Top & Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
Ik ben hier even nieuwsgierig. Ik zal hier even heel objectief zijn gezien ik volledig los sta van deze situatie. Je zegt hier dat dit verkeerd ingesteld stond, Fix zegt (correct me if i'm wrong) tegen kata gebruik te zijn. Maar in welke situatie is het hoofdgebouw wel gebruikt als kata target? Lijkt me niet dat dit de eerste keer was hij een clear stuurde right?

Eerste keer dat er kata werd gestuurd ;)
 
Reactiescore
389
Jammer dan Wuttie het opgeeft na 1 massa van onze kant. Hij zal zijn redenen er wel voor hebben denk..

Maar wel jammer dat hij dan spelers als abuser dan wilt rekruteren door zichzelf te laten internen door hem.. Persoonlijk zie ik dat als een daad van wanhoop. We zien ook al dat zijn MB dorpen van hem internt.

Sorry wuttie, maar ik had wel beter verwacht van je eigenlijk.

Het is en blijft natuurlijk een spel. En als blijkt in dit spel dat je er meerdere nachten achter elkaar voor moet wakker worden, kan dat best een zeer zeer gegronde rede zijn om te besluiten ermee te stoppen, of iig minder te spelen Aan de ene kant de verdiensten van qua. Op uithoudingsvermogen maar niet direct een teken van zwakte bij wuttie vind ik. Gewoon prioriteiten Stellen. En over afhandeling van het account, dat hoeft niet door wuttie zelf gedaan te zijn, wss vanuit de leiding richting andere spelers, evt abuser.
 

DeletedUser79988

Guest
Eerste keer dat er kata werd gestuurd ;)

Oke duidelijk! Bedankt voor de reactie. Geloofwaardigheid van je is wel weg in mijn opzicht, maar kijkende naar alle eerdere posts van je hier was dat al het geval. Niet erg overgens, niet te lang over dit soort dingen door blijven gaan.

Maar ik zag hier ook wat voorbij komen over de massa van Qua. over wanneer dit een win of een verlies zou zijn. Er is wat voor te zeggen dat 1 dorpje winst met een massa niet erg veel is. Doelen worden neem ik aan altijd hoger gezet. Wel ben ik van mening dat een win of verlies te maken heeft met de verliezen aan beide kanten in dit geval. Ik denk dat we allemaal wel weten dat speertjes niet zo snel opbouwen als bijltjes (in de zin van een totaal dorp natuurlijk, voordat ik op mijn specifieke woorden word afgerekend). Dusja als bijv beide partijen evenveel verloren zijn zou ik toch zeker de win aan Qua. geven. Maar ik hoor het graag als mensen hier een andere mening over hebben!:)
 
Reactiescore
180
Wuttie was voor massa al in problemen door RL. Ik deed VV toen dit gevraagd werd aan abuser ;) Dus had keuze nieuw team er op of abuser erbij die stuk van zijn front kon overnemen met andere speler in stam. Fix heeft account goed draaiend gehouden al die tijd op tijden dat de bespelers van wuttie niet konden door RL situatie.
Opzich is het account redelijk draaiende gehouden inderdaad. En natuurlijk neem je vv als de spelers op het account niet online kunnen zijn. Alleen vind ik het onwijs jammer dat spelers buiten fix hierin betrokken moeten worden, betekent dat het account Wuttie eigenlijk opgegeven is?
Het is en blijft natuurlijk een spel. En als blijkt in dit spel dat je er meerdere nachten achter elkaar voor moet wakker worden, kan dat best een zeer zeer gegronde rede zijn om te besluiten ermee te stoppen, of iig minder te spelen Aan de ene kant de verdiensten van qua. Op uithoudingsvermogen maar niet direct een teken van zwakte bij wuttie vind ik. Gewoon prioriteiten Stellen. En over afhandeling van het account, dat hoeft niet door wuttie zelf gedaan te zijn, wss vanuit de leiding richting andere spelers, evt abuser.

Dan zal heel fix. hier aansprekelijk voor moeten zijn? Had ik al helemaal niet verwacht om heel eerlijk te zijn..

