Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser77710

Guest
Ik vind het front van GK meer uitdagender dan een GH.
Ook is het Front van ALW, Sophia, Chu en Sick niet te onderschatten ook alle 4 een groot front waar nog gestreden gaat worden.

GH had een prima front, maar als je stamgenoten verzaken/falen is het klote.

Je bent vergeten te antwoorden op mij :)
 

DeletedUser77710

Guest
Ik denk dat jij je beter met je Vrije Forum kunt bezighouden, want wat praat je toch altijd veel poep als het daadwerkelijk tw gerelateerd is. Duidelijk een verhaal van een speler die niet weet hoe om te gaan met bepaalde clusters.

Waarom zeg jij dit nu? Ik denk dat de meerderheid van het AF wil dat je gewoon stopt. En effectief ook stopt met al dat aandacht zoeken, Dirk heeft door de jaren heen heel wat respect gekregen van mij. Jij hebt nog niet de helft strategische inzicht dan dat dat Dirk heeft. Dus stop met zo op de man te spelen zoals Roy, nergens voor nodig.

Overigens zijn er echt interessante topics op het Vrije Forum.
 
Reactiescore
853
Dat jullie een flinke slag geslagen hebben op repel en chu is zeker waar. Maar als je nu is verder kijkt dan je lul lang is. Zie je ook dat steeds meer fronten van MP structureel dorpen verliezen.

Dat GH een front krijgt wat niet zo best te deffen is, dat is door het falen van Ice en de dorpen die Whale winst op repel had, maar alweer bijna verloren zijn.
Ben benieuwd of GH het kan opvangen. Anders is er een groter probleem voor Mp.

Als we het dan over de verhouding dorpen en troepen hebben op dit moment. Zijn er meerdere frontspelers van Mp, die met hun front voorlopig niets kunnen.

Damn, wat zeg jij?

Eerst en vooral, stop met zo kort op de man te spelen. Tfeit dat je direct alweer het woord lul in je argumentatie hebt staan, zegt al heel veel over jezelf.

En wat hebben de dorpenwinsten op repel te maken met GH? Savior ligt volledig tussen repel en GH, al voor de winsten op Repel. De winsten op repel beteken(d)en niets negatiefs tov GH of zie ik dit nu totaal verkeerd? :p

Je bent vergeten te antwoorden op mij :)

Wat wil je precies weten dan? Ik zie namelijk nergens een bewering staan over de relatie tussen GH en Repel.

Tevens vind ik het vrij apart hoe men hier beweert dat er goed gedeft zou zijn op GH. Dorpsverlies was absoluut niet nodig hier, zo heel veel clears en edels liepen er niet eens. Het enige excuus wat hier acceptabel zou zijn, zou inactiviteit zijn. Als daar geen sprake van is, is het gewoon niet eens "ok" gedeft, maar bedroevend slecht.
 

DeletedUser77710

Guest
Wat wil je precies weten dan? Ik zie namelijk nergens een bewering staan over de relatie tussen GH en Repel.

Tevens vind ik het vrij apart hoe men hier beweert dat er goed gedeft zou zijn op GH. Dorpsverlies was absoluut niet nodig hier, zo heel veel clears en edels liepen er niet eens. Het enige excuus wat hier acceptabel zou zijn, zou inactiviteit zijn. Als daar geen sprake van is, is het gewoon niet eens "ok" gedeft, maar bedroevend slecht.

Hij zegt letterlijk: ''Dat GH een front krijgt wat niet zo best te deffen is, dat is door het falen van Ice en de dorpen die Whale winst op repel had, maar alweer bijna verloren zijn''

Hij beweert hier dat de dorpverliezen van GH een gevolgd zijn van de vele dorpswinsten die geboekt zijn op repel. Terwijl dit echt niets met elkaar te maken heeft.
 
Reactiescore
853
Hij zegt letterlijk: ''Dat GH een front krijgt wat niet zo best te deffen is, dat is door het falen van Ice en de dorpen die Whale winst op repel had, maar alweer bijna verloren zijn''

Hij beweert hier dat de dorpverliezen van GH een gevolgd zijn van de vele dorpswinsten die geboekt zijn op repel. Terwijl dit echt niets met elkaar te maken heeft.
Lees dat nog eens dan "die Whale winst op repel had, maar alweer bijna verloren zijn."
 

DeletedUser78434

Guest
Hij zegt letterlijk: ''Dat GH een front krijgt wat niet zo best te deffen is, dat is door het falen van Ice en de dorpen die Whale winst op repel had, maar alweer bijna verloren zijn''

Hij beweert hier dat de dorpverliezen van GH een gevolgd zijn van de vele dorpswinsten die geboekt zijn op repel. Terwijl dit echt niets met elkaar te maken heeft.

