CF case Zlatan.

DeletedUser69389

Guest
Het grote verschil ligt hem in de mentaliteit van de stammen, Gods die zogenaamd zichzelf de hemel in prijst als het over moreel spel gaat en keer op keer een steek laat vallen. Het gehele Zlatan gebeurre bijvoorbeeld. Komt niet eens een reactie op keihard bewijs dat ze zich niet aan hen woord houden. Eens zien of er nog ergens een account ligt met honderden edels, zodat we een blok kunnen vormen tegen Gods. Nogmaals, is dit nu de manier waarop we huidige wereld willen spelen? Een aantrekkelijke wereld met veel spanning en sensatie als het mij vraagt, maar niet op deze manier.
Nuja soortgelijke zaken valt jullie ook te verwijten. Doske wordt gerekt en verliest dorpen en dat acc gaat uit MP. Jullie als stam zijnde sturen dan een lijstje met dorpen die als clusterfuck worden beschouwd door jullie. Omdat Doske nu een neutrale speler zou zijn, omdat die niet meer in MP is. Terwijl het account gebroken werd toen het nog in MP zat.
 
Reactiescore
967
De cf case van Callis is opgelost door de nieuwe bespeler van dat account,de leiding heeft dus de cf kwestie totaal genegeerd.
Tevens het feit dat er aanvallen zijn verstuurd vanuit de cf’s terwijl er plechtig beloofd was dat niet te doen,ook nooit een excuus voor gehad vanuit Mp.

Aangezien ik hier steeds lees dat de leiding van Gods een stel hypocrieten zijn wilde ik even jullie geheugen opfrissen,immers is dit topic voor de neutrale speler geschreven en mogen ze best weten hoe lang deze issues al bezig zijn aangezien er na maanden van toezegging nog steeds geen verbeterde kata/cf nap is gekomen!
Deze discussies zullen blijven bestaan zolang er geen duidelijkheid is tussen onze stammen.

Dergelijke afspraken heb je natuurlijk vrij weinig aan als in meerdere gevallen de cfs niet erkend worden, laat staan afgegeven.
 
Reactiescore
3.457
Dergelijke afspraken heb je natuurlijk vrij weinig aan als in meerdere gevallen de cfs niet erkend worden, laat staan afgegeven.
Zolang Mp en Gods nog steeds verschillende meningen hebben over een cf ?
Wanneer is iets een cf.,laten we daarmee beginnen
 
Reactiescore
967
Nuja soortgelijke zaken valt jullie ook te verwijten. Doske wordt gerekt en verliest dorpen en dat acc gaat uit MP. Jullie als stam zijnde sturen dan een lijstje met dorpen die als clusterfuck worden beschouwd door jullie. Omdat Doske nu een neutrale speler zou zijn, omdat die niet meer in MP is. Terwijl het account gebroken werd toen het nog in MP zat.

Dat klinkt inderdaad net zo krom als een account als ChuChu die beweert het mb-schap opgezegd te hebben nadat z'n mb enkele dorpen verliest, om zo te proberen te aanvallen te weren. En dan nog proberen ons ervan te overtuigen dat hij nu niet aangevallen mag worden. Om enkele uren later het mb-schap weer te sluiten.

Doske is natuurlijk ook een complex geval, in het begin werd er beweerd dat Doske met ons samenwerkte en dorpen afstond. Even later werd gezegd dat die gekickt zou zijn om hem als neutrale speler te laten overkomen. Toen even later beide gevallen zijn ontkracht begon toch wel de case duidelijk te worden. Dat Savior dan een dorp pakt 5 uur? van hen front om bewust over de edellijn van gh en whale heen te springen en op voorhand een 'cf' te hebben, vraagt natuurlijk om drama.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat klinkt inderdaad net zo krom als een account als ChuChu die beweert het mb-schap opgezegd te hebben nadat z'n mb enkele dorpen verliest, om zo te proberen te aanvallen te weren. En dan nog proberen ons ervan te overtuigen dat hij nu niet aangevallen mag worden. Om enkele uren later het mb-schap weer te sluiten.

Doske is natuurlijk ook een complex geval, in het begin werd er beweerd dat Doske met ons samenwerkte en dorpen afstond. Even later werd gezegd dat die gekickt zou zijn om hem als neutrale speler te laten overkomen. Toen even later beide gevallen zijn ontkracht begon toch wel de case duidelijk te worden. Dat Savior dan een dorp pakt 5 uur? van hen front om bewust over de edellijn van gh en whale heen te springen en op voorhand een 'cf' te hebben, vraagt natuurlijk om drama.
Je zegt het hier zelf al. Wat Gods doet/deed valt als arbitrair te beschouwen. Net als jullie eigen standpunten omtrent Doske. Bedankt voor de bevestiging van mijn punt.
 
Reactiescore
967
Overigens heeft Mp. nergens beweerd de God des moreel spel te zijn, waarin Gods zich zo meerdere keren heeft laten profileren. Dat betekent natuurlijk niet dat het als excuus voor Mp. zou moeten dienen, maar als beide stammen wat minder met het vingertje zouden wijzen, zou dat al een hoop schelen. Maarja..
 