Maarja, I rest my case. Had alleen gehoopt dat het ook wat eerlijker zou zijn vanuit Fix kant :p.
 

DeletedUser77704

Guest
Opzich is het account redelijk draaiende gehouden inderdaad. En natuurlijk neem je vv als de spelers op het account niet online kunnen zijn. Alleen vind ik het onwijs jammer dat spelers buiten fix hierin betrokken moeten worden, betekent dat het account Wuttie eigenlijk opgegeven is?


Dan zal heel fix. hier aansprekelijk voor moeten zijn? Had ik al helemaal niet verwacht om heel eerlijk te zijn..

Maarja, I rest my case. Had alleen gehoopt dat het ook wat eerlijker zou zijn vanuit Fix kant :p.

Zoals kan lezen hadden we keuze nuttige recruit of nieuw team ;) Dus niet opgegeven, hebben andere oplossing nu. Hopen op mooie strijd
 
Reactiescore
1.075
Oke duidelijk! Bedankt voor de reactie. Geloofwaardigheid van je is wel weg in mijn opzicht, maar kijkende naar alle eerdere posts van je hier was dat al het geval. Niet erg overgens, niet te lang over dit soort dingen door blijven gaan.

Tja in het verleden is er nog al gekataed vanuit fix naar kleinere spelers dacht ik.
Ik vraag me natuurlijk ook af? Waarom het standaard gebouw voor katas bij hoofdgebouw staat aangezien dat niet toegelaten word door fix en het uiteraard niet ee eerste keer is dat hij aanvalt.
Waarom zoveel katas meesturen als er enkel op muur/vz zou gedaan worden? Zijn wel mooie vragen natuurlijk.
 

DeletedUser79997

Guest
Heb even om context gevraagd. Je blijkt dus gevraagd te hebben aan iemand die de overstap naar Fix al gemaakt heeft om info door te spelen van de aanvallen? En dan durf je wat te zeggen over Fix leden? Dat is echt heel triest. Zelfs nog gaan janken als je in de maling genomen wordt, helemaal mooi.

En dan hebben we het nog niet eens over het taalgebruik, want daar valt ook veel over te zeggen. Jij bent duidelijk zeer serieus te nemen.

Wel een heerlijk filmpje trouwens. Ze blijven mooi allemaal. :p
 

DeletedUser77704

Guest
t dorpje stond leeg :p

En dat doet er toe, want? Je kan zeker niks anders verzinnen na je actie om zogenaamd slim te doen? Kan nog wel wat andere screens van je showen met je halve smeekbedes. Zielig hoor en dan zo'n grote bek hier opzetten :p
 

DeletedUser79921

Guest
En dat doet er toe, want? Je kan zeker niks anders verzinnen na je actie om zogenaamd slim te doen? Kan nog wel wat andere screens van je showen met je halve smeekbedes. Zielig hoor en dan zo'n grote bek hier opzetten :p

wowow ik heb geen grote bek opgezet in de forum. Was tegen GitoBoy, en hij weet precies waarom. Ik liet me door hem uitlokken en nu weet ik precies waarom hij dat deed :D. Ik was de beroemde filmpjes van rageparrot vergeten. Thanks voor de reminder xd. De plak en knip werk hebben jullie mooi gedaan ;).
 
Reactiescore
768
ragende vogel is weer back :eek:
 

DeletedUser77704

Guest
wowow ik heb geen grote bek opgezet in de forum. Was tegen GitoBoy, en hij weet precies waarom. Ik liet me door hem uitlokken en nu weet ik precies waarom hij dat deed :D. Ik was de beroemde filmpjes van rageparrot vergeten. Thanks voor de reminder xd. De plak en knip werk hebben jullie mooi gedaan ;).

