richitng een ALW kunnen gaan die ermee zijn jump cluster kon versterken. De enige reden die ik kan bedenken is dat de leiding van Gods APOG niet frontwaardig zou vinden, denk niet iets wat jij wilt horen haha.
 

DeletedUser60085

Guest
Ik zal zelf dan ook maar eens een lijstje beginnen te maken.

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?

Rank 1: Sick Minds - Zowel op offensief als defensief vlak een meesterbrein gebleken. Door het puike defwerk daar is de druk steeds meer op ons eigen accie komen te liggen, en in tegenstelling tot sick is repel daar niet bestand tegen gebleken.

Rank 2: A Lone Wolf - Sterk begonnen na een late start, met een ietwat onhandig cluster toch flinke stappen weten maken en zich (vrijwel) definitief op de 3e plaats kunnen settelen.

Rank 3: Savior of the North - heeft verder geen toelichting nodig eigenlijk. Solide naar rang 1 gegaan na het wegvallen van het team ABOR. Verder zowel op offensief als defensief vlak geprobeerd stamgenoten te carry'en en is daar ook in geslaagd.



Wie was dé flopspeler van 2018? Wie is jou het meeste tegengevallen?

Rank 1: .Repelsteeltje - Hier ga ik gewoon mijn eigen account invullen. Hoewel Repel by far de meeste ODD en OD heeft deze wereld en ook hoogstwaarschijnlijk de meeste clears, fakes en edels van allemaal over zich heef heeft gekregen, vallen runnende teams gewoon nooit goed te praten. Zeker wanneer dit tot 3x toe op een half jaar tijd gebeurd. Soms door onbegrijpelijke acties van CO's, soms door gewoon puik aanvals werk van MP. Ook dat mag gezegd worden.

Rank 2: Sophia Palaiologina - Met deze benoeming doe ik eigenlijk het huidige team daar tekort, maar over een heel jaar bekeken een account geweest dat moeite heeft gehad om overeind te blijven, met de stab van Lars als dieptepunt. Geregeld ook op sterven na dood geweest, ook zeer veel druk vanuit gods kant te verduren gehad, al had dit account gebroken kunnen en moeten zijn als er net wat meer druk vanuit gods was gekomen.

Rank 3: FlamingPhoenix - Had eigenlijk hét safe-account voor gods moeten worden. Geen al te moeilijk front, desondanks maar matige winsten geboekt. Verder ook nooit bedreigd geworden, en dat kwam goed uit want het account kwam na de start van W64 ook simpelweg nooit online. Op de momenten dat ze er waren wel bereid om te helpen waar nodig/mogelijk, maar ik had persoonlijk meer van ze verwacht.



Verdediger van het Jaar: Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?

Rank 1: Sick Minds - Zoals hierboven al vermeld, zeer stabiel de incomings en vele edels weten af te slaan, als speler die als eerste frontte met MP. Daardoor zichzelf tot een misschien wel bevreesde tegenstander weten te profileren en zo onder verdere grote massa's uit weten te komen. Chapeau!
Rank 2: -.
Rank 3: -



Aanvaller van het Jaar: Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?

Rank 1: Runner 5 - Wist heel goed waar die 1c knop voor was, en spammen was hun 2e naam, maar god, wat hebben we af en toe met onze handen in het haar gezeten met die timings en het vermogen om te anticiperen op onze manier van deffen, en het veranderen daarvan. Zeer sterk team daar, jullie hadden een beter einde op W62 verdiend dan dit.

Rank 2: A Lone Wolf - Met speels gemak, leek het wel. Dat is hoe ze over hun directe vijanden heen walsten. Kregen eerder dit jaar nog het verwijt te nonchalant aan te vallen, maar ik denk dat ze zich inmiddels wel bewezen hebben op deze wereld.