Reactiescore
3.457
Dat klinkt inderdaad net zo krom als een account als ChuChu die beweert het mb-schap opgezegd te hebben nadat z'n mb enkele dorpen verliest, om zo te proberen te aanvallen te weren.
Ah dat deed Joachim gister bij ons nadat wij een dorp van zijn Mb pakte, dat keur jij dus af? :D
 
Reactiescore
967
Ah dat deed Joachim gister bij ons nadat wij een dorp van zijn Mb pakte, dat keur jij dus af? :D

Slaat natuurlijk nergens op, mits de situatieschets op elkaar lijkt. Maar gezien ik daar geen weet van heb, kan ik daar niet over oordelen.
 

DeletedUser78434

Guest
Rekt.

Go Inge Go!
tenor.gif
 
Reactiescore
735
Goh meneer is ineens stil... Inderdaad wij kregen gisterochtend gelijk een pm dat meneer geen MB meer was van Whale, enfin, prima we staken verdere aanvallen.
De dag erna konden jullie CFs pakken door onenigheid tussen mb en mh bij chu en doof, de mb nam namelijk als reactie op die onenigheid bbs in het cluster van apog en chu, welke jullie weer konden overnemen als cf.
Bij ons was er dus meer dan genoeg reden om te breken met de bewuste MB, waar er bij Whale simpel werd gezegd ja het is geen MB meer, maar nee, bij ons mag dat dan niet, sterker nog jullie zitten het hier als sneaky spel te bestempelen, hypocriet niet?

Vervolgens heb ik het fatsoen om jullie te laten weten dat de kwestie is opgelost en je er weer legit zou mogen cfen en dan ga je dat nu tegen ons gebruiken?

Weer een typisch Mp gevalletje Gods afzeiken en als ze het netjes proberen te doen dan gaan we alsnog afzeiken. Ik weet niet wat voor belachelijke psychologie jullie volgen, maar ik heb nieuws voor je: een dergelijke aanpak werkt niet maat, sterker nog, je drijft de boel verder en verder uit elkaar en dat kan je zeker jezelf ook aanrekenen.
 

DeletedUser78434

Guest
Goh meneer is ineens stil... Inderdaad wij kregen gisterochtend gelijk een pm dat meneer geen MB meer was van Whale, enfin, prima we staken verdere aanvallen.
De dag erna konden jullie CFs pakken door onenigheid tussen mb en mh bij chu en doof, de mb nam namelijk als reactie op die onenigheid bbs in het cluster van apog en chu, welke jullie weer konden overnemen als cf.
Bij ons was er dus meer dan genoeg reden om te breken met de bewuste MB, waar er bij Whale simpel werd gezegd ja het is geen MB meer, maar nee, bij ons mag dat dan niet, sterker nog jullie zitten het hier als sneaky spel te bestempelen, hypocriet niet?

Vervolgens heb ik het fatsoen om jullie te laten weten dat de kwestie is opgelost en je er weer legit zou mogen cfen en dan ga je dat nu tegen ons gebruiken?

Weer een typisch Mp gevalletje Gods afzeiken en als ze het netjes proberen te doen dan gaan we alsnog afzeiken. Ik weet niet wat voor belachelijke psychologie jullie volgen, maar ik heb nieuws voor je: een dergelijke aanpak werkt niet maat, sterker nog, je drijft de boel verder en verder uit elkaar en dat kan je zeker jezelf ook aanrekenen.

Denk aan je hart, opperGOD Fab.
Nog maar een paar weken met die kloteklapper op deze wereld!
 
Reactiescore
967
Goh meneer is ineens stil... Inderdaad wij kregen gisterochtend gelijk een pm dat meneer geen MB meer was van Whale, enfin, prima we staken verdere aanvallen.
De dag erna konden jullie CFs pakken door onenigheid tussen mb en mh bij chu en doof, de mb nam namelijk als reactie op die onenigheid bbs in het cluster van apog en chu, welke jullie weer konden overnemen als cf.
Bij ons was er dus meer dan genoeg reden om te breken met de bewuste MB, waar er bij Whale simpel werd gezegd ja het is geen MB meer, maar nee, bij ons mag dat dan niet, sterker nog jullie zitten het hier als sneaky spel te bestempelen, hypocriet niet?

Vervolgens heb ik het fatsoen om jullie te laten weten dat de kwestie is opgelost en je er weer legit zou mogen cfen en dan ga je dat nu tegen ons gebruiken?

Geen idee of deze reactie richting mij gericht was, maar nogmaals ik heb niet alle informatie over het stefjuh incident om hierover te kunnen praten, dus houd me daarom afstandig. Wellicht dat Joachim de moeite neemt er nog op in te gaan.

Verder verbaast het me niets dat Doofensmirtz een conflict met ChuChu of Apog kreeg. Het is overigens niet de 1e keer dat we verhalen horen van spelers dat dergelijke accounts niet netjes en/of onrespectvol met hen omgaan. Dat wij daarvan volop profiteren is ons goed recht lijkt me. Moet je je puinhoop maar opruimen denk ik dan. Ik zeg overigens nergens dat jullie een mb-schap niet mogen opzeggen o.i.d. maar het is gewoon typerend de manier waarop het gebeurd.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Alleen de geschiedenis van W60 biedt al genoeg voorbeelden en ook van 53 kan ik mij nog zaken heugen.

Je moet verkeerde visies niet als liegen beschouwen hé.

En ben wel benieuwd naar W53, want daar heb ik volgens mij zelf niet echt discutabele zaken meegemaakt. Ging meer over R2W en dat soort zaken.
 
Bovenaan