CF case Zlatan.

DeletedUser7072

Guest
Ah je pakt die afstanden zo.
Kijk die theorie gaat niet echt op wanneer je vanuit een bestaande CF een dorp ernaast pakt eigk :p

Je zou er het beste een soort tijdslimiet op kunnen zetten. Dat je cf's in de buurt van een legale cf enkel erkent als die legale cf zelf bvb 3 dagen in handen is van een speler. Het is dan ook zaak zo snel mogelijk alle bb's binnen het legale bereik van de cf te edelen. Maar dit soort dingen zijn vaak niet duidelijk als men een anti cf akkoord heeft.
 
Reactiescore
3.539
Lijkt me niet de bedoeling dat je via een CF eindeloos via BBs kan uitbreiden toch? (Zolang er genoeg BBs liggen).

Eindeloos is het niet. Gewoon zien dat er geen opties zijn. Je kan zoals Dirk zegt er idd nog een tijd tegenaan plakken. Maar nogmaals, legale cf's pakken en daaruit 3k bb's rond gaan edelen trekt op niets en zou ik iedereen afraden :)
 

DeletedUser7072

Guest
Om tactische redenen is het hebben van veel cf's lastig omdat je per cf gewoon heel veel def nodig hebt. Ik zou sowieso zeggen dat er speltheoretische redenen zijn om niet te cf'en als beide stammen vergelijkbaar in grootte zijn, net als de duidelijke redenen om geen kata's te gebruiken. Als 1 een enorme kwantitatieve voorsprong heeft is het voor die partij wel enorm voordelig om te cf'en, maar dan praat ik over een veel groter verschil dan tussen gods en Mp.

Aan de andere kant, als het cluster van een speler extreem diffuus is omdat die speler perse veel wil farmen dan is het wel erg verleidelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.539
@jokersbrain
Hoe kijk je dan tegen dorpjes 1 en 2 aan?

Imo zouden dat cfs kunnen zijn. De rest imo ook niet.

3ff2a105718c1db5e62f3437f60385d1.png


Ik had begrepen dat zwart ook dorpjes zijn van Gods. Van daaruit mag je dus ook meetellen. Ook vanuit het roze dorpje heb ik gele lijnen getrokken. Als dat dorpje er voor die andere 2 was zijn ze ook op deze manier reglementair met mijn handhaving. Sorry :s
 

DeletedUser73358

Guest
3ff2a105718c1db5e62f3437f60385d1.png


Ik had begrepen dat zwart ook dorpjes zijn van Gods. Van daaruit mag je dus ook meetellen. Ook vanuit het roze dorpje heb ik gele lijnen getrokken. Als dat dorpje er voor die andere 2 was zijn ze ook op deze manier reglementair met mijn handhaving. Sorry :s


Gezien je stelt dat zwart dorpjes zijn van Gods:
f0943382e6.png


Die twee zijn binnen 2 uur van elkaar geedeld, dat terwijl de omringende dorpjes daar destijds toen al een week, of meerdere dagen lagen.
Zeer relevant voor de lijnen die je trekt, gezien die dus lijnen vanuit relatieve nieuwe dorpen trekt.

Maar voor je om te controleren:


Dat zijn de dorpjes van UM in dat gebied:
444|585
449|586
448|583
443|586
Dit zijn de dorpjes van Zlatan in dat gebied:
447|586
450|584
445|585
Dit is het desbetreffend dorpje van Chuchu vanuit waar je dus een ''nieuwe lijn'' legt en baseert dat het geen CF's zijn:
446|586

Als je naar de overname tijd kijkt, zie je dus dat het ook volgens jou logica CF's zijn.
 

DeletedUser61134

Guest
3ff2a105718c1db5e62f3437f60385d1.png


Ik had begrepen dat zwart ook dorpjes zijn van Gods. Van daaruit mag je dus ook meetellen. Ook vanuit het roze dorpje heb ik gele lijnen getrokken. Als dat dorpje er voor die andere 2 was zijn ze ook op deze manier reglementair met mijn handhaving. Sorry :s

ROZE?!!!

Backsearch die kleur en je krijgt:
#8b008b Color Hex Magenta 4

Kleurenblinde rotbelg :(
 
Reactiescore
2.062
Hoezo grappig, ik vind dit extreem zorgwekkend.
Vooral gezien het alweer 1 van je medebelgen is die deze fouten maken.

Gedraag je niet zoals een kleuter man. Wat boeit het nou dat het een andere kleur is die erop lijkt. Dacht dat je nou wel is een keer was opgegroeid.
 

DeletedUser61134

Guest

Je heet Joachim, als je geen Belg bent ben je een Belg in name.

Gedraag je niet zoals een kleuter man. Wat boeit het nou dat het een andere kleur is die erop lijkt. Dacht dat je nou wel is een keer was opgegroeid.

Zeg dat tegen de grammar nazi's op het AF, ik duid tenminste iets aan wat je leven kan redden.
Bijvoorbeeld steak, als steak magenta van kleur is ga je morsdood als je het opeet.
Je zou maar magenta aanzien voor roze en denken dat het gewoon "rare" is.
 

DeletedUser73358

Guest
Zeg dat tegen de grammar nazi's op het AF, ik duid tenminste iets aan wat je leven kan redden.
Bijvoorbeeld steak, als steak magenta van kleur is ga je morsdood als je het opeet.
Je zou maar magenta aanzien voor roze en denken dat het gewoon "rare" is.

Schijnbaar nam ik de moeite om je reactie daadwerkelijk te lezen, wat een pure onzin. Ik denk dat je met zulke voorbeelden nog beter kunt stellen dat het lezen, of reageren op een reactie een ongelukkig moment in iemands tijdlijn gecreërd heeft, of juist net op dat moment tegen de ''ware'' aan te lopen, of iemand redden.

Mensen aten vlees gewoon rauw, voor het gebruik van vuur en een rauwe steak kan doorgaans niet heel veel kwaad. Maar ehh, my two cents op jou bullshit.
 

DeletedUser61134

Guest
Schijnbaar nam ik de moeite om je reactie daadwerkelijk te lezen, wat een pure onzin. Ik denk dat je met zulke voorbeelden nog beter kunt stellen dat het lezen, of reageren op een reactie een ongelukkig moment in iemands tijdlijn gecreërd heeft, of juist net op dat moment tegen de ''ware'' aan te lopen, of iemand redden.

Mensen aten vlees gewoon rauw, voor het gebruik van vuur en een rauwe steak kan doorgaans niet heel veel kwaad. Maar ehh, my two cents op jou bullshit.

Nice, we gaan naar de supermarkt en jij eet het vlees daar direct op ^^
Ruimt weer aardig op dan.

Goh als ik een Belg was zou ik pas een ellendig leven hebben.
Dacht dat t een Duitse naam was eerder? :p

Ken irl een joachim die woont in NL maar was geboren in België
Dus je bent in mijn statistiek een Belg!
 
Bovenaan