Rank 3: Callisthenes - Een directe vijand die steeds op sterven na dood is, maar er toch telkens weer bovenop komt. Wat moet dat frustrerend zijn geweest. Hoewel de timing niet altijd on point was hebben ook jullie steeds prima weten te anticiperen op de situatie op Repel. Veel dorpen gepakt, veel dorpen verloren, maar uiteindelijk dik in de plus geëindigd. Ook jullie hadden veel meer verdiend dan dit.



Meest Veelbelovende Speler van 2018: Met welke speler moeten we in 2019 serieus rekening mee houden?

Rank 1: Unexplainable Miracle - Nog weinig bedreiging gekend deze wereld. Wel steeds vooraan gestaan om te helpen bij offensieven. Ik ben benieuwd wat zij nog van zich gaan laten zien nu de winnaar van deze wereld al bekend lijkt te zijn.

Rank 2: A Lone Wolf - Hebben zich al bewezen deze wereld, en lijken niet van plan rustig aan te gaan doen. Eens zien of ze Beil nog kunnen bedreigen in de strijd om de tweede plek.

Rank 3: Lord Neos - Onze MB die gaat fronten :O
als dat maar goed gaat *kusje*


Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?

Rank 1: Sick Minds - Toen ik net op Repel zat, en Tim nog op Sick, regelmatig met Tim in de haren gezeten over vanalles en nog wat. Met name als het op edelrichtingen aankwam leverde dat voor de rest van de stam misschien wel komische conversaties/ruzies op. We hebben het dan over een periode waarin Mike er praktisch alleen voor stond op Sick en .Repel nog een stabiel en sterk (volgens mij zelfs nog top 3) account was. Op veel manieren Sick moeten bijstaan om te voorkomen dat het account zou bezwijken onder het gigantische front in het noorden, maar wat heeft het account zich ontwikkeld! Een van de sterkste teams die er op deze wereld nog over zijn.

Rank 2: A Lone Wolf - Zelf oorspronkelijk heel erg gedacht dat die snelle start en de manier waarop ze zich ontwikkelden vooral te wijten waren aan de goeie timing om te starten. Echter zijn ze gewoon een zeer stabiele factor in de stam gebleken, waar ook wij als Repel zijnde ons voordeel mee hebben kunnen doen.

Rank 3: -



Forumposter van het Jaar: Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?

Rank 1: Savior of the North - Lieten zich regelmatig wat leiden door emoties in hun reacties, maar eigenlijk siert jullie dat juist Fabian en Inge. Posts lezen lekker weg, zeer sterke beargumentatie meestal, maar lieten zich in sommige gevallen mede door de hierbovengenoemde emoties verleiden om zich ook te verlagen tot het moddergooien.

Rank 2: Gele Kanarie - Ik ga waarschijnlijk gelyncht worden door mijn stamgenoten hiervoor, maar hoewel jullie posts soms kant nog wal raakten en ietwat vooringenomen waren (Dat is een verwijt dat ik overigens naar vrijwel iedere forumposter koester), kon ik de moeite en tijd die jullie in die ellenlange verhalen zeer waarderen. Jullie wisten vaak andere posters te triggeren tot mooie discussies. Verder ook vrijwel 24/7 iemand online om te reageren op nieuwe tegenargumenten, soms sterke reacties, en soms raakten ze kant noch wal, maar dat geld nou eenmaal voor elke forumposter. Ook voor jullie, jammer van het moddergooien af en toe, maar dat hoort nu eenmaal bij het voeren van p&p

Rank 3: -



AF wannabe van het jaar: Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
Rank 1: -
Rank 2: -
Rank 3: -



Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018?
Rank 1: Savior of the North - Door het outgrowen van de hele wereld in staat geweest om gods te carry'en en hele shitloads aan zowel def als off mogen ontvangen. Ook genoeg lijsten met edels kunnen doorsturen zodat deze gesniped konden worden. Zonder Savior was .Repelsteeltje al lang gevallen.

Rank 2: Beilstreider - Met name Jeremy was steeds beschikbaar voor VV's als er weer eens co's gerund waren o.i.d. Ook mede door hun eigen grootte veel def mogen ontvangen om Repel wat stabieler neer te zetten.

Rank 3: Sick minds - Zeer belangrijk geweest in het voorzien van mobiele def en snipes wanneer repel weer eens een massa om de oren kreeg.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik wil jou vragen om nog eens mijn post te lezen, maar nogmaals als buitenstaander kan ik niet op de hoogte zijn van de interne gang van zaken binnen een stam. Het lijkt mij uiterst merkwaardig dat Gods een account laat zitten met een front van drie vakjes en dat jij op je beurt de rest van de leiding niet overtuigd krijgt van de kansen niet op deze manier onbenut blijven. Misschien kan je een leidinggevende vragen om hier toelichting op te geven? Maar anders blijft voor mij de nominatie gewoon staan. Al wilden ze jou geen front geven hadden die dorpen van Zlatan beter bijvoorbeeld richitng een ALW kunnen gaan die ermee zijn jump cluster kon versterken. De enige reden die ik kan bedenken is dat de leiding van Gods APOG niet frontwaardig zou vinden, denk niet iets wat jij wilt horen haha.

Als je mijn post nou gewoon eventjes doorleest was het niet nodig geweest om tot twee keer toe dergelijke onzin uit te kramen. Je nominering is hilarisch, en de uitleg die er vervolgens aan wordt gegeven maakt het er ook niet beter op. Je weigert de nieuwe informatie die je op de vorige pagina is gegeven mee te nemen. Leuk dat je niet geloofd Apog front wilde, maar dat is wel het feit. Erg makkelijk om de feiten te negeren door simpelweg te zeggen "dat geloof ik niet".
Front hebben we niet gekregen, en dat is op geen enkele manier af te rekenen op Apog want dat is niet onze keus geweest. We hebben genoeg gebaald over ons front deze wereld. De enige die dat ons aanrekent is Gele Kanarie. Je kunt domme verhaaltjes blijven verzinnen, maar dat wordt puur gedaan omdat Apog jullie persoonlijk niet lekker ligt en jullie nog even een trap na willen geven na jullie bittere verlies op deze wereld. Kinderachtig, maar van de andere kant kenmerkt het jullie ook wel weer goed. Het zegt meer over jullie slechte verlies dan ons zogenaamde "floppen" imo. Dus whatever, als jij voet bij stuk wilt houden over die nominering moet je dat vooral doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Hamid, mooie vervanger voor Apog in je lijstje Anton. Genadeloos afgemaakt door Apog op w62.
 
Reactiescore
1.278
Als je mijn post nou gewoon eventjes doorleest was het niet nodig geweest om tot twee keer toe dergelijke onzin uit te kramen. Je nominering is hilarisch, en de uitleg die er vervolgens aan wordt gegeven maakt het er ook niet beter op. Je weigert de nieuwe informatie die je op de vorige pagina is gegeven mee te nemen. Leuk dat je niet geloofd Apog front wilde, maar dat is wel het feit. Erg makkelijk om de feiten te negeren door simpelweg te zeggen "dat geloof ik niet".
Front hebben we niet gekregen, en dat is op geen enkele manier af te rekenen op Apog want dat is niet onze keus geweest. We hebben genoeg gebaald over ons front deze wereld. De enige die dat ons aanrekent is Gele Kanarie. Je kunt domme verhaaltjes blijven verzinnen, maar dat wordt puur gedaan omdat Apog jullie persoonlijk niet lekker ligt en jullie nog even een trap na willen geven na jullie bittere verlies op deze wereld. Kinderachtig, maar van de andere kant kenmerkt het jullie ook wel weer goed. Het zegt meer over jullie slechte verlies dan ons zogenaamde "floppen" imo. Dus whatever, als jij voet bij stuk wilt houden over die nominering moet je dat vooral doen.

