Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser7072

Guest
Kijk maar uit, @Serenity is niet gediend van zulke sexistische praatjes :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Whale en Ice hebben gewoon op bepaalde vlakken gefaald waardoor GH een groter front kreeg inderdaad. Bijkomend dat GH zich bezighield met Beil en zijn eigen front vergrootte daarmee. Deze verliezen van GH waren dan ook wel te verwachten & die inham was enkel een offensieve versterking voor Mp op dit moment. Maar de ontwikkelingen aan de fronten bij GH en er in de buurt zijn zeker niet positief te noemen. Maar ik had ook wel wat rake klappen verwacht na onze goede periode.

Je zou haast denken dat die toren wel nodig is als je ziet hoe snel het een chaos is op elk account. :p
 
Reactiescore
3.457
Allemaal leuk en aardig overigens, maar waar blijft die update. :confused2::sad: Of de eigen stam nu winst of verlies draait, het blijft denk wel een leuke traditie om erin te houden... tenminste zolang het spannend is en de verliezen over en weer gaan. Biedt direct mogelijkheden voor inhoudelijke gesprekken, waarbij de neutrale lezer ook enig sinds op de hoogte is van de situatie.
Nog geen tijd :eek:
Misschien dat Roy het over wil nemen,die is tenminste objectief
 

DeletedUser78434

Guest
December 6 00:00 tot en met 10 december 20:15:

Nadat MP een veel te succesvolle periode hadden geboekt op Chu,Repel en Sick, Werd het tijd dat Savior eens moet laten zien waarom zij #1 staan.
Na flink doorpakken op Stefjuh en Whale, was er nieuw front gecreëerd om het nieuwe team van whale hel te geven.
Maar, toch bleef GK nog dorpen pakken op Chu.
Runner probeerde nog met kleine blitzjes dorpen te pakken van Sick

Na 1 rustige dag voor alle accounts behalve Whale, werd een nieuw plan beraamd om wat terug te gaan doen.

ALW/Beil/Flaming/Savior/Repel en Sick hadden de beilen weer uit de kast gehaald en de paarden opgezadeld om in de tegenaanval te gaan.

Helaas dacht GK dit ook elke dag.

Het heeft ervoor gezorgd dat Gods weer uit hun dipje is gekomen en weer winsten boekt, behalve op de zijde van Chu, deze blijft toch nog (bijna) dagelijks dorpen verliezen aan GK.

Hieronder is te zien dat GH/Runner 5 en Whale een aantal dorpen zijn verloren aan de zijde van MP, waar Repel, chu en flaming (te maken met de MB) negatief staan.
Er is te zien dat ALW/Beil en Sick flink in de plus staan, waar savior en sophia met een kleine plus ook hebben bijgedragen aan de winsten voor hun stam.

Als we er wat dieper induiken.

Flaming ging met een blitz op de MB (statistieken staan vrij scheef omdat de MB stam hier niet in is meegenomen) er kwamen 6 dorpen winst, helaas waren er 5 weer terug veroverd door de MH, Sophia. Netjes gedaan door Sophia, jammer van de dorpenloses van Flaming.

Savior bleef lekker whalen, om vervolgens op GH en Whale te gaan, waar flink veel troepen worden gesloopt. In de afgelopen dagen voornamelijk op troepen gespeeld waar er vanzelf een keer naar dorpen gaat worden gekeken.

GH mag nu voor het eerst serieus deffen, de vorige massa, was voornamelijk Block OK, deze massa is intenser, zwaarder en moeilijker te deffen. Ookal zijn het weinig clears en edels. Tot nu toe is er te zien dat er flink veel troepen en dorpen zijn verloren. Het is uiteraard een heel zwaar front. Ik ben dan ook benieuwd hoe GH zich hierin kan gaan en blijven verhouden. Of, dat het een deel opgeven wordt, waarmee Ice in een moeilijker pakket zal komen.

Runner 5, kreeg zijn eigen tactiek terug van Sick minds. Ook hier zijn een groot aantal dodgefouten gemaakt en een aantal dorpen verloren. De afgelopen ochtend is er zeer netjes gedeft door Runner. Er is op 2 treinen na, niets doorgekomen. vrijdag t/m zondag werden daar nog her en der fouten gemaakt en gingen er dorpen verloren. Het is een heuze strijd tussen deze 2 accounts.

Beil deed gezamenlijk met ALW een offensief op GH, dit resulteert in veel dorpjes en dode troepen aan de zijde van GH en dorpenwinst voor Beil en ALW. Benieuwd hoe zij dit de aankomende dagen het nog zullen voortzetten.

GK en Chu bestoken elkaar dagelijks, voornamelijk GK. die met hele smerige timings nogal veel dorpen weet af te snoepen. Maar, waar Chu ook met een flink aantal clears achter de deff, een groot aantal deffjes heeft gesloopt.

Sophia kreeg een blitz van Sick, waar Sophia netjes bijna alle treinen sniped had. Netjes gedeffed en weinig troepenloss voor beide, waar hij aan de zijde van Flaming, de diepe CF's kon terugpakken. Thumbs up voor de nieuwe spelers en de VV's die daar gedraaid worden. Het account is alweer met 320+ dorpen, terug waar het stond.

Non Agreed en Neos gooide hun clears om lekker te bashen, hier is vooralsnog weinig resultaat mee behaald.

Omtrent Repel/Calli/Ice/UM/APOG is het erg stil gebleven. En op dit moment nog weinig over te vertellen.

1e445aee9efcac045507e620bedac1e9.png


Zoals ook 'buitenstaanders' kunnen zien, de oorlog gaat weer lekker gelijk op. 5 dagen een winst voor Mp, naar nu weer een aantal dagen winst voor Gods.

Voorspelling voor aankomende 5 dagen? Drop ze hier maar onder!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Mijn voorspelling: over 5 dagen is mijn lijstje nog niet klaar. :oops:

Maar mooie samenvatting!

Het is eigenlijk jammer dat de eigenaar van het topic niet de moeite neemt/nam de beginpost bij te werken.
 

DeletedUser69389

Guest
Mijn voorspelling: over 5 dagen is mijn lijstje nog niet klaar. :oops:

Maar mooie samenvatting!

Het is eigenlijk jammer dat de eigenaar van het topic niet de moeite neemt/nam de beginpost bij te werken.
Dat heb je als diegene de benen neemt he?

Mooie samenvatting moet ik zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78434

Guest
Roy wat heb je als tijdspan genomen?:p Savior +12 - 10 lijkt me toch weer eigenaardig haha

Vanaf 6 december, het 'begin' van de rust op repel/chu. Dat is afgelopen week al genoeg genoemd. Dacht, laat ik eens beginnen bij de 'opmars' van gods.
 

DeletedUser7072

Guest
Zijde 1:
Spelers: *Get High*
Zijde 2:
Stammen: Gods

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38
Kant 2: 71
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 380,570
Kant 2: 710,993
Verschil: 330,423

chart
 
Reactiescore
853
Zijde 1:
Spelers: *Get High*
Zijde 2:
Stammen: Gods

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38
Kant 2: 71
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 380,570
Kant 2: 710,993
Verschil: 330,423

chart
Er wordt wel zeer goed verdedigd hoorde ik :D
 
Reactiescore
1.278
Ben niet zo'n fan van statistieken posten zonder context, je doet vaak of de aanvaller of de verdediger te kort.

Het front van *Get High* was lastig, tegen drie grootmachten, misschien zelfs onmogelijk zonder verlies te deffen vooral omdat *Get High* nog dorpen bezat die in mijn ogen allang opgegeven hadden mogen worden. Het nu alsnog verliezen van zulke dorpen doet de statistieken natuurlijk dramatiseren, maar zegt in mijn ogen niet direct of er goed of slecht gedeft wordt. Er kan immers uitmuntend gedeft worden met de middelen die voorhanden liggen, maar toch dorpen kwijt geraakt worden omdat de middelen van de tegenstand gewoon weg superieur zijn.

Ik zie als stamgenoot dat het team van *Get High* zeker 100% geeft om het lastige front alsnog te deffen, al gaat dit natuurlijk hier en daar gepaard met fouten en onvermogen...het is een stukje respect die ik dan kan opbrengen voor mijn stamgenoot, maar eerlijk gezegd ook wel van een tegenstander verwacht. Het wederzijdse respect bij het zien dat een team niet weg is na het zien van de eerste 100 incs en blijft deffen vind ik een mooi iets van TW, helaas mis ik dat hier een beetje.

Het simpelweg zeggen dat er niet goed gedeft wordt doet veel af aan de prestaties en inzet van het team van GH. Misschien sta ik in deze visie alleen, goed mogelijk, maar wilde het toch gedeeld hebben.
 
