Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
3.452
Vandaag heeft Gods en vooral Chuchu weer een 100-tal edels ontvangen,iemand een update?
 
Reactiescore
1.278
Vandaag heeft Gods en vooral Chuchu weer een 100-tal edels ontvangen,iemand een update?

Vorige update is door MP verzorgd, misschien leuk al doet deze Gods. Al is er volgens mij nog wel meer in de tussentijd voor gevallen. Wat zo snel in mij opkomt zijn de waves op GH en wat blitzjes tussen verschillende acc's. Zeker genoeg gebeurtenissen voor een update inderdaad.
 
Reactiescore
3.452
Vorige update is door MP verzorgd, misschien leuk al doet deze Gods. Al is er volgens mij nog wel meer in de tussentijd voor gevallen. Wat zo snel in mij opkomt zijn de waves op GH en wat blitzjes tussen verschillende acc's. Zeker genoeg gebeurtenissen voor een update inderdaad.
Whale en zijn Mb ook idd,zal kijken of ik tijd kan vinden dit weekend
 

DeletedUser77710

Guest
Week is officieel voorbij Inge, ben heel benieuwd naar de update. Was terug een interessant week langs beide kanten.
 

DeletedUser78434

Guest
Afgelopen week toch weer een opkomst van Gods?
En de kanaries die toch weer wat dorpen weten te sprokkelen?

Maar nu, heden maandag.

0c3426b0e5d256d04dcf4a4b29c74190.png


Is GH de volgende?
 

DeletedUser77710

Guest
De dag is nog altijd redelijk jong, maar Gh heeft ook gewoon een front wat heel moeilijk ligt. Op een groot stuk front van MP ligt er serieuze druk, ik vind wel dat MP dit tot nu toe heel goed heeft aangepakt. Maar dit is maar mijn eigen mening
 

DeletedUser78434

Guest
De dag is nog altijd redelijk jong, maar Gh heeft ook gewoon een front wat heel moeilijk ligt. Op een groot stuk front van MP ligt er serieuze druk, ik vind wel dat MP dit tot nu toe heel goed heeft aangepakt. Maar dit is maar mijn eigen mening

Je kan wel zien dat je daar speelt.

Dag is inderdaad nog jong, maar heb meer dooie clears gezien omdat ze niet gedodged waren dan dode clears van Gods zijde door middel van doodlopen op een stack.
Dat er een keer druk op jullie ligt is waar, maar, vergeet niet dat onder andere Sick (al sinds ik er speel) maximaal 5-10 dagen geen of weinig incjes heeft gehad en de rest ten alle tijden druk heeft uitgevoerd.

Dit moet niet betekenen dat jullie ineens met -20 dorpen nog goed bezig zijn, want GH koos er zelf voor om z'n mismaakt cluster te maken.. En dat het dan niet te deffen valt, is gewoon een Doske 2.0 actie.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik speel inderdaad in MP, maar globaal gezien wordt er toch goed verdedigd? Wetende dat er al een tijdje grote druk ligt op onze fronten...

Je zegt dat GH zo een mislukt cluster heeft, maar de verliezen van ChuChu dan? Is toch ook een kwestie van een slecht front?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Dat front stukje van GH is onvergelijkbaar met enig front op de server.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik denk juist dat jij niet moeten denken dat het nu roze kleur en manenschijn is. De actie(s) afgelopen week vanuit Gods hebben tot nu toe veel minder opgeleverd dan de acties vanuit MP. Kijk maar naar Repel, ChuChu,... Actie vanuit savior naar stefjuh toe is dan wel terug een actie dieis geslaagd.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat front stukje van GH is onvergelijkbaar met enig front op de server.
Wat is dat voor een idiote redenering die je niet eens zomaar kunt staven zonder bewijs.

nl62


Dit is de kaart en ja er is inderdaad veel front voor GH, maar daar ben je toch zelf bij? Daarnaast wie ben jij om te bepalen of er niet een soortgelijk cluster/uitdaging bestaat?

Als ik bijvoorbeeld naar 59 kijk dan zie ik bijvoorbeeld al een Flipping Pages met een veel uitdagender front dan dat MP heeft.
nl59
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Tis denk best onvergelijkbaar ivm de mobiele deff + grootte fronters denk ik. Front met de 3 sterkste Gods spelers (ja, kwantiteitsgebaseerd vooral) is pittig. Front van Flipping Pages is wel groter maar ik kan verder niet veel zeggen over kwaliteit van de fronters etcetera.
 
Reactiescore
3.452
Actie vanuit savior naar stefjuh toe is dan wel terug een actie dieis geslaagd.
Whale is ook een dorp of 10 kwijt toch?
Allemaal individuele akties waarbij er dagelijks dorpen binnen worden gehaald en veel troepen gekilled worden door Dodge fouten ( GH ,whale en vooral Runner)
 

DeletedUser73358

Guest
Dit is de kaart en ja er is inderdaad veel front voor GH, maar daar ben je toch zelf bij? Daarnaast wie ben jij om te bepalen of er niet een soortgelijk cluster/uitdaging bestaat?

Hallo Martijn, voortaan ff goed lezen aub. Ik praat hier op het forum van 62 en daarnaast benoemde specifiek deze server. Dus hoepel op met je onzin, danku!
 
Bovenaan