Iedereen in Gods heeft een degelijk front gekregen behalve APOG terwijl de mogelijkheden om een mooi front met gele kanarie te creëren zeker aanwezig waren. Dat je dan wel naar het front geloodst wordt, maar dan alleen met drie vakjes zonder zicht op een frontverbreding... tjah dat vind ik lastig te geloven. Daarom heb ik je net ook een oplossing aangeboden, haal een leidinggevende van je erbij, die kan dan vast en zeker je verhaal bevestigen + motiveren. <- hier ben je helaas niet verder op in gegaan, maar kiest ervoor om het dom, onzin en een persoonlijke vete te noemen.

Ik heb net al uitgezet waarom het zo onlogisch is dat APOG geen front verbreding heeft gekregen dus dat ga ik niet nogmaals benadrukken, maar nu is de vraag waarom niet.. jij kan hier klaarblijkelijk ook geen antwoord op gegeven en draait dus maar gigantisch om deze vraag heen want wat jij zegt "dit valt op geen enkele manier APOG aan te rekenen" dit weten we pas als we de reden erachter hebben...
 

DeletedUser58227

Guest
Omdat die beslissing niet door Apog is genomen maar door de accounts die al front hadden.
En is ook geen knoop doorgehakt door een leiding of iets dergelijks, want Gods heeft nooit een officiële leiding gehad.
Overigens moet ik niet met een oplossing komen haha. Jij maakt constateringen zonder achtergrond informatie te hebben en te zoeken. Jij bent degene die slecht geïnformeerd is, niet ik. Je draait het nu om.
En ik draai nergens omheen. Jij bent degene die de feiten omzeilt en het blijft gooien op "ik geloof het niet". Er valt voor mij weinig uit te leggen als ik zelf ook niet begrijp waarom die keus is gemaakt. Hetgeen je over het opzetten van het front zegt ben ik volledig met je eens namelijk. Maar dat heb je niet begrepen omdat je weigerde mijn post op de vorige pagina te lezen lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.064
Ookal was het front van Apog klein bij gele kanarie, ik ben van mening dat er niks serieus geplanned is tegen kanarie, ook niet om de druk te verminderen bij chuchu. Naar mijn mening, had dit wel mogen gebeuren.
 
Reactiescore
1.278
Omdat die beslissing niet door Apog is genomen maar door de accounts die al front hadden.
En is ook geen knoop doorgehakt door een leiding of iets dergelijks, want Gods heeft nooit een officiële leiding gehad.
Overigens moet ik niet met een oplossing komen haha. Jij maakt constateringen zonder achtergrond informatie te hebben en te zoeken. Jij bent degene die slecht geïnformeerd is, niet ik. Je draait het nu om.
En ik draai nergens omheen. Jij bent degene die de feiten omzeilt en het blijft gooien op "ik geloof het niet". Er valt voor mij weinig uit te leggen als ik zelf ook niet begrijp waarom die keus is gemaakt. Hetgeen je over het opzetten van het front zegt ben ik volledig met je eens namelijk. Maar dat heb je niet begrepen omdat je weigerde mijn post op de vorige pagina te lezen lol

Stan iets wat jij niet begrijpt is dat het front van APOG een probleem was van APOG, je hebt denk een half jaar de tijd gehad om dit probleem op te lossen misschien zelfs langer. Nu jumpte zlatan onder Chuchu, die jump had APOG lijkt mij ook kunnen maken? Niet denken in problemen, maar in oplossingen. Desnoods had je het front dichtgeedeld met barbarendorpen om alsnog iets van slagkracht te kunnen genereren of proberen te nachtblitzen om CF's te bemachtigen waaruit verder gewerkt kon worden. Is niet gebeurd edels hebben nagenoeg stilgestaan op interns na. Begrijp je dan serieus de nominatie niet?. Dat APOG door derden misschien front ontzegd is is mogelijk, maar is bijvoorbeeld een Doske ook niet gedeeltelijk door keuzen van derden gevallen? Zo kan je wel blijven redeneren natuurlijk. Het account zelf draagt ook verantwoordelijkheden en daarop beoordeel ik.
 
Reactiescore
2.508
Ben trots op team ALW. Het is echt zwaar onterecht, maar het voelt toch als een kindje voor mij.
 