Reactiescore
3.457
Er zijn net als gister random aanvallen gegooid.
Aangezien wij vandaag van Get High incommings kregen uit zijn safe,zijn we wat begonnen met klieren om de aandacht van Savior te krijgen, zonder dat er ook maar 1 plan was.
Gister zijn er random edels gegooid met clears die clears werden nauwelijks gedodged waardoor er heel veel troepen kapot zijn gegaan.
Vandaag maar weer wat gegooid,bijzonder slecht gegooid ook.
Dodge fouten,hele slechte aanval van ons en het resultaat is bijzonder te noemen.
Tuurlijk heeft GH een bijzonder moeilijk cluster( waar jullie zelf voor gekozen hebben schijnbaar) maar door teveel nalatigheid aan de kant van GH vele dorpen verloren.
 
Reactiescore
1.278
Er zijn net als gister random aanvallen gegooid.
Aangezien wij vandaag van Get High incommings kregen uit zijn safe,zijn we wat begonnen met klieren om de aandacht van Savior te krijgen, zonder dat er ook maar 1 plan was.
Gister zijn er random edels gegooid met clears die clears werden nauwelijks gedodged waardoor er heel veel troepen kapot zijn gegaan.
Vandaag maar weer wat gegooid,bijzonder slecht gegooid ook.
Dodge fouten,hele slechte aanval van ons en het resultaat is bijzonder te noemen.
Tuurlijk heeft GH een bijzonder moeilijk cluster( waar jullie zelf voor gekozen hebben schijnbaar) maar door teveel nalatigheid aan de kant van GH vele dorpen verloren.

Wat noem jij bijzonder slecht gegooid? Al zet je gewoon simpelweg alle offensieve middelen aan het front in heb je niet eens een plan nog lijkt mij, alleen kennis waar stacks staan en wat random nukes die lopen lijkt mij voldoende met een gezond portie edels. Al zijn die middelen gewoonweg meer dan dat de deffer beschikbaar heeft dan pak je dorpen inderdaad, ik zie niet in hoe je slecht kan aanvallen of waarom het missen van een plan veel effect heeft. Maar misschien kan je dit voor mij en de rest op het AF verduidelijken.

Misschien is overigens blitzen een betere benaming voor het 'random aanvallen zonder plan'.
 
Reactiescore
3.457
Moet ik je nu echt uitleggen hoe een slechte aanval eruitziet:p?

Vraag eens aan je stamgenoot die een comment plaatste onder mijn spotprent :eek:

Ik snap dat je de aandacht wilt afleiden van het slechte deff werk van GH,maar dit was de allerslechtste aanval ooit van Gods.
 
Reactiescore
853
Nou sorry maar er zijn geen andere woorden voor wat er gebeurd is dan slecht deffen hoor. Tenzij je mij wilt wijsmaken dat alle gemiste dodges, recaps op 1-5u (gemiddeld 2u) en verloren dorpen waar überhaupt niets mee gedaan is, goed gedeft zijn gaat er toch echt wat fout. Als we dan ook te zien krijgen dat fake-treinen die afgelopen nacht om 1:30 gestuurd zijn, WEL gesniped werden en de echte treinen niet ben ik ik eigenlijk toch wel benieuwd naar hoe actief GH hier nu mee bezig is geweest. Mijn laatste puntje is dan nog de 180k stacks aan het front en het missen van stacks in dorpen op 1:26u edelafstand, bijzonder.

Zeggen dat dit overmacht was vind ik persoonlijk dan ook veel te makkelijk.
 

DeletedUser47575

Guest
Moet ik je nu echt uitleggen hoe een slechte aanval eruitziet:p?

Vraag eens aan je stamgenoot die een comment plaatste onder mijn spotprent :eek:

Ik snap dat je de aandacht wilt afleiden van het slechte deff werk van GH,maar dit was de allerslechtste aanval ooit van Gods.

Ik ben geen stamgenoot, maar iemand die probeert bij te blijven. Snapte zonder context je prent niet. Nog steeds niet trouwens :p
 
Reactiescore
853
Ik ben geen stamgenoot, maar iemand die probeert bij te blijven. Snapte zonder context je prent niet. Nog steeds niet trouwens :p
Ik kreeg een beetje een stond erbij en keek ernaar gevoel (omdat hij high is).
 
Bovenaan