Savior die weer een wereld rockt, en dus 95% van de gewonnen dorpen van Doske en Repel alweer afhandig heeft gemaakt van Whale. Waardoor GH een ondefbaar deel heeft gekregen.

Dus wat is de relatie?

Calli heeft een deel repel --> safezone met beetje front
Whale had deel repel --> in plaats van safezone is dit nu front geworden.

Oftewel, whale en ice hebben gefaald met het behouden van extreem belangrijke dorpen. Hierdoor heeft GH een groter front gekregen met 3-4 spelers.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278
Weer een nieuwe Doske dus?

Wanneer krijgt deze een invite, vlak voor of vlak na zijn val?

Wie weet, we zullen het zien. Spelers die mij kennen zullen wel beter weten overigens, wat ik daarmee bedoel zal voor jouw gissen zijn.
 

DeletedUser77710

Guest
Savior die weer een wereld rockt, en dus 95% van de gewonnen dorpen van Doske en Repel alweer afhandig heeft gemaakt van Whale. Waardoor GH een ondefbaar deel heeft gekregen.

Dus wat is de relatie?

Calli heeft een deel repel --> safezone met beetje front
Whale had deel repel --> in plaats van safezone is dit nu front geworden.

Oftewel, whale en ice hebben gefaald met het behouden van extreem belangrijke dorpen. Hierdoor heeft GH een groter front gekregen met 3-4 spelers.
Lees dat nog eens dan "die Whale winst op repel had, maar alweer bijna verloren zijn."

Savior heeft bijna geen enkel dorp genomen van Whale die ze hadden overgenomen van Repel :D alleen de dorpen die we hadden overgenomen van Stefjuh hebben ze kunnen overnemen.
En het front Repel - Whale heeft echt niks te maken met het front Savior - GH.
 
Reactiescore
3.457
We hebben niet alleen dorpen gepakt van jullie die jullie net van Stefjuh pakte,jullie hebben wel degelijk dorpen verloren aan ons iets wat je eerder ook al tegensprak.

>> Is whale niet vooral dorpen verloren doordat de net veroverde dorpen direct recapten ? En waar ze een beetje block bij stonden, omdat er toen zo goed als geen fronttroepen waren. <<
 
Reactiescore
853
Savior heeft bijna geen enkel dorp genomen van Whale die ze hadden overgenomen van Repel :D alleen de dorpen die we hadden overgenomen van Stefjuh hebben ze kunnen overnemen.
En het front Repel - Whale heeft echt niks te maken met het front Savior - GH.
Echt een p&p machine jij, het punt dat gemaakt wordt is toch duidelijk? De winsten van Savior zijn nou niet echt bevordelijk voor GH. Situatie Ice is echter een groter probleem gebleken aangezien ALW hierdoor front kon creëren met GH. Als je nou gewoon even je koppie gebruikt zou dat enorm gewaardeerd worden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78434

Guest
Savior heeft bijna geen enkel dorp genomen van Whale die ze hadden overgenomen van Repel :D alleen de dorpen die we hadden overgenomen van Stefjuh hebben ze kunnen overnemen.
En het front Repel - Whale heeft echt niks te maken met het front Savior - GH.

Inge heeft je al gerekt met haar antwoord.
Anyway, omdat jullie niet ready waren om genaaid te worden zonder spuug door team fabje, staat GH er op dit moment niet zo hoog voor.
 
Reactiescore
1.278
Allemaal leuk en aardig overigens, maar waar blijft die update. :confused2::sad: Of de eigen stam nu winst of verlies draait, het blijft denk wel een leuke traditie om erin te houden... tenminste zolang het spannend is en de verliezen over en weer gaan. Biedt direct mogelijkheden voor inhoudelijke gesprekken, waarbij de neutrale lezer ook enig sinds op de hoogte is van de situatie.
 

DeletedUser78434

Guest
Allemaal leuk en aardig overigens, maar waar blijft die update. :confused2::sad: Of de eigen stam nu winst of verlies draait, het blijft denk wel een leuke traditie om erin te houden... tenminste zolang het spannend is en de verliezen over en weer gaan. Biedt direct mogelijkheden voor inhoudelijke gesprekken, waarbij de neutrale lezer ook enig sinds op de hoogte is van de situatie.

Inderdaad.
@Serenity kom is van je aanrecht vandaan!
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.075
Koken mooet ze doen gvd!
 
Bovenaan