DeletedUser58227

Guest
Stan iets wat jij niet begrijpt is dat het front van APOG een probleem was van APOG, je hebt denk een half jaar de tijd gehad om dit probleem op te lossen misschien zelfs langer. Nu jumpte zlatan onder Chuchu, die jump had APOG lijkt mij ook kunnen maken? Niet denken in problemen, maar in oplossingen. Desnoods had je het front dichtgeedeld met barbarendorpen om alsnog iets van slagkracht te kunnen genereren of proberen te nachtblitzen om CF's te bemachtigen waaruit verder gewerkt kon worden. Is niet gebeurd edels hebben nagenoeg stilgestaan op interns na. Begrijp je dan serieus de nominatie niet?. Dat APOG door derden misschien front ontzegd is is mogelijk, maar is bijvoorbeeld een Doske ook niet gedeeltelijk door keuzen van derden gevallen? Zo kan je wel blijven redeneren natuurlijk. Het account zelf draagt ook verantwoordelijkheden en daarop beoordeel ik.

Nu je "argument" shit blijkt te zijn, zit er ineens weer een andere reden achter die kant noch wal raakt. Twan kwam ook al met een hoop nieuwe drogredenen aanzetten. Zo kunnen we bezig blijven. Dat het om een persoonlijke vete gaat hoeven we niet te ontkennen. Laat de nominatie lekker staan joh ;) fijne kerst, vrede op aarde
 
Reactiescore
1.278
Nu je "argument" shit blijkt te zijn, zit er ineens weer een andere reden achter die kant noch wal raakt. Twan kwam ook al met een hoop nieuwe drogredenen aanzetten. Zo kunnen we bezig blijven. Dat het om een persoonlijke vete gaat hoeven we niet te ontkennen. Laat de nominatie lekker staan joh ;) fijne kerst, vrede op aarde

Jammer dat je je weer zo moet laten zien Stan. Voortaan daad bij het woord doen en GK proberen weg te spelen, al had dit gelukt geweest had je zeker op andere plekken in de lijst voor kunnen komen. Laat het een goed voornemen zijn voor 2019. Fijne kerst.
 

DeletedUser58227

Guest
Als mijn naam opduikt laat ik mij meestal wel eventjes zien ja :) daar is het AF voor he.
Dacht dat je delete ging omdat je plannetjes geflopt waren? Volgende keer daad bij woord houden en de wereld uitspelen, flapdrol.
 
Reactiescore
1.278
Als mijn naam opduikt laat ik mij meestal wel eventjes zien ja :) daar is het AF voor he.
Dacht dat je delete ging omdat je plannetjes geflopt waren? Volgende keer daad bij woord houden en de wereld uitspelen, flapdrol.

Iemand anders zijn mening kan je ook gewoon aanvaarden in plaats van met gestrekt been er tegenin gaan, maar dit moet je natuurlijk zelf weten. Maar geen idee of Gele kanarie op delete gaat of niet, de wereld is voor mij wel een beetje over... gespeeld en verloren zo kan het helaas ook gaan. Al kan ik in ieder geval wel zeggen dat we er nog alles voor gegeven hebben om het tij te keren, maar het zat er helaas niet in. Liever zo verliezen dan op jouw manier winnen, althans dat vind ik.
 

DeletedUser58227

Guest
Haha, je hebt geen flauw benul wat je zegt.
Misschien dat ik je nog een keer goed uitleg waarom het pure kul is wat je hier verkondigt. Zal wel tegen beter weten in zijn, maar het is jammer dat je zo heilig overtuigd bent van je eigen (on)gelijk terwijl je aangeeft niet te beschikken over voldoende intel om een oordeel te vellen. Dat is tegenstrijdig en blijkt ook wel in de wisselende standpunten die jullie aannemen. Met die wisselende standpunten kun je een oneindige discussie voeren en daar heb ik niet zo'n zin in in dit leuke topic. Dus ik zie nog wel wat ik er mee doe en of ik tijd/zin vind een dezer dagen.
 
Bovenaan