Filmpje kwam spontaan tot stand maar toch bedankt :)

Bedoelde nu je grote bek op gebied van screenshot, of dat dorpje stond leeg. Dat noem ik grote bek kijkende naar de situatie ;)
 

DeletedUser79921

Guest
Filmpje kwam spontaan tot stand maar toch bedankt :)

Bedoelde nu je grote bek op gebied van screenshot, of dat dorpje stond leeg. Dat noem ik grote bek kijkende naar de situatie ;)
Jij trekt je mond mss een beetje te ver open nu. T dorpje stond gewoon leeg. Heb alle rapportjes er nog van staan. Wat jullie niet laten zien zijn de hoeveelheid clears die jullie dood hebben laten lopen op de rest van mijn dorpen :p
 

DeletedUser77704

Guest
Jij trekt je mond mss een beetje te ver open nu. T dorpje stond gewoon leeg. Heb alle rapportjes er nog van staan. Wat jullie niet laten zien zijn de hoeveelheid clears die jullie dood hebben laten lopen op de rest van mijn dorpen :p

Gaat niet om dat dorpje leeg staat, als je 2 dorpen verliest ;) Dat bedoel ik met grote bek, en wat clears doodlopen voor dorpen is aardig normaal hoor in TW :rolleyes:
 

DeletedUser79997

Guest
Meneer morning wood snapt blijkbaar niet dat als meerdere spelers uit 1 stam iets goeds proberen te praten je wel degelijk over een stam mag praten.

Omdat meerdere spelers binnen ADHD trieste acties promoten, kunnen we er dus wel degelijk van spreken dat ADHD een trieste stam is.
 
Reactiescore
1.075
En dan hebben we ook nog onderstaand situatie gehad:

072xr80f.jpg


Even een speler proberen op te stoken. Wij stookte niemand op tegen eigen stam volgens mij. Sterker nog, wij zijn op moment van dit bericht in onderhandeling met ADHD voor een NAP :eek: Ondanks hun eerdere foutieve uitspraken en geslijm om alsnog samen te werken. Konden niet genoeg excuses maken voor hun stamgenoot @Dragonite om alsnog een NAP aan te gaan....

En dan nog de reactie als het niet lukt:

hrn296f4pq.jpg


Klikken nog wel? Wat zegt woordenboek
klikken : verkeerde dingen doorvertellen aan iemand die er straf voor kan geven

Kenbaar was het iets stiekems om l0r te recruiten terwijl je met ons in gesprek ben voor een samenwerking. En dan raar vinden dat er een NEE word gestemd voor een NAP.

Beetje hypocriet vind je niet, om dan hier zo hoog van te toren te blazen of fair spel?

En dan nog onze volwassen reactie van onze lieve moderator @Dragonite vanmorgen om het af te maken:

a0mmyawixh5rt.jpg


Horen moderators geen voorbeeld functie te hebben? :rolleyes:


En dit is dus hoe iets uit de context te trekken.
Abuser zijn actie staat volledig los van de leiding van ADHD EN de onderhandelingen die liepen, vanaf ik het wist heb ik ook gewoon eerlijk gezegd dat ik begreep dat de onderhandelingen afgebroken werden, daar is niet over gejankt, en ja het is vrij logisch dat ik abuser effe aangeef dat die l0r gewoon alles doorgeeft.
Het gito verhaaltje is uiteraard iets anders, maar daar zijn beide partijen in de fout. Wist je dat gito smeekte om in de ADHD stam chat te blijven? Of dat gito lekker naar onze stam komt voor 1 dag terwijl die al tijden een solli had lopen bij fix.
Na de trieste actie van Fix om 3 spelers te proberen wegkapen bij ons, is het niet smerig om tijdens nap onderhandelingen net 3 spelers van diezelfde stam te gaan recruiten?
Ik haal uit de pm van rage naar beyond ook gewoon uit dat hij het geinig vind om te kata'en waar ik toch steeds meer nijg om naar opzettelijk kata'en te denken.
 

DeletedUser79997

Guest
Ik haal uit de pm van rage naar beyond ook gewoon uit dat hij het geinig vind om te kata'en waar ik toch steeds meer nijg om naar opzettelijk kata'en te denken.

Vraag anders volgende keer eerst wat de katas te betekenen hebben in plaats van meteen zo dom te reageren. Misschien neemt iemand jullie dan nog serieus. Alhoewel ik het betwijfel na die pms en die Whatsapp berichten.

Het boeit niemand meer of die katas met intentie waren of niet. Jullie poging om anderen zwart te maken op het AF heeft allang het tegenovergestelde effect gehad door kinderachtig gedrag en eigen lage praktijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan